Styledelux omdömen

Styledelux omdömen

Bra
8.6

ADVARSEL: Giv ikke dit mobilnr til virksomheden - de spammer

Styledelux sender spam til min mobil, med tilbud om 20% rabat - dette til trods for, at jeg udelukkende har oplyst mobilnr. ifm en handel, og ALDRIG givet tilsagn om, at de må kontakte mig på min mobil eller mail med tilbud.

Har henvendt mig til firmaet og bedt dem stoppe denne uønskede adfærd, men trods løfter om, at det vil ophøre, fortsætter de med at sende sms´er med tilbud.

Det er en rodet kundeservice og en virksomhed, som ikke kender loven!

Lynhurtig forsendelse! Reddede fødselsdagen!

Vi ville gerne lige nå at nuppe et par sko og et armbånd til udsalgspris inden vi skulle til fødselsdag. Bestilte torsdag og håbede at de også kunne sende torsdag, så pakken var fremme inden lørdag. Ringede og spurgte om det kunne lade sig gøre, og fik en venlig medarbejder i røret, som sagde at hun havde gjort et eller andet, så ordren ville blive prioriteret. Dagen efter var pakken klar til afhentning i Døgnboksen. Hurra for Styledelux. Vores fødselsdagsgave til veninden er reddet!

Super og hurtigt

Styledelux er en god netbutik, vi har handlet med dem flere gange og tøjet kommer meget hurtigt. Det er nemt og der er masser af gode tilbud på kvalitetsmærker. Kunne ikke ønske os bedre =)

Forkert vare tilsendt og elendig kundeservice

Jeg bestilte en enkelt vare med posten (en blazer) og fik tilsendt en nederdel. Ventede derefter i telefonkø i 12 minutter, selvom jeg tilsyneladende var nr. 1 i køen for derefter at få håbløs betjening....

Træls oplevelse

Alt for langsom ekspedition - et system der er nede er ikke en god undskyldning, så må I tage tlf. istedet for.
Sendte cardigan retur pga. hul i ærmet fredag - skulle bruges onsdag - hørte intet før en mail torsdag.
Sorry - det skal bare kunne gøres bedre :-(
Hilsen fra
Vibeke

DÅRLIG OPLEVELSE

Jeg har bestilt nogle bukser d. 28 feb og i dag d 7 marts har jeg stadig INTET hørt, jeg har skrevet flere mails og efterspurgt mine bukser og har stadig INTET hørt.
Jeg kan ikke anbefale Stylrdeluxe og jeg handler ikke her igen!

Fin behandling

Et firma man kan have tillid til.

Super service, kun at anbefale.

Min favorit e-butik

Har handlet hos dem i flere år og der er altid gode udsalgspriser. Jeg havde givet dem 5 stjerner hvis de havde valgt levering til det posthus jeg havde bedt om på min ordreformular, i stedet måtte jeg tage en omvej.

Alt iorden :-)

Nem og overskuelig hjemmeside, alle ønskede varer hjemme - hurtig levering.
Kan kun anbefales ;0)

Super service som altid og lynhurtig levering!

Fantastisk udvalg af tøj og sko til både kvinder og børn. Som dansker i udlandet vender jeg gang på gang tilbage til Styledelux, når jeg skal shoppe tøj til mine tre børn eller selv vil have noget, som ikke alle andre går i. Altid super service - brugbare svar på eventuelle spørgsmål - og lynhurtig levering selv under udsalg, nård er er ekstra meget tryk på. Kan kun varmt anbefale Styledelux.com :-)

som altid perfekt service

dejlig overskuelig hjemmeside. Nemt at handle og betale og hurtig levering.

Super service - mange roser herfra

Hurtig levering og hurtig tilbagebetaling ved retur. Mange roser herfra

Hurtig og korrekt levering.

Efter bestilling af varer fra en overskuelig og brugervenlig hjemmeside blev varerne leveret hurtigt. De leverede varer var i overensstemmelse med min bestilling.... Så ingen dikkedarer, jeg fik de rigtige varer :-)

Super fint - der burde dog være fri Porto ved køb over 500 kr;)

Super fint - der burde dog være fri Porto ved køb over 500 kr;)

Alt forløb perfekt

Hurtig levering , lav Porto ....perfekt

Fin service

Rigtig fin service :-) Bestilte dog en glimmernederdel, der dryssede over hele mit hjem, det er ikke Stuledelux skyld, men forstår ikke, at både designeren eller Styldedelux vælger at sælge den. Returnerede den og fik penge tilbage, så alt i alt en god service!

hurtig levering

alt perfekt hurtig levering og god information

Gode varer - lang levering

God hjemmeside med et godt udvalg og overskuelighed.
Jeg bestilte nogle Hummel varer på tilbud. Leveringsprisen på 39,- var ok, men jeg bestilte det søndag og modtog det fredag. Her har Post Danmark dog også en stor del af ansvaret.

Styledelux Support

Kvalitetstøj og designertøj til kvinder og børn. drengetøj i str 0-12 år og altid smart søde og seje mærker. Pigetøj i str 0-16 år og altid søde og seje mærker til de små piger og store piger. Babytøj i et bredt udvalg. Dametøj, den nyeste mode

Besök Styledelux