House of Amor  Omdömen 

239
•
TrustScore 4 av 5

3,9

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Well what can I say apart from fabulous, brilliant? All these years I've been going to a nail salon, well not anymore 😁 I've had these on about 2 weeks, and you can just see my own nails growing, I'v... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I have been using Amor lashes for a couple of years now and don’t know what I’d do without them! I’ve always hated mascara, putting it on, taking it off so these really are a game changer and MASSIVE... Se mer

Betygsatt 3 av 5 stjärnor

I have been wearing amor lashes for years and always love them, that's why I keep going back, but the last few orders of the pre glued lashes havent been so good. They do look nice once on, but I st... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I bought Amor lashes a year ago after seeing an ad on Instagram. I used them once, thought they were good, then put them into the drawer never to be seen again Fast forward to now, I kept seeing a... Se mer

Företaget har svarat

Företagsinformation

  1. Leverantör av skönhetsprodukter

Skrivet av företaget

House of Amor is a beauty brand that celebrates inclusivity, authenticity, and self-expression, offering premium-quality lashes and nail products designed to empower and inspire. Specialising in DIY at home beauty treatments.


Kontaktuppgifter

3,9

Bra

TrustScore 4 av 5

239 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ber kunder att lämna omdömen

Detta företag bjuder in sina kunder att lämna omdömen – oavsett om de är positiva eller negativa

Har besvarat 81 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis inom 2 veckor

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

3,9

Alla omdömen

(239)

60 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Well what can I say apart from…AMAZING!!!!

Well what can I say apart from fabulous, brilliant? All these years I've been going to a nail salon, well not anymore 😁 I've had these on about 2 weeks, and you can just see my own nails growing, I've been telling all my friends to try House Of Amor.

17 oktober 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för House of Amor

Svar från House of Amor

Thank you so much for taking the time to leave us such a lovely review 💗

We're so happy to hear how much you're loving your QuickNails and that they've become such a great alternative to your salon visits! It's especially lovely to hear that you've been getting such great wear out of them too.

We really appreciate you recommending us to your friends and sharing your experience. Thank you again for your lovely feedback and for supporting House of Amor 🥰

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Use to order religiously every month…

Use to order religiously every month for nearly 2 years, I got sick in July and have only just ordered this month… I think this will be the last month and a regular lost. My lashes went from 8.99 to 12.99 in the space of a 2 months. It’s just greed..it’s starting to get more expensive than a Tec. Think I’d rather pay a lash tec then I won’t have the hassle of fitting myself. There’s not even a reward system or anything for loyalty. The product isn’t as good as it used to be. Only plus is the friendly postie

10 oktober 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för House of Amor

Svar från House of Amor

Hi Roxanne,

Thank you for taking the time to leave us a review and share your feedback.

We're really sorry to hear that you feel this way, especially as you've been a loyal customer of ours. Your continued support genuinely means so much to us, and we really appreciate you being part of our community.

The £8.99 price you previously paid was part of a sale promotion, and our lashes have always had an RRP of £12.99.

We've also continued to make improvements to our products, including increasing our Mixed Length lashes from 30 to 40 pre-cut clusters, giving our customers more lashes per box whilst keeping the RRP at £12.99. The quality of our lashes has remained the same, with these changes made to offer even better value for money.

We also really value our loyal customers and always try to give back to our community wherever we can. We currently offer a Buy 3, Get 1 Free promotion, allowing customers to save 25%, alongside exclusive discount codes shared within our community groups. We also regularly send out emails with special offers and discounts to help make our products as affordable as possible.

We're sorry to hear that you feel the quality isn't what it used to be. As mentioned, the quality of our lashes hasn't changed, so we'd really love for you to reach out to our Customer Service team directly with a little more information about what you've experienced. We'd be more than happy to look into your concerns, offer any advice and help wherever we can.

We never want our customers to feel that their loyalty goes unnoticed or unappreciated. We're incredibly grateful for everyone who chooses to support our brand, and we're always looking for ways to give back to our community.💗

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I love these lashes

I bought Amor lashes a year ago after seeing an ad on Instagram. I used them once, thought they were good, then put them into the drawer never to be seen again
Fast forward to now, I kept seeing ads for different lashes and remembered I had some already. Did them again, (took me about 20mins on the first try) they lasted 5 days, fabulous. Decided to try Lolas lashes and they just weren't as nice, so I have gone back to Amor and ordered lots more to keep me going. I use the individual lashes that you put under your lash line using the adhesive bond, and then seal it. My current set has been on for 5 days now and isn't even budging (and this time it only took me 5mins to do!)
I know people say they have issues with the pre-glued lashes, but I've never used those so I can't comment, but the individuals are so nice and save me so much time every morning.

I'm looking forward to using these on my next holiday. They've really boosted my confidence for such a low price too.

29 september 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för House of Amor

Svar från House of Amor

Thank you so much for taking the time to leave us such a lovely and detailed review! 💗
We absolutely love that your lashes made their way back out of the drawer a year later and have now become a firm favourite!

It’s amazing to hear how much easier you’ve found the application with a little practice too. Once you get the hang of applying them, it really does become such a quick part of your routine!

Most of all, we’re so happy to hear that your lashes have helped boost your confidence and are saving you time getting ready each morning. That means so much to us as a brand.

Thank you for choosing to come back to House of Amor and placing another order with us. We really appreciate your continued support and hope you absolutely love your new lashes — and we hope they’re the perfect addition to your next holiday too! ✨💗

House of Amor x

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Bought these a few times and they were…

Bought these a few times and they were great but the last twice I have bought them the Eyelash isn’t as sticky and wouldn’t stick properly very dissatisfied with them as they cost a lot of money 😔

25 augusti 2026
Logotyp för House of Amor

Svar från House of Amor

Hi Lynda,

Thank you for taking the time to leave us a review.

We’re really sorry to hear that your last two purchases haven’t performed as you expected, especially as you’ve used and loved our lashes previously.

This certainly isn’t the experience we want for our customers, and we completely appreciate your disappointment when you’ve spent your money on a product you’ve previously been really happy with.

We’d really like the opportunity to look into this further and get this resolved for you. Please get in touch with our Customer Service team with your order details and, if possible, a photo or video showing the issue with the adhesive. This will allow us to investigate whether there may be a fault and advise on the best resolution.

Thank you again for bringing this to our attention, and we’re really sorry that your recent experience hasn’t matched the great experiences you’ve had with us before.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Bought two sets of the “feisty” pre…

Bought two sets of the “feisty” pre glued lazy girl lashes the glue is soo poor they do not stay on absolutely useless , trying to email them and it won’t go through impossible to get a refund don’t waste your money

19 augusti 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för House of Amor

Svar från House of Amor

Hi Hazel,

We’re really sorry to hear you’ve been disappointed with your Feisty lashes.

Our pre-glued lashes are designed to stay in place for multiple days, and in many cases where customers experience difficulty with adhesion, we find that a few small adjustments to application can make a huge difference. We’re always more than happy to work with our customers, offer personalised advice and help them achieve the wear they should be getting from their lashes.

If the product is genuinely faulty, we will of course investigate this and provide an appropriate resolution. We would never expect a customer to simply keep a faulty product.

We’re also sorry to hear you’ve had difficulty contacting us. Our Customer Service team are available and happy to help, so please contact us through the contact form on our website with your order details and we can look into both the product and your previous contact attempts.

We’d really appreciate the opportunity to help you with this and hopefully give you a much better experience with your lashes.

Betygsatt 3 av 5 stjärnor

Not the same

I have been wearing amor lashes for years and always love them, that's why I keep going back, but the last few orders of the pre glued lashes havent been so good.
They do look nice once on, but I struggled for them to stick under my own lashes had to try multiple times until I got them to stick, and they fell off after a couple of days where normally they will last me at least a week to 10 days.
Disappointed 😞

27 juli 2026
Logotyp för House of Amor

Svar från House of Amor

Hi Ruth,

Thank you for taking the time to leave us a review and, for being such a loyal House of Amor customer over the years. We’re so sorry to hear that your recent pre glued lashes haven’t performed to the same standard you’ve come to expect from us.

As you’ve been wearing our lashes for years and have previously achieved 7–10 days of wear, we completely understand why you’ve noticed the difference and why you’re feeling disappointed.

We take feedback like this really seriously and would love the opportunity to look into your recent purchases further. Please reach out to our Customer Service team with your order details and the styles you’ve experienced this with, so we can investigate and work with you to get this resolved.

We really appreciate you continuing to choose House of Amor, and we’re genuinely sorry your recent experience hasn’t reflected the quality you’ve known and loved from us. 🤍

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Pre glue lashes

Ordered the pre glued strip lashes and cluster lashes, the cluster pre glued are fabulous! Unfortunately the pre glued strip lashes were not sticky or strong enough to hold and had glue missing. Still waiting to hear back from customer services about my order!

27 juli 2026
Logotyp för House of Amor

Svar från House of Amor

Hi Lisa,

Thank you for taking the time to leave us a review. We’re so pleased to hear you’re loving your pre glued cluster lashes, but we’re really sorry to hear about the issue you experienced with your pre glued strip lashes.

We’ve looked into this and can see that our Customer Service team did respond to your original message to help investigate the issue further, however, we didn’t receive a response back from you, so unfortunately we weren’t able to progress this towards a resolution.

We’d absolutely still like the opportunity to look into this for you. If you could please reach back out to our Customer Service team, we’ll be more than happy to pick this back up and work with you to get it resolved.

We’re sorry again for the disappointment and hope we can get this sorted for you soon.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Awful

Got product. Wasn't happy .sent email .returned at my own expense , realised i hadn't heard anything so emailed. They responded with "the item has been used,therefore we cannot accept returns as a goodwill gesture, we can resend back to you ,to which as much as im angry accepted the return back. Decided to give them a go absolutely useless!! Took too long to apply and came off instantly. So annoyed, i contacted them they ignored me even sent a video showing them they then asked so many questions and will do a thorough investigation as to why they havent worked. They are no good. I demanded a refund, funny enough they have now completed ignored me .i wasn't going to give a scathing review, but as they are not prepared to offer a refund for a product that clearly doesn't work i decided i would .

House of Amor ,get your act together

Avoid ,avoid,avoid!!!

20 juli 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för House of Amor

Svar från House of Amor

Hi Lisa,

We’re really sorry to hear how disappointed you are with your experience.

As explained during our correspondence, due to hygiene reasons we’re unable to accept returns or issue refunds for lashes that have already been used. This is outlined within our returns policy and is a requirement we have to follow for hygiene-sensitive products.

When we received your return and found that the lashes had been used, we offered to send them back to you rather than dispose of them, which you accepted.

Following this, when you contacted us to say you were still experiencing difficulties, our Customer Service team continued to work with you to try to understand what was happening and help resolve the issue.

We’re sorry that you feel you were ignored, as this certainly isn’t the experience we want any customer to have. We did work with you to try to resolve the difficulties you were experiencing; however, we’re unable to issue a refund for a used product unless a product fault can be established.

We completely appreciate your disappointment and are genuinely sorry that you didn’t have the experience you had hoped for.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

What a shame

What a shame! Spent £42 on 3 packages and they do look stunning I give you that but do not stick. Once I’ve done one eye it all fallen off and yeah my eyes were clean, not oily neither wet. I have tried again and again the same thing. Straight after I applied my usual Tatti preglued lashed and they stack beautifully so please do not tell me it was my fault!

29 juli 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för House of Amor

Svar från House of Amor

Hi Renata, we're so sorry to hear this. That certainly isn't the experience we want anyone to have.

We can see you haven't been in touch with our customer care team yet, and we'd really love the opportunity to look into this for you.

Thousands of our customers achieve long-lasting wear with these lashes, and we'd be more than happy to investigate what's happened and work with you to get the same results.

Please get in touch with us via email, and we'll do everything we can to get this resolved for you. 💖

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I wish I could cancel my subscription…

I wish I could cancel my subscription already I’ve got second order delivered and the lashes are not even cover properly. I’m really disappointed

23 juli 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för House of Amor

Svar från House of Amor

Hi Adriana, we're so sorry to hear you're disappointed. This certainly isn't the experience we want you to have. We'd really appreciate the opportunity to look into this for you and get things resolved.

Please reach out to our customer care team directly with your order details, and we'll be more than happy to investigate and help. 💖

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Absolutely love House of Amor lashes

Absolutely love House of Amor lashes, been using them for year, since I got a sample in a beauty advent calender almost 3 years ago. They last about a week and so easy to apply. I've just tried their press on toenails for my holiday this week and they are incredible. Even my nail tech was fooled 🤣 (I don't let anyone touch my feet)

7 juli 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för House of Amor

Svar från House of Amor

Hi, thank you so much for your lovely review! 💖

We absolutely love hearing that you've been with us for almost 3 years after discovering us in your beauty advent calendar. It's amazing to hear you're still loving your lashes, and we're so pleased the Press-On Toes were such a hit too!

Thank you so much for your continued support; it really means the world to us. ✨

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I have tried so many different lashes…

I have tried so many different lashes over the years and hands down Amor are my absolute favourite! I’ve been using nothing but these for a couple of years now. So easy to use (can even put them on after a couple of glasses of vino lol) and they last up to 10 days for me! Highly recommended! 🫶🏻

2 juli 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för House of Amor

Svar från House of Amor

Thank you so much for such an amazing review! 💖

We absolutely loved reading this! We're so happy you've been part of the House of Amor Community for a couple of years now, and hearing that you're getting up to 10 days' wear is great.

Thanks so much for your continued support! ✨

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

10/10 Lashes & Nails

I would not be without House of Amor lashes! A staple in my make up bag and my go to, i love the new pre glued under lash...game changer! Chestnut brown lashes are my faves! The press ons are are also the best quality on the press on market and i have tried a fair few! :-) also the customer service is top notch and the delivery is super quick (my experience!) The shop is also really cute and defo worth a visit 😍

10 mars 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för House of Amor

Svar från House of Amor

Thank you so much for such a wonderful review! 💖 It means so much to hear that we have become a staple in your makeup bag!

We're so pleased you're loving our new pre-glued under lashes, and Chestnut is one of our favourites too! 🤎

Thank you for your kind words about our press-ons, customer service, delivery and our shop. We really appreciate your support and can't wait to see you visit our shop again soon! ✨

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

House of Amor have THE best false nails…

House of Amor have THE best false nails I’ve ever tried. They last longer than 2 weeks and delivery is always on time.
Their eyelashes are also the best I’ve tried. Well, they were the first ones I’ve tried and I haven’t used any since.

1 juli 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för House of Amor

Svar från House of Amor

Thank you so much for your amazing review! 💖

We're so pleased to hear you're loving both our Nails and lashes. Amazing that our nails last over 2 weeks for you and that our lashes have become your go to!

Thank you so much for your continued support, we're so grateful to have you as part of the House of Amor Community! ✨

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

House of Amor products are amazing!

House of Amor products are amazing! Been using them about 3 years now. For a full time working Mum I need to be put together when I have 0 time. Lashes take 10minutes to apply, stay on for days, and I can look presentable without spending hours I don’t have getting ready in the morning. Quality is great, glue is strong, removal with the products is easy, quick, and doesn’t harm your natural lashes. Delivery is always quick and reliable. Couldn’t recommend them enough. Never shop anywhere else!

1 juli 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

BEST LASHES EVER

I have been using Amor lashes for a couple of years now and don’t know what I’d do without them! I’ve always hated mascara, putting it on, taking it off so these really are a game changer and MASSIVE time saver.
Customer service has always been amazing, delivery on time etc. absolutely nothing to fault with the lovely ladies behind the scenes who make the magic happen so I can feel glamorous every day!

30 juni 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Amazing brand and lovely team

I’ve been using house of amor since late 2021 and they’re just amazing. The variety of lash styles is overwhelming (in the best way possible) and the same goes for their press on nails. They always respond quickly to any queries whether that be via social media or their website. The lashes do take practice but once you’ve nailed the application you’ll get 7 days out of them. I’ll always recommend them.

30 juni 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Best lashes ever, Facts

I have been using Amour lashes now House of Amour for many years. From the lashes to the pre glued im hooked. Sadly a baby means I dont wear as much but when I do I feel a million dollars. From just there to full glam these ladies have it covered. So quick and easy to apply but rhey also have tutorials if you need a little help.
The best lashes ive ever used 😍

30 juni 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

10/10 Products!

Amazing products, I have a subscription for nails, lashes and toenails and they’re perfect each month. Started off with the usual lashes which I used for years but recently been converted to Lazy Girl lashes and they’re so good! Lashes can easily last 10 days to 2 weeks and the nails last 2 weeks+! Customer service is always very punctual and lovely. Highly, highly recommend 🥰

30 juni 2026
Omdöme utan inbjudan

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer