Ticket.se omdömen

Ticket.se omdömen

8.6
3863 Trustpilot recensioner

Omdöme av bekräftad köpare

Vi fick ett bra mottagande och personen gav oss bra information om flyg, hotel och försäkringar.

Mycket bra och vi kommer att använda oss av Ticket vid fler tillfällen

Omdöme

Brra bemötande trevlig personal
Hälsningar Guhn Eriksson.

Snabbt och elegant

Jag kommer knappt ihåg detaljerna för allt gick så smidigt.

Kanon

Lätt att få en överblick av alla flygbolag och hotell

Kanonbra bemötande!

Jag fick den hjälp jag behövde. Kunnande och engagemang från personalens sida var förträffligt. Jag är mycket nöjd.

Snabb feedback

Snabb biljett

RESA

Mycket bra service!!

Engagemang

Ticket i Vällingby visade på stor proffsighet och kunskap i s. m. att jag beställde en resa för 8 personer till USA med lite olika resedatum, resmål samt hotell men att vi skulle ses på olika platser. Ett prov på engagemang som visades med stor kunskap
Tack Rita

Mycket bra.

Väl bemött av trevlig personal.
Omdöme av bekräftad köpare

Vi fick mkt god service.

Servicen kunde inte vara bättre än den vi fick då vi beställde vår resa!

Bra bemötande

Fick snabb och bra service

Hjälpsamma säljare i Skövde

Alla de gånger vi varit inne för att boka en resa har de hjälpt oss att hitta bra hotell.
Alltid varit hjälpsamma även om vi varit där nära stängningsdags.
Detta är ett tecken på att gilla sitt jobb o inte bara vill gå hem.

MVH
Claes Larsson

Trevligt bemötande på telefon

Var väldigt hjälpsam ändra resa efter en stund inga problem mycket trevlig personal
Omdöme av bekräftad köpare

Sri Lanka med dess safirblåvatten och dess smaragdgröna natur är en verklig upplevelse.

Ett mycket bra bemötande och framtagande av olika prospekt.
5 stjänor är vårt omdömme.

Kreta

alldeles urmärkt.

Dålig service

Biljett skulle skickas hem, fick ringa efter en vecka o ingen markering om hemsändning fanns. Dåligt bemötande . Kontoret St Larsg Linköping!

Bagage ingår inte inrikes USA

Upplysning om att bagage inte ingår i priset utan måste betalas extra för saknades vid bokning.
Övrigt smidig bokning till ok priser.

Utmärkt

Fantastiskt bra service av Karlstads kontoret. Det är glädjande att få ett så trevligt bemötande, proffsigt.
Omdöme av bekräftad köpare

Jag tycker att ticket fungera perfekt

Kan bara lämna positivt omdöme
Omdöme av bekräftad köpare

Enkelt, snabbt och smidigt - allt man önskar!

Mycket bra och enkel hemsida som löser det mesta genom bara några klick!

Vi visar vägen till rätt resa!

Störst i Norden

Vår storlek är vår styrka. Som den största privatresebyråkedjan i Norden med en omsättning på ca 4 miljarder kan vi säkerställa att våra kunder alltid har tillgång till det största utbudet och de bästa priserna på resor från alla våra samarbetspartners. Vi jobbar med alla ledande charter- och researrangörer, kryssningsrederier samt flyg- och hotellbolag som finns. Hos Ticket hittar du alltid en billig resa. Vi visar vägen till rätt resa!

Oslagbar service

Vi har 230 reserådgivare som gärna svarar på dina frågor och hjälper dig om något skulle gå fel. Du når oss på telefon 0771-45 67 00, via email kontakt@ticket.se eller i någon av våra Ticketbutiker runt om i landet. Testa också vår nya callbackfunktion på sajten där vi ringer upp dig inom 60 sek och hjälper dig med dina ev frågor.

Ticket Garanti

Med tecknad Ticket Garanti har du ett skydd som ger dig möjlighet att avboka resan och få pengar tillbaka om något oförutsett skulle inträffa, exempelvis om du av någon anledning inte vill eller kan resa iväg.

Trygg betalning

Ticket arbetar med de senaste och säkraste versionerna av betalningslösningar som finns på marknaden och som uppfyller alla nu kända krav på säker betalning på Internet. Du kan alltid betala tryggt med kort via Internet hos oss. Är du ändå osäker kan du boka din biljett på hemsidan och betala resan i en av våra butiker. Ticket har självfallet ställt säkerhet enligt resegarantilagen.

Nöjda kunder

Nöjda kunder Ticket har mycket höga värden i nöjd-kund-mätning, hela 86% mycket nöjda kunder i senaste undersökningen! Vi ställer alltid upp för våra kunder och försöker att i alla lägen ge den bästa servicen och bemötandet.

Ticket Privatresor är en detaljhandelskedja som säljer privatresor från samtliga ledande charter- och researrangörer, kryssningsrederier samt flyg- och hotellbolag. Ticket Privatresor är den största privatresebyrån i Sverige och andra största privatresebyrån i Norge. Vår uppgift inom Ticket Privatresor är att göra det enkelt för dig som kund att hitta och boka rätt resa. Genom en enda kontakt med oss får du som kund överblick över marknadens breda utbud och kan därmed göra jämförelser. Utifrån vår höga kompetens och service ger vi dig som kund råd och hjälp att boka rätt resa.

Besök Ticket.se

Ticket.se ligger som 3 av 8 i kategorin