Vitaminstore omdömen

Om

uitstekend

snelle levering

Goed produkt, snel geleverd

Een oppepper voor de dagelijkse aanvulling van voeding. Sprirulina. Snel geleverd en vlotte afwikkeling van zaken.

prima!

prima en snelle levering

Vertrouwen is het allerbelangrijkste

Beste,
Eerst en vooral bedank ik jullie voor de vlugge service, de duidelijke e-mails met de nodige gegevens. In België ben ik nog geen Vitamine store tegengekomen op mijn zoektocht. Vitamine store heb ik ontdekt in "Den Bosch" Nederland, hoewel ik er vrienden wonen heb maak ik gebruik van Vitamine store online door de vlugge levering en opvolging van mijn bestelling.
Vriendelijke groeten,
Omdöme av bekräftad köpare

Very good service. Customer oriented.

I have been doing business with Vitamin Store and I am very satisfied as a customer.
Omdöme av bekräftad köpare

Goeie prijs en een snelle levering

Het product is hier goed en snel toegekomen. Ik was heel tevreden van de service en de prijs. Ik vond het nergens goedkoper.

Perfecte service!

Genoeg betaalmogelijkheden bijvoorbeeld ook Paypal. Snelle levering. Al met al zeer tevreden. Ook erg tevreden over het bestelde product.

bestelling netjes geleverd

Zie hierboven

Keurige nette verzorging

Keurige nette afhandeling van bestellingen. Kan ik iedereen aan te raden

Order zou binnen 1-2 dagen binnen zijn, dat blijkt niet zo te zijn maar langer!

Men zegt in de orderbestelling dat het product binnen 2-3 werkdagen bij je aan huis bezorgd wordt. Dat is niet het geval. Heel vervelend als je het nodig hebt, je er op rekent dat het in ieder geval de 2e dag zal zijn. En krijg je de 2e dag n mail dat ze het aan de postNL hebben afgegeven op dag 2!!!! En ik het mogelijk op dag 3 binnen heb.
Maar ik heb het juist besteld omdat mijn product op dag 2 op zou zijn en ik meteen door kon gaan. Dat gaat nu niet.
Heel slecht.
Had ik beter naar de winkel kunnen gaan. Wat ik nu dus ook moet doen en zal het pakketje retourneren.

prima en okidokie

ervaring met de winkel is goed, snelle verzending, wordt verpakt alsof er goud in zit. overbodig, maar goed. werkzaamheid pillen weet ik nog niet, slik ze pas een week. maar hoop doet leven. dus we wachten nog even af. maar als het werkt koop ik dit voor het leven.

Snelle levering, goede producten

VitaminStore heeft een prettige site met veel keuze; daarbij kun je makkelijk betalen met PayPal. Ben erg blij met de producten en met de snelle levering.
Omdöme av bekräftad köpare

Jammer dat de kortingslink niet werkte

Net nadat ik had besteld, realiseerde ik me dat ik wat was vergeten. Nu moest ik portokosten betalen maar ik dacht met de euro korting valt het mee.
Helaas werkte de link niet.
Vitaminstore

Svar från Vitaminstore

Beste Linda,

Wat vervelend dat het niet heeft gewerkt. Wij hebben voor u een passende oplossing en zullen deze per email communiceren. Onze excuses voor het ongemak.

Had debestelling snel ontvangen

Duidelijke beschrijving
Omdöme av bekräftad köpare

Je moet er zelf achteraan

Betaling en bestelbevestiging op 4 april.
Omdat ik op 8 april nog niets had vernomen van Vitaminstore over verzending geveld om 16:45 naar de klantenservice. Kreeg een bandje te horen dat dat ik buiten de openingstijden belde.....klantenservice zou tot 17:30 zijn....

Blijkbaar vroeg gestopt met werken bij Vitaminstore! Meteen een mail gestuurd om dat ik me zorgen maakte; webshop die na directe betaling bij bestelling na vier dagen nog niets heeft verzonden?? En daar werd wel op gereageerd: dat het pakje dan die dag de 9e verzonden zou worden.
Vitaminstore

Svar från Vitaminstore

Beste Eveline,

Onze excuses voor het ongemak. Helaas was dit product tijdelijk niet leverbaar.
Wij hebben het probleem met onze telefooncentrale inmiddels opgelost en zijn weer gewoon bereikbaar op de aangegeven tijden.
Omdöme av bekräftad köpare

het is een goede firma snel en goedkoop inversturen

aan te raden voor al uw vitaninen

ik ben nog niet gestart

???ik weet t dus nog niet

Prima service

Het artikel, dat ik had besteld was niet op voorraad. Ik ben hier goed van op de hoogte gehouden en na enige vertraging had ik het artikel in goede orde thuis. Een tevreden klant.
Omdöme av bekräftad köpare

Snel en keurig. Top service.

Snel en keurig. Top service.

Snelle levering

Snelle levering, gratis magazine erbij, goede indormatie over de producten.

Vitaminstore Support

Om företaget

Vitaminstore is dé moderne healthspecialist met de gezondste voedingssupplementen, de beste merken sportvoeding en de zuiverste cosmetica. Op www.vitaminstore.nl vindt u ruim 40.000 producten van onder andere de bekende A-merken Solgar, Orthica, MDY, EAS, Dr. Hauschka en Weleda. Kom ook eens langs in de winkel!

Besök Vitaminstore

Hälsa & Välbefinnande

Hudvård

Trustpilot´s förpliktelser

Prenumerant av Trustpilot

Inga företag kan radera eller redigera givna omdömen.