Autochristiaan Omdömen 30

TrustScore 4.5 av 5

4,5

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

In April een elektrische Opel Astra gekocht bij Auto Christiaan. Goed contact gehad met verkoper Jorian, die eerlijk advies gaf en ruimte bood voor onderhandeling. De aflevering verliep netjes; de aut... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Hartelijke ontvangst, vriendelijke medewerkers. Divers aanbod. Alle gelegenheid gekregen om proefritten te maken. Er is goed geluisterd naar de wensen zodat een afspraak kon worden gemaakt voor het be... Se mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Echt een hele onaardige monteur. Nadat ik vroeg wat iets ging kosten werd er meermaals gezucht aan de telefoon en werd het gesprek erg onvriendelijk. Ik kwam hier jaren, maar na deze uiterst onvriende... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Super goede service, geven vertrouwen aan de klant. Perfecte levering van de auto. Menno is een zeer attente en positieve verkoper, geeft duidelijk toelichting. Kom hier zeker weer terug!


Kontaktuppgifter

4,5

Utmärkt

TrustScore 4.5 av 5

30 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ingen inbjudningshistorik registrerad

Det här företaget har inte bjudit in sina kunder. Omdömen kanske inte är representativa

Har besvarat 50 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis inom 1 vecka

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Zeer tevreden!

In April een elektrische Opel Astra gekocht bij Auto Christiaan. Goed contact gehad met verkoper Jorian, die eerlijk advies gaf en ruimte bood voor onderhandeling. De aflevering verliep netjes; de auto was schoon, netjes en volledig opgeladen bij aflevering. Prima prijs-kwaliteitverhouding. Al met al een prettige ervaring en zeker een bedrijf waar ik opnieuw een auto zou kopen en dat ik aan anderen kan aanraden.

25 april 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Een aanrader!

Ik heb recent mijn auto gekocht bij Auto Christiaan en ben echt ontzettend tevreden over de hele ervaring.

Vanaf het eerste contact voelde het betrouwbaar en prettig. Ze namen de tijd, dachten goed met me mee en gaven eerlijk antwoord op al mijn vragen.

Wat ik vooral waardeerde, is hoe attent ze waren in het proces. Afspraken werden netjes nagekomen en alles werd goed uitgelegd. De auto zelf is ook in topstaat afgeleverd: netjes, schoon en precies zoals afgesproken.

Kortom: een bedrijf waar je met vertrouwen een auto kunt kopen. Ik zou Auto Christiaan absoluut aanraden.

30 april 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Onvriendelijke monteur

Echt een hele onaardige monteur. Nadat ik vroeg wat iets ging kosten werd er meermaals gezucht aan de telefoon en werd het gesprek erg onvriendelijk. Ik kwam hier jaren, maar na deze uiterst onvriendelijke behandeling geen Auto Christiaan meer voor mij. Ik heb inmiddels mijn auto elders in onderhoud en hier gelukkig weer een vriendelijke benadering naar de klant. :)

30 mars 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Autochristiaan

Svar från Autochristiaan

Beste Rosanne,

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Wat jammer om te lezen dat het contact met ons zo is verlopen. Dat is niet de manier waarop wij met onze klanten om gaan.

Wij vinden het belangrijk dat iedere klant zich serieus en netjes geholpen voelt, zeker ook wanneer er vragen zijn over kosten of werkzaamheden. Daarom nemen wij uw opmerking intern serieus op.

Wij komen graag met je in contact om beter te begrijpen wat er precies is gebeurd en om te kijken of wij dit alsnog op een nette manier met je kunnen bespreken en samen kunnen oplossen. Je kunt hiervoor rechtstreeks contact met ons opnemen.

Met vriendelijke groet,

Team Auto Christiaan

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Netjes afgehandeld

Na mijn eerdere review is er uiteindelijk alsnog contact geweest met Auto Christiaan en zijn we in overleg tot een financiële tegemoetkoming gekomen voor het defect aan de on-board charger van mijn Peugeot e-208.

De communicatie had naar mijn mening sneller en duidelijker gekund, waardoor het vertrouwen tijdelijk minder was. Wel waardeer ik dat er uiteindelijk alsnog een oplossing is gekomen en dat het dossier financieel netjes is afgerond.

20 mars 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Autochristiaan

Svar från Autochristiaan

Beste Beaudey,

Dank voor de review. Het spijt ons om te lezen dat jullie onze communicatie en werkwijze als teleurstellend ervaren. Dat is vanzelfsprekend niet hoe wij met onze klanten willen omgaan.

Op dit moment zijn wij nog met jullie in gesprek om samen tot een oplossing te komen. Wij vinden het belangrijk om dit op een zorgvuldige manier af te handelen en rechtstreeks met jullie af te stemmen zolang het dossier nog in behandeling is.

Jullie feedback nemen wij serieus en wij vertrouwen erop dat wij in onderling overleg gezamenlijk tot een passende oplossing kunnen komen.

Met vriendelijke groet,

Team Auto Christiaan

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Ruim aanbod van diverse automerken; vriendelijke medewerkers

Hartelijke ontvangst, vriendelijke medewerkers. Divers aanbod. Alle gelegenheid gekregen om proefritten te maken. Er is goed geluisterd naar de wensen zodat een afspraak kon worden gemaakt voor het bekijken van een mooie xc40. De koop was vervolgens snel rond. Goede afspraken gemaakt. Kortom: zeer tevreden klant.

20 februari 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Topservice bij auto Christiaan

Menno heeft ons super goed geholpen met de aanschaf van onze nieuwe auto. Wij hebben er 2 uur voor moeten rijden dus het was erg fijn dat we van te voor een filmpje hebben ontvangen via WhatsApp om een goed neeld te krijgen. Wij zijn dus erg tevreden over auto Christiaan maar specifiek over de goede zorgen en service vanuit Menno!

6 februari 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Heel fijn zaken doen

Heel fijn zaken doen, prettige en duidelijke communicatie, denken met je mee en zijn erg betrokken.

Menno, bedankt!

23 januari 2026
Omdöme utan inbjudan

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Företag kan be sina kunder om omdömen via automatiska inbjudningar. Dessa omdömen markeras som verifierade för att visa att det handlar om verifierade upplevelser.

Läs mer om andra typer av omdömen.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer