Airs Omdömen 12

TrustScore 4 av 5

4,0

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Företagsinformation


Kontaktuppgifter

4,0

Bra

TrustScore 4 av 5

12 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ingen inbjudningshistorik registrerad

Det här företaget har inte bjudit in sina kunder. Omdömen kanske inte är representativa

Har inte besvarat negativa omdömen

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Toimii hyvin

Selkeä ja helppokäyttöinen sivu ja nopea toimitus. Pakko myöntää, että on edullisimmat hinnat ku muualla ja toimituskin näppärä ja nopea.

29 april 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Peruuntunut tilaus

En ollut helpoin asiakas, sillä peruin itse tilauksen juuri kun se oli lähetetty (hävinnyt kuulokekotelo löytyikin). Kaikki sujui kuitenkin hyvin ja minun ei tarvinnut edes vastaanottaa pakettia vaan se käännettiin takaisin ja maksu kuulokekotelosta palautui nopeasti. Asiakaspalvelu toimi muutoinkin hyvin: peruutusasian lisäksi sain nopeasti vastauksen myös ennen tilausta tekemääni kyselyyn itse tuotteesta.

13 januari 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Tilasin Airpods pro Gen 2 (oikea…

Tilasin Airpods pro Gen 2 (oikea Airpod). Tilaus tuli ongelmitta, mutta pian kävi ilmi, että tuote oli väärä. Paketissa oli Gen 1 Airpod, joka ainakin päältäpäin kehnon näköinen.

Asiasta laitettu sähköpostilla kyselyä tuotteen palautuksesta, mutta vastausta ei ole kuulunut kuukauteen. Verkkosivuilla oleva chat kerkeää aina päivittymään niin, että oma viesti häviää, eikä mahdollista vastausta pääse näkemään.

90€ taisi mennä siinä.. jää nähtäväksi.

26 november 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Warning

Warning! Don't buy anything from this site. They take your money. Scam!

10 januari 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Nopea toimitus ja hyvä asiakaspalvelu

Nopea toimitus ja hyvä asiakaspalvelu

Kävin ostaa airpodin latauskotelon ja voin sanoa, että homma toimii erinomaisesti. Yritys on luotettava ja toimitus on nopeampi kuin luvataan. Latauskotelo oli hyvässä kunnossa ja toimii niinkuin luvataan.

13 december 2024
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Voin kyllä suositella

Voin kyllä suositella
Tilasin varaosana pro 2 oikean kuulokkeen ja tuli ongelmatta perille kolmessa päiväs. Tilaamisest toimitukseen en kokenu mitään vaikeuksia. Nettisivu oli selkeä ja helppokäyttöinen. Hinta verrattuna on tosi paljon edullisempi.

15 november 2024
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Älkää ostako heiltä vain rikkinäistä

Älkää ostako Airsilta. Ostin heiltä itse noin kuukausi sitten kun paketti saapui airpod oli erittäin huonossa kunnossa eikä vastamelu toiminut. Laitoin asiasta viesti ja minua kehotettiin lähettää tämä takaisin, jotta saisin korvaavan ”ehjän tuotteen”. Kahden viikon hiljaisuuden jälkeen sain vihdoin viestin, että paketti oli vihdoin lähtenyt, mutta uudessa tuotteessa ihan sama ongelma. Huonokuntoinen ja vastamelu ei toimi.

11 juli 2024
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

"Pakko myöntää, että meitä hävettää, että kaltaisesi ihminen tuommoisella ajatusmallilla on päässyt ensikädessä asiakkaaksemme."

Huonoin asiakaspalvelukokemus ikinä.

Tilasin tuotteen heiltä 1,5 kuukautta sitten. Huolimatta siitä, että Airsin sivuilla lukee tuotteiden olevan perusteellisesti tarkastettuja, sain heiltä selkeästi rikkinäisen kuulokkeen. Reklamoin tuotevirheen heille sähköpostitse, johon he eivät reagoineet mitenkään.

Noin viikon kuluttua ensimmäisestä sähköpostista lähetin toisen viestin perään, jossa toistin reklamaationi ja muistutin kuluttajansuojalain olemassaolosta. Muistutusviestiini sain päivässä vastauksen, jossa todettiin, että minulla on oikeus uuteen kuulokkeeseen tai rahojen palautukseen sekä lisäyksenä seuraavan kommentin: "pidämme kuitenkin tuollaista uhkailua täysin tarpeettomana, epäkunnioittavana ja erittäin epäasiallisena."

Vastasin heille lähettäväni kuulokkeen takaisin ja mainitsin myös itse pitäväni reklamaatioon vastaamatta jättämistä täysin tarpeettomana, epäkunnioittavana ja epäasiallisena, johon minulle vastattiin heidän kieltäytyvän myymästä minulle uutta tuotetta ja rahojen palautuvan kunhan lähetän tuotteen takaisin. Tämä toimintamalli on puolestani ok, yritys saa valita asiakkaansa. Se, mikä minua hiertää äärimmäisen paljon oli seuraava lisäys heidän viestissään minulle: "Pakko myöntää, että meitä hävettää, että kaltaisesi ihminen tuommoisella ajatusmallilla on päässyt ensikädessä asiakkaaksemme." Ajatusmallini siitä, että kaupankäynnin kohteen on vastattava sovittua ja reklamaatioihin on vastattava kohtuullisessa ajassa on ilmeisesti heidän näkökulmansa mukaan poikkeuksellisen inhottava ajatusmalli.

Nyt on kulunut kaksi viikkoa siitä, kun he noutivat reklamoimani ja palauttamani kuulokkeen postista. Laitoin neljä päivää sitten viestiä ja kysyin, että mikä rahojen palauttamisessa kestää, enkä ole saanut mitään vastausta. Katson tulleeni huijatuksi ja teenkin tästä viranomaisille ilmoituksen. Kannustan myös muita ilmiantamaan kyseisen toimijan viranomaisille, jos vastaavia kokemuksia löytyy. Säästäkää siis itsenne vaivalta, älkääkä tilatko tästä puljusta mitään.

14 juni 2024
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Älkää tilatko! Rahat häviävät ja asiakaspalvelu on luokatonta.

Yli viikko sitten sain vahvistuksen, että tilaukseni on lähetetty postille ja olisi siis minulle tulossa. Neljä päivää odotin ja kun siinä ajassa omapostissa edelleen luki, että heille ei ole pakettia tullut, laitoin yritykselle sähköpostia. He eivät tähän viestiin mitään vastanneet kolmeen päivään, joten laitoin uuden viestin. Siihen he vastasivat, että ottavat postiin yhteyttä heti samana päivänä ja ilmoittavat sitten minulle. Taas kahteen päivään ei kuulu mitään, joten päätin itse olla postiin yhteydessä. Posti kertoi, etteivät he ole mitään pakettia saaneet, eikä heihin ole yrityksestä kukaan ottanut edes yhteyttä. Lopputulema on siis, että pakettia en ole saanut eikä yritys vastaa viesteihin joten en tiedä yhtään onko rahani vain viety vai mitä tapahtuu. Ei voi luottaa yhtään.

23 maj 2024
Omdöme utan inbjudan

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Företag kan be sina kunder om omdömen via automatiska inbjudningar. Dessa omdömen markeras som verifierade för att visa att det handlar om verifierade upplevelser.

Läs mer om andra typer av omdömen.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer