Wannafind.dk A/S omdömen

Wannafind.dk A/S omdömen

9.4

Super hjælp når hjemmesiden gør knuder

Mange gange har supportholdet fra wannafind reddet mig ud af kniber med min hjemmeside, når en opdatering er gået galt, eller jeg har eksperimenteret for meget.
Når man ringer i åbningstiden er der sjældent ventetid, og de er fantastisk hjælpsomme.
Udenfor åbningstiden kan man altid komme i mailkontakt med dem, og jeg har været ude for, at de har fået min hjemmeside op at køre igen midt om natten.
Det kan godt være man kan finde billigere netudbydere, men det er guld værd at kunne få fat i en brugbar support, lige så snart, der er brug for den.
Helle Borg Hansen
www.hbh-art.dk

Super kundeservice

Når jeg har problemer eller udfordringer med vores shop, får vi altid kvalificeret hjælp og vejledning. Wannafinds kundeservice er helt i top, glad for at vi har valgt dem som samarbejdspartner.

Ole la Cour
www.pixojet.dk

Driftsikkerhed og support i top

Vi har anvendt mange af Wannafinds produkter og tjenester gennem de sidste 15 år og kan varmt anbefale virksomheden. De er meget kompetente på deres områder og har meget stabile og driftsikre systemer.
Når man har brug for support, er der normalt ingen ventetid og de er flinke til at forstå problematikken fra kundens synsvinkel og hurtige til at svare eller løse de ønsker man måtte have.

Direktør
Dannie Ybarra Nielsen
TeleNordic Communication

Det fungerer bare

Wannafind har hostet vores hjemmeside i 7 ½ år uden et eneste problem. De få gange, vi har haft brug for kontakt, har der været hurtig, effektiv og ikke mindst venlig respons og spørgsmål er blevet løst med det samme.

Nemt, overskueligt og service i top.

Jeg har brugt wannafind som webhotel og webshop erhvervsmæssigt i nogle år, og kan virkelig anbefale deres hosted shop løsning til nystartende virksomheder der måske ikke har så stort et kendskab til kodning. Deres shops har mange forskellige designs at vælge imellem, og til forskel fra andre udbydere er disse skabeloner flotte fra start af.

Derudover har jeg kun haft positive oplevelser med kundeservice, som står klar med hjælp til det mindste spørgsmål, og afhjælper hurtigt et evt. problem. Samtidig afholder de gratis workshops hvor du kan få hjælp til opstart og kan prøve kræfter med systemet.

Klar anbefaling herfra.

Super betalingsgateway

Vi har igennem mange år brugt Wannafinds betalingsgateway på vores webshop www.cyberimport.dk . vi kan varmt anbefale denne, da det virker perfekt, og det er altid nemt at få kontakt med support.

Professionelle og servicemindede

Vi har ved JO Hydraulics A/S været kunder hos wannafind siden vi startede vores virksomhed tilbage i 2010.
Vi har benyttet os af følgende produkter:
Exchange
Hosted Shop
Dynamics C5
Shoplink imellem C5 og shop

Vores setup er nu så gennemført at vi trækker data imellem C5 og shop som var det en leg.
Ved spørgsmål og i kritiske situationer er wannafinds kundeservice ALTID klar med et hurtigt svar pr mail. Brænder det på er vi også blevet ringet op af dem.

Vi er absolut tilfredse med at være kunder hos wannafind og kan kun give vores varmeste anbefalinger videre til jer der ønsker en totalservice af jeres IT infrastruktur.

www.johydraulics.dk

De har styr på det :)

Jeg har arbejdet med flere af Wannafind's produkter i længere tid nu, og jeg har hele vejen igennem kun oplevet en positiv og professionel behandling. Mine opgaver har varieret fra daglig drift, til design, funktionalitet, udveksling af data, og kodning i systemets template-kode "Smarty".

Lige fra den daglige drift og forståelse af webshoppen, til den mere komplekse kodning af design og funktioner, kan jeg kun sige at Wannfind's produkter virker meget gennemtænkt og brugervenlige.

Når jeg har brug for hjælp/svar fra supporten, bliver jeg altid mødt med en super service og kvalitet, og ikke mindst en realistisk forventning til hvornår/hvordan en opgave kan løses.

Jeg kun varmt anbefale Wannafind....men kun hvis man både ønsker den bedste kvalitet i softwaren, og i menneskerne bag til dagligt :)

WANNAFIND er det bedste WEB/MAILHOTEL EVER!!! Fantastisk Support...

Som kunde hos Wannafind gennem 8 år kan jeg kun sige, at det har været det bedste Web/Mailhotel for mig og min virksomhed. Fantastisk support, altid positive og hjælpsomme og at se virksomheden blive ved at udvide deres hostingløsninger viser også bare de er innovative og hører til blandt toppen af udbydere...
Tak for 8 fantastiske år.

Fantastisk service og support

Gode produkter og en fantastisk service. Altid hurtigt hjælp og support fra en glad og meget servicemindet medarbejder. Der findes mange udbyder af disse produkter men ingen har så gode og hjælpsomme medarbejder.

Wannafind er en kvalitet host udbyder

Jeg har været hos Wannafind i 8 år, og 100% tilfreds. Der bliver altid fundet en løsning på de problemer jeg måtte have i min virksomhed, og selvom det godt kan drille med kommunikation og kultur forskelle imellem et indisk udviklingsteam, og wannafinds support afdeling, så har Wannafind altid været proffesionelle og fundet frem til løsningen.
Wannafind er bestemt ikke de billigste, og i de 8 år har jeg også flyttet mindre ydelser til andet firma, men til de større hosting ydelser holder jeg mig til Wannafind.
På trods af at det er et stort firma, så har jeg mødt stor forståelse for de ufordringer en iværksætter kan sidde med, så stor tak til Wannafind/Stefan som har sin del i at mit firma i dag er Europas største online festmusik booking bureau med 25.000 artister i 10 lande.

Kun ros fra Dansk Pejsecenter!

Man skal huske at rose når nogen gør det godt, så jeg synes lige jeg vil smide en anmeldelse til wannafind som jeg synes de fortjener.
Jeg kan varmt anbefale wannafind som it leverandør. Jeg har min shop og mail system igennem dem og det fungere bare! Brugervenlig og køreklar løsning som aldrig har været nede eller langsom endnu. Og ros til deres altid venlige kunderservice som er nemme at få fat i, og som har guidet mig tålmodigt igennem et utal af (nok dumme)spørgsmål.

super venlig og kvalificeret

det har været en fornøjelse af få hjælp til skiftet fra en normal mail løsning til en exchange løsning - jeg er bestemt tilfreds med Wannafind.

Simpelt tyveri - SVINDEL!

Bare fordi jeg ikke har opsagt 30 dage før, skal jeg betale for 6 måneder frem iflg. Wannafind betingelser. Jeg var ikke klar over det var et abo. som bliver forlænget hver 6. måneder, det kunne jeg heller ikke læse nogen steder.

Wannafind Skriver:
Et produkt skal opsiges 30 dage før det udløber iflg. vores betingelser. Du skal betale for 6 måneder i alt 2922,50 kr. Wannafind har forud betalt for shoppen hos ekstern leverandør, så derfor kan jeg ikke refunder noget.

Yderst professionel

Èn ting er at produkter/ydelser er i top klasse - men en anden ting er at deres medarbejdere ikke blot er dygtigt og hurtige til at svare - men der bliver altid fundet en løsning uanset hvad ens spørgsmål / problemstilling er.

Så virkeligt dygtige medarbejdere, og professionelle ydelser. 5/5

Was nervous switching to hosted exchange - but excellent customer service made it easy

Just switched from locally hosted exchange server to hosted exchange with Wannafind. I was very nervous, but their customer service and customer support employees went above and beyond the call of duty, holding my hand every step of the way. This even included smsing with me from home in the evening to make sure everything was working as it should. Very impressed.

Top hurtig service fra en Ronni medarbejder der løse vores mail problem

Top hurtig service fra en Ronni medarbejder der løse vores mail problem på 2 min.

det er pisse vigtigt at der spiller god star på en mandag.

aldrig et eneste problem siden 1999

Super service siden jeg startede, aldrig et nedbrud eller problemer med regningen.

En rollemodel for firmaer på nettet

Wannafind er en helt igennem god oplevelse. Deres support er virkelig velfungerende, også når man søger vejledning. Kan ikke mindes at systemet ikke har fungeret, og hvis der sker ændringer m.v. er de rigtig gode til at kommunikere med deres kunder.

Bjarne Lund Henneberg

Wannafind.dk A/S Support

Wannafind leverer professionelle Hostede løsninger til private og erhverv i Danmark. Udbudet af produkter breder sig over en vifte af web-, cloud- og hostede løsninger.

Besök Wannafind.dk A/S

Skriv till: support@wannafind.dk