Storebaelt omdömen

Storebaelt omdömen

Lågt
4.6

Dyrt

Der er ikke meget andet at skrive, end det er dyrt at køre over broen. Hvorfor skal det være gratis at komme fra Jylland til Fyn og retur, og så skal det koste penge at komme fra Sjælland til Fyn? Hvad om det kostede 125,- fra Sjælland til Fyn og så 125,- fra Fyn til Jylland? Og det samme retur. Det ville give mening.
Grunden til jeg giver to stjerner er at udsigten er fremragende... I godt vejr..

CHECK KONTOUDTOG når du bruger Brobizz

Brobizz fungerer fint, men det er IKKE hver gang, man får rabat når man kører frem og tilbageover broen inden for få timer, så check dit kontoudtog.
Brobizz og Storebælt har overdraget regnskabet til en 'tredje' part, og nu kan de ikke styre processen. Når man ringer til Kundeservice, henviser, den ene til den næste og næste igen... Det er et mareridt. Hjemmesiden fungerer langt fra optimalt

total mangel på kundepleje

Natten til fredag den 6/12-13 hvorfor er det at man stik imod alle prognoser vælger at holde en bro lukket når der på ens egen hjemmeside står.at den er åben op.til 25 m/s?? Jeg synes det er noget pjank! At man så vælger ikke at holde sine kunder opdateret med bare en times interval... Saltsprederne er i skrivende stund returneret til Fyn Kl 0108... Kom nu igang S & B...

Dårlig kundeservice

Længe har jeg ikke længe oplevet SÅ dårlig kundeservice!!!!!

Jeg er ikke i besidelse af min BroBizz og derfor ønskede jeg at spærre den.
Beklageligvis kan man ikke logge på BroBizz's hjemmeside med email som brugernavn. Da jeg ikke er i besidelse af min BroBizz har jeg ikke BroBizz nr. og kan heller ikke logge på den vej igennem.
Det lykkedes mig at logge på Øresundsbroen hjemmeside og der klikker jeg rød knap som repræsenter spærre, ved fanen BROBIZZ/BROKORT. Så regnet jeg med at min BroBizz var spærret.

Nogle dage efter bliver der hævet lidt over 600kr fra vores konto fra BroBizz. Jeg skriver til brobizz for at spørge til hævelsen, da vores BroBizz er spærret.

1. mail:
- kan ikke finde mig i systemet da jeg ikke har oplyst brobizz nr.

2. mail:
- "Som du skriver, har du muligvis spærret din BroBizz hos Øresund, men her hos BroBizz A/S, hvor du har din BroBizz, er der ikke registreret en spærring før nu."

4. mail:
- "Da du har en BroBizz her fra BroBizz A/S, der på ovenstående tidspunkter har passeret Øresund, er vi blevet bedt af Øresundsbron om at opkræve disse beløb af dig."
(det giver ingen mening, at jeg skulle kunne have spærret min BroBizz via Øresundsbroen og så beder Øresundsbroen BroBizz om at hæve penge i deres sted til de 3 dobbelte pris.)

5. mail:
- "Du oplyser, at du har spærret din BroBizz fra BroBizz A/S hos Øresundsbron. Dette kan ikke lade sig gøre. Jeg formoder, at du i stedet for at spærre BroBizz´en har opsagt dit BroPas, som er en særlig rabataftale, der laves med Øresundsbron. Denne aftale gør, at man kan komme billigere over Øresund, og har man ikke den mere, kører man over til de helt almindelige priser, dog minus de 5 %, som der opnås via brugen af BroBizz."

Samarbejde mellem BroBizz og Øresundsbroen er så dårlig.
Kundeservice fra BroBizz er virkelig ringe i 5 mail kigger de ordentligt på min sag og gør mig opmærksom at min BroBizz ikke er spærret.

Jeg vil fortsat mene at jeg er blevet misvejledt af øresundsbroen hjemmeside vedr. spærring.

Problemer med ændring af kortoplysninger

Vær opmærksom på, at det kan være svært at ændre betalingskort, som er tilknyttet eksisterende bro-bizz. Jeg har opgivet og har i stedet bestilt en ny!
Fordi noget er Storebælt og noget er Bro-Bizz A/S, skal man oplyse sit Brobizz nr. (8-cifret) når man skal logge ind - problemet er bare, at det Brobizz nummer ikke fremgår nogle steder på kontoudtog/faktura som bliver sendt ud... så med mindre man logger ind ret tit på sin Brobizz (hvem gør lige det??) og dermed kan huske Bro-bizz nr. og logindetaljer, ja så ser jeg ikke anden udvej end at bestille en ny og gratis bro-bizz - og som andre har nævnt, så kan man ikke ændre det pr. telefon.

Mærkeligt

Bestilte en brobizz og skulle indtaste mine kreditkortoplysninger. Der var ingen depositum, men der blev straks efter reserveret 1,- på mit kort. Jeg tænker bare på om jeg skal holde øje på hvad de fremadrettet trækker, når der højt og tydeligt står 0,- i depositum? Det er selvfølgelig ikke noget der betyder noget, men irriterende at man ikke kan regne med det de skriver..

Fungere upåklageligt!

1. Løsningen med en brobizz er genial! 1-2-vupti, og man er igennem betalingsterminalen!
2. Website er let og overskuelig og mulighederne for at opnå yderligere rabat ved besøg af attraktioner på den ene eller den anden side af bæltet er ligeledes let at overskue.
3. Telefonservice i forbindelse med ændring af kortnummer var behjælpelig med at levere de oplysninger, jeg havde brug for.
Alt i alt et godt produkt.

Dårlig sertvice med opdateringe af nyt kontokort

Har fået nyt kontokort og skal derfor opdatere det til diverse ting som trækker penge automatisk på mit kontokort. Her i blandt min Bro Bizz. Men dette kan ikke gøres over telefonen i følge "service medarbejderen". Jeg skal først finde min bro bizz i bilen - tilbage til computeren for at gøre dette, da det kun kan gøres over nettet. Bare en dårlig service!

Hurtigt og effektivt

Jeg anbefaler Storebæltsbroen som et troværdigt produkt, da der er mange produkter at vælge imellem, når man skal over Storebælt. Prisen på produkterne er nemme at overskue, og der er en del penge at spare, hvis man i mit eget tilfælde har BroBizz-abbonement til Storebæltsbroen og Øresundsbroen. Desuden kan man opnå rabat på entrébilletter til bl.a. Givskud Zoo og returbilletten til Storebæltsbroen.

Pengemalkning til den store guldmedalje

Hold nu kæft en stiv pengemaskine vi her har tale om. Min kære svigersøn var så uheldig at have fået oplyst forkert pris for sit køretøj, og strandede derfor på østsiden med 200 kr for lidt til betalingen. Vi blev derfor selvsagt nødt til at komme til undsætning med kontanter fra vestsiden, men selvfølgelig skal vi da også afkræves for en tur!!! Helt ærligt hvor er vi henne med sådan et pengemalkningssystem. Alle kan sgu da være uheldige, og det er jo ikke ligefrem fordi vi har spist os tykke og fede på en restaurant uden at kunne betale. Hvor besværligt er det lige at lade os betale fra vestsiden og vende om igen. Og jeg fatter intet af deres såkaldte "kundeservice" på stedet! Hmm fraværende vil jeg nok sige! Kundeservice på telefon!!! Hmm de holder da weekend! Det er vel også for meget forlangt at kunne komme i kontakt med dem kl. 12 en lørdag. Det er jo heller ikke ret mange penge den bro indbringer. 1 stjerne for udmærket asfalt.

Udemærket

Storebælt har en fin hjemmeside med meget information.

Ved betalingsanlægget ved broen, kunne der godt være flere manuelle baner, således at man ikke skal holde så længe i kø. Jeg gad ikke opleve en af de værste udrejsedage på året og så skulle passere betalingsanlægget i den mauelle bane. Det må da tage ekstremt lang tid at passere der!

Ingen problmer overhovedet...

De gange hvor jeg har benyttet Storebælt.dk har jeg ikke haft nogen problemer... der kan man finde alt fra information om Brobizz og til billet priser..

Är Storebaelt ditt företag?

Lär känna dina kunder.

Logga in som ditt företag Läs mer

Är det här ditt företag?

Logga in som ditt företag

A/S Storebælt Support

Aktuel information og inspiration til din tur over Storebæltsbroen.

Besök Storebaelt

Vi finns här: Storebæltsvej 70