Trendsales omdömen

Trendsales omdömen

Bra
8.4

Super godt sted at købe/sælge mærkevarer og andet.

Jeg har en kollega som fortalte vidt og bredt om Ts (Trendsales). Jeg var ret skeptisk i starten, men hun fik mig overtalt til at kigge på det. Jeg købte en en fin Malene Birger trøje det en helt ok pris og så var jeg igang;-) Jeg er nærmest blevet afhængig. Jeg har selv en del annoncer og køber næsten alt mit tøj på Ts. Hele konseptet med at "genbruge" tøj, sko, tasker osv. er super godt for min pengepung OG for miljøet.

Hej Pia

Mange tak for din fine anmeldelse - dejligt at høre, at du har glæde af Trendsales og kan lide konceptet :-) Vi håber, at du fortsat vil være glad for at handle på Trendsales, og vi sidder altid klar til at hjælpe, såfremt du skulle opleve nogen form for problemer.

Det optimale auktionssite

Jeg har handlet en del år med tøj og andre varer på forskellige auktionssites, og jeg mener helt klart, at Trendsales tager førerpositionen, når det kommer til funktionaliteter på sitet, sikkerhed og support. Selvfølgelig er der plads til forbedringer, og derfor er det vigtigt, at vi brugere giver feedback, så sitet kan blive forbedret. Men alt i alt en rigtig god handelsplads, som jeg føler mig tryg ved, og som jeg altid anbefaler til andre.

Hej Karabi

Sikken en dejlig anmeldelse - tusind tak for den! Hvor er vi glade for at høre, at Trendsales er din foretrukne handelsplatform :-) Hvis du har nogen konkrete idéer til forbedring, er du altid mere end velkommen til at skrive til os på supporten - så sørger vi for at videregive din feedback til den rette afdeling. Vi ønsker dig en dejlig dag og håber, at der venter dig mange flere gode handelsoplevelser fremover :-)

Amalie, Trendsales Support

Lader svindlere gå, og tager penge fra "købere" som sender varen retur.

Jeg har handlet et par gange på trendsales og to gange har jeg vundet en sag, fordi varen slet ikke var som beskrevet. Jeg fik oplyst en mail af Trendsales som jeg skulle oprette en dialog med, men den mail eksisterede ikke. Det er for dårligt. Så jeg skulle så igennem en lang proces endnu igen før jeg kunne sende pakken retur.

Da jeg ikke ville miste nogle penge, og trendsales ikke har oplyst noget, har jeg sende pakken tilbage med pakkepost for at være 100% sikker på at den ender tilbage til sælgeren. Disse penge fik jeg ikke refunderet. Ikke engang 1/4.....

Jeg har dermed mistet ts gebyr og pengene for at sende varerne retur. Sælgeren har dermed mistet intet og det synes jeg er alt for dårligt. Når man køber noget nyt, burde det også være nyt. Og hvis det ikke er, og man er forpligtet til at sende varen retur skal det ikke være på bekostning af køberen. Køberen skal have alle pengene tilbage. Det kan ikke passe at man kaster penge ud i luften. Det er jo et lotteri, for man ved ikke om det er rigtigt det man får.

Jeg har på en handel givet 120kr væk på ingenting. Jeg skrev til trendsales men dette blev ignoreret.

2 Stjerner herfra

Hej Thi

Tak for din anmeldelse. Vi er rigtig kede af at høre, at du har haft denne uheldige oplevelse på Trendsales. Vi vil kontakte dig pr. mail angående sagen, da vi naturligvis ønsker, at du får en positiv oplevelse med vores sagsbehandling.

Amalie, Trendsales Support

Vanedannende - kort og godt!

Så mange lækre ting til gode priser - samlet et enkelt sted! Har kun gode erfaringer herfra! !

Hej Margit

Tusind tak for de fem stjerner og den flotte anbefaling! Vi håber, at du fortsat vil have glæde af at handle på Trendsales - og vi sidder altid klar til at hjælpe på supporten, hvis der måtte være noget :-)

Amalie, Trendsales Support

Dejlig og overskuelig portal for køb og salg.

Jeg har kun haft positive oplevelser på Trendsales.

Hej Anna

Dejligt at høre. Vi håber, at du fortsat vil være glad for at handle på Trendsales, og vi sidder altid klar på supporten, såfremt du måtte have brug for hjælp :-)

MEGET DYRT!

Jeg har været medlem i en del år nu og det er ikke blevet billigere

Du kan have en gratis bruger, du skal så lige betale 5% til Trendsales + du skal betale 4-5% når du vil have pengene over på din konto. Hvis du ikke er VIP, kan du forlænge dine annoncer for KUN 2kr per stk. Hold nu op!

Du kan også købe VIP som koster 1,36-2,27kr per dag alt efter hvor meget du vil spendere. Du skal også betale 5% af hvert salg til Trendsales, og så kan du betale 4% ekstra hvis du vil have pengene overført direkte til din konto, eller du kan få dem ind på din trendsales konto og så hæve dem derefter som er gratis for VIP's.

Som sælger skal du betale 5% af alle handler. Som køber skal du betale 5% ekstra af alle køb.

Hvorfor er de ting ikke gratis når man har købt VIP? I skriver i har 40.000+ VIP så i laver en ordenlig sjat penge. Hvorfor ikke være flinkere ved jeres kunder i stedet for at fokusere på at malke folk for hvad i kan? Det minder meget om den danske stat.

Hej

Mange tak for din anmeldelse og feedback. Vi vil naturligvis meget gerne forsøge at give dig et fyldestgørende svar.

Først og fremmest er vi kede af at høre, at du finder det dyrt at handle på Trendsales. I den forbindelse er det vigtigt for os at pointere, at det faktisk er muligt både at have en brugerkonto og handle helt gratis på Trendsales. Hvis du er standardbruger og vælger at handle uden om Trendsales (hvilket er ganske tilladt), vil du kunne handle fuldstændig gratis. Desuden koster det ikke 4 %, men 1 kr. at overføre sine penge fra Trendsales-kontoen til ens bankkonto, hvis man er standardbruger - så faktisk kan det hele gøres meget billigt :-) Er man VIP-bruger, koster det ikke noget at overføre sine penge til ens bankkonto.

Ønsker man ekstra fordele, kan man tilkøbe et valgfrit VIP-medlemskab, som nødvendigvis ikke kan være gratis, da Trendsales også skal kunne løbe rundt rent økonomisk :-) Som VIP-medlem kan man dog stadig handle uden om Trendsales helt gratis. Ønsker man derimod vores køberbeskyttelse, kan man vælge at benytte sig af TrendsalesHandel, som ganske rigtigt koster 4 % for sælgere og 2 % for købere - men det skal understreges, at det er valgfrit, om man ønsker handle via TrendsalesHandel og dermed være dækket af vores køberbeskyttelse, eller om man hellere vil handle uden om Trendsales.

Vi finder det mest rimeligt, at man betaler i overenstemmelse med de services, man modtager. Ønsker man ingen ekstraordinære services eller funktioner, kan man således handle gratis, og ønsker man derimod disse ekstra ydelser, tilbyder vi dem imod betaling.

Som nævnt er vi kede af, hvis du finder det for dyrt at handle på Trendsales - i så fald vil vi anbefale dig at gøre brug af vores gratis model som beskrevet ovenfor.

Du skal have mange tak, fordi du har taget dig tiden til at tilkendegive din oplevelse af Trendsales. Såfremt du har specifikke forslag til forbedring, må du endelig kontakte os via supporten - vi tager med glæde imod alle forslag samt feedback :-)

fantastisk

trendsales er danmarks bedste brugt tøjs portal !

Hej Tina

Sikke en flot anbefaling! Vi er meget beærede over at indtage 1.pladsen over brugttøjs-portaler hos dig :-) Det håber vi at kunne leve op til fremover, og vi sidder altid klar på supporten til at modtage feedback og idéer til forbedringer :-)

Perfekt behandling

Meget nem at arbejde med, overholdt alt hvad lovet.

kaniroogmagsiddeogvælgeogvrage

Jeg har efter nogle mislykkede handler hvor varen ikke passede i de normale størrelser, nu fundet frem til min favorit sælger som fører nogle fantastiske flotte kjoler i god kvalitet og til rimelige priser.
I øvrigt altid en fornøjelse at se alle disse skønne ting der fremvises her på disse sider.
Ena
Ena Grandt tyckte detta omdöme var användbart

Hej Ena

Dejligt at høre, at du har fundet en sælger, som du er glad for at handle med. Husk, at vi altid sidder klar til at hjælpe på supporten, såfremt du måtte opleve en handel, hvor varen ikke stemmer overens med det i annoncen beskrevne :-)

Amalie, Trendsales Support

Som at være ufrivillig deltager i et dårligt realityshow….

Opdateret anmeldelse af Trendsales. dk
Har både solgt og købt på TS i et års tid, og har heldigvis for det meste mødt seriøse og troværdige sælgere/købere. Desværre er der også en hel del plattenslagere og useriøse sælgere, som har frit slag til fuppe, og derefter oven i købet rate én modpart dårligt, hvis man gør dem opmærksom på, et vare ikke er som beskrevet i salgsteksten.

Har inden for kort tid været ude for 3 sælgere, som med TS support´s velsignelse fortsat kan sælge og platte fremtidig købere.

A
En sælger der eks. efter handlens afslutning, ratede mig dårligt, med den påstand at det havde været dyrere at sende varen til min jobadresse i stedet for privatadresse(B-post)
Konkret ville sælger have yderligere betaling, fordi varen skulle sendes som B-post til min jobadresse i stedet for privatadresse. Vedkommende sendte mig en del sure og vrede sms’er, og jeg tilbød at lade handlen gå tilbage med tab for mig, da jeg følte mig utryg ved hende. Det ville hun dog ikke.
Kontakter TS support, som oplyser:
Vi kan alene ændre en brugervurdering, såfremt afgiveren af denne henvender sig til os med ønske herom, og vi kan udelukkende foretage ændringer i positiv retning.

TS support opfordrer mig til at bruge deres dialogsite både på mail og her på Trustpilot. Og efter at have brugt en uge på formålsløse diskussioner med sælger på dette TS dialogsite(sælger kan ikke fremvise indleveringskvittering, og har i øvrigt, uanset hvad, tjent på at sende som B-post til mig) – så afgør TS support sagen til sælgers fordel, med den begrundelse, at man ikke behandler sager vedr. porto(!). Dermed får sælger medhold i, at hun frit kan rate en køber utroværdigt uden konsekvenser i øvrigt. En rating der fremover skal stå på min profil med urigtigt påstande, som jeg intet kan gøre ved.
Det vil formentlig anspore samme sælger til mere plat…

B
Har købt og modtaget en hvid kjole med en stor frugtplet foran, og kontakter via ts sælger, som aldrig svarer... Herefter rater sælger mig dårligt uden forklaring.
En rating som nu fremgår af min profil.
Også her oplyser TS support at jeg skal gå til deres dialogsite. Jeg bruger en uge på og sælger svarer en enkelt gang. Jeg tilbyder til sidst at prøve at vaske kjolen og se om pletten forsvinder. Jeg vasker den og pletten går selvfølgelig ikke af – tager et foto og uploader på dialogsitet, så sælger og TS kan se kjolen og pletten.
Nu afgør TS support, at da jeg selv har vasket den, kan sælger ikke holdes ansvarlig(!).
Dermed har jeg købt en ubrugelig kjole, som sælger har fået sine penge for, og TS sine gebyrer og fortjeneste.

C
Har budt på en kjole, hvor sælger accepterer, men ikke fremsender ts eller svarer i øvrigt. Over 14 dage skriver jeg flere gange til sælgeren, der ikke reagerer.
Kontakter TS support, som oplyser de intet kan gøre udover evt. give sælger en advarsel, som dog ikke figurerer nogetsteds på sælgers annoncer (modsat de utroværdige ratings, som offentliggøres på ens profil…)
TS griber dog på ingen måde selv ind, men giver kun en advarsel hvis en køber udtrykkeligt anmoder om det. Det gjorde jeg efter 14 dage. Hvorefter jeg igen får en mail fra TS support, der IGEN oplyser, at jeg pr mail skal anmode om at sælger for en advarsel.

Og TS i behøver ikke svare på denne anmeldelse. Har fået nok af jeres mails, der alle starter ved ”Vi er kede af…” Og oven i købet kækt afsluttes med ”I håber at se mig fortsat på jeres site, trods den kedelige oplevelse.”
Tak, men nej tak! Jeg lukker min profil på TS, og kan kun advare andre mod jeres site, som er dyrt i gebyrer, og desværre et paradis for plattenslagerne og useriøse sælgere.

15. 5. 2014
Så sendte TS alligevel et svar v Amalie - som, hvis hun havde orienteret sig inden hun satte TS´s svar her på Trustpilot, vlille vide, at min konto er lukket for flere dage siden.

Det var bøvlet, men det lykkes. Nu håber jeg blot I respekterer lukningen og ikke sender mails til mig igen - det har I nemlig allerede gjort som annonceagent.

Hej Karin

Tak for din anmeldelse - omend vi er kede af, at du har haft disse ærgerlige oplevelser. Trods din frabedelse om en respons fra os, tillader vi os alligevel at svare på dine kritikpunkter, da vi naturligvis finder det rimeligt, at du får svar derpå. Vi vil nedenfor svare på dine tre punkter i rækkefølge:

A.
Vi kan sagtens forstå, at du er ærgerlig over den pågældende oplevelse, og vi er kede af, at vi ikke har kunnet afgøre sagen til din fordel. Dog går vi - jf. vores retningslinjer - konsekvent ikke ind i sager omkring porto, da vi ofte har svært ved at vurdere portospørgsmål i en enkelt sag. Vi beklager naturligvis, at dette er gået udover dig i denne sammenhæng, men det er desværre en bestemmelse, vi ikke finder det hensigtsmæssigt at ændre på - netop idet vi ikke har de rette forudsætninger for at afgøre sådanne spørgsmål. Ligeledes går vi ikke ind og ændrer brugervurderinger, med mindre der er tale om trusler eller ukvemsord, eller afgiveren af vurderingen ønsker at ændre den. Det skyldes, at vi ønsker, at brugervurderingerne afspejler afgiverens subjektive oplevelse af handlen. Ofte kan der være delte meninger om en handel, og vi finder det derfor rimeligt, at begge parter i handlen får lov at komme til orde - men som nævnt naturligvis i en anstændig tone.

B.
Det er meget beklageligt, at du har modtaget en vare med en plet på. Såfremt dette ikke har stået i varebeskrivelsen, er det naturligvis at betragte som en mangel. I sådanne tilfælde er det dog meget vigtigt, at man som køber ikke selv forsøger at udbedre manglen, da vi derved ikke har mulighed for at vurdere, hvorvidt skaden/manglen er forskyldt af køber eller af sælger. Derfor er det meget vigtigt, at man ikke selv forsøger at udbedre manglen, men i stedet uploader billeder på dialogsagen af varen, som den har set ud ved modtagelsen. Kun da kan vi træffe en vurdering i sagen på et validt grundlag, og derfor har vi desværre måttet afvise din sag i det pågældende tilfælde.

C.
Det er meget vigtigt for os, at Trendsales er et seriøst handelsforum, og at vores brugere respekterer regler og frister for bud. Derfor tildeler vi også meget gerne advarsler til brugere, som ikke overholder disse retningslinjer. Det kræver dog, at vi bliver orienteret, da vi ellers ikke har nogen chance for at vide, at en given bruger har overtrådt reglerne. Såfremt en bruger modtager flere advarsler inden for kort tid, vil det resultere i karantæne fra Trendsales. Vi forsøger dermed at håndhæve reglerne på Trendsales, så godt vi kan, og såfremt du har haft en anden oplevelse end dette, skal vi naturligvis beklage dette mange gange.

Hvad angår gebyrerne, er det muligt at undgå disse ved at være standardbruger og handle via eksempelvis bankoverførsel. Om man ønsker de ekstra services, som gebyrerne dækker over, er således helt op til den enkelte bruger.

Vi er oprigtigt kede af, at du ikke længere ønsker at handle på Trendsales, og vi hører meget gerne fra dig på Supporten, såfremt du måtte have yderligere feedback eller brug for hjælp til at lukke din brugerkonto.

nemt og brugervenligt

super god side, brugervenligt og nemt. dog ærgeligt at man skal bruge penge på at være VIP for at kunne ligge mere end et bestemt antal annoncer op.

Hej Michelle

Tak for din anmeldelse - og dejligt at høre, at du finder Trendsales brugervenligt, nemt og bekvemt :-) Det er korrekt, at man som standardbruger ikke kan oprette et ubegrænset antal annoncer - dog kan ekstra annonce-oprettelse tilkøbes for 5 kr. pr. annonce. Ydermere har vi valgt, at det resten af år 2014 er gratis for standardbrugere at oprette op til 20 annoncer - dette håber vi, at du vil drage gavn af :-)

Vi siger mange tak, fordi du har taget dig tiden til at tilkendegive din oplevelse med Trendsales, og har du yderligere feedback eller spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte os på supporten - så sidder vi klar til at hjælpe :-)

Amalie, Trendsales Support

super sted at sælge og købe

Vil anbefale dette sted til salg og køb af brugte varer, det er hurtigt, nemt og sikkert;)
Kun positivt herfra

Hej Pernille

Mange tak for din fine anbefaling - dejligt at høre, at du finder Trendsales hurtigt, nemt og sikkert! Vi sidder altid klar på supporten, såfremt du en dag måtte have spørgsmål eller brug for hjælp :-)

Genialt

Jeg syntes det er et fantastisk koncept.

For os med små midler giver det en mulighed for at deltage lidt i forbrugsfesten, på vores måde. Vi har i vores lille familie eksempelvis lige købt en dejlig stor seng i IKEA til min yngste, af midler tjent på Trendsales.

Hurra for TS :-)

Hej Kristina

Hvor er det dejligt at høre, at du kan lide konceptet og har glæde af at handle på Trendsales :-) Det er jo netop en del af pointen, at man både skal kunne tjene og spare penge ved at handle på Trendsales, så vi er rigtig glade for at høre, at du har haft gavn af dette. Tusind tak fordi du har givet dig tid til at skrive denne dejlige anmeldelse - det sætter vi stor pris på :-)

Gennemtænkt

En fantastisk side, som er overskuelig og nem at have med at gøre!

Fantastisk

Det fungere,og kan kun anbefalde andre at købe der.

Trendsales er en fabelagtig måde at forny sin garderobe på

Kik i dit klædeslab. Trænger du til nyt og hænger der for meget du aldrig går med eller du ikke kan passe mere, så se at komme af med det. Sælg det gennem trendsales, det er utrolig nemt og ligetil. Du kan sælge, bytte eller købe. Og fordelen er at du ikke behøver stå ansigt til ansigt med køber hvilket godt for nogle kan virke grænseoverskridende . Man klarer det hele over Trendsales, også betalingen.

Hej Birtha

Mange tak for din flotte anmeldelse og beskrivelse af handel på Trendsales - vi er rigtig glade for at høre, at du er glad for at handle hos os, og vi håber, at du fortsat vil opleve en masse skønne handler. Vi sidder naturligvis klar til at hjælpe på supporten, såfremt du måtte få brug for det :-)

Dejlig hurtig handel

Jeg har tit været rigtig heldig med at finde nogle lækre ting til billig penge, og
for mig betyder det ikke noget at tingene er brugte,da det i de fleste tilfælde
ikke kan ses. Kan kun anbefales, da det er nemt og trygt.

Super godt handelssted!

Jeg har været bruger i lidt over et år og har haft en super positiv oplevelse - både som sælger og som køber:-)
TS support yder en fin service og man får hurtigt svar retur!
Alt i alt et sted jeg vil fortsætte med at handle i fremtiden:-)

Totalt yndlingssite!

Jeg elsker Trenddales! Jeg har købt meget af mit allerbedste tøj her og bruger sitet til at lede efter alle slags ting, jeg mangler - tøj, sko, skønhedsprodukter, møbler osv. Man kan finde det meste her! :-) Ud af alle mine handler har jeg kun haft en eneste dårlig oplevelse - ellers er folk søde og ærlige herinde.

super nemt og godt sted at handle

super godt sted at handle, har købt noget 3 gange. det er super lækkert man kan se hvad andre købere har syntes om personene man køber af, det gør en meget mere tryg ved købet. derudover er det godt at man kan betale over Trendsales det gør det meget nemmere. det er nemt at finde ud af og der er altid en masse vare, både nye og brugte.

Trendsales Support - Vi er her for dig!

Brug for hjælp? Vi sidder klar!

Vores Support har åbent alle ugens 7 dage, 365 dage om året - og du har altid svar indenfor 24 timer, uanset hvornår du skriver til os.

Find hjælp online

Måske du vil kunne hente brugbar information i vores online hjælpeforum: Trendsales.dk/page/guides og Trendsales.dk/Support

Kontakt os - vi sidder klar

Vores søde supportere vil altid gerne hjælpe - skriv til dem her: Trendsales.dk/support

Har du feedback eller gode ideer?

Har du ideer til, hvordan vi kan forbedre vores serviceoplevelse eller til nye funktioner på Trendsales, hører vi meget gerne fra dig via trendsales.dk/support :-)

Om virksomheden

Trendsales er Danmarks største modebazar med køb, salg og bytte af mærketøj og designervarer til dig som elsker mode og shopping. Med mere end 700.000 annoncer og 550.000 brugere er der altid mulighed for at gøre en god handel!

Besök Trendsales

Skriv till: info@trendsales.dk