Vodafone omdömen

332 Trustpilot recensioner
Det senaste omdömet

omdömen

Om

Waardeloos voor zakelijke abonnementen!

Vanaf 2010 heb ik een zakelijk abonnement bij Vodafone. begin maart kreeg ik een brief dat mijn abonnement per 7 april wordt opgeheven (terwijl het opzegtermijn 3 maanden is). Als alternatief werd mij een dubbel zo duur abonnement aangeboden, wel met meer belminuten en MB's, maar dat is helemaal niet wat ik wil. De andere optie was dat ik het abonnement zelf kon opzeggen. Ik heb mijn voorwaarden er op nagelezen en vond nergens de clausule dat dit soort praktijken geoorloofd zijn. Heb er schoon genoeg van en wil niet nog langer met Vodafone bezig zijn. Ben er nu al meerdere dagen mee bezig om alles netjes af te handelen om over te stappen.
De service is HOPELOOS, u bent gewaarschuwd!
Vodafone heeft geen emailadres ter correspondentie, alles gaat mondeling of via chat, zodat er nergens een schriftelijk bewijs is van wat er gecommuniceerd wordt.

slechtste ervaring ooit in mijn leven gehad met hun

Op de Vodafone site heb ik een maand geleden een toestel besteld. Direct na de bestelling ontving ik wel een bevestigingsmail. Op de site stond dat de levering en verwerking van de bestelling 1 werkdag duurt en stond er NIET op aangegeven dat de toestel niet op voorraad was. Verder is er ook niet gemaild dat het toestel niet op voorraad was, maar ik moest er achter komen door 2 keer te bellen. Ik wachtte verder nog 2 weken. Toen mijn geduld op raakte heb ik dus gebeld en zeiden ze dat de telefoon binnen 1 week binnen zou zijn. Verder NIKS van gehoord. De weken erna heb ik nog een paar keer gebeld en zeiden ze allemaal precies hetzelfde. Er werden wat nummers doorgegeven zodat ik kan vragen hoelang het zou duren, maar die konden ook niks zeggen. Nu, na een maand ben ik het helemaal zat en wilde mijn bestelling annuleren. Ik wilde nog even vragen ze al wat wisten van het toestel en als het binnenkort zou komen kon ik nog wel even wachten.. Als ik het dan vroeg werd er gezegd dat ze het niet wisten en zei ik dat ik mijn bestelling wilde annuleren. Toen ze dat hoorden kreeg ik steeds een andere nummer en uiteindelijk heb ik 5 verschillende nummers moeten bellen, waarvan meerdere keren naar 1 nummer.
Ik ga NOOIT meer op de site iets bestellen, het is onduidelijk, duurt vreselijk lang en moet teveel doen om uberhaupt wat informatie te krijgen. Het ging trouwens om de Huawei Ascend G510, voor het geval dat iemand die wil gaan bestellen.
Dit is toch wel de SLECHTSTE ervaring die ik OOIT IN MIJN LEVEN heb gehad qua bestellingen.

Let op, zakelijke abonnementen zijn 21 % duurder dan particuliere! Ze laten express verkeerde/duurder abonnementen ondertekenen in de winkels.

Wij sloten bij een Bussines specialist / verkoper een abonnement af, bespraken alles via mail, toen we in de winkels kwamen hoefden alleen nog maar te tekenen voor ontvangst telefoon, hierbij was de abb. vorm kort omschreven, zonder prijsstelling.
Wij bestelden 2 Particulier abb. Red E, en in de winkels en de latere facturen werden de duurdere abb. met nog eens extra BTW berekend, dus eigenlijk gewoon de zakelijke abb. we werden dus genaaid door Vodafone!!!
Alsof dit nog niet genoeg was, hadden ze op 1 van de 2 abb. een Super D multisim berekend.
Helaas zagen wij door de goedkope digitale facturen die ze sturen dit probleem pas na een half jaar.
Wij wenden ons tot Vodafone, maar ze corrigeren dus helemaal niks. Ze werken met een herstel termijn van 3 maanden, daarna kunnen ze niks meer herstellen.
Mijn inziens kun je een fout herstellen wanneer je wilt. Het punt is, je moet het wel willen.

Ik heb het vermoeden dat meer mensen dit overkomt bij Vodafone, wellicht is het goed dat deze mensen zich bij elkaar pakken en hier verder mee gaan.

wij laten het er in elk geval niet bij zitten.

Waardeloos ‘bedrijf’ dat uitsluitend is ingericht op sales (nieuwe klanten) en niet op klantenservice (klantenbehoud)

Ik ben als zakelijke klant in een langslepend conflict verwikkeld doordat Vodafone zich niet aan haar algemene voorwaarden heeft gehouden en daardoor in gebreken is gebleven. Ik heb hierdoor ook aantoonbare schaden geleden en ik wil mijn abonnement daarom voortijdig opzeggen en compensatie eisen voor de gelden schaden. Volgens de juridische weg heb ik dit dan ook kenbaar gemaakt en Vodafone een ultimatum gegeven om hierop te reageren. Maar het blijft oorverdovend stil. Ik heb mails verstuurd tot de directie aan toe. Ik heb meer dan 60 keer gebeld maar ik wordt ieder keer afgescheept met reactie volgens protocol: 'we zijn ermee bezig maar we kunnen niet aangeven wanneer we contact opnemen'. Ik heb 3 officiële klachten ingediend volgens het verzoek van de klantenservice waarbij ze beloven (staat op de website) binnen 10 werkdagen te reageren. Ik heb niets meer gehoord n.a.v. deze klachten. Kort samengevat komt het erop neer dat Vodafone zich niet aan haar algemene voorwaarden houdt. Vodafone heeft/biedt geen oplossingen voor problemen die ze zelf veroorzaakt hebben. Vodafone communiceert niet meer n.a.v. probleem / oplossing. Vodafone medewerkers zijn onbeschoft aan de telefoon (2 keer de hoorn erop gegooid) en geven je het gevoel dat je hen lastig valt met een probleem die ze notabene zelf veroorzaakt hebben. Vodafone komt haar afspraken niet na (klacht wordt binnen 10 dagen niet op gereageerd, terugbelverzoeken worden genegeerd. Vodafone heeft mij overigens één keer gebeld. De aanleiding van dit telefoontje was dat ik na dit debacle vanzelfsprekend alvast mijn abonnement heb opgezegd. Dus 10 dagen later werd ik gebeld door de afdeling klanten(behoud) met de vraag; WAAROM IK MIJN ABONNEMENT OP HEB GEZEGD???!!!!.De betreffende medewerkster heb ik vriendelijk verzocht om in haar systeem te kijken en naar mijn historie te zoeken. En met het schaamrood op haar kaken stammelde ze: het spijt me heel erg, en als ik in uw situatie was zou ik ook geen klant meer willen zijn van Vodafone. Maar kon ze mij concreet verder helpen? Welnee: Don't Call Us We'll Call You. Ik ben diep geschokt door de wanprestaties van dit bedrijf. En het is voor mij als zelfstandig ondernemer werkelijk onbegrijpelijk hoe Vodafone haar eigen klanten schoffeert en klantonwaardig behandelt. Ik ben nu 3 weken verder en Vodafone heeft tot op heden nog niet één keer contact met mij opgenomen. Maar bovenal is er is nog steeds geen oplossing……

Slecht en absoluut niet klantgericht

Door het aanpassen van de frequentie is de autotelefooninstallatie van de ene op de andere dag onbruikbaar geworden. Schade honderden euro's en na 7 tal gesprekken en officiele klacht geen oplossing. Ben blij dat ik buiten auto gebruik maak van Simyo....super provider!! Never again Vodafone.....

Digibeten in de winkel van Vodafone

Ik heb mijn Samsung Galaxy Ace opgeschoond en was daarna mijn whats app kwijt. Downloaden lukte in eerste instantie niet, dus even voor advies naar de winkel. Daar heeft de medewerker wat proberen te sleutelen. Advies:
,!! Uw toestel kan de nieuwe versie van whats app niet downloaden, toestel heeft te weinig capaciteit. Dus u moet een nieuw toestel kopen als u wilt whatsappen!!!
Grote twijfel hierover (dit riekt mij toch te veel naar geldklopperij) dus toch eerst maar weer even naar huis. De batterij er maar eens uitgehaald en nogmaals een poging om te downloaden en ja hoor ging dat geruisloos! Bedankt digibeten van Vodafone voor dit dure en erg klant-onvriendelijke advies.

Klantenservice zeer slecht

Ze doen er alles aan tot stalken toe om je iets te verkopen/verlengen maar zodra het fout gaat duurt het weken en excuses na excuses kost het je veel tijd om het recht te trekken. Ondertussen ontvang je wel smsjes met aanbeidingen of emails, zeer slordig! En dan snappen ze niet dat je na 3 keer bellen het zat wordt en reageren ze brutaal!

slecht bereik zuidlaren

Vodafoon beweerd dat het slechte bereik ligt aan de telefoon, Samsung s3 mini, lijkt mij flauwekul! Heb hier ook anderen op bezoek gehad met een iphone met vodafoon abbonament, zij hadden ook bijna of geen bereik! Doe er wat aan vodafoon ipv je te verschuilen achter smoesjes!

Spam reclame van Vodafone!

vorige jaar ingeschreven om op de hoogte te worden gehouden wanneer de nieuwe i-phone beschikbaar zou zijn.

Ik heb nooit ook maar 1 mail gerelateerd tot beschikbaarheid van de i-phone gehad!

Ondanks dat ik mij diverse keren heb uitgeschreven voor de reclame en/of nieuwsbrieven ontvang ik nog steeds reclame.

Pure SPAM dus.

vanzelfsprekend heb ik mijn nieuwe i-phone dus ook niet bij Vodafone aangeschaft.
Goed bezig Vodafone!

Zeer onkundige klantenservice en medewerkers in winkel

Vodafone, doe iets aan de kwaliteit van je klantenservice. Ze zijn gewoon niet kundig genoeg om een klant / klacht serieus te nemen. Ook het winkel personeel komt afspraken niet na en zijn alleen uit op winstbejag. De webcare kan alleen maar standaard antwoorden formuleren waar een klant met een klacht of vraag niks aan heeft. Je betn dagen bezig om een fatsoenlijk antwoord uit een medewerker te trekken. Ze kunnen alleen abonnementsvormen in hun computer aanpassen, maar blijkbaar niet een vraag doorzetten naar een 2e lijns desk. Vragen mbt dekking en niet functioneren worden teruggelegd bij de klant. Schande! Het is niet gek dat Vodafone als slechtste provider uit de Kassa-test gekomen is. Doe er wat aan!

Zeer tevreden over de snelheid en service

Maandag een iPhone 5S besteld bij Vodafone en de service was top. Telefoon is op tijd geleverd en ik kon er meteen mee bellen. Het was een prijzige aankoop, maar de service is top en ik heb bijna alijd bereik. Ik had voorheen een andere provider maar daar had ik maar de helft van de tijd bereik. Al met al zeer tevreden over mijn nieuwe aankoop!

cheating company, do not use it

Vodafone is a cheating company and my invoice was much higher than it should be. When i contact the custom sevice, they were very rude and once even hang up the phone. The cost is much more than you thought, especially for call out side of Netherlands. And they cheat with putting a end date on your contract, but they will never tell you that it automatically continue, especially for foreigners who donot familiary such regulation. be aware it will not end unless you send them a letter to cancel it. It's a shame such a company should feel guilty about the money it steal from people. My advice is avoid it as possible as you can!

NOOIT AAN BEGINNEN ZUIGT PORTEMONNEE LEEG

Na 17 jaar (!) zakelijk lid te zijn geweest met 4 abonnementen en fortuinen uitgegeven te hebben aan Vodafone. Ben ik dankzij gebrek aan werk met 3 over gestapt. 4 abbonementen á €50 in de maand + super veel extra's waardoor ik iedere maand MINIMAAL €300 kwijt was. Alles ruim op tijd geregeld! 3 maanden, me netjes aan de opzeg termijn gehouden. Nummer behoud netjes en optijd aangevraagd. Op mijn gloednieuwe S4 krijg ik plots de melding geen verbinding met netwerk. Uren met klantenservice gebeld, door gestuurd naar mijn nieuwe provider en terug. Uiteindelijk moet mijn abbonement opnieuw geactiveerd worden. 'Nee sorry in het weekend kunnen wij niks voor u doen' spoed aanvraag geregeld meteen voor maandag ochtend. Weer van het kastje naar de muur. Kwam ik uiteindelijk bij een vrouw van facturen, of ik een aangetekende brief wil sturen. Dat kan ook in een vodafonewinkel. Eenmaal daar 'boeit' het de man niks en kan hij niks voor me doen. Ik zal €150 uit mijn bank moeten toveren wil ik mijn nummer kunnen behouden. Ik heb GEEN melding gehad dat mijn abonnement per acuut zou worden opgeheven. Vodafone heeft mijn nummer behoud afgewezen. Dit is een enorm belangrijk nummer. Vervolgens heb ik thuis met Vodafone Webcare @twitter gesproken. Ik moest maar weer gaan bellen. Nee dankjewel ik geef helemaal niks meer uit aan Vodafone. Verschrikkelijke service! En wat is nu de oplossing? €150, heb jij het? Dat nummer moet ik behouden, maar niet voor €150. Aangezien mijn abonnement gewoon is stopgezet zonder mijn toestemming, nummer behoud afgewezen en dan wat, de klant is toch weg laat m lekker stikken met z'n nummer.
Geen enkele ster waard, na 17 jaar een grote klant kwijt.

Dramatisch

Geen woorden voor de slechte service van Vodafone. Voor overstappen is een simkaartnummer nodig, en die wil men via de telefoon niet geven in verband met eventuele fraude. Ondertussen kun je je abonnement telefonisch wel gewoon ophogen. Bijzonder triest.

Vriendelijke nieuwe klant is vast dom?

Vodafone prepaid aangeschaft. Ingelogd in app: heldere info over mogelijke voordeel"blox" voor bv. internet. Mij viel echter op dat je blox ook via 1200 optie 4 kunt afsluiten, maar dat daar heel andere (oude) voorwaarden en tarieven gegeven worden bij bv. de blox voor internet. Slordig voor zo een bedrijf!

Ik gaf dat via site door aan klantenservice, en dacht: dan kijken ze dat na en herstellen ze het.

Reactie klantenservice "wat meldt 1200 dan" (he moet ik ze dat vertellen?). Tweede reactie "heeft u wel 1200 of app voor prepaid gehoord/gezien"? Ben ik dom? Er is geen aparte app voor prepaid: je logt in met prepaidnr. en krijgt dan prepaid menu op app.

Wat zijn dat voor mongolen? Kennen ze hun eigen systemen niet? Zeer onprofessionele reactie op vriendelijke klant die fout doorgeeft...Lost iemand de verschillen tussen 1200 en app nu wel op eigenlijk na mijn tip?

Heb goede ervaring met KPN en Telfort tegenwoordig met niveau klantenservice. Bij Vodafone, ook telefonische service zeer slecht. Dom, onbeschaafd volk.

Slecht geintegreerd bedrijf. Duur maar verder is de klant kennelijk dom en onbelangrijk.

Geen aanbeveling!

Ik heb al vanaf het begin van mijn abo (19 maanden) geen of heel sporadisch internetverbinding.
Klagen helpt niet: je wordt als je de klantenservice belt naar de winkels gestuurd en omgekeerd. Niets hielp. Inmiddels in mijn telefoon een keer gevallen; zit een barstje in het scherm en dan krijg je te horen:" tsja, het zal toch wel al die tijd aan de telefoon gelegen hebben, maar nu is er een beschadiging en is de garantie verlopen... het gaat het veel geld kosten om het euvel te repareren; raden we niet aan u kunt beter een nieuwe telefoon kopen".
Zojuist weer maar eens de klantenservice gebeld; ik had even met spoed internet nodig:: krijg ik uiteindelijk het verwijt dat IK niet goed gecommuniceerd heb. Terwijl de winkels in het geheel niet communiceren met de tel .klantenservice...... en dus men van elkaar niet weet wat zijzelf en de klant al allemaal hebben ondernomen om tot een oplossing te komen. Dat had ik moeten doen!
Zojuist een sms'je ontvangen met de vraag of ik een kleine enquête wil invullen over de klanttevredenheid van de klantenservice...
Ik had natuurlijk wel het e.e.a. te vermelden... en HOP! je krijgt ineens een sms dat
deze enquête is verlopen! Tsja....
Kan niet wachten op het einde van m'n abo!!!!

NOOIT AAN BEGINNEN

Vooral niet willen helpen alleen incasseren gaat goed.
Uiteraard je zo lang mogelijk aan een servicelijn houden omdat je al een torenhoge rekening hebt door ongewenst SMS verkeer, niet bereid zijn je telefoon blokkeren, en opzeggen moet uiteraard schriftelijk (waar hebben wij een telefoon voor). Ze zullen geen enkele moeite nemen om de abonnee houder (dat zijn vaak de ouders) op de hoogte te stellen dat er om de paar minuten een SMS van ruim 4 euro per bericht naar het nummer wordt gezonden. Super. Bedankt voor de torenhoge rekening (ze verdienen er zelf ook aan dus ja, lekker je mond houden en de ouders laten dokken)

Leuke aanbiedingen, kwaliteit valt tegen

Het is niet zo dat Vodafone een slechte telecom aanbieder is, want je krijgt wel wat voor je geld. Ik heb er een leuk toestel gekregen met een goedkoop abonnement. Ook de service in de Vodafone winkel is prima.
Het enige minpunt is de kwaliteit van het netwerk. Ik heb wel eens gehad dat iemand die bij me in de kamer zat me probeerde te bellen en meteen de voicemail ervoor kreeg, terwijl mijn telefoon niet eens overging. Ook het mobiel internet met 3G is erg traag. Er is dus nog veel verbetering mogelijk.

Waardeloos

Ik neem een abonnement bij Vodafone en ik begon maar extra kosten op te lopen, vervolgens word je telefoon geblokkeerd om er voor te zorgen dat je niet meer extra kosten zult oplopen. maar dan betaal je 12 maand abonnement kosten voor een defecte toestel die Vodafone niet wil repareren terwijl het niet mijn eigen schuld is (Crackberry) + ik kan er niet mee bellen NIKS, CIM kaart ligt hier met stoff er op en toestel is bij Vodafone

NOOIT ER AAAN BEGINNE

Är Vodafone ditt företag?

Lär känna dina kunder.

Logga in som ditt företag Läs mer

Är det här ditt företag?

Logga in som ditt företag

Vodafone Support

Om företaget

Informatie over Vodafone producten en diensten, de scherpste Vodafone aanbiedingen en je account beheren via MyVodafone. Je vindt het op Vodafone.nl.

Besök Vodafone

Kontaktinformation

Ring på: 06 54 50 01 00
Vi finns här: Netherlands

Trustpilot´s förpliktelser

Prenumerant av Trustpilot

Inga företag kan radera eller redigera givna omdömen.