Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Bidfood UK driver parking illegally in Albert rd, Bournemouth on 13 Oct 2026. Time 13.24. This company is a continuous problem and very selfish and unprofessional and numerous complaints made on... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Early starts with long, unpredictable hours are standard, and issues like overweight loads and breached driving hours are common. Routes span scattered drops across the county. Hostile environment. Th... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Not a customer. I’m however a patient at Marsden Hospital going through a tough treatment regime. On my way to the hospital on 3 occasions I encountered one of you drivers on the narrow road and he... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

The driver parked at the pub next door, the pub car park is alongside our fence so meant he was looking into our garden. It was unexpected and much appreciated when he asked if I minded him parking t... Se mer

Företaget har svarat

Företagsinformation

  1. Leverantör av mat och dryck till catering

Skrivet av företaget

Bidfood is one of the largest food wholesalers in the UK. Our established food service offers variety and quality, making us the food supplier of choice. We supply the UK’s catering industry with a great choice of food, drinks and catering supplies.


Kontaktuppgifter

1,7

Mycket dålig

TrustScore 1.5 av 5

87 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ingen aktuell inbjudningshistorik

Det här företaget har inte bjudit in sina kunder på länge. Omdömen kanske inte är representativa

Har besvarat 85 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis inom 1 vecka

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

1,7

Alla omdömen

(87)

23 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Joke of a company

Horrendous customer service!! Customer for 3 years and then dropped because its apparently its not worth it to them anymore and then all my customer details removed?! Makes me so angry that you can get away with treating people like this, if I did I wouldn't have a business to run, and neither should you. AVOID !!

6 december 2021
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Absolute joke of a company dealt with…

Absolute joke of a company dealt with them for 15 years stopped ringing us emailed no answer when I phoned them I was told they could no longer deliver to me apparently aylesbury is to far from bicester not even told of this before getting in touch with them avoid like the plague

8 oktober 2021
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

So no delivery again today

So no delivery again today, our prices have been put up. Nav our Rep and her manager have gone out of their way to make it very difficult for us to place orders and get a delivery and because I keep complaining about the atrocious service and giving bad reviews they have now stopped my account due to me refusing to give up on trying to get my order for over a week. I will be taking this further.

1 oktober 2021
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

This is the worst company that I have…

This is the worst company that I have ever used ,as a chef I expect the deliveries to be on time and of good quality Not with BidfoodDirect they are awful don’t turn up still charge you for the delivery when they actually do turn up half of the fresh produce is going out of date . I work for a large Care home where the residents are vulnerable I have been told today that they are not a priority and that they will not be delivering tomorrow as they haven’t enough drivers.Come on Bidfoods you laid off loads of drivers during lockdown surly it should have been forecast that you would need these drivers when coming out of lockdown. If anyone gets a say in using this company don’t do it as they don’t care about the customer at all .

30 september 2021
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I'm afraid to add to the review woes.

I'm afraid to add to the review woes.
Absolute shambles, inconsistent stories (lies!) as to the issues - depends on who you talk to (if indeed you can speak to someone).
No proactivity shown, rude customer service (if they don't leave you in hold for 20 minutes), lack of internal messaging / communication between (silo'd) teams. BM's aren't there to work with customers, they're hell bent in defending bidfoods issues.
Tuesday's delivery arrived today, but the additional items I was told I could add won't be here until next Tuesday ..... Too bloody late!!! Items that go on "back delivery" never get delivered either.
I'll be buying stock from my other suppliers from now on who seem to have basic items in stock all the time still!

30 september 2021
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Bidfood UK

Svar från Bidfood UK

Hi Stuart. Thank you for sharing your feedback. The industry is under a huge amount of pressure and our teams are working hard to keep the wheels turning, as we appreciate this is not what you expect from us as a supplier. I am happy to look into this if you share your account name and number and business postcode (this can be emailed to webqueries@bidfood.co.uk). Kind regards, Marie

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

No I don’t want credit i want refund!!

No I don’t want credit i want refund!!
Phoned them because my delivery never arrived then they sent the same delivery 2 days later!! I didn’t accept it but they charged for it! Called them and they hung off the phone on me! Called them again they said they will give me a credit!!! Hasn’t arrived yet! Shocking customer service!!
As soon as i get my money back never use them again!!
Account: 21154027

28 september 2021
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Bidfood UK

Svar från Bidfood UK

Hi Mihaly. Following our recent correspondence, this has been passed to the depot account team to follow up with you directly. Believe they are contacting you today. Kind regards, Marie

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Disgusting Customer service

So you place an order and pay by card. Then they fail to deliver. You ask for a refund wait 10 days then ring and ask when your money will be returned. We have issued a credit on your account. Sorry I paid and want money returned. No they say you must accept the credit on your account. But I will not be ordering again. You must accept the credit on your account. Sorry I want my money back. Then you must wait 10 - 20 days. Ok County Court it is then.

24 september 2021
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Bidfood UK

Svar från Bidfood UK

Hi Lynda, thank you for bringing this to our attention. If you could provide me with a bit more detail - your account and order numbers and which depot - I will look into this for you. Please email the detail to webqueries@bidfood.co.uk. Kind regards, Marie.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I have 7 sites currently using Bidfood…

I have 7 sites currently using Bidfood but luckily we will be going out to tender shortly. orders arriving late and missing lots of items and not told until we chase. How can we operate a business when things are not delivered with no prior warning!!! your poor service is making our company look bad!!

3 augusti 2021
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Bidfood UK

Svar från Bidfood UK

Hi Craig. Thank you for raising your concern with us. Are you able to help with an account name and number and which depot you work with and I will look into this further? Feel free to email me at webqueires@bidfood.co.uk if you prefer. Thank you, Marie.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Bidfood or Badfood?

I used to use Bidfood on a regular basis, but got frustrated that orders were never received complete and something was always missing, but with the Brakes fiasco affecting supply, I was forced to use them again, so last week I placed an order with Bidfood, paid for it up front and delivery was confirmed for all items. However when the goods arrived, the packaging was wet (defrosted), smashed up, covered in dirt, and the case of vol-au-vents was also open. The tuna mayo was missing from the order, and I was handed a wet defrosted roulade that I didn't order which I handed back to the driver. So nothing has improved at Bidfood at all. Another supplier going in the bin to join Brakes!

26 juli 2021
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Bidfood UK

Svar från Bidfood UK

Hi Susan, thank you for bringing this to our attention. To help me look into this would you be able to let me know your Bidfood account number, the name of the account and, if you have it, which depot your account is linked to? If you prefer to email, please use webqueries@bidfood.co.uk . Many thanks, Marie.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Avoid!

Avoid! Avoid! Avoid!
Third time ordering and will not be ordering again!
Done a click and collect with this company.
1st time they didnt pack a whole case of salsa - and charged us for it. Had to email to receive a refund.
2nd time they didn't pack a whole case of guacamole! Lucky we checked and had to send driver pack in to find the guacamole - he said he couldn't find it and didn't even know if it was in the fresh or frozen section!
3rd time instead of packing a whole case of salsa (which we have paid for) they only packed one tub of salsa- luckily we checked and when we enquired they simply stated they had run out of stock! So instead of notifying us they charged us the money for the whole case and only gave us one tub! Further to this we ordered a whole box of salted tortilla chips and they packed us chilli tortilla chips which we cannot use! Rang up customer service and they said the only way to get our money back is to email the information over. No apologies!
Absolutely useless company. It is a shame as their products are good but cannot use for a business because they are unreliable and unprofessional and could potentially leave you very short of stock! Further to this their customer service is below poor so its hard to rectify their mistakes! Bottom line is they will rob you blind if you do not check your stock because they do not notify you and you will still charge you for items they have not provided!

22 juli 2021
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Bidfood UK

Svar från Bidfood UK

Hi Leanndra, I am sorry to hear that you have had a disappointing experience with us. Could I ask for a few details to help me look into this further? Are you a Bidfood at home customer (B2C) or a Bidfood customer (B2B)? Also, could you let me know your local depot and account number (if B2B) or the email address linked to the account (if B2C)? If you'd rather email this information, please send it to webqueries@bidfood.co.uk. Many thanks, Marie.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

No loyalty

I am so annoyed with bidfoods, didn't send order and finally after email they said they weren't delivering to homes! Why let me order and take my money if you weren't going to deliver.
Us home delivery customers saved your business through lockdown and now businesses are open you drop us.
I have been ordering from this company since the beginning of first lockdown and been a loyal customer.
If their is another lock down then don't expect home customers to bail you out again

22 juli 2021
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

MISLEADING ORDER COLLECTING CON

Ordered online as an account customer and was then advised the delivery date was changed.
Placed the order in good time and was advised that due to capacity issues the delivery date required could not be met. This is on the Friday before the Sunday Football event. We now have the the issue of replacing the order elsewhere. Bidfood should not have accepted the order knowing they could not fulfil the date THEY offered. Just order collecting and hoping to get away with bad service to achieve an extra percentage of sales.

Update: Advised company to close account.
In the meantime have been requested to contact them.

To Bidfood: Sent you an email as suggested.

Friday has come and gone.... No email from bidfood or perhaps its dodofib.

Management stepped in and everything sorted.

9 juli 2021
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Bidfood UK

Svar från Bidfood UK

Hi Ziax, I am sorry to hear we have had to change your delivery date. If you are able to share a little more detail (which depot / your account number), I can pick up with the relevant team to see what has happened? If you would rather email your details, please use webqueries@bidfood.co.uk. Kind regards, Marie

Thanks Ziax - your email has been picked up and we will respond to it asap.

Thank you Ziax - glad to hear we found a solution :)

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Small business crusher!

This is a big company, so be prepared for miscommunication and staff spend your time trying to cover there own backs. The company has bad “e-commerce” set up, taking large amounts of cash from my business but not receiving orders meaning your left with no cash AND no stock. Instead of an apology they blame you but refuse to let you speak to the “e-commerce” team. I’d like to point out I’m a twenty year old who knows how to place an order online... they have a bad fault in the system. As a small business this crushed my business for several weeks, you can’t afford to be putting out 500+ to not receive stock and wait 30 days for the money to come back into your account. In all honesty it’s the lack of humanity within the company, no apology or anything. And this is only one of the problems I’ve been sent wrong stuff, told delivery dates for them to be changed. This is a big business... they don’t care about the little guy!

22 juni 2021
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Horrible company

I have placed an order on 2 nd of May paying 290.43 for some vegan naked glory tenderstrips, vegan mayo and another type of sauce. On 16 of May I was waiting for the order for my event and surprise... I have received only the mayo.
No one let me know about the stock or something, they send me a confirmation mail that the order it is going to be delivered.
After all that inconvenience I am still waiting for my refund, calls after calls, email's, and they pass me over to another department or waiting response from HO.
They asked me for proof of payment.( I send the request today and let's see what it is going to happen)
This was my first order and my last one.
Frustrated and disappointed with customer services!!
If you cannot handle the online orders please find another way to do it.

8 juni 2021
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Bidfood UK

Svar från Bidfood UK

Hi Cristina, I am sorry to hear you had a disappointing first experience with us and have shared your note with the relevant teams to ensure we take your feedback on board. I am informed your refund was resolved last week but if there is anything further we can do, please do let us know. Kind regards, Marie.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Told my order was "in suspense"

Ordered on 13th March for delivery on 19th. Got email to say deliveries were being suspended so emailed them. I was assured that my order wouldn't be affected and would be delivered on 19th as promised. Wasted the whole day waiting - nothing arrived. Emailed them again and received another email asking if my delivery had arrived yet. Told them no, it hadn't. I was then told my order was "in suspense", whatever that means, and I would be refunded. What a waste of space this company is. Will definately not be using them again.

21 maj 2021
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Bidfood UK

Svar från Bidfood UK

Hi Lynn. I am sorry to hear you had a disappointing experience. I have tried looking into your situation to see if we could help resolve it but need a bit more detail in order to do so. Would you be able to email your full name and order number to bidfoodathome@bidfood.co.uk and we'll do our best to get to the bottom of this? Thank you, Marie.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

First time ordering with company not a great experience

First time ordering with company. Smooth online process and ease with making payment. On delivery day only 2 out of 10 items received, no notification insufficient stock to complete order. Initial call to customer service poor no apology only provided personal email to assist resolving problem when advised would formally raise as complaint. Dont think I will do business here again

28 april 2021
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Bidfood UK

Svar från Bidfood UK

Hi Sharon. We are sorry to hear you didn't have a good first experience with us, and my apologies for the delay in coming back to you on here. I would like to look into this a little further - can I check if it was our 'Bidfood at home' site you used? Kind regards, Marie

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Great service and good communication

Great service and good communication. I ordered a few items from Bidfood, some of which were out of stock due to difficulties with everything happening with lockdown. I was informed straight away and they exchanged the items for different ones, some at higher cost but with no extra charge to me. The items were delivered the next day. Great service.

27 juli 2020
Omdöme utan inbjudan

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer