wehkamp.nl omdömen

566 Trustpilot omdömen
Det senaste omdömet

omdömen

Om

makkelijk en een snelle levering.

Het past 9 van de 10 keer altijd perfect.En het blijft mooi ook na een aantal keer dragen en wassen.

Wehkamp is een goed ge-olied bedrijf.

Wehkamp is een prima bedrijf waar je voor allerlei zaken terecht kunt. De bestelde artikelen worden met zorg ingepakt. Als een product niet bevalt, te klein of verkeerd besteld is wordt hier meteen en goed op gereageerd. Wehkamp zou ik aan iedereen aanbevelen.

heerlijke harembroek

Fijne broek gekocht bij wehkamp, niet duur, zit heerlijk en snel aan huis geleverd. Echt blij mee

Super Weegschaal!

Deze Weegschaal is echt super! Heeft een gewicht, vetpercentage, vocht in spieren meter. Je kunt je eigen "profiel" aanmaken waarin je jou gegevens terug kan zien. Erg handig! Makkelijk in gebruik.

Snel en goed

De spullen zijn altijd goed verpakt en makkelijk en kosteloos te retourneren

Top producten en top service voor een goeie prijs!

Beste Wehkamp,

Bedankt voor jullie super goeie service. Ik heb al veel bij jullie besteld en alles is altijd op tijd geleverd! Ik heb bij andere aanbieders wel anders meegemaakt. Jullie hebben veel keus en de producten die ik bij jullie heb gekocht zijn van zeer goede kwaliteit en precies zoals op de website is omschreven en afgebeeld. Ook heel fijn dat jullie een betalingsregeling/kredietregeling aanbieden, dit werkt ook heel goed voor mij. Jullie zijn eerlijk en leveren goede producten voor een goede prijs en een goede service. Ook fijn dat je de producten retour kunt sturen. Kortom ik geeft jullie een dikke 10, heb eerlijk gezegd niks op jullie aan te merken!
Bedankt!

Renée-Michelle Niessen

Misleidende levertijd op site

Ik heb een Montel bank bij Wehkamp.nl besteld. Vanwege de snelle levertijd (2 weken in tegenstelling tot 10 weken in de Montel winkel) gekozen voor Wehkamp. Echter blijkt dit na de bestelling toch niet te kloppen en kan ik nog 2 maanden op mijn bank wachten.
wehkamp.nl

Svar från wehkamp.nl

Hoi Wouter, ik kan me heel goed voorstellen dat dit niet prettig is! Kun je jouw gegevens sturen samen met dit probleem naar webcareteam@wehkamp.nl sturen? Dan gaan we kijken of we een oplossing kunnen vinden.

webcareteam wehkamp.nl

Superservice

De levering van Wehkamp is altijd supersnel. De bestellingen kloppen altijd en de betaling verloopt soepel. De pampers waren dus mooi op tijd binnen en konden meteen worden getest. We hebben ook andere merken luiers geprobeerd, maar Pampers blijft de beste. Nauwelijks last van lekkage, zelfs na een hele nacht en dus een volle luier, niet.

Prima service en goede kwaliteit

Het vest dat ik heb gekocht voldoet aan de verwachtingen. Ik vindt het prettig dat er altijd snel geleverd wordt en dat de producten eigenlijk altijd goed zijn. Echt geen klachten.

Supergave Jeans

Had al een Pepejeans maar heb er nu twee, het is een Superstoer model
Met Gave slijtage plekken ,lekker laag model,dus mooie billen!

Een maand geen luiers halen

Die maandboxen van Pampers zijn superhandig en Wehkamp heeft ze altijd op voorraad!

goed georganiseerd bedrijf

Ik bestel graag bij wehkamp. Snelle levering en goede communicatie over retouren en rekeningen. Alles goed te vinden op de site

sportieve broek

Leuke broek en super snelle ruiling want de broek valt vrij ruim er was een maatje kleiner nodig.

prima schoenen, geleverd volgens afspraak niks op aan te merken

prima schoenen, geleverd volgens afspraak niks op aan te merken

Super webshop, snelle levering

Super snel had ik de gave schoenen binnen, ik ben er verliefd op!

niet betrouwbaar

Een bed besteld, na hun beloofde levertijd van 3 weken nog steeds niks ontvangen. Op het hoofdkantoor kan men ook niet zeggen wanneer het wel komt en laat de klant in ontwetendheid.Men kan totaal geen duidelijkheid verschaffen voor de klant.
wehkamp.nl

Svar från wehkamp.nl

Goedendag,

Wat vervelend om te lezen dat je niet weet wanneer de bestelling geleverd gaat worden. Ik wil graag voor je na laten gaan of onze inkoopafdeling enig informatie heeft over je bestelling. Zou je de klacht incl je klantnummer of postcode en huisnummer willen mailen naar socialmedia@wehkamp.nl?

Webcareteam wehkamp.nl

super leule voorjaarstrui

Leuke voorjaarstrui met vrolijke kleuren. Het is een fijn zittende trui door de zachte stof. Naast dat het lekker zit ziet het er mooi uit. Al veel complimenten over gehad. Maat is valt normaal en zit goed.

ik beoordeel wehkamp omdat ik zeer tevreden ben als klant

Wehkamp is ideaal retoren geen probleem en als er iets aan hapert krijg je alsnog je geld terug. verder zijn de artikelen top kwaliteit, mijn advies ga naar Wehkamp dan lijd je geen verlies

Super schoenen!!

Ben er heel blij mee!lopen erg lekker , vallen wel klein uit

wehkamp.nl Support

Om företaget

Besök wehkamp.nl

Kontaktinformation

Ring på: 038-4264688
Vi finns här: Nederländerna

Trustpilots Åtaganden

Prenumerant av Trustpilot

Inga företag kan radera eller redigera givna omdömen.