Till en början var det mesta bra
Till en början var det mesta bra. Enkelt och snabbt att ordna en bod via webben. Rent och snyggt i lokalen.
De problem jag upplever och dom gör att jag inte kan ge mer än tre stjärnor är:
- smal ramp utanför på markplan (inte ett jättestort problem, men värt att nämna)
- liten hiss, detta blev ett stort problem då jag var tvungen att släpa en säng uppför trapporna till andra våningen. Det var inte vad jag förväntade mig av ett minilager.

Svar från City Self-Storage Norge - Trondheim Lade







