Barclay Beds Omdömen 

127
•
TrustScore 4 av 5

3,8

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Customer services and Sales been very helpful. Just waiting to see the end product on 5th October. Should hopefully go well, they looked nice beds online, and the floor standing headboard looked ver... Se mer

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Easy ordering process, great bed and mattress. Communication lacked as I received no acknowledgement of my order only the receipt I paid. After 4 days I called them to check they had received my order... Se mer

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

doesn't look like the picture. headboard in the picture is all one piece that attaches to the base but you get only the top half delivered with what can only be described as 2 sticks to hold it in p... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

5 Star treatment from start to finish; kept in contact all the way till the bed was delivered, and the quality is 5 Star. Many thanks; we would recommend this company 100 percent

Företagsinformation

  1. Sovrumsmöbler
  2. också i
  3. Möbelaffär
  4. Möbeltillverkare
  5. Sängbutik

Skrivet av företaget

Home of quality hand crafted Beds, Headboards and Bedroom Furniture. Choose from a wide range of products made within the UK


Kontaktuppgifter

3,8

Bra

TrustScore 4 av 5

127 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ber kunder att lämna omdömen

Detta företag bjuder in sina kunder att lämna omdömen – oavsett om de är positiva eller negativa

Har inte besvarat negativa omdömen

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

3,8

Alla omdömen

(127)

33 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 3 av 5 stjärnor

I ordered 2 headboards

I ordered 2 headboards, the headboards were ok (padding and fabric) and delivery was quick but the staples behind the headboards were not all aligned and one wooden strut was shorter than the other. I contacted them to replace the shorter wooden strut but still not heard back from them.

Overall they are ok but can improve on quality check and communication.

6 oktober 2021
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

An absolute disgraceful company

An absolute disgraceful company.
The image on the website doesn’t compare to the actual bed frame.
The sides are flimsy and the screws don’t match up to make straight frames.
When contacting this company they have no sympathy for the struggle a customer faces saving up and buying an ottoman which isn’t even an ottoman. As a customer, I thought it was a reliable good quality service but all I receive was a point blank sorry no refund( I understand it states this on their website but Iv never seen quality like this before) Yes the frame lifts up but it’s metal with no base: I would strongly advise against anyone from buying from this company as they seem like a dodgy company with only online contact with no personal care.
I will be contacting the relevant company’s as too many scam companies out there.

****** as I can’t reply to the comment from barcely beds I would like to add that the reply from Barclay beds show the level of customer care. Also a refund is only given if you are unhappy with the product but you have to pay a surcharge of 60% plus delivery.
Images were sent to you, again shows in the customer care that you relay.
I wanted a refund due to the quality of the item however, Barclay beds can deny this but reviews speak for themselves.
I would avoid this company if you want to save yourself the hassle and upset of spending your hard earned money on something that isn’t what it is presented as.

2 oktober 2021
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Barclay Beds

Svar från Barclay Beds

Hi Rekha

Firstly thank you for taking time to write this review

I have reviewed this and can confirm the ottoman cage was advertised as you have received. We do not provide base boards and this is noted on the site so not sure how or why this impression has been made.

You have placed an order and received the item you have requested. You were offered with fabric swatches on site prior to purchases which you have not taken the opportunity of.

In terms of scam we are reputable company but nevertheless that is your opinion. We have provided you options for return as per the terms you have agreed upon.

We offer bespoke products not of the shelf items. A lot of care and effort goes into making the products.

We also provide an installation service at the point of sale for situations where you may not be able to install the bed. We also provide a video tutorial for those who don’t wish for installation. The video is step by step and no issues should arise from this.

To summarise you have received an item as per the advertised item. We have requested images of defects which none have been received. As you just want a refund I’m sorry but this is not how the terms are set out.

Thanks again for the time taken out. The option for a return will remain for 14 days as per our terms

Betygsatt 3 av 5 stjärnor

Quality Control issues

Received headboard within a few days. Unfortunately the material had not been put on square and one of the threaded inserts was missing. Used a screw to support wooden strut.
As it was for spare bedroom didn’t return.

13 september 2021
Betygsatt 3 av 5 stjärnor

Only 3 stars

Only 3 stars, as their where no instructions of how to fit the wall brackets,
Not even a template to work to , or even, pre drilled holes in the headboard.
Just left to the buyer to work it out. (Not good enough) I expect more from a premium product provider.

13 september 2021
Betygsatt 4 av 5 stjärnor

I am really happy with my bed

I am really happy with my bed - no damages, just 4 bits of plastic that I didn’t know what to do with and weren’t on the instructions! But if a 55 year old woman, 9 weeks post heart attack can build it on her own, anyone can!
The bed came quickly. It’s a lovely bed. The only two reasons I dropped a star was because the first I knew that it was being delivered was 2 nights before when the delivery guy called me to give me a time. I don’t know what would have happened if I hadn’t been available. The other reason is because you don’t have a phone number for the public and don’t always answer emails. If there had been a problem after delivery I’m not sure how it would have gone.
But overall I would recommend the bed and the company and best of all, they are made in the UK which to me, is important. Thank you for my lovely bed!

13 september 2021
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

DO NOT USE

I received the Oxford Wingback bed in July and all the diamantes were cracked and chipped aswell as having issues with the courier company I paid £90 and for the assembly. I have asked for a replacement and have just been ignored, I received one response saying they would send me new diamantes to fit myself which I would have to pay someone to do, I cannot make beds and wouldn't have a clue how to do this myself. I have asked for the bed to be picked up and returned and for an undamaged item in it's place and I haven't received a response for a month, just being ignored. As for my issues with the courier company I was advised there was nothing Barclays Bed's could do for me and to contact the courier company directly they booked and used with my complaint even though no contact information has been passed to me. Really upset, this was a lot of money and I am not stuck with a faulty bed. No contact number for this company to ring anyone, totally at the mercy of someone emailing back.

7 september 2021
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Truly terrible

I ordered this bed as it looked like exactly what I was after (as it turns out the bed looks nothing like the image on line!) and the quality and finish of the product is truly awful. There are visible and protruding staples on the footboard’s “elegant and stylish” edging which has “beading (as described in the product text) which is actually an uneven and cheap looking stop of collated faux press studs which as far as I can see is merely to mask the frayed and uneven fabric edging. I contacted the company under the impression that like all other companies they were bound by a customers statutory rights when supplying a faulty and unfit for purpose item not as advertised to ask that the bed be collected and I be given a refund to be told (after 5 days) that I would have to send it back at my expense and would only be entitled to a 40% refund as the bed is custom made. I was never made aware this was a custom piece and merely selecting a size a colour does not indicate custom made in my eyes as these were standard drop down boxes suggesting it was a stock item. I was never informed that if I was to order then no refund was possible. So despite another email explaining that this was a faulty item along with photographs to show the areas that were frayed and staples I still, 7 days on, have had no reply. I have since ordered another bed from another website at a similar price, which only compounds the poor quality of this Barclay bed product! So in short unless you have over £500 to waste on something that resembles an 11 year olds class textiles project, Do not order anything from this shambolic website.

30 augusti 2021
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

DO NOT USE THIS COMPANY.

DO NOT USE THIS COMPANY.
THIS COMPANY DELIVERS BEDS THAT LOOK ABSOLUTLEY NOTHING LIKE THEIR PHOTOGRAPHY. THEY ARE CHEAP AND CLAIM TO COME WITH STUDS TO ‘REINFORCE’ THE SOFT VELVET!
THE BED IS NOT MADE WELL. THE FABRIC IS TERRIBLE, CREASED AND DOES NOT SIT FLAT.
THE COMPANY CLAIM THEY WILL ONLY REFUND 40% OF THE VALUE.
THE DRIVERS ARE DISTGUSTING, RUDE AND DON’T EVEN TURN UP WITH THE CORRECT TOOLS for £90. THEY LEAVE MESS IN YOUR HOUSE. I AM 7 MONTHS PREGNANT – THEY DID NOT CARE TO HELP ME AT ALL. THEY RAN OFF LEAVING ME STRANDED. NO CUSTOMER CARE OF RESPECT FOR PREGNANT WOMEN.
YOU CAN CANNOT CALL THIS COMPANY, THEY IGNORE YOU COMPLETELY.
NOW IN THE PROCESS OF A LEGAL CLAIM TO RETRIEVE MY MONEY BACK.
DO NOT DEAL WITH THIS COMPANY.
DO NOT BUY ANYTHING FROM THIS COMPANY.

28 juli 2021
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Barclay Beds

Svar från Barclay Beds

Hi we are sorry to hear that you feel this way and we thank you for taking time to write your review.

From investigating we can see you had issues prior to receiving the bed and were advised correctly in terms of the bed and terms. We do use trusted independent couriers to deliver large items such as Beds, they are professional and qualified to do the job and we get a lot of positive feedback from our customers in relation to their service. Nevertheless I have raised an investigation internally with their team to see if there were any failings.

In terms of legal claim, we provide a safe and secure method (Stripe and PayPal) should you have any concerns your Bank provider would attempt the retrieval of any funds owed to you.

Once again I do apologise you have had to raise this as an experience but we do feel that we provided sufficient information and the quality of the bed was as per the pictures advertised.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Absolutely stunning even better in real…

Absolutely stunning even better in real life than in the pictures would 100% recommend.

10 juni 2021
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Barclay Beds

Svar från Barclay Beds

Thank you for taking time out to leave a review. We are pleased to hear you like your Bed. All our Beds are hand made to perfection.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Damaged headboard

I ordered 2 headboards, one was lovely and delivered suitable packaged. Where as the other was delivered in a plastic bag, which in turn a split occurred in top corner. I contacted barclay beds on 4 separate occasions sending them a photo of the ripped corner and they haven't even bothered to respond, extremely poor customer service, would not recommend because of poor communication.
28/07/21 - updated after response received -
unfortunately I never received a replacement or any correspondence please resend a replacement

10 juni 2021
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Barclay Beds

Svar från Barclay Beds

Thank you for taking time out to leave a review and we are sorry to hear that an item was damaged in transit, I can see from the order notes a replacement was sent out to you - I hope this resolved the issue for you

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

A beautiful bed

A beautiful bed with reasonable prices. Delivery was on point and no delays. Definitely would recommend!

5 juni 2021
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Barclay Beds

Svar från Barclay Beds

Thank you for taking time out to leave a review. A lot of effort goes into making these items so we do appreciate every review provided.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I’m in love with my bed

I’m in love with my bed! The sale all the way to delivery was 5 stars and the sleep is a dream.

3 juni 2021
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Barclay Beds

Svar från Barclay Beds

Thank you for taking time out to leave a review. We are pleased to hear you love your bed and the service our chosen delivery partners provided

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Great bed!

Great bed..loads of storage, simple stylish look, fabric headboard so comfy to sit up in bed nice and sturdy, would recommend

23 maj 2021
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Rubbish for Price!

Beware of the fake 5 star reviews. People are getting rewards to leave these.

The beds are of low quality. The ottoman doesnt even have a cloth/sheet base so your storing items on your carpet. Our beds is raised on feet so all the items stored are visible from the bottom. Take your money elsewhere. I think there is a reason they don't have a contact number as they must be used to the complaints.

Update: The bed was collected in the end as it wouldnt stay closed even with a Mattress on top. We never got a refund or any correspondence after it was collected. Luckily I had kept a video of the problem. PayPal refunded me.

6 maj 2021
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Terrible experience with this company.

Terrible experience with this company.
I have never experienced such bad customer service. No contact number. After two months of complaining to social media platforms we were told that the social media pages are run by third party companies - which are giving wrong information. Absolutely avoid using this company at all costs. Quality is awful and every worse customer service. STEER CLEAR

13 april 2021
Omdöme utan inbjudan

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer