Adagiolondon Omdömen 

62
•
TrustScore 4 av 5

4,1

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

The very special card I ordered (our 30th wedding anniversary) arrived exactly as scheduled. It was well packaged, I really appreciate that. All in all a great experience from start to finish.

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I purchased a couple of the five dollar shake range, which are reasonably priced for a luxury card. The cards were received in good time and very well packaged

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I'm so happy with my recent order. I've shopped with Adagio London since they launched and would say they are my go-to store for gifts. The range is frequently refreshed,they carry quality British b... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I purchased this product a few weeks ago and it's been great, it keeps the drinks cold for hours and fits perfect in the car cup holder... it's that good I take it everywhere. The item arrived next da... Se mer

Företaget har svarat

Företagsinformation

  1. Presentbutik
  2. också i
  3. Spelbutik
  4. Stearinljusaffär
  5. Vykortsbutik

Skrivet av företaget

...... An online luxury lifestyle and gifts store providing customers with an extensive range of beautiful items from unique and innovative brands.


Kontaktuppgifter

4,1

Bra

TrustScore 4 av 5

62 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ber kunder att lämna omdömen

Detta företag bjuder in sina kunder att lämna omdömen – oavsett om de är positiva eller negativa

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

4,1

Alla omdömen

(62)

6 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Brilliant website and lovely things

I wanted to order 2 Ladycrow silk scarves - which I saw in Scotland but was unable to find in England. They were dispatched super fast and were a really good price. Many Thanks

7 januari 2023
Logotyp för Adagiolondon

Svar från Adagiolondon

Hello Mrs Grace Coulter.
It was our pleasure to have served you. Thank you for shopping with us.
Kind Regards
Ana.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Wow love this shop.

Fantastic service & fabulous staff. So helpful. Website is gorgeous & easy to navigate. I would highly recommend stopping by here to shop. You won’t be disappointed. 🥰

21 januari 2023
Logotyp för Adagiolondon

Svar från Adagiolondon

Hello Carol.
Thank you so much for the kind words. We are grateful and it was a pleasure serving you.

Kind Regards
Ana.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Really lovely presentation on delivery

Really lovely presentation on delivery. Made it feel really special.

19 januari 2023
Logotyp för Adagiolondon

Svar från Adagiolondon

Hello Heidi Maxwell.
Thank you so much for the lovely review. We really aprreciate it and happy to have served you as a customer.
Kind Regards. Ana.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Good delivery experience before Christmas

I was happy to find Adagio when searching for a specific last minute Christmas gift that was out of stock in the shops. I was very happy to receive within a few days as I couldn't find anywhere else that would deliver before Christmas.

16 december 2022
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Adagiolondon

Svar från Adagiolondon

Hello Georgina Krause.
Thank you for shopping with us. It was our pleasure to have served you and delighted that you got the Christmas gift you wanted and in time for Christmas. Many thanks, once again. Kind Regards. Ana

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Extensive choice and variety

We bought Christmas presents from Adagio London. The website was easy to use, the choice and variety extensive. The delivery arrived quickly, well packaged and presented. We will be using them again and will be recommending them to friends and family.

8 december 2022
Logotyp för Adagiolondon

Svar från Adagiolondon

Hello JK.
Thank you for shopping with us and for your kind comments. We are grateful and look forward to welcoming you again likewise your family and friends.
Kind Regards. Ana

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Beautiful gifts, great service

I'm so happy with my recent order. I've shopped with Adagio London since they launched and would say they are my go-to store for gifts. The range is frequently refreshed,they carry quality British brands like Stoneglow candles, Simon Carter accessories and Bath House natural skincare and have gift for all ages. The website is easy to navigate and new-in items are flagged so no need to scroll through when you're short of time. My most recent order of jewellery, candles and reed diffusers was received promptly despite the strikes and everything was carefully wrapped, securely packed and came with a hadwritten note. I've only had positive experiences with Adagio, I like to support small businesses and wholeheartedly recommend Adagio London.

3 december 2022
Logotyp för Adagiolondon

Svar från Adagiolondon

Hello Gloria A.
Thank you for the kind words and continued business. We are grateful for the support and our pleasure to serve you.
Kind Regards. Ana.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Buyer beware! Disgusting company!

Buyer beware!

Absolutely disgusting company! Do not touch unless you want to be charged and sent books different to those advertised and paid for and then refused help to rectify!

I ordered using the ISBN and confirmed based on the book photographed and detailed on the website. They then chose to send me an entirely different version! This was not advised as even a possibility before our order! We contacted Adagio to be told to contact the publisher if we have an issue with this, believe it or not!!! They have now updated the website to correctly and lawfully advise customers of this, but that is of no use to those who ordered before they did this!

It was a significant birthday present, so ruined that and then blatantly refused to do the morally right and legally required thing by exchanging it for the correct book or giving a full refund!

Stay away!

19 november 2022
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Adagiolondon

Svar från Adagiolondon

Hello
Thank you for the review.
We are however disappointed with your comments which were with respect to the cover of a book you bought from us. We are stockists and have no control of the Publishers choice of cover for their books and are duty bound by the image rights for their products which we referred you to. We supplied you with the Publishers current and only version of the book now available.
Our returns policy is available on our website should this be an option you wish to persue.

Kind Regards
Ana

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Our Christmas order from Adagio London…

Our Christmas order from Adagio London has just arrived. As with previous orders the parcels arrived beautifully packaged. The service always excellent. The website is so easy to navigate and has a wonderful selection of beautiful gift items. We will continue to use them and no hesitation in recommending them.

4 december 2021
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Adagiolondon

Svar från Adagiolondon

Hello C.L.
Thank you for the kind words. We are grateful and thank you for the continued support of our business. Kind Regards. Ana

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

i was given a gift by my daughter from

i was given a gift by my daughter from
Adagio and was so impressed by the product and its presentation. I will continue to shop with the company in the future I also find the website easy to use and for the silver surfer that is a big plus. I was amazed at the variety of jigsaw puzzles on offer and my friends and I have bought a number of these during the covid-19 pandemic of last year.

3 november 2021
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Adagiolondon

Svar från Adagiolondon

Hello S.H.
Thank you for shopping with us and for your kind words. Like yourself, we have a great many number of silver surfers shopping with us. We thank you all. Our jigsaw puzzles and greetings cards were favourites during the Covid-19 pandemics and we had a great many number of the group telling us how extensive they found our range and selection. Thank You.
Kind Regards. Ana

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Beautiful gifts from a beautiful gift store…

Bought many items from this gift shop including 2 of the swig reusable bottle and cup. They are great hot drinks stay hot for hours and the long cup comes with straw inside.
I also have a cracker diffuser and candles Christmas scent and I can smell it throughout downstairs which is lovely. Also bought a star sign candle for my friends birthday and it has a very strong pleasant fragrance and came beautifully wrapped.
I have for the last 2 years bought gift wrap and Christmas cards here too. Great range and many sizes and styles to choose from for different family and friends.
People should be more willing to support smaller businesses! They work 3x harder than these big companies and your business means so much more. I always get a handwritten message with my orders too adds a nice touch

29 oktober 2021
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Adagiolondon

Svar från Adagiolondon

Hello CU.
Thank you for the lovely review. We are grateful and thankful you find lovely gifts for yourself and friends on our website. We will continue to offer you and all our customers a great shopping experience with us
Kind Regards. Ana

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

No product arrived and long wait for refund

Ordered a necklace for a birthday present. It never arrived so 10 days later I eventually got someone to answer the phone (no response to emails) they tell me its not in stock so I agree to a refund.

I waited a week and no sign of the refund. I phone them several times and get the run around. Eventually after 2 weeks I tell them I'm getting in touch with my credit card. The refund appeared the next day.

Very disappointed with the service, so much so I felt the need to leave a review. Will never use this company again.

Edited 26/10/21 to counter dishonest reply from adagiolondon.

If there's an option to supply pictures of email trail from order to receiving refund I will put it on.

Theres no reason for me to lie, this is clearly a systemic attitude at adagiolondon as everyone I have conversed with there has been lying. Avoid this company if you don't want hassle.

21 oktober 2021
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Adagiolondon

Svar från Adagiolondon

Hello Gordon Muir

We are sorry you did not feel you had a good shopping experience with us. We always try to provide a great service to ALL our customers.
Our terms and conditions are on our website

We have looked into this matter and our records differ from your review.
When you telephoned and spoke with one of our team, you stated that you had placed your order two to three weeks previously. Our records showed this was not the case and the team member confirmed for you the date your order was made and received. You were informed the item had become out of stock as awaited replenishment stock had not arrived due to the long delays at customs. We offered you the opportunity to select another item in stock but as it was a birthday present for a relative, you declined. A refund was offered, which you accepted and asked if you could have an email, confirming that you had requested a refund. This was done the same day.

A few days later you telephoned asking why you had not yet received your refund. You were informed that it had been passed for processing. Again in line with our policy.You asked to speak to various people in the business from our Finance Manager to Managing Director the team member said that he would follow it up again for you and see if he could get it done in the next day or two.
This was what happened. The refund was expedited for you and paid the next day.

We wish you well with your future shopping.
Kind Regards
Ana

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

SWIG re-useable bottle

I purchased this product a few weeks ago and it's been great, it keeps the drinks cold for hours and fits perfect in the car cup holder... it's that good I take it everywhere. The item arrived next day, well packaged with great customer service communication, I could not be happier.

25 augusti 2021
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Adagiolondon

Svar från Adagiolondon

Hello Ian Powis.
Thank you for the lovely comments, we are grateful. We are delighted that you had a great shopping experience with us and happy that the Swig re-usable bottle has proven a great buy.
Kind Regards. Ana

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Refunded me less than half of what i paid for the items

I received items they fine sent them back for a refund after changing my mind and had no response until I followed up a week after it was delivered.

They informed me that 1 item valued at £14 was damaged on arrival fair enough could have been damaged in transit but then they refund me £37.16 short of the total I paid.

Poor communication across the board and not trutworthy company i wouldnt buy from them again and absolutely would not recommend them to anyone.

Still waiting for an explanation as to why i was refunded less than half of what i paid.

14 juli 2021
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Adagiolondon

Svar från Adagiolondon

Hello Andy,
We are sorry you feel we did not communicate properly with you whilst shopping with us.

Our records differ from the picture you paint.

The item you ordered was a pre order item and we communicated with you when we had updates. When the item came back into stock the item was despatched to you the same day.

Regarding, the cancellation and refund. Our refund policy is clearly outlined on our website. When you wrote to cancel we wrote back to you on this and answered you queries on the same day. We wrote giving detailed breakdown for the refund.

We want our customers to have an excellent shopping experience whilst with us. We will always endeavour to do this.
Kind Regards. Ana.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Great customer service and lovely…

Great customer service and lovely products at a good price. Gift wrapping service is really handy.

18 maj 2021
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Adagiolondon

Svar från Adagiolondon

Hello S B.
Thank you for the lovely review. It was our pleasure to have served you. Thank you for shopping with us.
Kind Regards. Ana.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Excellent customer service!

Excellent customer service!
I tentatively ordered a jigsaw advent calendar which had been heavily featured on daytime TV and had sold out everywhere else.
A few days later I received an email explaining that Adagio had been inundated with orders and would be working through them in date and time order but understandably as a result of the influx the order may not be fulfilled. The email explained my options and right to refund should I wish.
A couple of days later I received a telephone call from a gentleman informing me that my order would arrive on 1st Dec. Quite possibly the friendliest person I’ve ever spoken to in customer service!!
It was a gift to my Gran and she absolutely loves it, thank you Adagio!

2 december 2020
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Adagiolondon

Svar från Adagiolondon

Hello Donna C.
Thank you for the lovely comments and wonderful review. We are grateful.
Kind regards. Ana.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Jigsaw Puzzle

Excellent service, very friendly, quick delivery and very well packed.
Thank you very much

27 oktober 2020
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Adagiolondon

Svar från Adagiolondon

Hello Pauline.
Thank you for the lovely review and the kind words. Greatly appreciated.
Kind Regards, Ana.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Fantastic service will use again.

8 oktober 2020
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Adagiolondon

Svar från Adagiolondon

Hello R LP.
Thank you for the review. We are delighted that you had a fantastic service from us. We look forward to welcoming you back again.
Kind Regards. Ana.

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer