wupti.com omdömen

wupti.com omdömen

Bra
8.6

Superhurtigogheltokekspedition.

Det er bare en fornøjelse at handle med wupti.com, for det hele går bare lige efter bogen..

Hurtig og billig

Nemt at bestille fra hjemmesiden, hurtig levering.

god service

Ingen problemer

Ikke helt som forventet...

Som par med 2 børn og middelindkomst og en computer der pludselig gik i stykker tænkte vi at benytte os af en afbetalingsordning på en computer og et lille kamera nu vi ligesom var i gang. Det blev ca 365 kr pr md. over 48 mdr havde vi valgt og det var så samlet set et beløb lidt over 11.000 til finansiering generelt. Så får vi et lille afslag og fint så er der nok noget med en grænse, tænker vi og undersøger lidt nærmere... Ringer til wupti og får fat på en rar mand der så fortæller at max lån nu er 10.000 kr ..det viser sig så at finansieringen er i samarbejde med leasy! Dvs åbenbart noget fusion af en art. nå men vi vælger så kameraet fra dagen efter og sender en ny anmodning under maxbeløb så bliver vi ringet op af en derindefra for at få det bekræftet men som så siger at den nu efter fusionen med leasy kun går til 24 mdr så blev vi forvirret for vi havde jo ansøgt om 48 mdr!!! Og at den ansøgning om finansiering indeholdt væsentlige højere renter end den forrige.. Hmmm ikke helt ok selv for os med knap så mange penge. Og sjovt nok så var det kamera vi først havde ansøgt om ikke på siden dagen efter selvom der stod grøn/ på lager...... aner ikke lige hvad der sker her. Det virkede ellers som en meget god og overskuelig side der var nem at have med at gøre, men nu har jeg da mine tvivl om forretning- og servicevilkår.

Dårlig erstatningsvare for udsolgt tilbud som jeg havde købt!

Fik et kanon godt tilbud fra Wupti på et fjersyn til normalt 3800, nu kun 2500. Jeg købte fjernsynet med det samme, men blev et par dage senere ringet op om at de ikke har flere på lager. Tilbyder mig nu et dårligere TV med langt mindre besparelse.
Jeg foreslår et dyrere TV, med samme rabat (ca 1300 kr) som jeg ville have fået på det føste TV. Det vil Wupti dog ikke. Har ellers været glad for at handle hos Wupti, men det er en kunde mindre.
Vi ville begge tjene på den anden handel

det går vupti med wupti

Endelig en webshop, som man kan komme i tale! Og uden alt for lang ventetid i telefonen! Og handlen gik hurtigt, nemt, smertefrit -og superhurtig levering!

Hurtigt og nemt

Det er let at finde rundt på Wupti's hjemmeside og enkelt at bestille.
Hurtig levering. Alt nemt og lige til :-)

Absolut ingen returet

Vi skulle have en microbølgeovn til vores lille kontor. Derfor valgte vi at undersøge på nettet om der var en som passede til vores behov. Den havde wupti.com, men da den nåede frem var den desværre lidt større end forventet, og skulle returneres.

Vi ledte efter en returknap inde på "mit wupti.com", men der var ikke nogen. Derefter ringede vi så til kundeservice, som kunne fortælle at vi absolut ingen returret havde. Vi havde jo handlet som virksomhed. Det blev vi på ingen måde gjort opmærksom på i købsprocessen, og vi fik hverken varen billigere eller noget. Vi skulle have læst handelsbetingelserne, men hvem gør seriøst det? Der står jo flere gange på wupti.com at der er 14 dages fuld returret, ikke noget med virksomheder undtaget denne ordning.

Nå, men sådan er det jo. Det er nok bare sidste gang at vi handler her, uanset om det er privat eller til vores lille virksomhed. Suk.

NÆSTEN lige så nemt som at handle fysisk i en butik!

For mig har det været en dejlig positiv oplevelse at handle på WUPTI.com.... Jeg havde brug for en mikroovn.....fandt dem jeg var interesseret i, og besluttede mig så til sidst i én bestemt model.
Det hele gik snip, snap, snude....jeg valgte, lagde den i min kurv, betalte, og første hverdag efter blev den sendt afsted. Allerede dagen efter igen modtog jeg min mikroovn.
Så for mit vedkomne, kan jeg kun anbefale WUPTI,com til andre hvis de skal bruge noget...

Kopianmeldelse.

Kopimaskinen kom indenfor 2 dage som lovet, blev farvefyldt og har virket upåklageligt

Hurtig og effektiv med konkurrencedygtige priser

Min mand og jeg har nogle gange handlet hos Wupti, hver gang til vores tilfredshed. At den senest indkøbte vare ikke levede op til forventningerne, kan man ikke laste Wupti for. Vi vil helt sikkert handle der igen og anbefale butikken til andre som tidligere.

Formidabelservice

Wupti holdte hvad de lovede 100%,super god service,vil klart anbefale jer til andre,.

Wupti har du varen

Hurtig og præcis levering

det fungerede som det skulle uden nogle problemer

Det var første gang jeg prøvede det og det var dejligt ment så det er ikke sidste gang.

Bare iorden

Du bestiller varen, den ankommer som lovet dagen efter, bedste og billigste løsning

Det fungerede som det skulle.

Det var nemt at bestille. Leveringstiden holdt stik. Produktet levede op til forventningerne

hurtig levering

hurtig levering

Ingen Problemer

Hurtig bestilling, hurtig levering.

Hurtigt og effektivt

Meget brugervenlig hjemmeside.
Hurtig levering.
Lever op til det de lover.

jupti too wupti

go canon printer men der mangler lidt mere oplysning om wi fi

Wupti.com Support

Om virksomheden

Med over 10.000 varenumre i sortimentet er wupti.com Danmarks største onlinehandel inden for forbrugerelektronik og hårde hvidevarer.

Gratis levering

Fri og hurtig levering af alle varer

2 års reklamationsret

14 dages returret og 2 års reklamation

Stort udvalg

Stort udvalg til billige priser

Kategorier

Hvidevarer