Workoutshop omdömen

Workoutshop omdömen

Bra
7.5

God service på trods af forsinket leverance

Workoutshop er seriøse og levere varerne hurtigt. Denne gang var der dog lidt forsinkelse på leverancen, men via chat og mail blev alle spørgsmål afklaret, så bekymringer kunne undgås.

rimelig middel

gode produkter med kvalitet, og hurtig forsendelse - dog oplyser de meget sent om der er udsolgt og man kan komme til at vente ekstra. derudover ventede jeg en uge, for at finde ud af at der var sket en fejl i min ordre.

Useriøst måske lukket

Har købt et par bukser som jeg sender retur da de skal være et nr. Mindre. Får hverken nye bukser eller penge retur og kan IKKE komme i kontakt med firmaet hverken på mail eller telefon. Hold jer langt væk!!!!!!!

Gode priser - hurtig levering

Som overskriften angiver, så er det bare om at handle her hvis sortimentet matcher dine behov :-)

Udmærket betjening

Der var forsinkelse i forhold til at reagere på min ordre. Men da ordren blev eksekveret, gik det som smurt. Og skoene passede perfekt i forhold til størrelses guiden :-) og de lever op til alle forventninger.

Lækkert sortiment, men ALT for lang ventetid på ordre flere gange, hvor produktet pludselig ikke var på lager

Okay oplevelse

Hurtig svar på mine spørgsmål, med længere leveringstid end der oprindeligt var angivet på produkter jeg bestilte - men kom dog frem til den dag jeg skulle bruge det.,

Man mangler styr på forsendelser

Alt i alt er deres kundeservice rigtig rare, har trods alt fået skrevet med dem et par gange. Først kom forsendelsen ikke, begrundelse, fordi det ikke var på lager? Selvom det modsatte var angivet på hjemmesiden. Så efter en forespørsel pr mail fik jeg svar ikke mindre end 3 gange på samme dag med forskellig ordlyd. Havde dog varen dagen efter. Valgte at retunere et par bukser men måtte igen kontakte kundeservice efter et par uger for at få pengene retur, det havde de sørme glemt. Så det virker lidt som om det sejler lidt. Men ellers ganske fint.

Hurtigt og effektivt

Første gang jeg har handlet her. Super effektivt og gode priser.

Skuffende ! gør det aldrig igen

Jeg havde bestil en pakke for en måned siden og har stadig ikke set noget til den før for nogle dage siden hvor jeg får en mail om den ikke er sendt! men de havde trukket pengene. Dog skulle den gerne være i posthuset nu.
Jeg skal ikke handle her igen!
Hvis man kunne give minus stjerne have jeg gjort det

Købsoplevelse var super fint... levering var endnu bedre

Købt en vare, of fik den i mindre end 36 timer.
Meget fint :):):):)

Gode vare, god kvalitet og mange valgmuligheder i forhold til fragt.

Nemt, hurtigt og god levering. Derudover er det et af de bedste produkter jeg nogensinde har købt overnettet. Det var en Primeline SportsBH til støre bryster og jeg kan nærmest ikke få mig selv til at tage den af igen. Helt sikkert ikke sidste gang jeg handler her.

Let og hurtig betjening:)

Super gode tilbud og let at bestille med Iphone!

Super fint firma, hurtig levering

Workoutshoppen levere til tiden, og de har gode priser på trænings tøj, til forskellige sportsgrene

Super effektive

Super kompetente og hjælpsomme. Da min pakke ikke var kommet sendte de en ny og efterlyste den hos postdanmark ude jeg selv skulle gøre noget

God betjening, hurtig levering

Workoutshop.dk, havde nogle rigtig gode priser på udvalgte varer og flere af dem var hjemme i min størrelse ;o)
Jeg fik varerne sendt så hurtigt, at jeg kunne bruge mit tøj træningsgangen 4 dage efter bestilling (over weekend)

14 dages forsinkelse

Min ordre blev 14 dages forsinket, hvilket jeg blev gjort opmærksom på 5 dage efter bestillingsdatoen. Dette i en mail som sagde 7 dages forsinkelse.
Så alt i alt: 19 dage fra bestiling til modtagelse af en simpel ordre som de sagde var på lager? Nej, tak.

Nemt, hurtigt og effektivt

Nem og overskuelig hjemmeside. Masser af gode tilbud. Hurtig levering. Alt i alt en go' oplevelse.

Håb på at din varer IKKE er i restordre, fo så starter en noget træls omgang

Hej, forud for min mands fødselsdag bestilte jeg for næsten en mdr siden en løbetrøje som han skulle have i gave. Samtidig fandt jeg en ekstra trøje til mig selv. Ved ankomsten ligger kun min trøje i pakken, mens der ligger en seddel om at løbetrøjen er i restordre -'intet om, hvornår denne kan forventes. Eneste kontaktform til firmaet er en online chat som på trods af daglige online tider ikke altid er online. Jeg skriver og får undersøgt sagen. Får en beklagelse og en lovning på at løbetrøjen bør være med i en forsendelse få dage efter. INTET sker og jeg rykker igen - denne gang kan pakkenummeret nemlig ikke søges. Her får jeg forklaringen, at den må være gået tabt i posten. Jeg bliver lovet at der bliver lavet en ny ordre og en snarlig ankomst. Efter en uge uden mail om ny ordre rykkes igen. Her informeres om, at den igen ikke er med i dagens leverance, men bør komme inden for få dage. Igen - intet sker, ingen mail med informationer af nogen slags. Endnu en gang må jeg rykke og får aftalt at blive kontaktet på mail med Info om hvorvidt den er med i dagens leverance. Stadig ingen informationer :-( .. Da jeg selv spørger til en slags kompensation får jeg tilbudt en reduktion på 50 kr. Samme beløb som alle andre som køber idag får tilbudt som rabat. Derudover får jeg mulighed for at annullere ordren. Efter at have kæmpet så længe ønskede jeg bare min ordre - men ikke længere. Jeg gider ikke længere handle med dette firma, da det er en for lang og træls kamp for at få lov til at købe en varer.

Min konklusion på sene oplevelse må derfor være, at hvis det hele var med i første omgang ville jeg have givet 3stjerner, da varen kom få dage efter. Men med min oplevelse rigere om dårlig kommunikation og mangelfuld opfølgning og en handel som jeg nu helt må aflyse kan det kun blive til 1 stjerne. Jeg køber i hvertfald ikke noget herfra igen.

Bestilte en sports bh som er ret dyr på andre sider. Informativ side ift. størrelser etc. Jeg bestilte fredag og fik det tirsdag-morgen :)

Det eneste der kunne være bedre er at der er flere størrelser tilgængelige på hjemmesiden. Skaf flere varer hjem! :)

Workoutshop.dk Support

Om virksomheden

Danmarks bedste online fitnessbutik. Vi fører alt hvad du skal bruge til fitness, løb og træning. Beklædning, udstyr og ernæringsprodukter til markedets bedste priser.

Besök Workoutshop

Ring på: +45 70 22 15 60