thansen.dk omdömen

thansen.dk omdömen

Bra
8.4

troværdig

helt som aftalt, god servioce

reel og hurtig levering

Billig og hurtig lrvering

Alt forløb perfekt.

Dårlige varer

I skal have bedre styr på jeres koblingskabler med selv justering specielt til franske biler jeg har nu haft to stk fra forskellige leverandører og det er ingen af dem der duer så dem vil jeg under ingen omstændigheder anbefale til andre så hellere købe originalt ellers rimeligt godt tilfreds

Afsendelse mail ikke troværdig

Mails om pakke er afsendt blot en maskingenereret mail, da afsendelsen ikke skete på en helligdag, men som mailen dog fortalte den gjorde.. Sms om pakkelevering blev ikke sendt til det oplyste telefon nummer, men et andet dog tilhørende samme adresse, så der må i bagbutikken blive lavet en søgning på numre, uagtet hvad man oplyser ved bestilling..

Detta omdöme har rapporterats av vårt detektionssystem för bedrägeri och grovt språk för grovt språk.

Trustpilot Kundservice är i färd med att undersöka detta omdöme.

Efter undersökningen kommer det antingen tas bort eller returneras till Trustpilot.

Se våra riktlinjer för omdömen här.

Sen levering

Bestilte varer den 16 med levering den 18, fik først varen den 22 det havde været lettere at afhente i butik

super

Det gik hurtigt uden problemer😆

Dårlig kvalitet

Super med deres levering!!.., dog ufattelig dårlig kvalitet på deres produkter!

Perfekt var som jeg havde bestil , lyn hurtig levering

Der kan du trygt handle

Lille bestilling hurtig lev

Det er en god og hurtig side at bestille gennem.

Det var fint

Okay service, dog lidt lang ventetid

God hjemmeside og fint udvalg

T Hansen har et fint koncept - stort udvalg og hjemmesiden er nem at tilgå.

Superhurtigt og uden fejl

Havde bestilt at sæt dæk og fælge, og fået lovning på 2 dages levering - hvilket er hurtigt, da dæk skal monteres, afbalanceres og transporteres til den lovede forretning. Men allerede næste morgen lå der en besked om, at varen var klar.

god pris. lang monterings tid.

Too long time to change the tires.

Hurtig ekspedition

Bestilte varer online og fik en positiv overraskelse i og med, at fragt var inkluderet i prisen. Derudover var det nemt at bestille og ordrebekræftelsen kom hurtigt derefter via mail.
Det eneste irritationsmoment var, at der i ordren blev lovet, at jeg ville have varerne om torsdagen, men de dukkede først op tirsdag i den efterfølgende uge. Det var nok pga travlhed, men det ville være rart med en mail eller sms med info omkring forsinkelsen.
Dog alt i alt en positiv oplevelse.

God hjælp og service

Havde købt nye dæk online (fik for øvrigt også god hjælp via telefonen til dette køb), og i butikken i Rødovre fik jeg en rigtig god behandling. Søde og hjælpsomme ekspedienter, der ligefrem sørgede for, at mine indkøbte vinduesviskere blev monteret - uden jeg bad om det og uden beregning.

Bestilte dele til afhentning i butiken, som var på lager, meeen det var de ikke

Bestilte dele til afhentning i butik, jeg havde kontrolleret, at de var på lager i den butik jeg ville afhente dem i, eller, at de ville være der næste dag. Det er meget let, at finde og bestille de dele man skal bruge, og man får en sms/email om, at varen kan afhentes næste dag efter kl. 11.00 DET ER BARE SUPER. Men man kan ikke stole på, om de varer man bestiller faktisk er på lager, eller om de er der næste dag, selv om man får sms/email om, at man kan afhente. Fik at vide, at deres EDB system ikke kunne finde ud af, om der har været helligdage. Det lille problem må kunne laves uden de helt store problemer. Var i butikken to gange uden af få det jeg havde bestilt, selv om jeg havde fået sms/email om, at alle de bestilte vare var hjem kommet. DET ER SKU IRRITERENDE, men bedre held i morgen

Meget nemt at bruge !

Alt på hjemmesiden fungerede til UG - men da jeg kom ind i butikken for at hente varen, fik jeg noget helt andet udleveret... Så husk at tjekke hvad de giver dig ;-)

Lynhurtig levering

God overskuelig hjemmeside med gode billeder af reservedele.

T. Hansen Gruppen A/S Support

Om virksomheden

Landsdækkende butikskæde med 76 butikker og Danmarks største webshop, med mere end 281.900 varer og 1,2 mio. grupperinger.

Historie
Virksomheden er grundlagt i Middelfart i 1991, hvor der stadig er butik, administration og centrallager - Centrallageret fylder 28.500 m2 fordelt over 14 haller og er bemandet 24 timer i døgnet.

Besök thansen.dk

Skriv till: thansen@thansen.dk