Xenonkungen omdömen

Xenonkungen omdömen

8.9
1625 Trustpilot recensioner

Smidigt

Snabb leverans och trevligt bemötande vid frågor till företaget.
Omdöme av bekräftad köpare

Snorsnabb leverans, korrekt produkt.

Snorsnabb leverans, korrekt produkt.
Omdöme av bekräftad köpare

Snabba leveranser och bra priser allt i ett.

Trevligt seriöst företag med ett trevligt kundbemötande.

En ljusare framtid

Minskar viltolyckorna på vägen!
Xenonkungen ett bra val:)

inte vad jag tänkt mig

snabb frakt. dock var nya moderna motstånden enorma & tunga och jag vet inte ens hur jag ska kunna fästa dem... har bara klen plast fram under bilen... har bara lagt dem på hyllan... men de funkar säkert bra när de väl e på plats...
XENONKUNGEN

Svar från XENONKUNGEN

Sannolikt finns det något i spoilern/fronten där du kan fästa modulen med ett bättre buntband? I detta fall måste man se till funktion. Alternativet är högeffektmotstånd som smälter hål i spoilern om de inte kan skruvas direkt mot t.ex. balken.

Bländande.!!!

Lätt att hitta på hemsidan. Snabb leverans och grejorna passade.Kan inte bli bättre.!!

kunnig bra personal

jag fick fel grejor till bilen ringde dom sa vad som var fel dom sa beställ det här ska det bli bättre jag la en ny beställning fick grejorna på 3 dagar och det som var fel skickad jag till baka portofritt vilken bra service tack Svenne

Köpte nya xenon lampor

Jag vart helt nöjd med lamporna dom lyste precis som jag vill blå vita jag ska absolut köpa mer lampor i från xenon kungen

Snabb och korrekt leverans

Inget att klaga på. Smidigt köp.
Omdöme av bekräftad köpare

Bra utbud, men seg leverans!

Utbudet är jättebra, telefonsupporten är ärlig och tar sig tid att svara på ens frågor. Men varför går min beställning så segt?
Jag beställde en massa saker till min bil i samma veva. frontbåge mm mm från andra ställen, samtidigt som jag beställde från xenonkungen. Allt har hunnit komma, t.o.m den 20kg tunga frontbågen! men mitt paket från xenonkungen lyser starkt med sin frånvaro..
XENONKUNGEN

Svar från XENONKUNGEN

Din order har legat för upphämtning sen 26/3 jag mailer dig mer information så du kan få ditt paket.

Fantastisk sercice.

Lätt att handla, bra ordning i menyerna man kommer rätt på en gång till det man söker.
Snabba leveranser och extrem bra service.

Fantastiskt

Ger en bredare upplysning och även lite längre ljusbild.
Helt klart nöjd med mitt köp än så länge.

Bra Lampor!

Köpte ett par Xenon lampor 6000k och dom lyser riktigt bra och har ett härligt blått ljus!
Enkel beställning, snabb leverans och superbt med att kunna betala med postförskott!

Snabb frakt

Snabb frakt och bra produkter. Aldrig blivit missnöjd.
Omdöme av bekräftad köpare

Snabb frakt , grymt lyse som jag beställde!!

Tycker att allt fungerade kanon!
Omdöme av bekräftad köpare

Billig och bra samt snabb leverans.

Bra och enkelt. första beställningen gick som smort 😉

Kanonbra lampor!

Kanonbra ljus i lamporna, återstår att se hur bra hållbarhet dom har bara! :-)

toppen!

Snabb leverans och bra produkter!

För dig som gillar LED

Bästa stället att köpa led ljus till min Mercedes E35 AMG!! Snabba i leverans och billigt!
De håller var de lovar både kvalitet och leverans. Rekommenderar ALLA att köpa respektive ljus här på Xenonkungen, det säger allt=
***KUNGEN***
You are the KING.

// Serdar
Omdöme av bekräftad köpare

Pålitliga och mycket trevliga med snabba leveranser.

Mycket snabba leveranser.

Välkommen till team Xenonkungen!

Kundservice

Vi vet att du som kund är vår ambassadör, och har som mål att ha 100% nöjda kunder. Har du några som helst frågor - ring eller mejla!

Snabb leverans

Vi skickar vanligtvis din order inom 1-3 arbetsdagar till ditt närmaste Posten/MyPack utlämningsställe.

Retur

Hos oss får du öppna förpackning, testa och returnera oavsett orsak. Detta gör alla nöjda, precis som det ska vara.

Med utmärkelsen Årets Superföretag 2011, 2012 och 2013, Trygg e-Handel godkännande samt högsta kreditvärdighet är dina belysningsbehov säkra hos team Xenonkungen. Vi är ett handelsföretag med 12 duktiga medarbetare inom fordonsbelysning med 1088kvm kontor och lager i Kungsbacka och filial i Stockholm. Vi har byggt en stark och solvent verksamhet med en god tillväxt och sortimentet närmar sig 2000 olika artiklar. Vi representeras lokalt av 800 återförsäljare i Sverige och Norge. Vår webbutik erbjuder säkra betalningsalternativ. 30 dagar fri returrätt där du såklart får öppna förpackning och testa produkten.

Besök Xenonkungen

Sverige

Xenonkungen ligger som 5 av 7 i kategorin

Xenonkungen ligger som 8 av 16 i kategorin Bildelar

Garantier - för alla!

Om ej annat framgår i produktbeskrivningen lämnar vi följande funktionsgarantier: Xenonljus 12 månader, Halogenlampor 3 månader, diodlampor 1 månad, övriga LED produkter 6-12 månader. Gäller normalt bruk i för produkten avsedd miljö. Konsument & Distansköplagen tillämpas samt ARN efterföljes. Samtliga garantier gäller från utställt fakturadatum. Kontakta oss vid fel på produkt inom garantiperioden. Endast felande enhet brevpostas till nedan adress för utbyte.

Trustpilot´s förpliktelser