TDC A/S omdömen

TDC A/S omdömen

Mycket Lågt
2.0

Amatør agtig hjemmeside

Jeg skulle i dag ind på TDC's Tank Selv hjemmeside og nu skal man åbenbart oprettes for at kunne tanke op.

Når man skal oprette sig, så har de ikke taget højde for, at man bor i lejlighed med etage etc. i husnummer. Det er jo hamrende intelligent, når de nu skal sende en PIN på almindelig snail mail.

Kan godt forstå at TDC får så meget negativ omtale. Nu har jeg bedt min far ændre sit abonnement til CBB i stedet, der er der ikks sådanne problemer og så er det meget billigere.

Hej Kevin,

Det er selvfølgelig beklageligt, at der ikke er taget højde for etageejendomme - jeg giver beskeden videre - så den kan blive rettet.

Jeg beklager hvis dette skulle være grunden til en opsigelse - prisen kan jeg desværre ikke noget ved:)

Hilsen Mads.

dårlig service ang. lukket på taletidskort

opdagede igår at mit nummer var lukket. jeg har taletidskort og har desværre ikke fået fyldt på inden de 12 måneder. ringer ind og får at vide at det blev lukket den 11 april og derfor godt kan åbnes igen, så jeg køber 100 kr. taletid og prøver at få dem ind via en anden telefon som jeg har fået forklaret at jeg sku gøre. MEN MEN det kunne det ikke. ringer derind igen og de siger at man kan fylde på via internettet, prøver så der. der står at man kan bruge eletronisk opfyldningskort, men det er der ikke. ringer derind igen og får så at vide at det ikke kan lade sig gøre fordi at det er taletidskort jeg har, men at jeg kan få et abonement til 35 kr om måneden. har på fornemmeren at nogle af dem der sidder derinde bare prøver at sælge nogle abonementer. det er virkelig dårligt.

hilsen majbritt

Hej Majbritt,

Jeg kan fuldt ud godt forstå din frustration og forvirring. Det er hellere ikke nemt når man får forskellige udmeldinger.

Du må meget gerne sende os en email på: socialemedier@tdc.dk, så kan vi tage et nærmere kig på dette og finde frem til en løsning. I denne mail må du gerne inkludere dig indlæg, adresse samt et kontakt nummer. :)

Hav en rigtig god Påske. :)

Hilsen Amir

Telesælgeren lovede mig noget helt andet end jeg fik!

Jeg sagde mange gange til sælgeren i røret, at jeg havde en forudindtaget indstilling til TDCs dyre priser, pludselige kvartals regninger og hyppige gebyrer - man har jo hørt det fra sine venner.

Alligevel lod jeg mig overtale, da de er nær de eneste der understøtter den Blackberry jeg nu engang havde. Han lovede mig højt og helligt, at jeg ikke ville få uforudsete ekstragebyrer og tilmeldte mig AUTOMATISK BETALING efter jeg meget tydeligt havde krævet dette således, at jeg ikke skulle betale 50 kr. blot for at de sender regningen ud.

Første måneds regning endte på 553 kr, bl.a. pga. af dyrt oprettelsesgebyr, 50 kr. for at sende regningen ud, og dyrere tilmeldte pakke end hvad jeg havde bedt om.

Jeg ringede og klagede, og fik trukket en 150 kr. fra - stadig en dyr regning når man sammenligner med min oprindelige månedlige regning på i alt 100 kr. hos Telmore.

De næste 2 måneder fik jeg regninger på henholdsvis 463 kr, og 321 kr!!! - Da jeg endelig fik skyndt mig væk efter et halve års binding i helvede havde hele herligheden kostet mig over 3000 kr!! - FOR TELEFONI!

Mit bedste råd - LAD VÆRE! De er simpelthen ikke til at stole på. De holder ikke hvad de lover og suger penge ved den mindste mulighed for at komme til det. Jeg er SÅ gal! - desuden sidder man og venter 40 år på at komme igennem til kunderservice - og jeg har spildt så meget tid på at skulle ringe til dem hele tiden!!!

Hej Kathrine,

Det er meget uheldigt, at du har været i din beskrevne situation, og jeg beklager mange gange. Det virker mærkværdigt, at det ikke har været muligt at få lavet det abonnement, du gerne ville have, og jeg forstår naturligvis, at du ikke er tilfreds.

Jeg håber, at du har fundet den rette løsning, og at du er glad for den.

God Påske :)

Hilsen Mathias.

Bondefangeri..

Bestilte TDC's samlet pakke med tv/bredbånd,mobil, på den betingelse at Deres mobildækning, er blevet forbedret hvor jeg bor. Sidst jeg havde TDC, måtte jeg skifte da jeg flyttede til adressen, pga. dårligt signal.

Da jeg fik testet dækningen med et taletidskort, og fandt ud af at det stadig var lige ringe inde i huset. Kontaktede jeg ham jeg fik taletidskortet af, og fik ham til at afmelde det hele igen.. Ingen problemer der..

Men d.4/4 stod jeg pludselig uden internet, og mobil. TDC medarbejder har så ikke annulleret ordren..
Trods utallige henvendelser pr tlf. og personligt i en TDC butik, og gentagne lovninger om at det nu er annulleret, er det først i dag d. 15/4, 11 dage senere, at den endelige bekræftelse er kommet, og mit gamle selskab endelig kan få lov til at trække det tilbage...
Bredbåndet må jeg så vente yderligere 10 dage på at få, for det er først d. 25/4 at TDC vil give mit teleselskab lov til at åbne en internetlinie til mig på Deres telefonlinie...

Det er i hvertfald sidste gang jeg skal have noget med TDC at gøre efter den behandling....

Hej Anders,

Jeg er naturligvis ked af, at du har haft denne uheldige oplevelse, og jeg kan kun beklage mange gange! Jeg skal ikke kunne forklare dig, hvorfor det først kan overflyttes d. 25. april, men det kan muligvis skyldes en eventuel bindingsperiode.

Hvis du sender en mail til socialemedier@tdc.dk, hvor du vedlægger din anmeldelse og din hjemmeadresse, så skal jeg sørge for at undersøge sagen. Det kan være, vi kan finde en midlertidig løsning.

Hilsen Mathias.

Fantastisk dårligt

Der er ikke styr på noget som helst . Det værste telefoni selskab jeg nogensinde har samarbejdet med-Har bestilt telefoni til mit firma og aftalte at der skal sendes en tekniker det viste sig at de har lavet en fejl og det resultere tabt omsætning (over 20000DDk) nu virker vores internet ikke for anden dag .Jeg skal nok holde jer ansvarlige for den tabte omsætning ...

Hej Houman

Jeg er ked af at hører om den dårlige start.

Hvis du ikke allerede har gjort det, så vil jeg anbefale dig at kontakte vores erhvervsafdeling på 70 70 90 90, så vi kan få kigget på problemerne og forhåbentlig finde en god løsning.

Ærgerligt

Efter efterhånden mange år i selskabet, måtte jeg desværre denne gang kapitulere.
Jeg havde ringet ind og forespurgt på om mit mobilabonnement ikke kunne gøres billigere, som andre selskaber reklamerede med. Og jo, svare deres sælger, vupti en bedre pris og mere data og tale. Super tænkte jeg, "kan du sende mig en mail herpå", ja den sender vi svarede sælgeren.
Ikke længe herefter måtte jeg så ringe igen, denne gang med flytning af adresse. Jeg oplyser min nye adresse og at jeg har behov for tv på 3 fjernsyn. Det var ingen problem. Jeg skulle dog forvente at betale 200 kr for et ny stik, da det der var i huset ikke duer. (Nyt hus, med TDC eget stik). Men ok, jeg bestilte pakken. Da dagen så kom for flytningen og tdc' teknikeren kom, kunne han så oplyse mig at jeg kun kunne se tv på 2 fjernsyn og ikke HD kanaler som sælgeren også solgte mig. Der skulle i øvrigt heller ikke skiftes stikket til 200 kr.
Jeg fandt også ud af ved denne flytning, at mit mobilabonnement ikke var blevet billigere som lovet.
Føler mig nu en kende løjet for og har derfor valgt som de forslog, at opsige mit abonnement.
Jeg må dog sige at jeg føler mig meget dårligt behandlet og gad vide hvor mange af os gamle kunder der gør ligeså.
Tak for denne gang TDC.

Hej Roch

Jeg kan godt forstå at du langt fra er tilfreds, når vi ikke kunne levere det du blev stillet til udsigt.

Når vi laver en bestilling, så måler vi altid hvilken hastighed det er muligt at levere, så vi ikke lovet for meget. Det tyder i hvert fald på at noget er gået galt her, siden vores tekniker fik nogle andre resultater på adressen.

Jeg beklager at vi ikke kan levere den ønskede løsning. Hvis du skal bruge hjælp til noget, så er du meget velkommen til at skrive til os på socialemedier@tdc.dk.

sendt til inkasso for 17 kr

Hej ...

Jeg får en mobilregning på 230 kr som skal betales senest 31 nov. men får først betalt den 18 dec. MEN ved en fejl får jeg kun indbetalt 213,03 kr, istede for 230 kr.

17 kr for lidt. ! TDC sender en rykker på 100kr. , den betaler jeg og snakke rmed tdc om jeg har betalt de 213,03 kr og sender en udskrift fra Nordea med stempel og underskrift om de er overført

Jeg aftaler med TDC om de kan sende mig et girokort på de sidste 17 kr. men den flinke dame fra tdc regning status, siger til mig at det koster det samme at sende giro kort ud som beløbet lyder på... så hvis jeg ingen ting høre så er alt iorden !!

DET næste jeg hører er ...er fra deres inkasso firma !!! at betale 684 kr !! for ikke at have betalt TDC.
Beløbet er dog stadig på de oprindelige 230 kr fra inkasso firmaet - jeg forstå ikke at inkasso firmaet er total lige glade med jeg har sendt bevis for jeg har betalt de 213 kr.

MEN jeg har ingen rykker fået fra TDC ...eller rykker 2 eller et brev om at den ubetalte regning på de sidste 17 kr ryger til inkasso !! intet har jeg fået..

DER står under lov, man kan ikke sendes til inkasso hvis der er tvivl om beløbets størrelse..! men det er TDC lige glade med

jeg forstår ikke at man ikke modregner 213 jeg har betalt i det der kommer fra inkasso firmaet så istede for 684 kr, kunne regningen lyde på 471 kr. lidt fornuft må der vel være.

MEN jeg har nu snakket med ca. 6 tdc medarbejdere under regning status og de kan godt se problemet !!! men de skriver ikke tilbage som lovet eller tager ikke kontakt til mig retur som lovet.. !

JEG har sendt TDC bevis direkte lavet af Nordea i Haslev, på jeg har overført 213 kr ..

undskylder jeg har betalt 17 kr for lidt..TDC skal aldrig ske mere !

et godt fif til alle....betale hele beløbet ! ellers sendes du til inkasso -

Men man må bare ikke sendes til inkasso når der er tvivl om beløbets størrelse..
Venlig Hilsen Brian Hansen

Hej Brian

Tak for din anmeldelse.

Jeg kan se at vi har modtaget en mail fra dig, som er sendt videre til behandling, så vi kan få en afklaring på det hele.

Hilsen Nikolaj

Piv ringe service, ligeglade med at have tilfredse kunder..

Jeg skulle have leveret et firmabetalt abbonnement, jeg begik en fejl og opgav en et forkert husnummer - så der gik en periode hvor jeg ikke fik internet leveret, og det var min egen fejl, for TDC leverede til den addresse jeg havde opgivet - men oplevelsen med at rette sådan en fejl og sikre at det firmaabbonnementet blev flyttet over til min privataddresse har simpelthen været det allerværste jeg har oplevet mht. kundeservice - for slet ikke at nævne interesse i at behandle kunden på fair vis - jeg gik ind i deres butik for at forklare tingene meget nøje, og bad dem om at sikre at det blev ordnet så det ene abbonnement jeg skulle have blev leveret til den rette addresse - det krævede flere besøg i buttikken, som så skulle kommunikere videre - det gik åbentbart helt galt for efter noget tid fik jeg regninger for et privatabbonnement som jeg naturligvis aldrig har bestilt. Jeg er netop kommet retur fra butikken hvor jeg talte med en af de medarbejdere som jeg mødte og forklarede det hele til - dvs. de personer der fik den helt fantastisk klare forklaring på at "jeg kun skal have 1 firmaabbonnement og intet at andet" - svaret var "det kan jeg desværre ikke gøre noget ved, jeg kan ikke lige gøre noget ved regninger og alt det der her fra butikken"................ Så nu gider jeg simpelthen ikke mere, jeg har betalt de 600 DKK, og så er der da ellers statsgaranti for at jeg aldrig nogensinde skal være privatkunde ved TDC.

Pivringe oplevelse..........

Hej Anders,

Jeg er ked af at høre om din oplevelse.

Når vi har at gøre med firmabetalte løsninger, er der generelt ikke meget de kan gøre i butikken – det skulle de så selvfølgelig have oplyst ved første besøg.

Hvis du alligevel gerne vil have os til at kigge nærmere på sagen, eller er der andet vi kan gøre for dig, skal du være velkommen til at kontakte os på socialemedier@tdc.dk - husk at inkludere abonnement- og kontaktoplysninger.

Hilsen Peter

Tag jer nu sammen!!!!

Kære TDC, hvor svært kan det være??

Jeg har d. 27. februar bestilt TDC hometrio med mobil og Viasat mellem pakken.
Det var et godt tilbud til 299 kr første måned med gratis oprettelse.

Få dage efter får jeg en bekræftelse på, at I har modtaget min ordre og jeg får tildelt et EM nummer (EM 15 77 92) og et password. Foruden dette står der, at jeg vil få teknikerbesøg d. 28. marts.

Dette var en hel måned at vente i, hvilket er fair nok da I er bundet op på, at jeg har en måneds opsigelse på mit mobilabonnement som jeg skal have overflyttet fra Oister. Da jeg ringer for at forhøre mig om vi kan fremskynde teknikerbesøget, da jeg står uden internet, bliver jeg bedt af TDC medarbejder Marianne Petersen Schmidt om at sende en NP-fuldmagt retur, så jeg i den måneds opsigelse der er fra Oister, sideløbende også skal betale for mit TDC produkt. Denne sender jeg så retur d. 7. marts.

Siden da, hører jeg ikke fra jer. Og efter flere opkald får vi endelig arrangeret at der kan komme en tekniker ud til mig. Dette kan desværre først lade sig gøre d. 27. marts. Altså én dag tidligere end hvis jeg bare havde ventet på den oprindelige dato.

Alt ok ved teknikerbesøg, der bliver intet nævnt om nogle ekstra omkostninger og han er hurtigt taget afsted igen.

Men så starter det hele rigtigt at vælte for jer.
Jeg modtager endnu et brev med samme EM.nummer og password som jeg allerede havde modtaget få dage efter bestilling. Det går nok, jeg kunne jo have haft smidt første brev ud, hvis jeg var typen der ikke interesserer mig for, at benytte mig af det produkt som jeg har bestilt.

Jeg ringer ca. 5 dage efter teknikerbesøget for, at høre hvorfor mit login ikke virker og får svaret, at der kan gå op til en uge før at det er registreret. -Fair nok, men kunne I da ikke bare have skrevet det i jeres brev hvori login stod? -Så havde jeg ikke skulle hænge i røret i cirka en halv time for, at få lov at tale med en medarbejder der blot kunne fortælle mig dette.

Otte dage efter teknikerbesøg ringer jeg igen, da mit login stadigvæk ikke virker. Efter endnu cirka en halv times venten, kommer jeg igennem til en sød kvindelig medarbejder, der er så venlig at gå ind og aktivere mit login manuelt.

Mit navn er ved login ændret til Randi og jeg bor nu i Esbjerg. -Ja tak, det kunne jeg da bare ændre til mit rigtige navn. Men så finder jeg ud af at jeg også har adgang til hendes regninger og kan se at hun abonnerer på noget helt andet end hvad jeg har bestilt. Så må jeg ringe til kundeservice igen... og vente i lang tid på at komme igennem IGEN IGEN IGEN!!

Kære TDC er da kommet til at tilsende mig et forkert login på en person som åbenbart ikke er kunde hos dem længere (bliver jeg fortalt). -Ærlig talt, så er jeg ved at forstå hvorfor at hun er TIDLIGERE kunde!

Okay, fejl kan opstå.

Men oven i dette får jeg nu at vide at de ikke kan hjælpe mig, da problemet nu er at Oister ikke har frigivet mit nummer så overflytningen kunne blive afsluttet så mit abonnement kunne træde ordentlig i kraft.
Hvad skulle I så bruge en NP-fuldmagt til, når jeg alligevel ikke kan benytte mig af bl.a. TDC play før at overflytningen er gennemført?? -Dette var jeg jo heller ikke blevet varslet om.
Da I naturligvis ønsker at "hjælpe" mig, prøver en fra teknisk afdeling at ringe til Oister. Han kommer ikke igennem og omstiller mig så til kundeservice, så de kunne tage sig af sagen. Jeg forklarer kundeservice problemet og de forsøger også at ringe. Efter at have ventet i længere tid, får jeg nu at vide at de desværre bliver nød til at stille mig tilbage til teknisk afdeling.
En ny mandlig medarbejder lover mig efter længere ventetid, at han vil tage sig af sagen og ringe til mig så snart at det er faldet på plads, så jeg kunne få mit login. Fint nok, men hvorfor skulle jeg så snakke med jer i over 20 minutter ialt, når I åbenbart også kan yde den service at ringe mig op??? -For ikke at glemme, at jeg IGEN IGEN IGEN skulle vente længere tid på at komme igennem til jer!

Yes yes, nu sidder jeg så her d. 11. april - det er vist fire dage siden at jeg sidst ringerede til jer (altså hvor jeg fik lov at slippe igennem til kundeservice uden at opkaldet blev afbrudt pga. travlhed). Jeg har endnu intet hørt fra jer, Eller jo, det har jeg... jeg har netop modtaget en regning på 999 kr hvor I intet skriver andet end at jeg kan få en detaljeret oversigt ved at logge ind på TDC's hjemmeside. LOGIN MANGLES!!!! Og hvordan I POKKER kan jeg få en regning på knap 1000 kr allerede en halv måned efter teknikeren har været her og hvordan POKKER kan 299 kr blive til 1000 kr????

Jeg tillod mig endda, at skrive til den emailadresse som I henviser alle andre sure kunder til her på trustpilot. Det er nu to dage siden og der har jeg endnu ikke hørt fra jer.

Så kære TDC, nu får I altså kun én stjerne fra mig af.
- Denne skal symbolisere den stjerne der står højest når jeg plukker jordbær!
Hvis I ikke kan gætte hvad det er for en, så kan jeg give jer et hint. -Det er sådan en stjerne som jeg føler at jeg har fået af jer og som jeg har kunne trutte lystigt i i de sidste par uger!

Ret op - NU!!

Med venlige weekendhilser fra

Peter Larsen

ØV !!!!

Øv øv .. Har via. TDC's hjemmeside bestilt hele pakken med tv internet og telefoni, bestilte d. 28/3 og har stadig intet hørt..
Hat skrevet mail til dem, har stadig intet hørt. Hvor er det dog bare dårlig kundeservice.. Burde man mon annullere sin ordre, og finde et sted som er interesseret i nye kunder ?

Hej Camilla,

Jeg beklager du endnu ikke har hørt noget, hverken i forhold til din bestilling, eller din senere mail kontakt.

Jeg mener også det er usædvanligt, at du ikke har modtaget en ordrebekræftelse, når det er så lang tid siden du har bestilt.

Hvis du er interesseret i det, og det stadig er relevant, vil jeg meget gerne undersøge situationen for dig. Jeg vil her bede dig om at sende en mail til Socialemedier@tdc.dk med din adresse samt et kontakt nummer.

Hilsen Peter.

TDC er SÅ PIV RING ; AT DE BURDE IKKE HAVE KUNDER MERE

TDC kan man KUN grine af , især i deres butik i Århus -Strøget, de ved hvad de snakker om , hvis man spørger i øst er man sikker på at få et svar i VEST,
De har UTROLIG DÅRLIG SERVICE , eller de har NUL service,

Hej Anders

Jeg er ked af at høre, at du har haft en dårlig oplevelse med vores butik.

Hvis der er noget vi kan gøre for dig, så skal du være meget velkommen til at skrive til socialemedier@tdc.dk, så vil vi besvare din henvendelse hurtigst muligt! :)

Hilsen Nikolaj

TDC bør miste i tusindevis af kunder

Min kone og jeg har i flere uger forsøgt at flytte vor bredbåndsaftale med TDC til en anden adresse, nemlig til vort fritidshus. En aftale med telefon, mobil, Internet og tv i form af Home Trio-pakken.
Vi har foreløbig fået mellem 10 og 20 bekræftelser, der alle har været forkerte, for TDC forsøger i det skjulte at ændre abonnementet, fx til en anden tv-pakke og ved at opsige de bestående serviceaftaler.
Man kan sammenlagt vente i timer på at komme igennem til selskabet, hvor forskellige medarbejdere giver vidt forskellige - og ind imellem helt forkerte - svar.
Senest har vi været i kontakt med en såkaldt klagekoordinator, men det afføder blot nye og igen forkerte bekræftelser.
Vi kan ikke give det selskab så meget som en stjerne, for det er helt grotesk, at vi efter flere uger fortsat ikke aner, om det vil flytte et abonnement, som vi - i henhold til de oprindelige aftalevilkår - har ret til at flytte.
Hvis TDC fortsætter med den service, bør det miste i tusindevis af kunder, for selskabet er tilsyneladende ikke til for kundernes skyld.

Birte og Erik Frodelund

Hej Erik og Birte

Tak for jeres anmeldelse!

Det skal selvfølgelig ikke være så problematisk at bestille en flytning, så jeg kan godt forstå at i er frustreret.

Så vidt jeg kan læse mig til, så har i en samtale kørende med vores klagekoordinator, som er inde over sagen. Jeg håber I kommer frem til en god løsning, så vi igen kan levere det ønskede produkt til jer :)

Hilsen Nikolaj

TDC ER NOGLE SVINDLER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jeg ville afmelde min datters mobil telefon med resultat at de slettet alt mit internet tv osv
efter at have ringet der ind fik vi gang i nettet og fjernsynet igen .
men da jeg så skulle se tv om aften virket min optagerfunktion ikke og alle mine optagelser er fjernet og jeg kan ikke leje film mere!! og det er oven i købet noget som jeg har betalt for !!
mht telefonen siger de at de ikke har opkaldsafgift men det konter et minut at ringe op og ikke få fat i nogen hmmm i min verden er det da en afgift!! så får man hurtig brugt den tid som man har købt af dem svindler!!

Hej Klaus

Det lyder til at der er sket en masse misforståelser!

Vi vil meget gerne hjælpe dig, så vi kan få bragt dit abonnement i orden en gang for alle!

Hvis du sender os en mail på socialemedier@tdc.dk, så kigger vi på det hurtigst muligt!

EN AFTALE ER EN AFTALE - ELLER ER DET ? MÅSKE IKKE HOS TDC

Hej
Jeg skriver da jeg i dag har fået en bekræftelse på det jeg har bestilt hos jer, da denne er svært at læse og forstå ringer jeg ind til jer. Det tager over 30 min før jeg får fat i en der skulle kunne hjælpe. Efter at han har fået mig da jeg ringer for det en telefonnummer der skal flyttes og jeg har oplyst det andet telefonnummer som han ikke kunne finde på adresse? Oplyser han at prisen så billigt han kan gøre dette er 957 kr. i mod de 837 kr. jeg har fået af vide da jeg bestilt det. Jeg bade om en bekræftelse på dette da jeg bestilte så der var styr på det, det kunne hun ikke men ville kommen senerne ”red. I dag”

Det jeg bestilt var:
TDC TV Basis og Mobil
TDC Mobil fri tale
Multiroom med kable 1 stk.
Datadeling til Ipad
Datatilvalg 5 GB
Mobilpakke 4 timer/1 GB
Plusabonnement

Der efter ringet jeg til jer igen da jeg ikke kunne forstå jeg skulle betale 29 kr. pr. md. For datadeling med de abonnementer. Og i ville tage de 29 kr. pr. md. ud af prisen. Så der ender prisen på 808 kr. pr. md.

Grunden til jeg fik de priser på det var at jeg tale med jer om da det ikke kan være rigtig at det skulle blive dyre ved at samle det hele hos jer.

Det jeg betaler i dag er:
Telefon 1: 179 kr. fri tale – 5 GB data – fri sms/mms
Telefon 2: 129 kr. 2 timer – 1 GB data – fri sms/mms
Tv: 399 kr. inkl. Optagelse og mulighed for film leje (med mulighed for kort til 3 tv ved indgangsbetaling på 399 kr.)
Data til Ipad: 69 kr.
Internet: 165 kr. i snit

Total pris nu 941 kr. så aftale skulle give en besparelse på 133 kr. pr. md. for alt hos TDC.

Men ser ikke ud til de holder aftale!
Hende jeg har aftalen med ringer i morgen inden kr. 9:45. "red. 11/4-2014"
Så ser vi om i holder aftale eller hvad? synes jeg har brugt meget tid og er ikke kunde i nu. Bed til gud venner inden i starter et forhold til TDC.
M.v.h
Elias

Hej Elias

Tak for din anmeldelse!

Jeg må beklage den dårlige start du har fået, men så vidt jeg kan se, så skulle der være hjælp på vej, så jeg håber vi kan få vendt oplevelsen!

I fremtiden skal du også være meget velkommen til at skrive til os på socialemedier@tdc.dk med din henvendelse, så skal vi kigge på det :)

Fornemmelse af kaos

Jeg er en af dem, der er flygtet fra TDC på grund af den dårlige kundeservice. Når man efter lang tid kommer igennem på telefonen til kundeservice og beder og A, ja så får man B. Dernæst skal man ringe igen og få rettet B til A, men ender så med at få C.

At kunderne skal ringe igen og igen for at rette op på denne kludren, giver sikkert den lange ventetid på jeres telefoner. Løsningen er ifølge TDC (så vidt jeg kan læse herinde), at ansætte flere til at tage telefonerne. Men hvorfor ikke tage fat om problemets kerne i stedet for?

Jeg er selv flygtet fra TDC på grund af dårlig kundeservice. Kommer nok aldrig tilbage.

Hej Bo

Tak for din anmeldelse.

Det er bestemt ikke meningen at det skal være nødvendigt at kontakte os flere gange - det gavner hverken vores kunder eller os i TDC. Derfor kan vi hurtigt blive enige om, at løsningen ikke kun er flere medarbejdere, men også høj kvalitet i det arbejde som bliver lavet - det arbejder vi altid hårdt på at opnå.

Så vidt jeg kan forstå, så er du ikke hos os i TDC længere. Har du nogle henvendelser eller spørgsmål du mangler svar på, så skal du være velkommen til at skrive til os på socialemedier@tdc.dk

Hilsen Nikolaj

Snyd med regninger gang på gang.

Bindingsperioden til TDC mobil var på 6 måneder, og allerede på anden måned kunne de næste 4 måneder ikke gå stærkt nok.
Sammen med min mor købte jeg det her "smarte" to-personers abonnement, som altså var billigere end ét. Grunden til, jeg (med stor fortrydelse) måtte skifte fra CBB, som jeg er ekstremt tilfreds med, hvis kundeservice er i top og priserne i bund var, at jeg havde fået et nyt arbejde, der krævede en telefon, der kunne installere et specielt program. Hertil var jeg nødt til at købe et nyt simkort, da arbejdet ville begynde om mandagen, som jeg købte telefonen om torsdagen. Da simkortet er mindre end de normale, var jeg nødt til enten at købe et nyt - og hermed et abonnement hos TDC - eller at vente på, at CBB kunne tilsende et nyt, hvortil jeg ville skulle have et nyt nummer. Da anden regning kom fra TDC, stod der i specifikationen, at jeg angiveligt skulle have haft ringet til Rusland flere gange. Jeg kender ingen russere, og heller ikke engang landekoden til landet. Jeg måtte første gang ringe for at klage til TDC, da min regning så helt mærkelig ud. De forsøgte at forklare sig med, at det altså var det, specifikationen sagde, og efter lang tids diskussion - selvfølgelig på MIN telefonregning - fik jeg TDC til at sende regningen videre, hvorefter de erkendte at have lavet en fejl. Også min mor modtager en regning, som altså overskrider langt over de 8 timers taletid, vi begge har. Denne passer heller ikke. Det samme sker regningen efter det, regningen efter det og lur mig om ikke det sker regningen efter dét også! Jeg får at vide af flere personer, at TDC har gjort det nøjagtigt samme ved dem, at der er blevet krævet mange flere penge end der er brugt. En medarbejder fra Experten fortæller, at de også har forsøgt dette ved ham, men at han - som sælger af abonnementet - kender til de "skjulte" regler, og at han havde erfaret, at de snakkede pænere til ham end til andre kunder, og at de gerne erkendte "fejl" over for ham, og trak en del af regningen tilbage. Jeg finder dette meget uprofessionelt, da det viser et firma, der eksisterer ved at kræve langt mere gennem regninger, end de bør, og herefter faktisk fastholder, at regningen er korrekt - indtil man kender de her skjulte regler, som førnævnte sælger fortalte om, så vi andre, som ikke er inde i disse ting, er groft sagt egentlig dumme, og det udnytter TDC i stor stil. Både min mor og jeg er rasende, men kan ikke forlade TDC grundet bindingsperioden. Den afsluttende regning, jeg modtager, viser, at jeg har overskredet taletiden med 160 kr. Blot to uger efter kommer endnu en regning - denne gang på 300 kr., som jeg altså angiveligt skulle have ringet for på bare 14 dage. Jeg ringer til TDC og forklarer dem, at jeg har en opkaldstæller på min telefon, som jeg nulstillede 2 måneder forinden, og som tydeligt viser, jeg umuligt kan have overskredet taletiden, da den også har talt EFTER jeg skiftede tilbage til CBB, altså i knapt 3 måneder. Jeg får endnu engang en flabet medarbejder i røret, som faktisk griner af mig og siger, at specifikationen jo siger sådan og sådan, og at alt hun kan gøre er at sende mig videre til nogle andre, som kan ringe mig op på nogle specifikke dage, og kun på cirkatidspunkter, hvilket irriterer mig, da jeg har et arbejde, der skal passes, og som ingen dage passer ind under disse cirkatidspunkter. Jeg må til sidst overgive mig og tillade dem at ringe til mig mens jeg er på arbejde, for selvfølgelig ønsker jeg ikke at betale disse regninger. Den næste, jeg taler med, har også en rigtig træls attitude, og alle servicemedarbejdere, jeg har talt med, har haft det med at afbryde, hvilket er EKSTREMT provokerende! Hun fortæller det præcist samme som den anden medarbejder - ganske vist kan jeg godt selv læse mig til, hvorfor regningen kommer op på den pris, men det er jo skingrende tosset, når den ikke passer. Bl.a. står der, at jeg har haft ringet til fastnettelefoner i over en time, hvilket jeg ved er meget dyrere end at ringe til mobiltelefoner, så at disse mennesker fastholder, at regningen er korrekt, anser jeg for at være et slag i hovedet, da jeg ikke ligefrem er dum. Kvinden fortæller mig, at 1 minut og 1 sekund regnes op til 2 minutter, samt opkald og mislykkede opkald tæller som et helt minut, hvilket stadig ikke kommer til at passe, da min telefon jo selv har talt opkaldsvarigheden, og jeg ikke har mange mislykkede opkald. Hun beder mig skrive en klage til TDC, og udsætter begge regninger. Beskeden jeg får fra klagekoordinatoren foregår over e-mail, og selv herpå formår TDC at udvise en ubehagelig service. Der tales ned til mig, bl.a. ved at der tvivles på min troværdighed - som kunde er dette yderst grimt. Jeg skriver tilbage, at jeg er meget utilfreds, og at jeg er mere end glad for, at jeg endelig er ude af deres system, for hold nu OP, hvor de snyder! Jeg har nu modvilligt betalt begge regninger, men i det mindste er jeg blevet klogere, og vil absolut ikke anbefale TDC til NOGEN! Bare ved at læse de andre anmeldelser, bliver man hurtigt klar over, man skal holde sig fra disse. Man er i hvert fald sikker på at blive direkte berøvet og taget bagi ved at have abonnement herved.

Hej Anne

Først og fremmest må jeg beklage den oplevelse du har haft med vores kundeservice. Vores vigtigste opgave er at hjælpe, så det er bestemt ikke godt nok, hvis du har følt at der er blevet talt ned til dig.

Når vores klagekoordinator har afsluttet sagen, skulle han/hun gerne henvise dig til de andre muligheder du har for at tage klagen videre.

Jeg er ked af den dårlige oplevelse du har haft med os og håber trods den dårlige oplevelse, at du alligevel får en god weekend.

TDC fup Svindel og bedrageri

først så hade jeg deres net og bliv lovet at jeg ville få alle de 20Mbit jeg betalte for men nej jeg fik jo så kun 13 Mbit og da jeg bor 300 meter fra en central så burde det ikke blive noget problem men tdc ville ikke fixe det selv om jeg klagede vær uge over det, så sagde de bare vi kigger på sagen men nej der skete aldrig noget og nu hvor jeg ikke har deres bedrageri net længere vil de ikke af med de penge som jeg bu har til gode hos dem og det er vist omkring den 3 måned hvor jeg venter på mine penge fra dem og der siger at min mail til dem er blevet væk og at jeg skal lave en ny igen igen så de kan kigge på det hvilket jo betyder at jeg igen kommer bagerst i køen.... Jeg har snakket med en ex tdc medarbejder som siger at det er meget normalt at ens mail bliver væk og at det tager over 3 måneder for så giver de fleste op.-

Hej The-Pirate Eudemons,

Det er selvfølgelig beklageligt, hvis du har følt at vi ikke vil hjælpe dig - det er bestemt ikke meningen.

Hvis vil skylder dig penge, skal du selvfølgelig have dine penge med det samme!

Det er bestemt ikke kutyme i TDC, at lade mails blive væk, så kunderne glemmer det.

Send gerne en mail til socialemedier@tdc.dk med dine kundeinformationer så kigger vi på sagen hurtigst muligt!

Hilsen Mads.

Både godt og skidt...

For at tage den gode oplevelse først: vi var i går i TDC-butikken i Rødovre C. for at undersøge muligheden for at få repareret min mands mobiltelefon (mere om det senere!), og medarbejderen gjorde virkelig alt, hvad han kunne for os, og det endte med, at ekspeditionen løb op på næsten en times varighed.
Vi følte os godt vejledt, og gik derfra med en god fornemmelse vedr. de produkter, vi havde købt og bestilt til senere levering.

Og så til det med mobiltelefonen:
min mand har et job, hvor hans telefon skal kunne tåle lidt snavs o.s.v. - ikke en decideret "håndværkermobil", men heller ikke den mest fintfølende model.
Da vi for nogle måneder tilbage var i ovennævnte TDC-butik for at købe en ny telefon til ham, blev vi anbefalet en Samsung Galaxy S4 Active, der - ifølge sælgerens udsagn - var "noget mere robust end andre smartphones, og derfor en model, der blev valgt af en del håndværkere".
Efter ca. 10 dage begyndte glasset på den indkøbte telefon at krakelere omkring en af knapperne - vel at mærke UDEN at telefonen havde været udsat for stød, slag tab eller lignende - og efter ca. 1½ måned var glasset revnet flere steder, men telefonen virkede dog stadig.
Da min mand havde fravalgt forsikring p.g.a. dårlige erfaringer med den forsikring, TDC sælger til deres smartphones, gik han på jagt efter et sted, hvor han kunne få skiftet glasset for egen regning. Det skulle snart vise sig at være et problem!
Lige meget hvor han henvendte sig fik han at vide, at de kunne skifte glasset på alle mulige Samsung-telefoner, men ikke Galaxy S4 Active.
TDC tilbød at sende telefonen ind til deres reparatør, for et "mindre" gebyr på 300 kr., for at høre, om den kunne repareres.
Vi synes måske, det var lige i overkanten at betale 300 kr. for måske bare at få at vide, at de ikke kunne gøre noget, så inden vi valgte denne løsning, ringede min mand direkte til Samsung Danmark for at høre, om de kunne oplyse, hvor telefonen kunne repareres. Og her kom så overraskelsen: Samsung oplyste, at de slet ikke lå inde med reserveskærme til denne model!
Ud over den revnede skærm, som min mand nu har levet med i nogle måneder, begyndte batteriet at tabe strøm. Brug af internet etc. var en umulighed - så slukkede telefonen med det samme, og han vænnede sig til altid at have opladeren ved hånden, da telefonen kun kunne udføre visse funktioner, nå den var tilsluttet strømforsyning.
Forleden gik det helt galt - der gik telefonen fra fuldt opladet til 14% strøm på ca. 1 minut!
Han stod således nu med en ubrugelig telefon, der ikke kan holde strøm, og hvor det revnede glas ikke kan udskiftes.
Vi henvendte os derfor som nævnt i TDC-butikken for at høre, om det kunne have sin rigtighed, og først blev vi igen tilbudt, at man kunne sende telefonen ind formedelst 300 kr. Det afslog vi blankt, med henvisning til, at Samsung jo havde oplyst, at der ikke fandtes reserveskærme, så vi havde jo en anelse om svaret på forhånd.
Medarbejderen ringede derefter til reparatøren for at spørge, og vendte tilbage med det svar, at nej - TDC kan heller ikke få repareret en Galaxy S4 Active.
Og at batteriet ikke virkede efter hensigten længere, ville de straks tilskrive den revnede skærm (som telefonen altså har fungeret fint med i flere måneder - batterifejlen er ny!).
Det bedste de kunne tilbyde var at flytte alle data fra den ødelagte telefon over i en ny (hvilken ny telefon blev vi ikke rigtig klog på), men prisen kunne man ikke oplyse - muligvis et sted mellem 1.000 og 2.000 kr.! Glem det!
Vi endte med at gå derfra med en Huawei mobil til 99 kr. - så gør det ikke så meget, hvis den går i stykker!
At vi ikke har tegnet en ekstra forsikring er vores eget valg - vi var sådan set dækket godt nok af en tillægsforsikring på elektronik på vores private forsikring, der dækker reparationer.
Men det kan jo være lige meget, at man har en forsikring, der dækker, når en TDC-medarbejder har solgt os en mobil, der åbenbart slet ikke kan repareres!
Telefonen var dyr nok, og vi havde da helt sikkert ALDRIG købt den, hvis vi havde fået at vide, at den ikke kunne repareres, hvis den gik i stykker.
Desuden må man jo sige, at det med den ekstra holdbarhed var en del overdrevet, når telefonen begynder at gå i stykker allerede efter 10 dage.
Selv om vi fortsat er kunder hos TDC, så er det møgirriterende at blive udsat for en ekspedient, der i den grad "oversælger" varen, og at man derefter risikerer at blive afkrævet 300 kr. for at få sendt telefonen ind til reparatøren, bare for at få at vide, at "den kan ikke laves - men du kan få en ny (brugt!), hvis du lige smider et par tusinde oven i dem, du allerede har betalt for telefonen" er ikke særlig kundevenligt.
Så TDC, stram lige op og lær jeres sælgere at være realistiske om de produkter, de langer over disken!

M.v.h.
Annelise

Hej Annelise,

Det glæder os du har haft en god oplevelse i en af vores butikker. Jeg har gennemgået dit indlæg og kan sagtens forstå dine frustrationer og ønsker at hjælpe.

Jeg vil meget gerne gå videre med dette så vi kan finde frem til en løsning. Det er på ingen måder vores intention at sælge en telefon som ikke kan virker. Jeg tager derfor kontakt til butikken samt sender dig en email og jeg vil vende tilbage med et svar.

Du må derfor meget gerne sende os en email på: socialemedier@tdc.dk med dette indlæg samt adresse og kontakt nummer. :)

Hilsen Amir

Alt for dårlig service og ventetid hos TDC

Min mand og jeg har købt to mobiltelefoner, hvor TDC herefter skulle være vores udbyder. Efter at have sat simkortene i, kunne vi ikke komme på nettet. Brugte 2,5 time en dag på at ringe til TDC. Efter vi kom i kontakt med dem, fik vi at vide, at man ville sende en vejledning, så vi selv kunne ordne det. Vejledningen indebar så mange muligheder, at det var totalt uoverskueligt. Næste dag brugte 1,5 time i TDC forretning. De mente selv at have hjulpet os med problemet. Men nu kunne den ene mobil ikke komme på nettet og den anden var total død. Ringede igen i 2 timer på at få fat i en medarbejder som kunne hjælpe. Det lykkedes ikke. Kørte over til vores søn, som klarede problemet på nøjagtig 2 minutter. Det kan ikke gå hurtigt nok med at komme tilbage til vores gamle udbyder.
SophieF tyckte detta omdöme var användbart

Hej Helle,

Jeg kan sagtens forstå din frustration og det er på ingen måder vores interesse at du skal vente så lang tid på at komme i kontakt med os. Desværre har vi meget travlt på vores linier, som resulterer i et længere ventetid. Samtidig har der været en del lynnedslag over den sidste uges tid og det har fået mange kunder til at kontakte os.

Dette er på ingen måder en undskyldning, da 6 timer er for lang tid at vente. Jeg vil desuden sige at det er godt I har en søn der kan hjælpe med disse ting. Jeg håber desuden at I forsætter med at have os som udbyder.

Hvis I fortsat har spørgsmål eller blot ønsker at kontakte os er I velkommen til at skrive til socialemedier@tdc.dk.

FEJL, FLABEDE EKSPEDIENTER OG DÅRLIG - SERVICE SKYND JER VÆK

Jeg må på det kraftigste fraråde folk at tegne nogen form for abonnementer hos TDC, jeg har altid været kunde hos TDC også da det hed TeleDanmark osv. jeg har aldrig haft mobil telefoni, internet og telefon andre steder. MEN..
Nu har jeg haft problemer med alle produkter hos dem,
Internet kunne de kun levere 4-5 MBit, men kunne dog sagtens fakturere for 10 MBit, for som de sagde "4-5 MBit er mere end rigeligt til privat forbrug" OG HVAD SÅ JEG BETALER FA**** FOR 10 Mbit.
På mit mobil abonnement klumrer de rundt i regninger og abonnementer og ringer man til kundeservice siger de en ting, når man så står hos TDC i rosengårdscentret siger den ene bumsede teenager efter den anden, det ved de ikke noget om hos kundeservice, det er os der kender tingene, de er bare personer der bliver sat på for at tage telefonen de har ingen uddannelse i TDC. Men alligevel lykkes det gang på gang at lave fejl i tingene for de små bumsede ekspedienter. Så nu har jeg pludseligt et abonnement med 2 simkort hvor jeg ikke kan bruge det ene til noget og nu har de fjernet mit nummer fra oplysningen, det er korrekt at jeg har bedt dem om det, men de har sgu fjernet det forkerte nummer på trods af jeg 3 GANGE har spurgt 3 FORSKELLIGE medarbejdere om de er sikre på det er det rigtige nummer.
Nu vil jeg i hvert fald ikke mere, loyale kunder finder sig fa**** ikke i alting.

Kan også fortælle at de har solgt en 2 MBit / 512 KBit forbindelse til 249,00 kroner om måneden til mine forældre som er +60 år og også altid har været kunder hos TDC, bemærk det er næsten til samme pris som jeg har Fiber 60 Mbit / 60 Mbit for hos Waoo.
Det kan man da kalde at tage folk i rø***. forklaringen fra TDC er, at kablerne i jorden er for dårlige til at trække mere. Hmm men derimod er kablet til deres konto stort nok da de jo ikke skærer ned i prisen!!! hvor fanden er samvittigheden ???
ang. mine forældre skal jeg nok overtage vejledningen af deres abonnementer herfra og så må i finde nogle nye kunder at tage rø*** på for de gamle kunder vil ikke mere.
Daniel S. Lissner, SophieF och Birthe Kristensen tyckte detta omdöme var användbart

Hej Anders,

Beklager de uheldige forløb du har haft - det er selvfølgelig ikke vores intention at lave fejl i dine abonnementer, det håber jeg du ved.

Hvis der er noget du skal have undersøgt på dine abonnementer (eller dine forældres)

Er du velkommen til at sende din henvendelse til: Socialemedier@tdc.dk med adressen/adresserne i samt et kontaktnummer til dig.

Hilsen Martin J

TDC A/S Support

Bredbånd, tv, telefoni og mobil - aktuelle tilbud og onlinerabat. Vælg mellem flere forskellige løsninger, der passer dine behov.

Besök TDC A/S

Skriv till: socialemedier@tdc.dk