Viptronics omdömen

7 Trustpilot omdömen
Det senaste omdömet

omdömen

Om

te lange levertijd, terugbetalen duurt lang, slechte communicatie

na 2 weken geen wasmachine geleverd te krijgen hebben we de order geannuleerd. in die 2 weken meerdere malen geprobeerd te bellen en te mailen maar geen contact. uiteindelijk dus geannuleerd en vervolgens 30! dagen moeten wachten om ons geld terug te krijgen. staat in de voorwaarden maar is natuurlijk waardeloze service. nooit meer viptronics.nl

Niks geleverd, betaald niet terug.

Viptronics komt zijn afspraken niet na. levert niet en betaald niet terug.
Raegeerd niet op telefoon en zeer traag op email. Loze belofte na loze belofte. Wacht nog op m'n geld.
Onbetrouwbaar. Niet mee in zee gaan.

niks geleverd

na herhaaldelijk bellen en mailen nog steeds niets geleverd
waardeloze firma.
als ze aan de telefoon gaan steeds wat anders

gr ramon

Niet bereikbaar

Op 22-3-2011 een wasmachine besteld en betaald via I-Deal, helemaal niks meer gehoord van viptronics over leverdatum. Op de site wordt aangegeven 2 - 5 werkdagen levertijd, deze zijn welliswaar nog niet om maar heb al op diverse malen geprobeerd contact op te nemen met de firma, per mail en telefonisch, maar tot op heden geen gehoor/antwoord. Het enige wat ik wil weten is wanneer onze wasmachine geleverd wordt.

Fam. Kamerbeek

Viptronics = Geen service

Op Viptronics.nl heb ik begin november een Amerikaanse koelkast aangeschaft. Hieronder een aantal punten wanneer je overweegt een product via deze site aan te schaffen:

1) Voorraad op de site klopt niet (er stond bij mijn koelkast 2 op voorraad, maar het product moest gewoon besteld worden)
2) Beloofde levertijden worden niet nagekomen (er is mij meerdere malen verteld dat de koelkast op korte termijn geleverd kon worden, uiteindelijk heeft het 9 weken geduurd)
3) Service pack 2 kost EUR 45,- wat veel te duur is (hier wordt de koelkast namelijk alleen in huis uitgepakt door de koeriersdienst)
4) Telefonisch contact is onmogelijk met iemand die verstand heeft van de procedure (elke keer hebben wij zelf per e-mail moeten vragen naar de status van onze bestelling, geen enkele update over de levering vanuit Viptronics)
5) De webwinkel is niet aangesloten bij een keurmerk (thuiswinkel waarborg / aankoopgarantie) waardoor je niet beschermd wordt bij failissement en wanprestatie

Kortom, zeer slechte service.

levert twee maal een beschadigd product en weigert het netjes af te handelen

Ik heb een ventilator besteld voor 74,29 euro. Deze bleek tijdens transport beschadigd en daarmee onbruikbaar te zijn. Contact met Viptronics opgenomen. Een zeker Willem vertelde dat ik een nieuwe kon bestellen en dat ik de oude retour kon sturen. Hij gaf aan dat de kosten voor het retour zenden voor mijn rekening zijn en dat hij hierover niet gaat discussiëren. Hij beroept zich hierbij op de leveringsvoorwaarden. In deze wordt echter alleen gesproken over de kosten van retourneren wanneer je de bestelling bij nader inzien toch niet wil hebben. Dat de retourkosten dan voor eigen rekening zijn, is logisch. In de onderhavige kwestie is er echter sprake van een manco levering door viptronics hebben zij niet geleverd wat is besteld.

Toch maar een nieuwe besteld. Ook deze kwam beschadigd en onbruikbaar aan. Wederom contact gezocht. Ook deze kon ik alleen voor eigen kosten retourneren. Ondanks dat ik aangaf dat ik inmiddels weinig tijd meer had, kreeg ik geen nieuwe voordat hij de oude retour had gekregen. Hij wilde deze intern beoordelen met de betreffende afdeling. Ik had echter allang foto's e.d. als bewijs gestuurd. Bovendien is Willem de eigenaar, afdeling, verkoper, …..

Ik heb nooit een werkend exemplaar ontvangen en heb mijn geld niet meer teruggezien. viptronics is ernstig in gebreke gebleven en de aftersales service is beroerd.

Är Viptronics ditt företag?

Lär känna dina kunder.

Logga in som ditt företag Läs mer

Är det här ditt företag?

Logga in som ditt företag

Viptronics Support

Om företaget

Installshop TELEVISIE EN GELUID, WITGOED, HUISHOUDELIJK EN PERS VERZORGING, TELECOM, MULTIMEDIA, FOTO EN FILM, ACCESSOIRES

Besök Viptronics

Kategori

Trustpilots Åtaganden

Prenumerant av Trustpilot

Inga företag kan radera eller redigera givna omdömen.