Trendyshop omdömen

Trendyshop omdömen

9.7

virkelig fin service!

en fin og overskuelig hjemmeside, med rigtige fornuftige priser. derudover gik der kun halvanden dag før jeg havde min bestilling og alt er i den fineste orden.

Excellent customer service

Shop keeps good prices on things and sends instantly. Customer service is very friendly, responds to emails quickly. There was a problem with defective shoes. I immediately wrote an email to the shop and attach a photo of shoes. I was offered a full refund without returning the shoes. I want to go back to this best shop again and again.

FANTASTISK SERVICE

Jeg er fuldkommen vild med Trendyshop! Fantastisk service, hurtig leveringstid og behagelig korrespondance med menneskerne bag webshoppen. Trendyshop får mine varmeste anbefalinger!

perfekt

Har handlet der flere gange,super lækkert børnetøj,hurtig forsendelse. Perfekt

Fantastisk webshop!

Min første handel hos Trendyshop.dk - og så afgjort ikke den sidste! Lynhurtig levering, virkelig mange lækre varer og masser af gode tilbud. Det var jagten på et Didriksons regnsæt, der fik mig ind på Jeres side, og jeg er lykkelig for at have fundet Jer! :) Tak for en rigtig god handel - vi ses igen, når sommergarderoberne skal handles hjem.

Fed hjemmeside og super kundeservice

Jeg har efterhånden købt en del hos Trendyshop. Der kan jeg få fedt tøj til begge mine børn, selvom der er stor forskel i børnenes størrelser.

Hjemmesiden er overskuelig og der er MEGET at vælge imellem!

Men det, der får Trendyshop til at skille sig ud er den venlige og imødekommende kundeservice. Jeg havde en reklamation over en vare, og blev mødt med imødekommenhed og en uhørt god kundeservice, som jeg kun ellers oplever i mine lokale (fysiske) butikker.

Jeg handler helt sikkert hos Trendyshop igen!

Fremragende

Har handlet på trendyshop en del gange nu- og bliver helt sikkert ved.

Det fungerer til UG. Hurtig levering, hurtige svar på mail og bare hurtig service

Er vildt godt tilfreds og kan absolut anbefales.!

Trendyshop kan varmt anbefales med deres ekstrem gode og hurtige service.

Meget hurtig levering, nemt og lækre varer!

Nem og god hjemmeside, nemt at finde ting man søger efter, gode tilbud og meget lækre ting! Meget hurtigt levering, nemt og brugervenligt! Vil helt klart handle her igen!

Anbefaler!

Hjemmeside med gode søge-muligheder, et fristende udvalg, og en udmærket pris for forsendelse til Sverige (kr. 110,-).
Desuden er jeg meget tilfreds Trendyshops kundeservice i deres håndtering af en reklamation på en af de kjoler, jeg købte. Jeg sendte billeder og de returnerede beløbet uden yderligere besvær og udgift med at skulle sende den tilbage til Danmark el. lign.
Kigger helt sikkert forbi den web-shop næste gang!

Super god hjemmeside.

Super god hjemmeside.
Bestilt 2 jumpsuit, meget tilfreds med den pris! Fremragende service og hurtig levering.
Jeg anbefaler!

Nemt, hurtigt og effektivt

Har lige modtaget et par børnehjemmesko i en str. som ikke kunne fås i alm. skobutikker. De fandtes ikke blev der sagt. Så stor var overraskelsen da de dukkede op på Trendyshops hjemmeside, samme pris og fragtfri levering! Det er ikke sidste gang jeg handler her :-)

Helt i top!:)

Bestille en ticket flyverdragt , pakken kom dagen efter, og en rigtig lækkert flyverdragt:-) intet at sætte sin finger på der:-) og det er en rigtig god hjemme siden, hvor alle kan være med, har selv 3 unger:-) så er det dejligt jeg kan købe smart tøj til en god og billig pris:-)

Rigtig god Pris og Kvalitet. Hurtig Levering (i perfekt stand)

Efter vi har ledt meget længe, har vi fundet en fremragende mærke og attraktiv pris.
Vi er meget glade. Næste gang vi har brug for noget, helt sikker, vi vil besøg Trendyshop igen.

God kundeservice

Købte en MinyMo flyverdragt sidste år ( som normalt er god kvalitet) og nu hvor min søn har taget dragten i brug revner den i stoffet. Jeg har taget billeder af dragten som en reklamation. De er hurtige til at behandle min reklamation og jeg har i løbet af nogle timer fået besked om at jeg får pengene retur. Helt perfekt! Et sted jeg klart ville handle igen.

Godt udvalg på udsalgsvarer

Skønt udvalg af tøj og sko, og ekstra plus er at der lige pt. Er fri fragt.
Hurtig levering.

Super service og hjemmeside

Kun godt at sige om trendyshop :-)
god hjemmeside, super hurtig levering.
Ingen problemer ved returnering/ombytning.
Klart et sted jeg vil handle igen næste gang poderne skal have nyt tøj.

Meget tilfreds

Fri fragt, konkurrencedygtig pris, stor udvalg, har allerede anbefalet andre at handel hos trendyshop.

Helt kanon

Super god hjemmeside. Hurtig levering. Ikke sidste gang der er blevet handlet hos trendyshop.dk

Fantastisk service

En af mine absolutte ynglings butikker. Der er lækre mærker, super go service, og meget hurtig afsendelse og så altid dejligt med gratis fragt :)

Trendyshop.dk

Vi sender samme dag!

Ved bestilling inden kl. 14.00

14 Dages returet!

- På alle køb!

Du kan altid kontakte vores kundeservice

på +45 96 21 40 45

+45 96 21 40 45 info@trendyshop.dk