Chef's Deal Restaurant Equipment Company Omdömen 

166
•
TrustScore 4 av 5

4,0

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I have ordered twice from this company. Both times were for commercial dinnerware. I found their customer service to be exceptional! They were responsive, timely, and solved a problem with the manufac... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Who doesn't love competitive prices? At Chef's Deal, you absolutely get a bang for your buck – it's not called a 'deal' for nothing! But what I love most about Chef's Deal is the beyond EXCELLENT cust... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I bought a Hoshizaki ice machine and it was delivered on a pallate. When I unboxed it, there was damage to the back of the ice maker. I immediately calledChef’s Deal and they advised that I needed to... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

We had an issue with a sink that originated in manufacturing and Lee Hazer was exceptional in getting this issue resolved for us quickly! We highly recommend Chef’s Deal as they truly care about thei... Se mer

Företaget har svarat

Företagsinformation

  1. Restauranggrossist

Skrivet av företaget

Chef’s Deal is your high-quality equipment supplier with the most affordable prices on products. We are not only just salesmen, but we are also well-informed and experienced experts that understand your business and the restaurant equipment we offer. Our employees aren’t just here to make a sale; they’re here to help you make the best choice for your needs. We want your customer experience to be painless. More so, we want it to be pleasant. If you have a restaurant supply question about a product, shipping procedures, a brand, or financing, we’re standing by to answer your questions fully. You’re not just a sale; you’re a partner. Our success depends on helping you succeed.


Kontaktuppgifter

4,0

Bra

TrustScore 4 av 5

166 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ingen aktuell inbjudningshistorik

Det här företaget har inte bjudit in sina kunder på länge. Omdömen kanske inte är representativa

Har inte besvarat negativa omdömen

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

4,0

Alla omdömen

(166)

15 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Great experience

Great experience working with this company. They were responsive and accommodating to my specific equipment needs, and their pricing was very competitive. One item arrived with minor damage, and Lee handled the issue quickly and professionally. Highly recommended!

18 juli 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Chef's Deal Restaurant Equipment Company

Svar från Chef's Deal Restaurant Equipment Company

Thank you for the kind words! We're glad to hear you had a great experience and that Lee was able to resolve the issue promptly and professionally. We appreciate your recommendation and look forward to working with you again!

Best,
Chef’s Deal Restaurant Equipment Co.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I hope I can give a 0 star

I hope I can give a 0 star. Not get the order that I ordered and when I returned it because they send me the wrong item they charge me a shipment cost and stock fee. Customer support was bad and Very bad company working. Work so long on refund 40 days!!!

17 maj 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Chef's Deal Restaurant Equipment Company

Svar från Chef's Deal Restaurant Equipment Company

Thank you for your review.
We're sorry this experience didn’t meet your expectations. The item received matched what was ordered, but we understand things can change. That’s why we stepped in to help arrange the return directly with American Range and clearly communicated all associated fees and the 30 day processing time.

We truly did our best to assist you throughout the process.

Best,
Chef’s Deal Restaurant Equipment Co.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Angela was great she helped me out a…

Angela was great she helped me out a lot and followed up with me. Thank you

3 juli 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Chef's Deal Restaurant Equipment Company

Svar från Chef's Deal Restaurant Equipment Company

Hello Abdul,
Thank you for the kind words! We're glad Angela was able to assist you with your American Range AR-36G-2B commercial range. At Chef’s Deal, we’re committed to providing exceptional service and support for all your restaurant equipment needs. Thanks again and we look forward to next time.

Best,
Chef's Deal Restaurant Equipment Co.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Website is a basic Drop Ship Company, No customer service

After waiting an entire 4 weeks for Chef's Deal to even ship the range (after being told it would be at the latest 1 week) I purchased a $15,000 Garland commercial oven from Chef’s Deal , and unfortunately, the experience was deeply disappointing. The range arrived without any electrical cord required for operation, rendering it unusable upon delivery.
This resulted in unexpected costs, including a $578 bill from a licensed electrician for a workaround attempt, plus additional labor from contractors who had to assist with the incomplete installation. We also experienced significant project delays due to the missing part.
Despite reaching out immediately and sharing the invoice and situation, Chef’s Deal refused to reimburse us or send the proper cord overnight, showing no willingness to resolve the issue or take accountability.
For a purchase of this scale, you’d expect professional service, support, and follow-through. What we received felt more like a drop-shipping transaction with no post-sale care.
If you're considering buying commercial equipment from Chef’s Deal, especially for a high-end or time-sensitive project, I’d strongly recommend looking elsewhere.

12 maj 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Chef's Deal Restaurant Equipment Company

Svar från Chef's Deal Restaurant Equipment Company

Thank you for your feedback. We understand your frustration.

All of their electric ovens do not include power cords, as confirmed by Garland, due to varying site-specific requirements. These units must be installed by a licensed professional, who is responsible for supplying and connecting the correct cord.

As outlined in our policy, installation and related costs are the customer’s responsibility. While our team did their best to assist, we are unable to cover third-party installation or related costs.

We appreciate your business and your input.

Best,
Chef's Deal Restaurant Equipment Co.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

This is a total SCAM

This is a total SCAM. Wasted two week of our time to get a dishwasher and still no response while payment was taken from our bank account. AVOID AT ALL COST!

23 maj 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Chef's Deal Restaurant Equipment Company

Svar från Chef's Deal Restaurant Equipment Company

Hello Siming,

We're sorry to hear about your experience. The dishwasher you ordered was out of stock and we offered a comparable in-stock alternative with a partial refund. We never intend to cause delays or frustration. Please contact us directly so we can resolve this quickly.

Best,
Chef's Deal Restaurant Equipment Co.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Chef's Deal = Lack of Integrity

*UPDATE* Chef's Deal indicated that they would be sending a refund check - they even verified my mailing address. It's been more than a month and I have yet to receive a check. In short, Chef's Deal is a company that is more interested in responding to reviews... rather than actually sending the check they said they'd send. This is so beyond a lack of integrity.

Absolutely horrible experience - AVOID THIS COMPANY! ZERO SENSE OF ACCOUNTABILITY!!

Chef's Deal sent me the wrong item, then demanded it back before they would send the correct item. They offered to allow me to keep the wrong item at a 50% discount if I would buy the correct item again... now, they are refusing to give me more than a 10% discount... which is less than the initial credit?

Absolutely horrible sense of ethics.

*UPDATE. Chef's Deal is now responding to these reviews, and EDITING their responses. Yes, Chef's Deal DID offer me a 50% discount over the phone if I elected to keep the wrong grill I received so long as I purchased a second, correct, grill.

To date, I have not yet received any refund credits, and they are dodging and slow to respond to my inquiries with the BBB. That should tell you all you need to know about their business model and customer service.

*UPDATE* Now Chef's Deal is updating their responses to completely remove any admittance that they screwed up and are simply replacing their responses with "We are sorry you are confused." Just avoid this company - so many other options to purchase equipment and avoid 60-days of heartburn. Would you really want to tolerate this from a supplier/vendor?

No, you didn't respond promptly. You didn't respond at all to the BBB until I notified you that the BBB notified me that you hadn't responded to their inquiry. Then, as if my magic, the BBB got a response from you. And every time there was an update for new corrected order, I had to initiate the conversation... and your company didn't initiate your offer of 10% back until I kept pushing poking for a refund credit.

6 april 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Chef's Deal Restaurant Equipment Company

Svar från Chef's Deal Restaurant Equipment Company

Steve,

As soon as we were made aware of the shipping error, we acted quickly to resolve it.

We did initially offer a courtesy discount had you decided to keep the original item. Since you declined, no amount was finalized. Despite that, we still extended a 10% goodwill discount to acknowledge the inconvenience. At no point was a 50% discount offered, and that statement is factually incorrect.

We’ve addressed this situation professionally, promptly, and in good faith. While we understand your frustration, we also have a responsibility to protect our business from misinformation. We consider the matter closed and stand by the fairness of our resolution.

Best,
Chef's Deal Restaurant Equipment Co.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

These guys do not make good on their…

These guys do not make good on their mistakes. I order tumblers from these guys. The quantity they sent was lower than the quantity stated on their website.
They acknowledge the website is wrong, but will not correct the error. Don't buy from these guys.

It is interesting that based on your response that you have a policy of no integrity.

21 januari 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Chef's Deal Restaurant Equipment Company

Svar från Chef's Deal Restaurant Equipment Company

Hello Lane,

We sincerely apologize for any inconvenience caused, and have since updated our website listing to prevent further confusion. However, providing additional tumblers free of charge would be inconsistent with our policies.

Your satisfaction remains important to us, and we’d be happy to discuss this further or explore a resolution that respects both parties. Please feel free to reach out to our customer service team for assistance.

We value your feedback and hope to have the opportunity to serve you again.

Best,
Chef's Deal Restaurant Equipment Co.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I purchased an equipment with chef's…

I purchased an equipment with chef's deal for the first time and unfortunately it came damaged, but Lee Hazer was able to get me a full replacement from the manufacturer very easily.
Thank you!

16 december 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Chef's Deal Restaurant Equipment Company

Svar från Chef's Deal Restaurant Equipment Company

Hello Jaime,

Thank you so much for the great review! We're thrilled to hear that your issue was resolved to your satisfaction. We truly appreciate you. If you ever need anything else, please don't hesitate to reach out.

Best,
Chef's Deal Restaurant Equipment Co.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Ordered tenderizer machine 9/19/24 was…

Ordered tenderizer machine 9/19/24 was never told it was out of stock or would be shipped from manufacture . 7 weeks later got the machine with no blades. Still awaiting customer service to get back to us on why no blades were shipped with the equipment. Chefs deal got their money when the order was placed and 8 weeks later still no answer. Paik 3k for a machine and can’t use it..

11 november 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Chef's Deal Restaurant Equipment Company

Svar från Chef's Deal Restaurant Equipment Company

Thank you for sharing your feedback. We take all reviews seriously and strive to provide the best service possible. We are committed to addressing any genuine issues, so please call 615-358-9851 so we can help.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Great experiance and products

6 november 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Chef's Deal Restaurant Equipment Company

Svar från Chef's Deal Restaurant Equipment Company

Hello Hatice,
Thank you so much for taking time to share your positive experience with Chef's Deal! Your kind words mean a lot to us. We take great pride in providing a seamless experience and your feedback reinforces our commitment to providing the best for our customers. Once again, thank you for choosing Chef's Deal and we look forward to serving you in the future.

Best,
Chef's Deal Restaurant Equipment Co.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Excellent Customer Service ChefsDeal

Ricardo at ChefsDeal provided top shelf customer service. I was so impressed! He put my order together quickly, provided a price match, interfaced with the supplier to answer my questions about the oven I was purchasing, as well as providing me with an option that I had no idea was available, and last he stayed on top of the order until it was shipped. I can’t say enough about Ricardo and ChefDeal! I needed this oven purchased, fitted, and shipped in less than 48 hours and Ricardo got all that done! Bravo!

7 oktober 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Chef's Deal Restaurant Equipment Company

Svar från Chef's Deal Restaurant Equipment Company

Hello Andrew,

Thank you for such a fantastic review! We're thrilled to hear that Ricardo provided you with top-notch service and went above and beyond to meet your needs. We appreciate your trust in us and look forward to serving you again in the future!

Best,
Chef's Deal Restaurant Equipment Co.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Great customer service!

They were a true testament to what customer service should be! There were some defects with a new piece of equipment shipped direct from the manufacturer. The staff at Chef's Deal were very professional and had a new one on its way quickly. Our thanks to Diego and Lee!

19 augusti 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Chef's Deal Restaurant Equipment Company

Svar från Chef's Deal Restaurant Equipment Company

Hello,
Thank you so much for taking time to share your positive experience with Chef's Deal! Your kind words mean a lot to us. We take great pride in providing a seamless experience and your feedback reinforces our commitment to providing the best for our customers. Once again, thank you for choosing Chef's Deal and we look forward to serving you in the future.

Best,
Chef's Deal Restaurant Equipment Co.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Fast and affordable

Carlos keeps bailing me out when I am in a Jam! They have what I need in stock when no one else does and the shipping is fast and affordable. Great vendor/partner!

15 augusti 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Chef's Deal Restaurant Equipment Company

Svar från Chef's Deal Restaurant Equipment Company

Hello Christopher,

Thank you so much for taking the time to share your experience! Your kind words are greatly appreciated. Providing top-notch service is our commitment, and we're pleased to know Carlos went above and beyond to ensure your satisfaction.

Should you have any needs, questions, or requests in the future, please don't hesitate to reach out.

Once again, thank you for choosing Chef's Deal. We truly appreciate your support and look forward to serving you again soon.

Best,
Chef's Deal Restaurant Equipment Co.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Great people to do business with

Great people to do business with.
Good princess and fast shipping.
Staff is knowledgeable and solves issues on the spot.

13 augusti 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Chef's Deal Restaurant Equipment Company

Svar från Chef's Deal Restaurant Equipment Company

Hello Mr.B,
Thank you so much for taking time to share your positive experience with Chef's Deal! Your kind words mean the world to us. We take great pride in providing a seamless experience and your feedback reinforces our commitment to providing the best for our customers.
Should you have any needs, questions, or requests in the future, please don't hesitate to reach out.
Once again, thank you for choosing Chef's Deal. We truly appreciate your support and look forward to serving you again soon.

Best,
Chef's Deal Restaurant Equipment Co.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Excellent customer service and prices

The customer service team at Chef’s Deal went above and beyond to ensure the Donper residential margarita machine that we ordered made it to us in time for our big party. I called several times to check on the order and was greeted warmly and with attention every time; they even proactively contacted the manufacturer to request to expedite the order. The machine made it on time and frozen margaritas were enjoyed by all!! I should send one to y’all:)

29 juli 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Chef's Deal Restaurant Equipment Company

Svar från Chef's Deal Restaurant Equipment Company

Hello Theresa,

Thank you so much for taking time to share your positive experience with Chef's Deal! Your kind words mean a lot to us. We take great pride in providing a seamless experience and your feedback reinforces our commitment to providing the best for our customers. Once again, thank you for choosing Chef's Deal and we look forward to serving you in the future.

Best,
Chef's Deal Restaurant Equipment Co.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Evins Mill Resort & Retreat

My business, Evins Mill Resort & Retreat, recently purchased a double-stack convection oven from Chef's Deal. The identical unit was substantially more expensive on other platforms. While the price was right, the service was better. Ricardo responded to all my inquiries and requests promptly and professionally. When there was a small snafu with the delivery of the unit, Ricardo was able to route the delivery to their warehouse and deliver it himself within days. The crew delivering the unit was very thorough, calling in advance to confirm the width of the entry door and separated the unit into its constituent parts in order to get the unit inside. I highly recommend Ricardo and his team at Chef's Deal!

31 juli 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Chef's Deal Restaurant Equipment Company

Svar från Chef's Deal Restaurant Equipment Company

Hello William,

Thank you for your glowing review! We're thrilled to hear that you had such a positive experience with Chef's Deal. Ricardo and the entire team pride themselves on providing exceptional service, and it's wonderful to know their efforts made such a difference for you. Your kind words about the price, delivery, and overall professionalism are greatly appreciated. Thank you for choosing Chef's Deal, and we look forward to serving you again in the future!

Best,
Chef's Deal Restaurant Equipment Co.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Flapper valve for True upright freezer

My husband and I purchased a new commercial freezer, (True brand) after two residential freezers going out. We purchased our upright from Chef’Deal in Nashville Tn. Delivery was prompt as our circumstance was dire. The day following delivery we noticed a crackling sound separate from the motor. I called Chef’s Deal and spoke with Lee in customer service. While on the phone with me she spoke to a gentleman and immediately identified the problem. A small flapper valve for the defrost line was ordered and arrived next day delivery by UPS. She gave me four service company phone numbers and stayed in touch with me regularly until the issue was resolved. I could not be more pleased with the EXCELLANT customer service and attention we received from Lee.

4 juni 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Chef's Deal Restaurant Equipment Company

Svar från Chef's Deal Restaurant Equipment Company

Hello Debra,

Thank you so much for taking time to share your positive experience with Chef's Deal! Your kind words mean the world to us. We take great pride in providing a seamless experience and your feedback reinforces our commitment to providing the best for our customers. We hope you love your new True equipment and if you should need any further assistance, please feel free to call us anytime.

Once again, thank you for choosing Chef's Deal and we look forward to serving you in the future.

Best,
Chef's Deal Restaurant Equipment Co.




Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Jackson Conserver Dishwasher

Great customer service, quick delivery and a great price.

9 april 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Chef's Deal Restaurant Equipment Company

Svar från Chef's Deal Restaurant Equipment Company

Hello Bob,
Thank you so much for leaving us a great review! Should you have any needs, questions, or requests in the future, please don't hesitate to reach out.

Once again, thank you for choosing Chef's Deal. We truly appreciate your support and look forward to serving you again soon.

Best,
Chef's Deal Restaurant Equipment Co.

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Thanks to Zoey's assistance

Thanks to Zoey's assistance, she is very helpful and prompt response make delivery no obstacles.

1 april 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Chef's Deal Restaurant Equipment Company

Svar från Chef's Deal Restaurant Equipment Company

Hello Melissa,

Thank you so much for taking the time to share your experience!

At Chef's Deal, we believe in delivering exceptional service and we're happy to know Zoey went above and beyond to ensure your satisfaction.

Should you have any needs, questions, or requests in the future, please don't hesitate to reach out.

Once again, thank you for choosing Chef's Deal. We truly appreciate your support and look forward to serving you again soon.

Best,
Chef's Deal Restaurant Equipment Co.

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer