WebConnexxion omdömen

Det senaste omdömet

omdömen

Om

Niets op aan te merken

Goede site, voldoende informatie over de producten.
Zeer snelle verzending.
Complimenten!

Uitstekende service

Nadat ik mijn RAID controller besteld had, werd deze snel (internationaal) geleverd. Spijtig genoeg werkte de kaart eerst niet, maar mijn mailtjes werden snel beantwoord. Ik kon de kaart probleemloos inwisselen en een week later was het probleem opgelost met een nieuwe RAID controller. Prima service!

He dat is raar, je krijgt er ook nog service bij

Was op zoek naar extra opslagruimte, kwam de webpagina van webconnection tegen, stuur mailtje met wat vragen rond 8 uur s'avonds, kreeg gelijk antwoord, of beter gezegd, kreeg gelijk een aantal vragen terug. Deze gelijk beantwoord en dezelfde avond rond 11uur advies gekregen om een Addonics mini storage tower te nemen. Wil deze gelijk op een vrijdag ophalen, is de winkel net niet open op die dag, geen probleem kon de addonics bij een bevriende winkel ophalen. Sluit hem thuis aan gelijk kortsluiting, mailtje sturen, wat wilt u? geld terug? of een nieuwe addonics? Komt dit vaak voor kortsluiting? nee nooit. Dus een nieuwe addonics gehaald, ben er zeer tevreden mee, maar ook zeer tevreden met de onvangen service

Prima service!

Bij Webconnexxion krijg je echt het gevoel dat er naar je geluisterd wordt. Wanneer je een vraag stelt per e-mail komt er snel duidelijk, professioneel, inhoudeliijk correct en zeer vriendelijk antwoord. Ook hun afspraken komen ze altijd na!

Verder is alles ook nog eens vriendelijk geprijsd. Een waardevolle leverancier waarvan ik wilde dat er meer waren.

Wesly Grefrath,
Soulbase: Animation and Motion Design

Spezielle Loesungen schnell geliefert

Einwandfreie Ware sehr schnell erhalten trotz Bestellung aus EU Ausland. Keinerlei Abwicklungsprobleme. So wie es sein soll.

Betrouwbare webwinkel

Ik heb een Highpoint Rocketraid kaart gekocht die voor een zeer gunstige prijs werd aangeboden. Ik heb na de bestelling en etaling een track & trace code gekregen en de volgende dag werd het pakketje keurig afgeleverd. De kaart werkt als een zonnetje enben erg tevreden over de service. Ik zal zo weer bij deze winkel een bestelling doen!
Richard

Perfect

Everything ran perfectly.
From the ordering to the (quick) delivery.

Snelle en goede service

Ik bestelde per ongeluk de verkeerde versie van een Addonics SATA port multiplier. Dat ontdekte ik toen ik het pakje openmaakte. Nadat ik het probleem meldde, had ik binnen enkele uren antwoord dat ik de verkeerde kon retourneren. De goede versie was twee dagen later in huis, met een factuur voor het verschil. Super!

Gewoon zoals het hoort

Ik bestelde op zondag 28 maart twee Addonics SATA Backplanes waarmee 5 3,5" drives in 3 5,25" bays passen. Direct betaald met iDeal en de volgende dag al verstuurd met UPS. Ik heb verder niet van aftersale service gebruik hoeven maken, dus daar kan ik niet over oordelen, maar ik zou hier zo weer bestellen.

Excellent handleling

Fast and accurat shipping, no problem at all.

Snelle levering

Als het spul op voorraad is heb je het meestal de volgende dag in huis. Prima service dus!

Snelle en correcte afhandeling en goed te bereiken.

Ik had een aantal speciale cabels nodig.
Door te bellen kon heel wat geregeld worden.

Bestelling Areca 24port 1280ML

Perfect afgehandeld, netjes op tijd geleverd.

Perfect: snel en goed.

Ik heb nu een keer of zes besteld hier, zowel zakelijk als prive. De levertijd is altijd perfect snel. Tja. Gewoon, niets op aan te merken eigenlijk. Assortiment zeer mooi en compleet, en van duur tot goedkoop altijd uitstekende waar voor je geld. Technische info zeer goed; duidelijk en leerzaam, maar vooral: het klopt altijd 100%. Dus geen teleurstellingen.
kortom-- Zonder meer een aanrader.

Snel, goed en betaalbaar

Snelle service, goede en duidelijke communicatie, goede prijzen en keurige verpakking.

Excellent webshop, and quick delivery

Items arrived fast, as described, and in fully working order. Very nice webshop.
Highly recommended.

Gerne Wieder

Bestellung Port Multiplier Raid-Controller (Addonics)
Guter Support, Gute Beratung, schnelle Abwicklung

Snelle levering

Ik ben zeer tevreden. Lekker snel geleverd tegen een prima prijs.

WebConnexxion.com Support

Om företaget

WebConneXXion.com, Official and autorized distributor of Addonics, Areca, Highpoint, Enhanced Technologies and more..

Besök WebConnexxion

Nederländerna

Kategori

Trustpilot´s förpliktelser

Prenumerant av Trustpilot

Inga företag kan radera eller redigera givna omdömen.