Leverans och kontaktbeskymmer
Beställde saker efter mailkontakt och kontroll att de fanns på lager, efter beställning så hör jag inget från Chainspeed. Har nu väntat 2 veckor och skickat flera mail till dom och frågat hur min leverans ligger till. Åker snart på semester och tror inte jag kommer få sakerna innan dess. Otroligt besviken att inte få någon som helst respons eller svar på mailen.



