Ticket.se omdömen

Ni är ju kanon! :)

Ticket = KANON!!!

Jättebra bokningsföretag!

inspirerande säljare

Fick ett mycket trevligt bemötande av Ulrika Löf. Hon tog sig tid & jag kände ingen stress trots att det var nära stängningsdags. Hon var glad & inspirerande, gav förslag & jag kände att jag fick ett personligt bemötande.
Bästa betyg!!

/Linda
Omdöme av bekräftad köpare

Mycket bra service och engagemang.

Fick bra förslag på vår resa med stopp på vägen till Nya Zeeland. Engagerad personal på kontoret i Sollentuna.
Omdöme av bekräftad köpare

Mycket vänligt mottagna av personalen.

Vi fick mycket goda råd,flera råd till den ort vi ville komma till.

Känns tryggt

TICKET känns tryggt till skillnad från hemska Travelstart eller Travellink där vi fick köpa en helt ny resa eftersom vi missat att skriva ett mellannamn då biljetten bokades.
Omdöme av bekräftad köpare

Säker service med omtanke!

"Min" handläggare på Ticket Solna heter Ida. Hon hjälper alltid mig, och ibland anhörig, på ett proffsigt och vänligt sätt. Hon ser till att hitta alternativ så jag slipper åka vid okristliga tider och till priser som jag mycket väl kan leva med. Och det är hon som föreslår det - inte jag som beställer / kräver, vare sig tid eller peng. Jag känner mig omhändertagen helt enkelt och är mycket nöjd med det!

Helt perfekt!

Enkelt och smidigt. Bra service.Vi bokade .ser fram emot vår resa

seviceminde

Mycket bra bemötande, serviceinriktade. Gjorde förfrågningar7sökningar enligt mina önskemål

Bra kundmöte

trevligt bemötande och bra hjälp även med övrig internetsökning vid vårt besök.

strålande

Mycket bra. Det beror mycket på en duktig försäljare.

Engagerande personal på Ticket i Farsta

Vi blev mycket väl bemötta och vi kännde oss inte till besvär och fick hjälp med allt och ingen stress god genomgång av alla papper. Vi var nöjda och glada när vi gick!

Perfekt!

Snabbt, lätt och perfekt service!
Omdöme av bekräftad köpare

Boka alltid din resa hos Ticket!

Vänligt och proffsigt bemötande!
Kunnig och trevlig personal som alltid visar alla alternativ som finns rörande min resa!
Nu talar jag om Ticket på Nacka Forum dit jag alltid går med mina resplaner!
Omdöme av bekräftad köpare

Snabbt, smidigt och pålitligt - men vad hände med priset?

Vi valde att beställa med Ticket framför ett antal andra reseleverantörer, trots att de kanske sparat oss en hundralapp eller två. Hos Ticket får man alltid god service, man det är klart och tydligt vart man skall vända sig och de har ett smidigt system man kan använda sig av hemifrån också.

Det enda som förbryllade oss lite var att priset blivit höjt med nästan en hundralapp från det att vi påbörjade tills dess att vi avslutade beställningen, utan att vi gjort några dyra tillval. Hur detta gick till är för oss fortfarande en gåta...

snabb professionell hjälp

smidigt på alla sätt. Allt gick att lösa

Mycket trevligt bemötande

Säljande och trevlig

Menorca 2014

Köpte en resa till Menorca Mycket proffsigt och trevligt bemötande.

bra,snabt leverans

allt bra lätt att få tag i om man behövr hjälp.

Dåligt

Hade en bokstav fel i mitt namn och när jag kontaktade er så vill ni ha 1400 för ändring!? Enligt IATAs regler, kan upp till tre felaktiga bokstäver godkännas...har er kundtjänst inte informerats om detta?
Ticket Privatresor AB

Svar från Ticket Privatresor AB

Hej Mari, visst är det så att enstaka bokstäver oftast inte spelar någon roll. Vi på Ticket har dock som rutin att kontrollera med berörda flygbolag och följa deras rekommendationer och kostnad för att ändra. Tyvärr är det inte alltid som vi får glasklara rekommendationer heller.

Hoppas du får en trevlig resa.
Vänligen
Stefan

Vi visar vägen till rätt resa!

Störst i Norden

Vår storlek är vår styrka. Som den största privatresebyråkedjan i Norden med en omsättning på ca 4 miljarder kan vi säkerställa att våra kunder alltid har tillgång till det största utbudet och de bästa priserna på resor från alla våra samarbetspartners. Vi jobbar med alla ledande charter- och researrangörer, kryssningsrederier samt flyg- och hotellbolag som finns. Hos Ticket hittar du alltid en billig resa. Vi visar vägen till rätt resa!

Oslagbar service

Vi har 230 reserådgivare som gärna svarar på dina frågor och hjälper dig om något skulle gå fel. Du når oss på telefon 0771-45 67 00, via email kontakt@ticket.se eller i någon av våra Ticketbutiker runt om i landet. Testa också vår nya callbackfunktion på sajten där vi ringer upp dig inom 60 sek och hjälper dig med dina ev frågor.

Ticket Garanti

Med tecknad Ticket Garanti har du ett skydd som ger dig möjlighet att avboka resan och få pengar tillbaka om något oförutsett skulle inträffa, exempelvis om du av någon anledning inte vill eller kan resa iväg.

Trygg betalning

Ticket arbetar med de senaste och säkraste versionerna av betalningslösningar som finns på marknaden och som uppfyller alla nu kända krav på säker betalning på Internet. Du kan alltid betala tryggt med kort via Internet hos oss. Är du ändå osäker kan du boka din biljett på hemsidan och betala resan i en av våra butiker. Ticket har självfallet ställt säkerhet enligt resegarantilagen.

Nöjda kunder

Nöjda kunder Ticket har mycket höga värden i nöjd-kund-mätning, hela 86% mycket nöjda kunder i senaste undersökningen! Vi ställer alltid upp för våra kunder och försöker att i alla lägen ge den bästa servicen och bemötandet.

Ticket Privatresor är en detaljhandelskedja som säljer privatresor från samtliga ledande charter- och researrangörer, kryssningsrederier samt flyg- och hotellbolag. Ticket Privatresor är den största privatresebyrån i Sverige och andra största privatresebyrån i Norge. Vår uppgift inom Ticket Privatresor är att göra det enkelt för dig som kund att hitta och boka rätt resa. Genom en enda kontakt med oss får du som kund överblick över marknadens breda utbud och kan därmed göra jämförelser. Utifrån vår höga kompetens och service ger vi dig som kund råd och hjälp att boka rätt resa.

Besök Ticket.se

Ticket.se ligger som 3 av 8 i kategorin