ClarityPay Omdömen 

303
•
TrustScore 5 av 5

4,8

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I had an issue & He was very helpful found a plan that was suitable & made me not stress since I am 32 weeks pregnant he worked with me & made me feel heard in this uncertain situation that just happe... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I’m new to Clarity Pay, and I received a welcome call from Henry today. He took the time to explain how my loan works, how payments and AutoPay work, and answered all of my questions thoroughly. He ma... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Jenny was very helpful. She asked about my day and small conversation while pulling up my records, was very information with my questions and noticed there was an error with information which I gav... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Had a major issue where an error was made on my account. Got representative Ryan who quickly escalated my issue to management where Charles handled it in record time and did everything necessary to co... Se mer

Företaget har svarat

Företagsinformation

Skrivet av företaget

Flexible payment plans for the moments that matter. Pay over time with clear terms and excellent service — making important purchases possible with peace of mind. From upfront clarity to better rates, flexible scheduling, and live support, ClarityPay makes managing big purchases simple.


Kontaktuppgifter

4,8

Utmärkt

TrustScore 5 av 5

303 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ingen aktuell inbjudningshistorik

Det här företaget har inte bjudit in sina kunder på länge. Omdömen kanske inte är representativa

Har besvarat 84 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis inom 2 veckor

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

4,8

Alla omdömen

(303)

288 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Unfair Billing Practices & Misleading Payoff System

I am writing this review to warn others about unfair billing and interest practices by Clarity Pay.

I scheduled a full account payoff directly through their website. However, instead of freezing the balance upon setting up the payoff date, the company claims it takes 4 to 6 business days to process the transaction. During this processing window, they continue to accrue and add interest daily to my account.

It is completely unacceptable to penalize customers with additional daily interest fees for standard processing delays on a payoff that was already scheduled and authorized. This practice feels predatory and misleading. Prospective customers should be aware of these hidden costs and delays before taking out a loan with Clarity Pay.

20 juli 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för ClarityPay

Svar från ClarityPay

Hi Gary, thank you for raising this. We understand the importance of a timely payoff process. We are reviewing your account and the applicable processing timeline to better understand the circumstances, and a member of our team will follow up with you directly no later than the end of this week. You can also reach us at support@claritypay.com with any additional questions.

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Singed up for an online Tik Tok Shop…

30 days no refund! SiGNED up for an online Tik Tok Shop "academy . First mistake! They charged me $6000 I used Clarity Pay who charged me $300 upfront. To my surprise, after I secured financing via Clarity this "Academy" tried to charge me an additional $2000 after securing the loan. I cancelled it and they did unwind the loan and it took them about 2 weeks to complete everything. HOWEVER, its over 30 days and have sent MULITPLE emails to Clarity who advised me it takes 30 days to process my $300 refund they required UPFRONT. Im glad i didnt take the loan and used my cc. This whole thing was a mistake from the beginning LESSON LEARNED. I JUST WANT MY $300 PLUS INTEREST SINCE THATS THE ONLY REASON WHY YOU WOULD WAIT 30 DAYS TO SEND A REFUND BACK THANK YOU June 21 still no response from Clarity. I started this rquested In June. Refund Received Finally

10 juni 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

The comfortability that clear choice…

The comfortability that clear choice gave me when I walked in for the console, from the time I picked up the phone to call to make the appointment into the time I walked out with my teeth in my mouth been nothing but great news great achievement, greater more opportunities, and I could not have been more happy in my life to have invest in my mouth. One thing I was told you can’t put a price on a pretty smile and clear choice gave me that so I am for grateful for the team at choice. We’re doing what they did for me thank y’all so much as an organization I will be referring people to their choice. My brother thought next thank you clear choice. and all the staff.

3 juni 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

LIES AND UNTRUTHS

UPDATE!!!!!!!
1- I tried calling the company back several times and was told that the supervisor would call me back- Phone Tag Nightmare!
2-I had my bank cancel one of the double payments- Clarity never mentioned they would refund the money- I never spoke to them on the phone
3-When my bank canceled the payment Clarity started sending me late payment notices via text and email
4- I call in again to let them understand that THEY WERE NOT GOING TO KEEP BOTH PAYMENTS AND TO UPDATE MY ACCOUNT JUNE WAS PAID
5- LORD HELP ME WITH THIS TYPE OF UNPROFESSIONALISM
________________________________________________________
I made my payment early and the company still took out another payment causing my banking account to overdraft- The company refuse to refund the second payment and or reimburse me for the overdraft fee.
COMPLETELY IRRESPONSIBLE - OR DESPARATION TO COLLECT ANY AND ALL MONEY BY ANY MEANS NECCESSARY

31 maj 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för ClarityPay

Svar från ClarityPay

Thank you for sharing your feedback, Vaden. We understand how frustrating an unexpected overdraft can be.

Our records show that two separate payments were submitted on 05/28 - one scheduled ACH and an additional payment made, the same day. As soon as your concern was brought to our attention, we submitted a refund request for the extra payment.

We've made multiple attempts to reach you by phone and email and want to make sure this matter is fully resolved to your satisfaction. Please call us at 1-800-272-6100 at your convenience and request to speak to a supervisor.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I was helped today by Customer Service…

I was helped today by Customer Service Representative J.M. He was very clear in helping me understand my payment history as recorded in my bank transactions statement. I am relieved that I am up to date now on my payments and that no late fee is being charged to me because my payment "bounced" on May 20 due to insufficient funds. J.M. assured me that I would see the record of this payment being re-submitted in 2-3 business days. J. M. was quite professional and considerate in answering my questions. I let him know on the phone call that I was very grateful for his help. Thank you, Clarity Pay!

23 maj 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för ClarityPay

Svar från ClarityPay

We're glad that J.M. could help take care of that for you. Thanks for sharing, Susan.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Customer Service Superman

Kevin not only helped me with a difficult situation, he by far is the best customer service rep I've ever spoken to. You have a wonderful employee in that man. I'm sorry I talked his ear off though. Lol
Manda Wyatt Martinez

20 maj 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

So recently my bank account was…

So recently my bank account was compromise I called the company to explained what happened and how my funds are frozen for about 15 days. The representative pretty much told me o well have a family member pay for it, or we will charge you a late fee. Very insensitive I will not recommend them at all.

18 maj 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för ClarityPay

Svar från ClarityPay

We're sorry to hear this experience left you feeling unsupported, especially during such a stressful situation. We take feedback like yours seriously.

Upon reviewing your account history and your follow-up email to our support team, a supervisor reached out to you directly to address your concerns, including waiving applicable late fees.

We appreciate you bringing this to our attention and hope the resolution met your expectations.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

River did an amazing job helping me out…

River did an amazing job helping me out today. My checking account was sadly hacked and my debt card on file was no longer valid. He helped me remove that card and update my new one. He answered all my questions and was very nice.

13 maj 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Exceptional and Outstanding Service

I recently worked with Mark from the ClarityPay backend team on my settlement loan, and I am so grateful for his support. From start to finish, Mark’s knowledge, professionalism, and kindness made a difficult time much easier. He offered clear guidance, constant reassurance, and genuine care that turned a stressful experience into a manageable one.

Mark did everything possible within his means, and I truly felt like I had a trusted friend by my side throughout the process. He is an exceptional representative and a tremendous asset to ClarityPay. I am deeply appreciative of his dedication and outstanding service. Thank you, Mark, for making such a difference in my life.

11 maj 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Online account assistance

The assistance I received from River in setting up my online account was clear and straightforward. He spoke clearly and at a pace I could understand. Customer service was able to direct me to help me set up account and ensure my autopsy was activated.

5 maj 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I had a really great experience…

I had a really great experience speaking with River over the phone. He was incredibly helpful, patient, and took the time to make sure I understood everything clearly. I truly appreciate the effort he put into assisting me and how smoothly he handled my concerns.

23 april 2026
Omdöme utan inbjudan

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer