Farlig produkt
Farlig produkt! Kjøpte 2 vogner. Dene ene mange feil på som taket holdt ikke oppe, hjulene går ikke rundt i sving, glidelås i stykker, bremsene ikke gode nok. Vogn 2 knakk!!! Krever beløp refundert, men leverandør svarer ikke etter at vi ikke godtok ny vogn. Kjøpte 2 bilseter som jeg har bedt om dokumentasjon på at de holder kravene til sikkerhet. Får ikke svar, Blir politianmeldt for svindel og oppfordrer alle til å gjøre det.







