YouSee omdömen

YouSee omdömen

Otillräckligt
6.1

Fordærdeligt firma

Jeg har arbejdet i Yousee. Her valgte jeg efter nogle måneder at sige op, da jeg ikke i en eneste måned fik udbetalt min korrekte løn. Jeg blev lovet at der nok skulle komme orden i sagerne hver evig eneste måned, men det skete aldrig. Blev nødsaget til at låne penge for at kunne holde hovedet over vande. De lovede at ringe tilbage når jeg havde problemer med lønnen - men det skete heller aldrig. Det endte med jeg ringede til HR lønkontoret, som fortalte mig at de ikke havde styr på mine lønaftaler. Så hvem skulle man så få hjælp fra? Det er et stort fup-firma. Hvis de fupper deres ansatte så meget, gad vide hvor meget de ikke fupper kunderne.

Alt fungerede bare, med det samme!

Jeg bestilte bredbånd hos YouSee. 15 minutter efter bestilling modtager jeg, på sms og mail, en besked indeholdende mit kundenummer og koder til bredbånd. 3 dage efter bestilling havde jeg mit modem, og opsætningen tog 20 minutter. jeg har, for sjovs skyld, lavet en hastighedstest, som viste at jeg, trådløst, har en del over den download/upload hastighed jeg betaler for - og så er youmusic og web-tv jo også nogle fede features bare at få med.

Fem kæmpe stjerne herfra, og en hilsen til den rare sælger, som jeg talte med; det var virkelig en behagelig samtale, og det er første gang en sælger har rådet mig til at starte på en lavere hastighed, og så evt. opgradere - hvis det skulle blive nødvendigt. Det er altså bare god kundeservice, en ren sjældenhed efterhånden. Stort "thumbs up" og varme anbefalinger til alle, herfra!

TV signal

Når man for 3. år i træk ikke fungerer under en ChL semifinale, er man tvunget til at give jer 1 stjerne. I kan få 5 stjerner, om 3 år, hvis det har virket 3 år i træk!

Uacceptabelt

Det koster kassen og virker ikke når det gælder. Fuldstændigt uacceptabelt.

TV signalet duer ikke for 3. år i træk i Champions League semifinalen, og det er hvad jeg betaler penge for.

Havde lige modtaget kortlæseren (pris: 495kr) til de tilhørende "frit valg tv-kanaler", men hvad er pointen, når skidtet ikke virker?

De konstante undskyldninger fra Yousee's side kan man jo ikke bruge til en dyt. Det fixer hverken problemet eller min utilfredshed. Overvejer kraftigt at skifte udbyder (selvom jeg så endnu engang skal betale for at komme udenom Yousee/TDC's monopol.)

Løgne og uacceptabel ventetid

Jeg var kunde hos Onfone gennem en længere periode, og det kørte fint. Da de så blev overtaget af YouSee, der valgte jeg og familie, at kigge efter nogle abonnementer der passede os bedst muligt, og valget faldt så på CBB. Selvfølgelig ville YouSee ikke lade os skifte, før der var gået en måned, og det er jo fair nok, omend træls.

Vi stod så til at skifte den 10. marts 2014, og det gjorde vi så. Vi fik INGEN information om, hvornår vi ville få overskyden indbetaling tilbage, og jeg måtte ringe flere gange over de næste par uger, hvor jeg fik den ene løgn efter den anden. Omkring d. 10. april, fik jeg så at vide, at der kunne gå op til 60 dage, fra abonnementet var lukket, før man fik sine penge tilbage. Jeg brokkede mig klart og tydeligt, fordi jeg skulle ringe mindst 7 gange i løbet af en måned, for at få denne information, og så skulle det tage dem 2 måneder at betale mine penge tilbage. Det er til grin, og lugter langt væk af, at man udnytter pengene til renter, da der intet er, der forhindre dem i at betale tilbage dagen efter abonnementet er lukket.

Nu sidder jeg så, ca. 40 dage efter jeg skiftede teleselskab, og jeg har lige fået en mail - d. 23. april 2014, om at jeg skal give dem mit kontonummer og registreringsnummer, og SÅ kan der gå 60 dage før jeg får mine penge. Dvs. jeg kan risikere at skulle vente 100 dage på at få MINE penge tilbage. Dette vil jeg helt klart fortælle ALLE der overvejer at bruge YouSee til mobiltelefoni, da det er helt grotesk og grådigt!

Før dette havde jeg kun haft en positiv oplevelse af Onfone, og kunne sagtens have set mig selv flytte tilbage til dem, hvis de fik et produkt der passede bedre til mine behov, men de er nu udelukket som valg de næste mange, mange år!

Mærkelig forretningsform

Jeg undrer mig utrolig meget over, at man som kunde ved Yousee ingen fordele får.
I min husstand har vi fuldpakke tv, 60mbit internet og 2 mobilabonnementer. Vi betaler på den meget gode side af 10.000 kr om året, til Yousee.
Jeg har flere gange forgæves forsøgt, at få en form for fordelspakke når vi nu har samlet alt hos dem. Det bliver afvist - gang på gang. Den seneste gang, fik jeg fortalt at hverken tv, internet eller mobiltelefoni arbejdede sammen. Det kunne jeg vel nok forstå.
Det er som sådan også fair nok. Jeg mener bare dette er en MEGET underlig forretningsform. Desværre er det eneste vi kan modtage af tv og internet, hvor jeg bor, Yousee. Dog vil vi selvfølgelig skifte i sekundet vi er færdige med studierne og køber hus.
Meget lidt, kan gøre mange kunder glade. Men det erfarer Yousee nok, når folk begynder at åbne øjnene noget mere.
Jeg ærgrer hver gang jeg kan se der er trukket det kvartalvise HØJE beløb til Yousee, og kan kun se frem til dette snart er slut.

Godt og skidt

Er lige flyttet og har gennem min lokale antenneforening yousee tv. Men jeg undrer mig over at jeg kun kan se 1/3 af de digitale kanaler på mit tv (NAD 46 B4) Godt nok er tv´et 2 1/2 år gammelt, men jeg tænker, at enten så burde man kunne se alle digital kanaler eller ingen. Hverken min antenneforening eller yousee har kunne løse mit problem :-/ Jeg kan se alle kanaler på min iPad, så lidt positivt er der da..

Hej Persona

Det virker en smule underligt, at du kun kan se 1/3 del af dine digitale kanaler.

Det kan muligvis være, at der er noget galt med dit antennekabel.

Jeg vil gerne se nærmere på det, så du kan se alle dine digitale kanaler. Du må derfor gerne sende en mail til isupport@yousee.dk. I mailen skal du skrive din fulde adresse, samt teksten af denne anmeldelse, så vil vi undersøge det nærmere.

Ingen 4G dækning, leverer ikke havd de lover og sælger der direkte lyver

Hold jer væk fra yousee. Deres 4G net er ikke eksisterende og det bedste jeg kom på var en 3G der var også langsommer end jeg kendte selv i København. Deres sælgere lyver og bagefter siger de at kunden har misforstået. Generalt dyrere end de andre selskaber med langt bedre service. Hvis jeg kunne ville jeg have givet 0 stjener. Please trustpilot tilføj mulighede for at give 0 stjerne.
Armin och Jeppe Michaelsen tyckte detta omdöme var användbart

Hej Homayoon

Jeg beklager, hvis du er blevet lovet noget af sælger, som ikke er blevet lovet. Nu kender jeg ikke til sagens kerne, men vil gerne høre mere om det. Du må derfor gerne sende en mail til isupport@yousee.dk. I mailen skal du skrive dit telefonnummer, samt teksten af denne anmeldelse, så vil jeg se nærmere på sagen.

Vi køre på TDC landsdækkende forbindelse. TDC er forsat i gang med, at udvikle på deres 4G net, men de dækker storbyerne og andre områder i landet. Du kan se 4G dækningen her: http://daekning.tdc.dk/4g_daekning.html

Falsk reklame & dårligt signal

Jeg har Yousee, og har jeg haft i MANGE MANGE år.
Da jeg så reklamen om, at man kunne lave sin helt egen tvpakke, og frit vælge sine kanaler tænkte jeg; "Weeeeeeh! Endelig!",
men glæden var kort...

Gik ind på Yousee´s hjemmeside og så til min skuffelse, at for det første så er man stadig tvangsindlagt til at skulle have de 25 faste kanaler, udover det så kan man kun blande ekstra kanaler med mellem og den store pakke... HM!

Det synes jeg sgu er for dårligt!
Jeg forstod deres reklame som at man frit kunne vælge ALLE sine kanaler (og alle jeg har talt med om det har forstået det på præcis samme måde).

Der er SÅÅÅ mange kanaler jeg ALDRIG ser på, ud af de 25 kanaler har jeg talt at der er 17 som jeg IKKE gider glo på! Hvad skal jeg dog med alle dem!?
Og hvorfor er det lige at kanaler som tv3, tv3+ & Zulu ikke er en af de faste!?
Giver INGEN mening!

Det optimale havde været hvis man helt selv kunne vælge ALLE sine kanaler, og så kunne man sige, at man fx skulle vælge et minimum antal kanaler for at kunne det, det ville være fair nok, men befri mig dog fra alle de komplet ligegyldige kanaler som svenske og andre udenlandske kanaler jeg alligevel ikke benytter mig af!!

Yousee ville kunne skovle en del flere kunder til sig, hvis de gad at tilgodese deres kunders behov, tænk at de ikke selv kan se det... underligt.

Og så læste jeg lige i en anden anmeldelse herinde, at man åbenbart skal anskaffe sig en boks for overhovedet at kunne lave det der bland-selv!
Ja flot, hvad er så lige besparelsen i dét hva!? *Ryster på hovedet*

Og så til det dårlige signal.. det ikke fordi at det er et hverdagsproblem... og dog! For i perioder er det faktisk! Og jeg bor IKKE langt ude på landet, bor i Hovedstaden.
Jeg oplever tit at kanalen går i kage og så er der bare sort skærm! Specielt om sommeren.
Ved ikke hvordan det er hos andre, men vil se at lede efter om jeg kan få tilgodeset mine behov et andet sted nu...

Ved ikke helt hvor mange stjerner jeg skal give, men grundet den falske reklame, så får de kun 2.
Laver dog gerne min "mening" om den dag de ændrer tingene.
Armin och Jeppe Michaelsen tyckte detta omdöme var användbart

Hej Silja

Jeg beklager, hvis du ikke finder vores nye produkt attraktivt.

Grunden til, at du skal have grundpakken, som minimum skyldes, at du skal have et aktivt Tv signal. De nye bland selv, kanaler man vælger bliver lagt over på et kort, så man kan se kanalerne der. For at dette kort virker, så skal man have et aktivt Tv signal, via ens antennestik.

Man er ikke tvunget til, at have en boks for, at se ens Bland selv kanaler, men man kan derimod købe en kortlæser, så man kan sætte sit YouSee kort i, hvis ens fjernsyn kan modtage digital kortlæser.

Jeppe

Det værste jeg nogensinde er blevet udsat for!

Vi har haft Yousee i nogle år nu og det har fungeret ganske pænt, men den tid er overstået nu. Der er noget helt galt med Yousee. Nettet er blevet utroligt dårligt. Dækningen forsvinder fra tid til anden. Simpelthen uacceptabelt. Jeg ønsker ikke nogen derude opleve det samme som mig. Jeg overvejer stærkt at skifte til en bedre udbyder (for dem er der tydeligvis mange af). Yousee er i bunden af internet udbyderne i min verden.

Før i tiden kunne vi streame netflix/viaplay, have to computere tændt og spille online samt diverse smartphones slået til nettet på en gang. Nu kan vi med held streame en film på netflix/viaplay i hd. Simpelthen den dårligste internetudbyder nogensinde. ET GODT RÅD: HOLD JER LANGT VÆK FRA YOUSEE.

Detta omdöme har rapporterats av vårt detektionssystem för bedrägeri och grovt språk för grovt språk.

Trustpilot Kundservice är i färd med att undersöka detta omdöme.

Efter undersökningen kommer det antingen tas bort eller returneras till Trustpilot.

Se våra riktlinjer för omdömen här.

ganske tilfreds, men...

Jeg var ganske tilfreds med min forbindelse. Meget stabil hele døgnet, og endda hurtigere end hvad hastigheden burde være :-)
Det eneste der trækker ned var at jeg var tvunget til at have en tv-pakke. Desværre ser jeg alt for sjældent tv, og derfor var det spild af penge for mig, som er studerende. Jeg er nu skiftet til en anden ISP.
Tak for jeres fine service YouSee. Jeg vil muligvis gerne skifte tilbage, hvis man bare ikke var tvunget til at betale for en tv-pakke!

Generelt dårlig dækning og lidt sjusket service

Jeg har været kunde hos Onfone i snart 5 måneder. Jeg blev selvfølgeligt lokket til med et knald godt tilbud på vores mobilabbonomenter. Prisen har der ikke været noget at klage over.

Men for at starte med den lidt sjuskede service havde jeg en medarbejder i røret da vi var ved at skifte selskab og gav ham forskellige oplysninger. Da han mener han har fået nok oplysninger fortæller jeg ham at vi har i en iPhone 4s og en iPhone 5 fordi vi gerne vil have simkort der passer dertil og alt lader til at være fint. Den første smutter var at de to simkort ikke passer i størrelsen til de to telefoner. Den næste smutter var at Onfone fik byttet om på abbonomenterne til telefonerne. Den tredie smutter var at de så krævede en række gebyrer for at bytte om på abbonomenterne (som de så senere fjernede efter jeg havde ringet til dem nogle gange).
Den fjerde smutter var, at de kun havde meldt den ene telefon til pbs da jeg i telefonen gav alle oplysninger så det direkte kunne meldes til pbs inden vi startede. Det resulterede i anden dag med onfone fik jeg en sms om at jeg skyldte penge og mit abbonoment ville blive lukket ned hvis jeg ikke betalte.

Det kan jo tænkes at jeg igennem alt dette bare har været lidt uheldig med onfone, men omvendt er der ingen tvivl om at jeg lagde vægt på brug af data fra min telefon da deres sælger kimede mig ned. Jeg brugte data til at streame musik og film og til min pc når jeg var ude. Jeg lagde vægt på at ville have adgang til 4g net, hvilket jeg på det nærmeste fik lovet kom i starten af 2014 og synes derfor jeg har fået rigtigt dårlig vejledning for det er enormt sjældent jeg er på 3g net og har endnu ikke oplevet det lovede 4g net. Med andre ord er streaming af musik og film ikke noget jeg har gjort i siden jeg skiftede til onfone og det er egentligt irriterende at betale for ekstra data når netværket er så dårligt at jeg ikke kan nå at bruge det jeg betaler for. Jeg bor i midtjylland og kan derfor først og fremmest beklage dækningen i områderne ved Silkeborg, Horsens, Viborg og Ebeltoft.

Jeg har generelt været utilfreds med min oplevelse med onfone og er i gang med at skifte tilbage til Telia. Det er lidt dyrere, men jeg har været kunde der i næsten 12 år inden jeg blev lokket til at prøve onfone og har ikke haft noget at klage over. De sidste penge telia skal have ekstra er i mit tilfælde godt givet ud.

Hej Jeppe

Som jeg skrev med hensyn til sim kort og PBS mener jeg det var en smutter, der kunne forekomme hvor som helst. Det ærgerlige er at der sker så mange smuttere i træk.

Med hensyn til 4G nettet synes jeg ikke det taler jeres sag, at jeg får at vide at der er adgang til 4G netværk når jeres sælger ved hvilken telefon jeg har og at den ikke er understøttet. Det havde nok gjort jeg havde fjernet nummer to stjerne og kun givet jer én.

Kasper
Homayoon Shajaan tyckte detta omdöme var användbart

Hej Kasper

Først og fremmest, så beklager de problemer du har haft med tilmelding, af PBS og de forkerte simkort, som er blevet modtaget.

Det er selvfølgelig ikke i orden, at sælger lover noget, som vi ikke kan garantere.

Du skriver, at du har en Iphone 5. Vores 4G net understøtter desværre, ikke Iphone 5 frekvenser på 4G nettet.

Jeppe

Ja jeg fik signal - men min nabos signal døde 'langt under middel

Der kom en montør Ja da så flink ' ordnede mit signal. -Virker nu -
Men min nabo har ikke signal nu -Haha
Er det. Storm p - lånet lige naboens -
Ok en eller anden idiot har sat forkert numre på ledninger - Storm p
For en uge siden og taget mit signal 'da jeg var på Ferie viste jeg ikke NOGET -alså har nabo haft mit signal da jeg var på Ferie 'og nu har jeg. Hans - haha. Storm p
Jeppe Michaelsen tyckte detta omdöme var användbart

Hej Birthe

Jeg beklager, hvis vores tekniker er kommet til, at lave en fejl, som har berørt dit signal.

Godt at høre, at du ikke oplever problemer længere.

Hvis din Nabo stadig har problemer, med signalet, så må du gerne bede personen om, at kontakte os på isupport@yousee.dk, så vi kan undersøge problemet nærmere.

Jeppe

Lover én ting og gør noget andet.

Streamede film i går nat og brugte telefonen som hotspot. Jeg har tidligere været kunde hos onfone, som nu er overgået til yousee, og der har det altid været sådan at man får en advarsel ved 1g forbrug og en ved komplet forbrug. Jeg har sågår fået en sms der siger at betingelser og services ikke ændrer sig. Jeg har streamet på den måde mange gange før, så den advarende sms ser jeg selvfølgelig væk fra.
Imorges står jeg så op til intet mindre end 7 mail der siger at de hver har trukket 100 kr fra min konto. Jeg mindes bestemt også at have fået sat en spærre på overskred ved 300 kr hos onfone.
Kundeservice nægter at gøre noget ved det, til trods for at de har ændret deres vilkår og services imod deres egen udsagn.

Der udover så lød aftalen med onfone at der var opsigelse med øjeblikkelig virkning - hvor yousee har pålagt 30 dage. Endnu en gang modsiger de sig selv.

Jeg er overbevist om at de også bryder en hel røvfuld love. Rør det aldrig med en ildtang.

Hej Hans

Da YouSee overtog Onfone, så garanteret vi, at der ikke ville komme nogle ændringer i forhold til abonnementet og services.

Når man bruger sin data til datadeling, så kan man risikere, at ens data trafik forsvinder rigtig hurtigt, hvis man ser en film eller streamer. Vi modtager løbende takseringerne ind og derfor, kan man risikere, at ens data forbrug overskrider det maksimale forbrug. Vi har derfor en service, som hedder speeddrop, som nedsætter ens hastighed, så man ikke modtager en ekstra regning på data.

Onfone ændret tilbage i Juli 2012, opsigelses vilkårene. Så man havde 30 dages opsigelse fremfor ingen. Det er ikke noget vi har indført, men derimod bare bibeholdt det.

Når alt dette er sagt, så vil jeg gerne se nærmere på de manglende sms'er.

Du må derfor gerne skrive til isupport@yousee.dk. I mailen skal du skrive dit telefonnummer, samt teksten af denne anmeldelse, så vil jeg undersøge det nærmere.

Ubrugeligt bredbånd og service

Bredbånd er brudt sammen, efter jeg kun har haft det i to uger, og teknikeren har aldrig tid til at komme. Der er ingen mulighed for at lave en aftale om morgenen eller om aftenen eller i weekenden. Kun måske en tid om ugen og kun midt på dagen, så jeg ville skulle blive hjemme hele dagen en tilfældig ugedag for at vente på ham. Det kan jeg ikke. Jeg har et arbejde.
Så nu har jeg haft to uger med bredbånd og derefter fire uger uden bredbånd.
Jeppe Michaelsen tyckte detta omdöme var användbart

Hej Lennart

Jeg vil meget gerne se nærmere på dit signal.

Du må derfor gerne skrive en mail til isupport@yousee.dk. I mailen skal du skrive dit kundenummer, samt teksten af denne anmeldelse.

Vores teknikere køre kun ud i dagtimerne mellem 08.00-16.00, men det er muligt, at få aftalt en specifik dato, så det vil passe bedst muligt ind i din kalender.

Jeppe

Kundeservice, kender I det ord?

Jeg opsagde mit mobilabonnement, og bliver så fejlagtigt trukket på min konto. Efterfølgende samtaler med kundeservice, munder ud i flg. svar fra Yousee's medarbejder:
1. samtale : Fisk, det ved jeg ikke lige. Men det kan jeg godt se. Okay, nu sætter jeg dem til udbetaling.
2. samtale: (en uges tid senere, og med en anden medarbejder): Jamen, der er sket en fejl. Vedkommende der har sat dem til udbetaling, er faktisk kommet til at debitere din konto. Vi skylder dig kr. 210,72 kroner. Hvis jeg lige får dit reg.nr og kontonummer sørger jeg for at vi sender pengene inden for 3 hverdage.
3. samtale (ca. 8 dage senere, igen en ny medarbejder): Jamen, der kan faktisk gå helt op til en måned, inden vi udbetaler. Vores net er nede(!) kan du ringe igen om et kvarter?
4. samtale (samme dag): Ja, vores net er stadig nede.

Jeg beder så denne medarbejder kontakte mig, når de stakler igen får net. Men tror jeg egentlig på det? Hvor lang tid bør der gå, før man får penge retur, som de uretmæssigt har trukket på min konto?
Desværre lever de op til alle mine fordomme. Og de personer der sidder i kundeservice har ikke de rette kompetencer til at udbedre fejl.

Hej Linda

Først og fremmest, så beklager jeg den oplevelse du har haft med vores kundeservice.

Jeg kan godt forstå dig, som kunde, at det er meget forvirrende at få flere forskellige ting at vide.

Hvis du er blevet trukket nogle penge, fra os, som er en fejl, så kan vi tilbage betale pengene inden for 3-5 bank hverdage.

Hvis du derimod er blevet opsagt og har pengene til gode, inde hos os, så vil du modtage beløbet retur ca. 30 dage efter opsigelsen.

Jeg vil meget gerne se nærmere på din sag. Vil du ikke send en mail til isupport@yousee.dk. I mailen skal du skrive dit telefonnummer, samt denne tekst af din anmeldelse, så undersøger jeg det nærmere.

Jeppe

Sublim oplevelse med besøg af Yousee teknikker!

Jeg havde problem med modtagelse af nogle enkelte digitale Tv kanaler.
Jeg fik en yders venlig professionel support af Yousee teknikker, der løste mit problem, til min fulde tilfredshed!
Havde i forvejen via tlf. aftalt tid for besøget, der blev bekræftet med SMS og præcist overholdt - TAK.

Yousee og Onfone ?

Er nu for tredje gang blevet ringet op af en "topsmart" sælger fra Yousee. Jeg er trofast kunde på tv og bredbånd - men har på intet tidspunkt givet Yousee tilladelse til at ringe mig op vedr. mobil telefoni ! Efter Yousee har overtaget Onfone, skal jeg love for der skal sælges nye abonnementer - men de "glemmer" at de overtræder markedsføringsloven (med vilje måske ?). Synes simpelthen det er for dårligt, at man skal kimes ned, og true med forbrugerombudsmanden. Når man så beder om at få en Chef i telefonen, bliver man fejet af med et - "fortsat god dag" Dut dut dut.
Sker det en gang til, bliver klagen fremsendt, med henvisning til denne postering.
Tjen da Jeres penge på det I er gode til - og lad os kunder vælge hvad vi vil have !!
MartinEE och Jeppe Michaelsen tyckte detta omdöme var användbart

Hej Palle

Hvis du først har meldt videre til vores sælgere, at du ikke ønsker, at blive ringet op omkring salg af mobiltelefoni, så burde du også gerne være slettet inde via systemet.

Du må gerne sende en mail til isupport@yousee.dk, så vil jeg undersøge om du er blevet slettet via vores opkalds liste. I mailen skal du skrive dit kundenummer, det telefonnummer du bliver kontaktet på, samt teksten af denne anmeldelse.

Mød os her

YouSee Kundeservice

Har du spørgsmål eller ønsker en generel vejledning til et af dine produkter, vil vi gerne hjælpe dig med at løse problemet.

Ring til os på telefon 70 70 40 40

Indlæs dine kanaler digitalt

Hvis du mangler en kanal, og du har den
tv-pakke, kanalen tilhører, skal du indlæse dine kanaler igen. Du får den bedste billedkvalitet, hvis du indlæser kanalerne digitalt.

Kundeservice har åbent hverdage
kl. 8 - 18.30

I weekenden og på helligdage holder Kundeservice lukket.

Har du problemer med dine YouSee produkter, skal du ringe til YouSee's Support på 70 70 40 40

Supports åbningstider i hverdage er
kl. 8 – 20

I weekender og på helligdage
kl. 10 – 20

Besök YouSee