Workoutshop omdömen

Workoutshop omdömen

Bra
7.5

Lækkert sortiment, men ALT for lang ventetid på ordre flere gange, hvor produktet pludselig ikke var på lager

Okay oplevelse

Hurtig svar på mine spørgsmål, med længere leveringstid end der oprindeligt var angivet på produkter jeg bestilte - men kom dog frem til den dag jeg skulle bruge det.,

Man mangler styr på forsendelser

Alt i alt er deres kundeservice rigtig rare, har trods alt fået skrevet med dem et par gange. Først kom forsendelsen ikke, begrundelse, fordi det ikke var på lager? Selvom det modsatte var angivet på hjemmesiden. Så efter en forespørsel pr mail fik jeg svar ikke mindre end 3 gange på samme dag med forskellig ordlyd. Havde dog varen dagen efter. Valgte at retunere et par bukser men måtte igen kontakte kundeservice efter et par uger for at få pengene retur, det havde de sørme glemt. Så det virker lidt som om det sejler lidt. Men ellers ganske fint.

Hurtigt og effektivt

Første gang jeg har handlet her. Super effektivt og gode priser.

Skuffende ! gør det aldrig igen

Jeg havde bestil en pakke for en måned siden og har stadig ikke set noget til den før for nogle dage siden hvor jeg får en mail om den ikke er sendt! men de havde trukket pengene. Dog skulle den gerne være i posthuset nu.
Jeg skal ikke handle her igen!
Hvis man kunne give minus stjerne have jeg gjort det

Købsoplevelse var super fint... levering var endnu bedre

Købt en vare, of fik den i mindre end 36 timer.
Meget fint :):):):)

Gode vare, god kvalitet og mange valgmuligheder i forhold til fragt.

Nemt, hurtigt og god levering. Derudover er det et af de bedste produkter jeg nogensinde har købt overnettet. Det var en Primeline SportsBH til støre bryster og jeg kan nærmest ikke få mig selv til at tage den af igen. Helt sikkert ikke sidste gang jeg handler her.

Let og hurtig betjening:)

Super gode tilbud og let at bestille med Iphone!

Super fint firma, hurtig levering

Workoutshoppen levere til tiden, og de har gode priser på trænings tøj, til forskellige sportsgrene

Super effektive

Super kompetente og hjælpsomme. Da min pakke ikke var kommet sendte de en ny og efterlyste den hos postdanmark ude jeg selv skulle gøre noget

God betjening, hurtig levering

Workoutshop.dk, havde nogle rigtig gode priser på udvalgte varer og flere af dem var hjemme i min størrelse ;o)
Jeg fik varerne sendt så hurtigt, at jeg kunne bruge mit tøj træningsgangen 4 dage efter bestilling (over weekend)

14 dages forsinkelse

Min ordre blev 14 dages forsinket, hvilket jeg blev gjort opmærksom på 5 dage efter bestillingsdatoen. Dette i en mail som sagde 7 dages forsinkelse.
Så alt i alt: 19 dage fra bestiling til modtagelse af en simpel ordre som de sagde var på lager? Nej, tak.

Nemt, hurtigt og effektivt

Nem og overskuelig hjemmeside. Masser af gode tilbud. Hurtig levering. Alt i alt en go' oplevelse.

Håb på at din varer IKKE er i restordre, fo så starter en noget træls omgang

Hej, forud for min mands fødselsdag bestilte jeg for næsten en mdr siden en løbetrøje som han skulle have i gave. Samtidig fandt jeg en ekstra trøje til mig selv. Ved ankomsten ligger kun min trøje i pakken, mens der ligger en seddel om at løbetrøjen er i restordre -'intet om, hvornår denne kan forventes. Eneste kontaktform til firmaet er en online chat som på trods af daglige online tider ikke altid er online. Jeg skriver og får undersøgt sagen. Får en beklagelse og en lovning på at løbetrøjen bør være med i en forsendelse få dage efter. INTET sker og jeg rykker igen - denne gang kan pakkenummeret nemlig ikke søges. Her får jeg forklaringen, at den må være gået tabt i posten. Jeg bliver lovet at der bliver lavet en ny ordre og en snarlig ankomst. Efter en uge uden mail om ny ordre rykkes igen. Her informeres om, at den igen ikke er med i dagens leverance, men bør komme inden for få dage. Igen - intet sker, ingen mail med informationer af nogen slags. Endnu en gang må jeg rykke og får aftalt at blive kontaktet på mail med Info om hvorvidt den er med i dagens leverance. Stadig ingen informationer :-( .. Da jeg selv spørger til en slags kompensation får jeg tilbudt en reduktion på 50 kr. Samme beløb som alle andre som køber idag får tilbudt som rabat. Derudover får jeg mulighed for at annullere ordren. Efter at have kæmpet så længe ønskede jeg bare min ordre - men ikke længere. Jeg gider ikke længere handle med dette firma, da det er en for lang og træls kamp for at få lov til at købe en varer.

Min konklusion på sene oplevelse må derfor være, at hvis det hele var med i første omgang ville jeg have givet 3stjerner, da varen kom få dage efter. Men med min oplevelse rigere om dårlig kommunikation og mangelfuld opfølgning og en handel som jeg nu helt må aflyse kan det kun blive til 1 stjerne. Jeg køber i hvertfald ikke noget herfra igen.

Bestilte en sports bh som er ret dyr på andre sider. Informativ side ift. størrelser etc. Jeg bestilte fredag og fik det tirsdag-morgen :)

Det eneste der kunne være bedre er at der er flere størrelser tilgængelige på hjemmesiden. Skaf flere varer hjem! :)

Skuffet... Manglende oplysning om restordre!

God og troværdig hjemmeside. Nemt at bestille. Dagen efter modtager jeg en mail om at nu er bestillingen afsendt. Super, tænker jeg. Men men men... pakken kan ikke spores på track and trace. Efter en uge skriver jeg til workoutshop, hvor de skriver de vil sende en ny pakke. Men hører ikke mere derfra. Skriver igen til dem, hvor de så beklager at der er restordre på en af varene og at de vil sende så snart de kan. Er en smule skeptisk nu. Men heldigvis går der ikke mange dage før min bestilling dukker op.

IKKE til at STOLE på!!!!

Bestilte min vare D.27/3 der stod de havde den på lager. D.1/4 får jeg så en mail ang de ikke har den på lager med de sender den inden for 7-8 dage. D.8/4 får jeg så en mail om de har trukket mine penge men de har ikke sendt min pakke... men det vil de gøre om 1-2 dage. Jeg skriver tilbage at det er bare slet ikke i orden men hvis de kan sende min pakke som lovet inden for 1-2 dage skal de gøre det frem for gi mig mine penge retur. Jeg hører INTET fra dem og D.D prøver jeg så og ringe til dem hvilket man ikke kan. Skriver så en Mail om at jeg bare skal ha mine penge tilbage. VIRKELIG dårlig service og så meget utroværdige!!!!! Jeg venter nu spændt på om jeg får mine penge retur.

Betalt men ej leveret

Må gentagne gange skrive mail hvorfor mine bukser ikke kommer. Trackntrace nr virker ikke og PD har ikke modtaget noget. De har trukket betalingen for købet men min vare er ikke leveret. Får så besked om at de er i restordre og at de vil sendes i løbet af 1-2 dage. Bukserne er stadig ikke kommet og har ikke hørt noget fra dem på min mailforespørgsel. Overvejer nu at gøre indsigelse og få banken til at trække pengene tilbage. Rigtig dårlig oplevelse.

Laaaaaaang leveringstid

Fem uger er der gået - endnu ingen pakke

Fast Levering

Er altid sikker på hurtig levering og god service fra jer - så handler kun hos jer

Workoutshop.dk Support

Om virksomheden

Danmarks bedste online fitnessbutik. Vi fører alt hvad du skal bruge til fitness, løb og træning. Beklædning, udstyr og ernæringsprodukter til markedets bedste priser.

Besök Workoutshop

Ring på: +45 70 22 15 60