Vakantieveilingen.nl omdömen

Det senaste omdömet

omdömen

Om

Oplichters

Ik heb drie weken geleden twee nachten hotel bergen gewonnen
Kon helaas niets reserveren omdat er geen beschikbaarheid meer was!,
Je moet de gewonen veiling vooruit betalen ,betaal je niet wordt er binnen vijf dagen geincaseerd.
Dus ik kan fluiten na mijn geld en mijn veiling.
Oplichters vakantieveilingen vijf keer met jullie gebeld en maar beloven U wordt terug gebeld tot op heden niets gehoord .Dan maar te zwijgen van het bellen met de 0900 telnr.
Wil dan iedereen aanraden trap er niet in

Mevr vos dronten

Ik heb hier alleen nog maar supergoede deals te pakken gehad!

Als je goed bekijkt waar je op biedt en even de moeite neemt om te kijken wat de reguliere prijs is van het product in de veiling, kan je hier voor een mooi prijsje leuke dingen kopen. Er zullen vast bedrijven zijn die zelf de prijs op drijven. Dat vakantieveilingen dit doet geloof ik echt niet. Dat kan hun toch geen reet schelen? Zij krijgen hun geld toch wel. Stel jezelf een limiet. Kan je ook niet in de maling genomen worden door het hotel/concert/whatever dat de vouchers aanbiedt, door uit een impuls ineens een hoog bedrag neer te tellen. Ik heb al meerdere saunabezoekjes en overnachtingen lekker goedkoop via vakantieveilingen gekocht. Nog nooit een probleem mee gehad. Ik kreeg laatst zelfs een voucher gemaild dat ik geen administratiekosten hoefde te betalen, omdat ik al een aantal keer geboden had. Ook met ticketveiling.nl nooit een probleem gehad. Ook met actievandedag niet, maar dat is volgens mij een dochterbedrijf van vakantieveilingen. Misschien ticketveiling ook wel. Nou ja. In ieder geval: Ik zit via een actie en een veiling voor 52 euro met mijn vriend een nacht in een 4 sterren hotel (geen verplicht diner/ontbijt!) waarna we de volgende dag de hele dag in een superrelaxte sauna zitten. Geen addertjes onder het gras, niets. Kunnen we van de besparing lekker uit eten. Ja, misschien wel in de sauna, want dat is waar ze op hopen en waar ze het voor doen!

Geen klachten

Meerdere keren restaurantbezoekjes gewonnen en ook Fish Spa en uitjes.
Geen problemen, ook niet met bieden o.i.dergelijks. Altijd klopte de reservering en waren er geen onverwachte zaken. Het is wel zaak een maximum prijs in gedachten te nemen en op de site van de aanbieder te kijken. het moet wel leuk blijven natuurlijk en dat is minimaal 50% onder de waarde zitten. Voor mij dan. Vol verbazing kijk ik wel eens naar mensen die dik over de waarde heen bieden. Het nieuwe vanaf een openingsbod bieden is heel onaantrekkelijk. Je ziet daar ook amper biedingen op. Ik hoop dat dat er gauw weer af gaat. Het meest aantrekkelijk zijn aanbiedingen, die om de paar minuten verschijnen, vooral als je ergens met 4 personen heen wil.

Waardeloos

Ik heb echt al veel leuke weekendjes, uitjes en andere dingen via vakantieveilingen gekocht, maar de huidige gang van zaken slaat echt nergens op. En beste Juliette, RVveilingen is een refoveilingen, dus naast een (beperkt) aanbod a la vakantieveilingen wel heel veel religieus getint aanbod. Daar zit niet iedereen op te wachten. Of dit nu een goed alternatief is voor vakantieveilingen valt sterk te betwisten.

Oplichterij!

Simpel - het is pure oplichterij. Meegeboden op etentje, bied 30 euro, krijg melding dat 37 euro minimum is ennnnnnn.... raar maar waar: het bod van 25 euro wint. Uiteraard is de bieder van 25 euro in dienst van Vakantieveilingen óf het desbetreffende restaurant.
Gelijk klaar ermee, wees gewaarschuwd mensen!

Ook hier vreemde biedingenverloop

Oplichters. Wilde net 21 euro bieden voor Riverdance, bleek dat minimumbod 37 euro moet zijn. Maar uiteindelijk won degene die 20 euro bood.

Er was ook een veiling die startte met 0 euro, niemand bood, dus ik probeer wat en minimumbod bleek ook 37 euro te zijn. Deze kaartjes zijn uiteindelijk niet verkocht. Dacht eerst dat het aan Firefox lag, dus ik probeerde het op een andere computer, andere browser. Bleken volgende veilingen ook zo te gaan.

Goede klantenservice

Ik kreeg een bericht dat ik een veiling had gewonnen, waarbij ik zeker wist dat een ander het hoogste bod had. Na een belletje met de klantenservice stond het bedrag na 2 dagen weer terug op mijn rekening. Wat een service!

Vreemd biedingenverloop

Probeer een arrangement bij Zoo Parc Overloon.
Er kon iedere 15 minuten opnieuw worden geboden vanaf 1 euro. Ik zag dat de hoogste biedingen telkens ca €12 was, dus dacht ik, ik bied €13 in de laatste seconde. Krijg je vervolgens een mededeling te zien dat de minimum bieding €18 was. En een seconde later dat het winnende bod €12 was. ?????????????????

veilingen met startbod zijn veel te duur

veel veilingen zij nu met een startbod .
als je direct boekt bij deze bedrijven ben je vaak goedkoper uit dan dat je boekt via vakantieveilingen.
mijn laatste weekeindje weg naar texel koste mij 30% meer via vakantieveilingen dan dat ik direct bij het bedrijf zelf had geboekt.
een goedkoop weekeindje weg via vakantieveilingen zit er niet meer in.
je ziet al dat er op een hoop veilingen niet meer wordt geboden.
ik wacht op de volgende veilingsite die het gaat doen zoals vakantieveilingen ooit is begonnen.
ik heb meer dan 30 veilingen gewonnen bij vakantieveilingen en was een van de eerste bieders toen vakantieveilingen begon.
dus mensen pas op en kijk eerst op de site van de vakantieparken zelf voordat je een bod doet, dit kan je een hoop geld schelen.

Niet goed.....

Vindt het jammer maar kan niet positief zijn over vakantieveilingen. Ben nu al 3 bonnen kwijtgeraakt doordat ik niet kon boeken. Bij de tweede bon heb ik contact gezocht met vakantieveilingen en kreeg een no-reply mail dat het 10 dagen kon duren voor ik een reactie zou krijgen. Bon naar Parijs was niet te boeken zat gewoon vol en jammer kon je niets mee... Bon naar Barcelona ... 1 jaar volgeboekt... jammer is tot eind maart 2014 geldig. Bon voor hotel in Amsterdam direct met hotel contact gezocht kreeg mailtje terug: wij kunnen niets voor u doen u moet contact opnemen met vakantieveilingen. Ze zeggen dat een ezel zich geen 3 keer aan de zelfde steen stoot.... ik hoop dat. Ik doe in ieder geval niet meer mee. Dit heeft mij een hoop geld gekost en voor wat... helemaal niets.

Waardeloos

Erg slechte site, gewoon waardeloos! Vage voorwaarden en slechte communicatie.

Tegenwoordig doe ik alles via RVveilingen, velen malen beter! Alles wordt correct afgehandeld en de klantenservice is erg goed. Ik zou deze veilingsite aan iedereen aanbevelen.

biedingen kloppen gewoon niet...

Ik heb net meegedaan met de bieding op high tea arrangement. Ik had 16 geboden en in het scherm kreeg ik te zien dat dit het winnende bod was! vervolgens krijg ik geen mailtje, en zie ik in de geschiedenis dat het winnend bod 21 is. Hier gaat iets dus helemaal verkeerd, want ik weet toch echt zeker dat in het scherm stond dat mijn bod, 16 het winnende bod was!!

de biedingen van te voren waren ook al een beetje raar, eentje zou voor 5 euro zijn gegaan terwijl ik 8 euro ingaf en toen kreeg ik een melding dat het minimaal 10 moest zijn, vervolgens zie je de veiling gewoon voor 5 euro gewonnen worden. en veiling daarna heeft niemand geboden en was winnend bod 0 terwijl er voldoende mensen aan het bieden waren. ik toets 5 euro in en krijg weer te zien minimaal 10 euro..

en dan nog verder, als je daarna weer gaat bieden vervalt ineens het minimum van 10 euro want dan zie je ineens wel 1 euro bieding staan. ik zie vervolgens een bod staan van 12 en bied 15, krijg ik een bericht dat het minimaal voor 20 moet zijn. vervolgens zou het bod voor 12 euro het winnende bod zijn.
Dit klopt niet mensen, helemaal niet

oneerlijk!

moeilijk te boeken

nu is de bon verlopen, en vakantieveiling wil niet verlengen.

consumenten bedrog.

lucas - huizen

slecht

ik heb 3 kleine jongens beloofd naar feyenoord te gaan. een avond van te voren ga ik de bonnen verzilveren op een zaterdag. ik alles netjes ingevuld.
wilde betalen voor de parkeer gelegenheid site geeft aan error.
refreshed.
weg waren mijn bonnen. ook mijn mail de hele avond in de gaten gehouden niks.
heb de 3 moeten teleurstellen een avond van te voren.
maandag nog wel bellen maar bah bah bah.

NOOIT autoschool Haans!!!

ze beloven van alles maar als je niet extra bij boekt houden ze je aan het lijntje!!!!
weg gegooid geld en vakantie veiling doet ook niets voor je
flop aanbieding

misleiding

Ik kocht via Groupon 2 x verrassingstickets. Groupon adviseerde om vooraf even op de site van verrassingstickets te kijken, wat ik ook heb gedaan. Daarin geven ze aan dat je een aantal plaatsen tegen betaling kunt uitsluiten. Omdat wij dit jaar al in Barcelona zijn geweest heb ik deze uitgesloten. Er staat niets over Praag ( waar wij ook dit jaar zijn geweest). En wat krijgen wij aangeboden... ja je raadt het al Praag. Ik heb direct gereageerd maar zij wijzen mijn klacht af. Al met al zonde van je geld en wees gewaarschuwd als je zo'n verrassing koopt.

Piet Eem

Nog nooit tegen gevallen!!!

Altijd mooie aanbiedingen waarin duidelijk wordt vermeld wat je ervoor krijgt. Dat je alles 2x moet lezen is aan te raden en om altijd even op de website van bv een hotel/arrangement/waardebon etc te kijken is ook iets wat ik altijd doe, maar dit is gezond verstand.
Ik had vandaag op de 'koop nu' knop geklikt en toen liep mijn computer vast. Het resultaat: 2x stond het erin en het moest binnen 5 dagen betaald worden anders zou het geincasseerd worden. Snel een mail gestuurd: kon meer dan 10 werkdagen duren. Dus snel gebeld naar de klantenservice (op zondag om 16.55 uur). Netjes werd ik te woord gestaan en het was meteen opgelost, beiden werden eruit gehaald zodat ik gewoon kon bieden en vast de waarschuwing dat als het om iets anders betrof voor een bepaalde datum (dit stond niet vast op een datum) dat het dan niet geannuleerd kon worden. Maar nu dus wel. Een pak van mijn hart. Altijd superservice door vakantieveilingen.nl!

Nog steeds geen reactie op 'n klacht !!!!

Heb ruim 'n maand geol een klacht ingediend over een van de medewerksters die ik telefonisch gesproken heb over een voucher. Zeer onvriendelijke medewerker die geheel niet bereid was mij iets uit te leggen.
Tot op heden geen enkele reactie ontvangen!!
Vandaag weer de klacht per mail verzonden omdat bellen erg duur is en de medewerkters van de klantenservice erg onvriendleijk zijn.

Wel betalen en vervolgens niets krijgen.

Krijg je vandaag vrolijk een mailtje van vakantieveilingen dat je 3 maanden geleden iets gewonnen hebt. Ik dacht 'huh?' ik heb nooit iets gewonnen bij vakantieveilingen.
Ik log in op de website en ja hoor 24 juli iets gewonnen. Leuk dat als ik een bod plaats en de site refreshen en er een hoger bod komt te staan. Ik klik de site dus weg zonder iets te weten want ja ik had niet het hoogste bod. Niks geen mailtjes gekregen, gewoon lekker stiekem geld bij mij eraf gehaald en niks laten weten. Nou topservice hoor! En aan de telefoon wordt er nog tegen je gezegd "had je maar later nog een keer moeten kijken op je site of je het toch niet had gewonnen". Ik doe er echt nooit meer aan mee! hun zoveel euro rijker en ik zit met niks. Fraude noemen ze zoiets.

Jammer

Niet zo lang geleden heb ik een klacht tegen een bedrijf ingediend via vakantieveilingen.
Ik had een voucher gekocht waaruit blijkt dat ik inneens extra toeslag moest betalen terwijl dat nergens in de veiling stond. Voucher heb ik gekocht voor een speciale gelegenheid ( verjaardag )
Mijn klacht was dus terecht maar inplaats van dat ik me geld terug krijg heeft vakantieveiling aangegeven dat er contact met zou opgenomen worden om een nieuwe datum af te spreken. Niks meer gehoord en naar me geld kan ik fluiten... Lekker zeg, nooit meer vakantieveiling. Vertrouw ze niet meer.

Vakantieveilingen.nl Support

Om företaget

De leukste online veilingen van vakanties, hotels, bungalows, beauty en stedentrips. Bied gratis mee vanaf 1 euro!

Besök Vakantieveilingen.nl

Kontaktinformation

Ring på: 0900-2433633
Vi finns här: Nederländerna

Kategori

Trustpilots Åtaganden

Prenumerant av Trustpilot

Inga företag kan radera eller redigera givna omdömen.