TRENDPAL Online Shop omdömen

TRENDPAL Online Shop omdömen

9.5

****

Jeg har købt 2 produkter, desværre er jeg ikke så glad for den ene ting jeg har købt men det er jo ikke Trendpal.dk's fejl.
God måde at handle på, nemt overblik,få men gode vare og en meget hurtig og fragt omkostningsfri levering.

fantastisk effektivt

let overskueligt, og et lækkert udvalg

Det virker....professionelt firma.

Havde købt en kjole der sad "lidt" for stramt og skulle derfor et nummer op.
Skrev og spurgte hvordan og hvorledes og vupti kom der en returslip.
Skulle ikke betale på posthuset men blot aflevere pakken.
Bestilte en ny kjole der blev afleveret 2 dage senere og tilbagebetalingsret er på vej.....tror jeg da :0) ( alt andet har fungeret perfekt).
Den shop kan du rolig gå igang med.
Lone
Farum

Hurtig betjening. Nem og bruger venlig hjemmeside

Bare helt i top. Fede billeder

Fedt tøj

Fedt tøj, god kvalitet, nem hjemmeside, hurtig levering

Hurtig levering og svar på spørgsmål. Alt helt ok.

Onsdag bestilte jeg en jakke. Senere samme dag om aftenen modtog jeg mail om valg af farve. Dagen efter modtog jeg besked om, at jakken var sendt, og fredag var den i hus.

Meget hurtig ekspedition

Rigtig hurtig ekspedition, havde varerne allerede inden for 24 timer. Men desværre var hemmesiden misvisende mht. hvad der var på lager, så jeg fik kun 2 ud af de 4 varer, jeg havde bestilt.

God pris og hurtig levering

Absolut ikke sidste gang jeg handler hos jer.

Trendpal er en hjemmeside der kan anbefales ...... alt er til UG:)

Trendpal har en rigtig god og meget overskuelig netshop. Når du har lyst til nyt tøj, får du her på TRENDPAL et udbud af nogle rigtig gode mærker og til nogle meget fornuftige priser. Super god kundeservice :)

Super hurtig service.

Rigtig god service, shoppen har mange fine ting, vender helt sikkert tilbage.

Super fornem og lynhurtig service !!

Så personlig flot og venlig betjening - tænk sig at man blir` ringet op, når man har skrevet et spørgsmål på deres side, det er da service ud over alle grænser, kan kun anbefales :-)

Hurtigt ekspedition - flot service

Fik min vare dagen efter jeg bestilte - det må man da sige god service

Ikke mindre end fantastisk

Jeg bestilte søndag aften en lækker jakke på hjemmesiden - den afsendes mandag og jeg har den tirsdag - det er super service - og så er det den mest fantastiske jakke - den lever 100% op til mine forventninger ;-)

Fra jeg trykkede "bestil" på hjemmesiden til jeg modtog pakken gik der mindre end ét døgn, jeg var meget forbavset over, hvor hurtig Trendpal er - og lækkert tøj præcis som forventet/håbet.

Fin service

Fin service, men størrelserne er større end normale str. Men jeg vender tilbage, for det er et fint udvalg.

Hurtig Levering

Bestilte den ene dag og modtog pakken dagen efter, det er bare rigtig dejligt.

Altid super hurtig levering

Dejligt man har varene dagen efter

Super nem bestilling - super hurtig levering!

Det var nemt at bestille og jeg havde jakken dagen efter. Billig at købe ind - fik endda rabat på købet, selvom jeg aldrig havde handlet på siden før.

Kun til UG og fuld tilfredshed herfra.

Hurtig og korrekt levering.

God og overskuelig hjemmeside, nem at finde rundt i, lev. Og betaling nem at overskue. En side jeg kun kan anbefale.

Lækkert tøj, hurtig levering

Kan varmt anbefales !

Kunde-support

Der går maks 3 hverdage før du modtager dine varer. Oftest sker det allerede dagen efter, hvis ordren er bestilt inden kl. 16:00

Fuld returret - 30 dage

Du får alle dine penge tilbage, hvis du fortryder et køb. Eller hvis tøjet ikke havde den rigtige farve eller størrelse.

Saint Tropez Clothing

Dansk firma som er datterselskab til IC-Companys A/S. Med 10 kollektioner om året og kun 3 måneder fra skitse til butik er Saint Tropez i stand til hurtigt at imødekomme markedsbehovene.

Soyaconcept

Soya concept er et dansk modetøjsfirma, der sælger tøj i hele Euruopa. Soya consept producerer tøj, der rammer tiden og forbrugernes drømme. Soya concept har dyb indsigt i branchen. Soya concept har en vision om at være de bedste indenfor modetøj til voksne piger, når det gælder value for money. Tøjet er i god kvalitet og priserne er på et niveau, så du kan sammensætte en hel garderobe af egne ideer og tidens farver - uden at bruge en formue.

Moondust

Det er ikke en tilfældighed at vi har valgt navnet Moondust. Vi ønsker nemlig at drysse månestøv på vores kunder. På en måde sammenligneligt med stjernestøv, - og så alligevel ikke. For månestøv er noget helt specielt og unikt. Vi bestræber os på at skabe unikt og specielt tøj til den feminine kvinde. Og derfor er vores motto Truly Feminine.....

Vi elsker glade kunder

Hvis du er glad er vi glade.

Besök TRENDPAL Online Shop

Kontakt