Lover mere end de holder
Allerede ved første aftale blev vi brændt af.
Skriver og spørger hvor han bliver af, får sms om at han er forsinket og derefter intet. Han dukker aldrig op. Jeg skriver næste morgen, spørger om det betyder han har for meget at lave, eller? Får svar tilbage: “Med den attitude så må du meget gerne finde en anden.. god dag herfra 😄”
Wow. Det tror jeg vist nok….
Rigtig ærgerlig måde at opføre sig på, derfor lægger jeg SMS udvekslingen ud her:
Blikkenslager Tag Kenneth ›
Tekstbesked • sms
tirsdag 13.58
Hej Kenneth
Vi har lige talt sammen
angående inddækning af en altan, vi ses torsdag d.18-06
kl.17
(Adresse)
(Navn)
Hilsen
DS
tirsdag 18.41
Hej Kenneth
Hvis du overhovedet kan være
der lidt tidligere på torsdag ville
det være dejligt
Venlig hilsen
DS
Kenneth:
Kan vi rykke det til fredag i
stedet for ?
DS:
Der kan jeg desværre ikke
Kenneth:
Mandag i næste uge ?
Ds:
Vi holder bare fast i torsdag
Tak!!
i går 17.17
Hej Kenneth
Er du mon på vej? Det kan være svært at finde en parkeringsplads på vejen, men du kan holde foran det lille træ ud for nr. x hvor vi bor, hvis det kun er for en kort stund.
Bh. DS
Blikkenslager Kenneth:
Hej er lige ved at afslutte en
opgave med åben tag inde på amager . Når den er afsluttet så kommer jeg ..
Beklager jeg ikke lige fik skrevet!.
Mvh Kenneth
Tekstbesked • sms
i går 17.17
DS:
Vi må se om vi når det, vi skal være ude af døren kl.18.30
DS:
sms i dag 08.48
Det var ærgerligt at du ikke ringede eller skrev tilbage
Kenneth:
Blev færdig på amager kl 21:30
Beklager..
DS:
Det er fuldt forståeligt, et opkald havde været fint.
DS:
Hvad så, har du overhovedet tid til at tage mere på dig, eller skal vi droppe det?
Blikkenslager Kenneth:
Med den attitude så må du
meget gerne finde en anden.. god dag herfra
DS:
Ok, attitude?! Du brændte os af i går og jeg spørger om du har tid til at tage mere på dig??
Kenneth:
God dag ..
Tekstbesked • sms








