Lifequality Products i Trollhättan AB omdömen

Lifequality Products i Trollhättan AB omdömen

8.2
17 Trustpilot recensioner

Fantastisk service efter trasig produkt

Blev väldigt besviken på den dyra produkt jag köpte som började gå sönder redan efter 1,5 vecka.. Ringde företaget som genast lovade att köpet kunde hävas och jag väntar nu som bäst på retursedeln som de ska skicka åt mig! Jag var så ledsen och det var med tårar i ögonen jag ringde dem, för är man inte gjord av pengar men vill satsa på en lite dyrare produkt tror man ju ändå att den ska hålla ett tag och när den inte gjorde det kändes det som att jag kört min ekonomiska situation i botten. Därför är jag otroligt tacksam över kundservicen, ni räddade min dag!

Ett kundvårdande företag!!

Ett företag som satsar allt på god kundvård! Känns tryggt att veta det i nästa affär med dom. Löste en retur på ett ovanligt proffesionellt sätt allt för att få en nöjd kund vilket dom fick. Så jag rekomenderar LQP!
Omdöme av bekräftad köpare

Snabb leverans, bra pris men kvalitetsproblem med cykelkärran

Cykelkärran är en bra produkt. Toppen att den går att göra om från cykelkärra till barnvagn för två barn! Men det känns som att gafflarna till det löstagbara framhjulet är aningen skevt svetsat, vilket gör att vagnen drar något till höger. Lite besviken också att sonen som är fyra år är nästan för lång för vagnen. Hans huvud tar i suflettens tak när han har på sig cykelhjälmen - och den ska han ju ha på sig! Dessutom är trepunktsbältet inte anpassat för en normal fyraårings kropp då det gör att han måste sitta ihopsjunken eller ha säkerhetsbältet slappt spänt för att det ska vara bekvämt. Vagnen funkar ok, men inte helt tillfredsställande. Funkar bäst för barn upp till tre år skulle jag tro...

Hej Daniel,

Våra kunder brukar vara väldigt nöjda med våra cykelvagnar, men om nu framgaffeln skulle vara skev så ring bara in till oss så skickar vi en ny framgaffel. När det gäller cykelvagnar i denna prisklass på marknaden så har de flesta en viss begränsning i hur tunga och långa barn man kan ha med då totalmaxvikt oftast är 28 kg medan vissa har 40 kg. Det måste vara så om de ska klara av TÜV/GS test (säkerhet/hållbarhet) och samtidigt vara lätta att dra/gå/jogga med. Lämpligaste åldern är från 8 mån upp till 4 år (lite individuellt beroende på barnets vikt och längd) då barnet sedan blir för tungt ihop med yngre syskonet eller når taket med hjälmen. Vill man ha vagnen upp i högre ålder ska man välja vår dyrare vagn Joytrax SE2 som har en maxvikt på totalt 45 kg men även får plats med barn upp till 6 år längdmässigt.

Vilken service!

Jag var tyvärr missnöjd med en produkt och ringde företaget för att berätta att jag ångrat mitt köp, varpå han säger att det är bara att skicka tillbaka trots att jag packat upp och testat. Efter någon dag har jag pengarna på mitt konto t.o.m. fraktavgiften fick jag tillbaka, vilket fantastiskt kundvårdande företag!
Vänligen
Christel Andersson
Halmstad

Svar från lifequalityproducts.se

Vad kul att du var nöjd med vår hantering trots att fåtöljen ej var likadan som den du hade innan. Mvh Per

Mkt nöjd

Jag är jätte nöjd med servisen och dom 2 el-bilarna jag köpte av er. En bil gick sönder, 2åringar har lätt sånder saker. Jag fick nya delar skickad till mig direkt på garantin. Konon snabbt gick de, Mvh Jonas

Svar från lifequalityproducts.se

Tack Jonas! :-) Vad kul att du gillar vår service. Hoppas barnen får kul med bilarna... Mvh Per

Jättebra vagn.

Vagnen är jättebra, hade problem med batteriet, kontaktade dem,
fick ett nytt batteri och ny laddare hemskickad 2 dagar efter. Jättebra snabb service med vänligt bemötande.

Svar från lifequalityproducts.se

Det lät inget bra med batteriet. Kan laddaren ha förstört batteriet? Hör av dig till oss så får vi byta batteri och laddare...

Grymt bra service!

Super trevlig personal med grymt bra service och bra priser.
Handlar gärna där igen.
Kan verkligen rekommendera L.P

Jättekul att höra! :-) Välkommen åter! Mvh Per

Lätt!

Allt gick smidigt trots att ett däck var trasigt och fästena till handtaget inte var någon vidare passform på! Kom ett nytt däck direkt och nya fästen!
Omdöme av bekräftad köpare

fungerade bra och bra pris

Allt kom fram som det skulle. Allt var med. Har provat golfvagnen några gånger och den fungerar som den ska. Men jag har och det är att golfvagnen drar mycket åt vänster, går det att justera ä'ven om jag bor i Örebro. Ring mig gärna på 070-231 42 80

Snabb service

Beställde cykelvagn, kom inom två dagar. Fick hjälp på telefon medans jag skulle sätta ihop vagnen och koppla på den. Beställde extra fäste som kom inom två dagar. Effektiva och duktiga.

Smidigt och snabbt

Lätt att hitta på hemsidan och inga problem med beställningen. Snabb leverans! Varan lever väl upp till den beskrivande texten.

Servicevänligt

Vi hadde lite problem med monteringen (men det löste sig) Vi ringde företaget, Dom svarade omg. och var beredda att skicka ny detalj. Mycket trevlig person vi pratade med. (barnbarnet fick en hummer nu kör han som en drummel) M.v.h Leif jansson Arboga.
Omdöme av bekräftad köpare

Betträ service än jag förväntat mig.

Jag ringde upp Lifequalite Produckts för att fråga om en hängmatta. Ingen svarade. Fem minuter senare ringdes jag upp av en person som sa: såg att du ringt vad kan jag hjälpa dig med. Fick då alla svar som jag behövde.
Leveransen av det jag köpte fungerade perfekt till min dotter. fakturan kom till mig.
Omdöme av bekräftad köpare

Allt har fungerat perfekt.

Hyfsat snabb leverans och mycket bra produkt!

Snabb leverans

En snabb leverans men det var en urdålig produkt. Plastig och gick sönder direkt.

Fööör länge

När man ringer till er så får man vänta för länge.När man ska e-maila så komer man inte fram till er snabbt,vet inte varför??
Har inte fått varan än men hoppas på att den kommer snart och att jag blir nöjd.Tack och på återseende!

Svar från lifequalityproducts.se

Vi beklagar att pga hög arbetsbelastning (vi är enbart 2 man) ej hinner svara ibland. För att lösa detta har vi nyligen skaffat telefonpassning där personal svarar och frågar om ditt ärende och där vi sedan ringer upp inom kort och hjälper dig. Mailen vittjar vi dagligen, vår ambition är att det max ska ta 24 timmar att få svar på sitt mail. Mvh Per

pålitlig

leveransen var hur snabb som helst så jag var super-nöjd. köpte cykelvagn 3-i-1 och tycker den är bra även om den inte blev använd mycket än - bra pris på den i alla fall :)

lifequalityproducts.se Support

Besök Lifequality Products i Trollhättan AB