Temashop.dk omdömen

Temashop.dk omdömen

Bra
8.5

Fantastisk service !!!

Skulle bruge nogle produkter fra deres fjernlager, dvs England. Bestilte dem tirsdag, og ringede til dem og spurgte om der var en mulighed for jeg kunne have det fredag. De ville gøre deres bedste, men chancen var ikke ret stor. De ringede tilbage til mig torsdag, og sagde at jeg meget gerne skulle have pakken fredag morgen. Og ja, stod med pakken i hånden fredag morgen kl. 9 !
Super service !!!

Fraråder alle at handle her!

Her for noget tid siden bestilte jeg et kostume til sidste skoledag. Det kom en uge efter ca, og jeg var meget tilfreds med det.. INDTIL jeg prøvede det på, og opdagede, at det flere steder var gået op i syningerne. Det er sådan noget "silkebånd" der er der på, og det falder simpelthen af, da det ikke er syet ordentligt!
Det er især bagpå, hvor man skal snørre snorene ind igennem andre snore, hvor de snore, man skal putte snoren ind i, bare ryger af. Virkelig dårlig kvalitet.
Jeg synes 280 kr er mange penge at give for et kostume, der allerede er gået i stykker.

Hej Martine,

Det lyder som en produktionsfejl - har du henvendt dig til kundeservice for at få ombyttet dit kostume? Det er ikke muligt at checke alle kostumer inden vi sender dem herfra, så det kan ske at der er produktionsfejl fra fabrikken. De bliver naturligvis ombyttet. Derudover har du jo også 14 dages returret.

Jeg synes du er noget hård i din bedømmelse - når du ikke har været i kontakt med med os omkring dette. Kontakt os på info@temashop.dk, så finder vi en løsning.

Stort udvalg og hurtig levering

Kæmpe udvalg og masser af inspiration på hjemmesiden. Bestilte søndag. Afsendelse mandag. Tirsdag morgen kl 8.00 modtog jeg sms fra Post Danmark om, at pakken var klar i Pakkeboksen :)
Det kan kun gøres hurtigere hvis de afsendte søndag.

Bestilte et kostume med 'dag til dag' levering og det kom, dagen efter, som lovet. Ingen problemer overhovedet. Kan klart anbefales.
Desuden har de et kæmpe sortiment, hvor jeg kunne finde alt som jeg skulle bruge til mit kostume.

Fantastisk imødekommende service

Mette tusind tak fordi du reddede vores beer fest. Du gik langt for at hjælpe os og gav os en unik og sjælden service som skal roses til langt op over skyerne. Vi har handlet hos jer til jul og igen i februar. Det er helt sikkert her vi køber kostumer fremover! Fantastisk når man virkelig får et rigtigt menneske at "se" bag en netforretning:0)

God webside, sjove kostumer og lynhurtig levering

Vi kom lidt sent i gang med at bestille kostumer til fastelavn. Vi skrev til Temashop at vi var lidt presset på tid, og de sendte pakken meget hurtigere end lovet på websiden.
Tak for det:-) Ikke sidste gang vi kigger forbi "butikken"

Hilsen Majbrit og Lars Bavnshøj

Mange sjove ting til billige penge :)

Super

Det er nu andet år jeg bestiller fastelavnstøj gennem temashop.
Ordren kommer hurtigt hjem til en og det er virkelig flot udklædningstøj i forhold til prisen!

Hurtig levering, acceptabelt produkt

Jeg købte bl.a. en orange morph-suit hos jer - muligvis er det almen viden for folk der går i den slags "normalt", men jeg var ikke klar over, at der åbenbart står "morphsuits" på ryggen af den slags.
Det kunne I godt have oplyst om/vist på billede på hjemmesiden.

Hej Oliver,

Tak for din anmeldelse - alle Morphsuits har text på ryggen. Vi har en anden model der hedder skinsuit, der ikke har tekst på ryggen.

Vi får sat det på vores to-do-liste at gøre opmærksom på der står tekst på ryggen.

Jeg er imponeret. Jeg bestilte en indianerdragt til min datter tirsdag aften og torsdag formiddag fik vi dragten med posten. Dragten passed hende perfekt og levede fuld op til vores forventning. Der var super info fra jeg bestilte til jeg mogtog varen så jeg var helt tryg ved at den nok skulle nå at komme før hendes fest torsdag eftermiddag. På min kommentar der var vedhæftet bestillingen, kom der det sødeste personlige svar, der gjore at jeg følte, jeg var mere end blot et navn på en faktura. TAK for god service :-)

Upåklageligt

Flot udvalg og levering fra dag til dag.

Fedt!

Købte klovnekostume, modtog det, perfekt kvalitet, hurtig levering, og så var det bare om at skræmme i tivoli på Halloween :)

Intet mindre end en fantastisk webshop ! Den går rent igennem HVER GANG ! :D

Temashop er min go to webshop, når jeg skal klædes ud ! Der er et kæmpe udvalg og hjemmesiden er nemt tilgængelig. Der er flotte og vellignende billeder og jeg kan nemt og hurtigt finde de informationer jeg har brug for.
Kundeservicen er i højt plan og altid behagelige og behjælpelige at snakke med og så har de en fantastisk ventetone ;D
Jeg har handlet i andre kostume webshops, men aldrig mødt en service som ved temashops. De har prisgaranti, så derfor handler jeg aldrig andre steder.

Kan kun anbefales. En gang Temashop - ALTID TEMASHOP <3

Hatten passer :)

Det har været en rigtig god oplevelse at handle med Temashop.dk. Jeg bestilte hatten tirsdag aften og havde den i hånden torsdag :)

Tak for en god handel, jeg kigger nok forbi igen :)

Hurtig levering og stort udvalg

Stod og manglede et kostume med under en uge til Halloween. Endte med at købe gennem her, og det var leveret næste dag. Prisen var ikke højere end andre steder, og jeg synes det forløb fuldstændigt smertefrit. Vil helt sikkert handle her igen hvis det bliver nødvendigt :)

OK oplevelse

Billige Kina varer, men super kundeservice. Fik hurtigt penge retur for vare der var ødelagt under transport. For Jeres egen skyld og som kan anbefales : Der er kommet noget nyt der hedder bobleplast ;-)

Du får hvad du betaler for!

.. Så enkelt kan det siges!

Som beskrivelsen af karakteren oplyser: "En dårlig oplevelse, men ude tegn på ond tro".

Jeg har købt en lynlås til ansigtet.. og en tube lim dertil.
Først og fremmest er lynlåsen ikke en lynlås, men et stykke formstøbt gummi, der så ligner en lynlås. Den virker altså ikke autentisk, fordi den selvfølgelig ikke hænger og "dingler".

Limen har jeg nu, tre gange forsøgt at lime på og det kan simpelthen ikke holde fast, som en anden kunde også erfarede i en anmeldelse.
Jeg står og skal til kostumefest om en time og har ingen udklædning.
Altså en meget meget skuffet køber herfra...

Lidt ros for den hurtige levering med GLS skal de have.. men det er vidst også dét!
Jeg vil nok, fremover, overveje at købe sådanne klenodier i en fysisk butik.

Hej J. Flemming,
Først og fremmest er vi da kede af at du har haft en dårlig oplevelse med produkt-kvaliteten - generelt synes vi at man generelt får ret meget for pengene. Jeg vil gå videre med din kritik af det enkelte produkt til vores leverandør, så de kan forbedre kvaliteten.

Kan du ikke sende kundeservice en mail og henvise til trustpilot, så kan vi se om vi ikke kan gøre noget for dig.

Fantastisk hurtig levering

Bestilte vare en tirsdag aften og havde dem allerede i døgnboksen torsdagmorgen,dejligt når nu datteren skulle bruge sit nye kostume torsdag aften.
Dejlig hurtig service,lever op til det de lover

Hej Tina,
Tak for bestillingen. Dejligt at høre at du har haft en god oplevelse.

super duper

super handel, hurtigt og rigtig fine vare;)

Super god, dog dårlig kvalitet

Det har været en god handel, tingene var billige og hurtig levering.
Grunden til at de for 4 og ikke 5 stjerner er at tingene er af virkelig dårlig kvalitet.
Man kan sige at den lave pris og den lave kvalitet hænger sammen, men synes nu alligevel at tingene kunne være i bare en anelse bedre kvalitet, bare lidt.

Temashop ApS Support

Temashop.dk er Danmarks største webshop med salg af kostumer, udklædning og tilbehør. Vi har mere end 5000 varer i shoppen til markedet bedste priser, så hvad enten du skal til karneval, halloween, fastelavn, sidste skoledag eller temafest, så finder du hvad du skal bruge hos os. Kig forbi vores webshop : www.temashop.dk

Besök Temashop.dk

Skriv till: info@temashop.dk