Otrevligt på en ny nivå
Aningen dyrt ställe men det ligger i Göteborgs södra skärgård så det kan man leva med. De brukar ha trevlig livemusik med riktigt bra musiker. Jag frågade en i personalen om jag kunde få låna laddare till min mobil(vilket aldrig är ett problem på restaurant, klubb, så länge någon har en). Han är så sjukt arrogant så han kliver ut från bakom disken, plockar fram en meny och visar vad de har på menyn för att konstatera att de inte har USB-C laddare. De va det sjukaste jag varit med om. Jag antar att han vunnit på lotto och hatar sin chef. Inget fel på värdshuset men sån personal kan man inte ha!






