Streetman omdömen

Streetman omdömen

9.4

Super hjemmeside

Nemt og handle samt hurtig levering.
Thumbs up herfra.

Super service, nem hjemmeside og hurtig fragt!

Det er en super god hjemmeside, med en masse fedt tøj. Det er nemt at finde rundt på hjemmesiden, priserne er helt overkommelige, og fragten er helt i top. Alt i alt, super godt, kan klart anbefales!

Super

Lækre varer til nogle gode priser. Hjemmesiden er nem at finde rundt i. Hurtig levering. Synes det var lidt besværligt selv at skulle skaffe/printe sedler til returnering - men Strretman gør det jo sikkert for at holde omkostningerne nede.

Nemt og hurtigt

Dejligt nemt og levering dagen efter. Bestemt ikke sidste gang.

Altid hurtig levering

Modsat andre gode tøjfirmaer som Smartguy og Zalando, som ofte har op til en uges leveringstid, kommer tøjet fra Streetman altid inden for 2 hverdage, hvilket er et vigtigt parameter for mig. Derudover et fint udvalg af kvalitetsvarer. Anbefales.

Super over hele linien...

Alt perfekt, hurtig levering, super varer, ingen porto, kun +++ herfra.

Streetman

der er ikke noget at sætte en finger på

Fedeste tøjudvalg i DK

Streetman er nok den tøjshop herhjemme jeg falder mest for. Priserne er også til at have med at gøre. Dog var min seneste bestilling lidt irriterende, da den ene hoodie til 800,- blev leveret med et 6 cm langt hul i lommen. Jeg beder og udbedring på mail og får at vide, at de kan tilbyde 100,- kr i refundering eller sende retur. Egentlig gad jeg ingen af delene, dels fordi det er lige op til påske, så der ville gå 100 år inden jeg fik en ny og dels synes jeg ikke 100,- kr er noget særligt, taget trøjens pris i betragtning. Men det var sådan det endte. Trøjen er syet sammen og er naturligvis stadig frisk på at besøge siden igen, når tøjskabet mangler lidt på stangen ;-)

Super

Er super glad for og handle hos streetman.dk.
Hurtig levering, og servicen er i top

Nemt og ligetil

Hurtige svar på spørgsmål og en venlig betjening og leveringen er hurtig

FEDT!!

Super god service, og hurtig levering :), - kan klart anbefales

Fantastisk kundeservice - Ekstrem hurtig levering - SÅDAN!

Ikke noget at sætte en finger på

Leveringen er lynhurtig 1 dag for mig, og servicen var i top under hele købsprocessen - Kan varmt anbefales til alle. Oveni hatten er priserne helt i bund, sådan!

Altid god og hurtig service.

Altid god og hurtig service, også selvom jeg er lidt besværlig ed størrelserne og tit skal bytte / returner en vare.

Super Handel

Bestilte en FAT 313 Track Top - Hurtig levering, og varen var helt efter mine forventninger !!!

Kan kun anbefale at handle hos Streetman.dk :)

nemt og hurtigt

Stort udvalg og hurtig levering. ..

God butik

Det er god service og billige priser.

Mere info omkring os:

Husk altid:

Dag til dag levering - Billig fragtmetoder - Køb for 1.000 kr. og modtag en Flexfit cap eller Wow beanie uden beregning

Om Streetman.dk

Vi fører et bredt udvalg af streetwear, skate og fashionwear. Du kan finde meget forskelligt på webshoppen, blandt andet caps og et bredt udvalg fra mærket Panuu. Firmaet bag Streetman.dk, har eksisteret siden 2003 og har derfor opbygget stor erfaring indenfor internet-handel. Vi tilbyder et bredt udvalg af street, skate og fashionwear til fornuftige priser, uden at der spares på service/kvalitet og support. Når du handler på Streetman.dk får du dag til dag levering og billige fragtmetoder. Ydermere kan du, helt uden beregning, få 1 stk. Flexfit cap eller Wow beanie med når du handler for mere end 1.000 kr. (eksl. fragt)

Besök Streetman

Sådan kontakter du os: