Har beställt ett styrlås från dom för 2,5 vecka sedan utan att ha fått mitt order, Har skickat 3st mail utan resultat. Hur f*n får man tag på er? Riktigt dåligt, rekommenderar verkligen inte att... Se mer
Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer
För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer
Det här tycker kunderna
Helt sjukt dåligt företag, beställt halo eyes. Man får inga svar på frågor så lätta som hur leveranstiden är. Dem säger att dem bygger om hemsidan och att min order fallit mellan stolarna efter 5 mail... Se mer
Riktigt bra service när vi skulle handla däck och servicepaket. Kommer handla mer här! Positivt med chat öppen helger också när man inte vet vilket mönster man ska ha :)
Sämsta företaget någonsin. Beställde en produkt i maj, påpekar problemet i mail om att den inte dykt upp efter ca 2 månader. Det dröjer veckor innan jag får ett svar, när jag svarat på mailet, dröjer... Se mer
Ber kunder att lämna omdömen
Detta företag bjuder in sina kunder att lämna omdömen – oavsett om de är positiva eller negativa
Har inte besvarat negativa omdömen
Så använder företaget Trustpilot
Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.
Andra tittade också på
Beställt ett batteri och ett tändstift
Beställt ett batteri och ett tändstift. Väntade några dagar. Inget kollinummer kom. Frågade om kollinr. Inget svar. Mailade påminnelse. Inget svar. Bad att avbeställa. inget svar.
Helt klart en bluffsida som bör stängas ner.
Jag har betalt men har aldrig fått…
Jag har betalt men har aldrig fått några varor.
Detta är bluffmakare.
//Jonas

Svar från Atvvision
Är troligen bland det sämsta jag…
Är troligen bland det sämsta jag upplevt. Beställt för flera månader sen. Svarar inte på mail. 3 mailet får man att grejerna är på väg. 3v senare fortfarande inte fått nåt.
Skojjarfirma
Beställde för flera månader sedan, och ännu inte fått någon leverans, men det står att det är levererat och faktura som ska betalas utan att jag fått delarna..... otroligt ledsamt med oseriösa företag.... fyfan

Svar från Atvvision
Beställde saker för närmare en månad…
Beställde saker för närmare en månad sen. Ingen information, ingen som svarar i telefon. Mycket frustrerande.
Riktigt bra service när vi skulle…
Riktigt bra service när vi skulle handla däck och servicepaket. Kommer handla mer här! Positivt med chat öppen helger också när man inte vet vilket mönster man ska ha :)
Köpte däck och servicepaket
Köpte däck och servicepaket, är jätte nöjd!!
Tog bara en eller två dagar innan mina…
Tog bara en eller två dagar innan mina paket kom fram:)
Är sjukt nöjd med service delar och…
Är sjukt nöjd med service delar och däck till mina maskiner.
Har väntat en dryg vecka och mitt paket…
Har väntat en dryg vecka och mitt paket med två små adaptrar har inte ens kickat en!

Svar från Atvvision
Returnerade 2 däck för att byta mot 2 i…
Returnerade 2 däck för att byta mot 2 i större storlek, slöt med att jag fick betala för allihopa pluss frakten tillbaka då jag aldrig fick tillbaka pengarna på det jag skickade tillbaka

Svar från Atvvision
Fick min sadelklädsel levererad idag
Fick min sadelklädsel levererad idag. Återigen snabb leverans och trevlig bemötande från säljaren

Svar från Atvvision
Köpte plogpaket och vinsch
Köpte plogpaket och vinsch, fick bra rådgivning vad som passar min maskin och en snabb leverans, tack!

Svar från Atvvision
Gjorde en beställning den 27/12 fullt…
Gjorde en beställning den 27/12 fullt medveten om alla helger och röda dagar, har än idag inte fått någon leverans, har försökt nå dom via chatten flera gånger men än inget svar, javla skitservice

Svar från Atvvision
Bra kundservice
Beställde däck till min ATV och fick hjälp via chatten att hitta rätt, samt snabb leverans. Tidig julklapp till mig sj 🎅🎅.
Skickar ej varor.
Skickar ej varor.. helt plötsligt annuleras ordern utan att säga varför... Lika bra det efter jag läst alla resensioner om företaget!

Svar från Atvvision
Bedrövligt dålig service. Handla någon annanstans!
Bedrövligt dålig service. Väldigt långa leveranstider, som i mitt fall över 2 månader. Helt omöjliga att få kontakt med. Svarar varken på telefon och epost. Handla någon annan stans.
Vill ni ha långa leveranstider om du…
Vill ni ha långa leveranstider om du ens går någon försändelse, noll kommunikation, inga möjligheter att kontakta företaget, urusel service?
Ja men då är det bara att handla på:-)
Vill du däremot ha bra service, kommunikation och seriositet?
Handla INTE här.
Sjukt dåligt på alla fronter. 😂😂

Svar från Atvvision
Totalt värdelöst företag
Totalt värdelöst företag, 5 dagar har gått sen vi lagt ordern, inte ett ord har vi hört, försökt ringa, växeln är stängd, skickat mail och annullerat ordern, osäker om den blir annullerad, köp inte här, de verkar inte vilja sälja något ändå..
VARNING VARNING Köp ej av dem..
VARNING VARNING Köp ej av dem..
Lång leveranstid. Svarar ej på mail. Annullerade då ordern. De skickade då i däcket i alla fall. Hade då redan köpt på annat ställe så paketet gick i retur fick en till faktura på returfrakt. De vägrar även ta bort originalfakturan vid Klarna.
Sitter just nu i kö till Klarnas kundtjänst då ATV vision menar på att jag bara "skitit" att hämta ut paketet.
Däcket beställdes i slutet på Maj och fortfarande efter massa mail till både ATV Vision och rapporterat problem i Klarnas app flertal gånger inte löst sig 15 augusti.
Fy F-n vilket dåligt företag...
Detta är Trustpilot
Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.
Företag kan be sina kunder om omdömen via automatiska inbjudningar. Dessa omdömen markeras som verifierade för att visa att det handlar om verifierade upplevelser.
Läs mer om andra typer av omdömen.
Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.
Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.
Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.
Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.
Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.




