Stofa omdömen

Stofa omdömen

Lågt
4.2

Detta omdöme har rapporterats av vårt detektionssystem för bedrägeri och grovt språk för grovt språk.

Trustpilot Kundservice är i färd med att undersöka detta omdöme.

Efter undersökningen kommer det antingen tas bort eller returneras till Trustpilot.

Se våra riktlinjer för omdömen här.

Elendigt i Aalborg

Virkelig dårligt man betaler flere 100 kroner, men stadig bliver smidt af nettet gang på gang på gang! Nu 5. gang på denne time. Det jo for galt!

Alt for svingede

Der var ofte udfald på internetforbindelsen og det er ikke hvad man forventer når man betaler flere hundrede kroner om måneden. Når man ringer til dem, vil de ikke hjælpe fordi man har en anden router tilkoblet sit DSL modem... Det er bare en router?! Jamen altså... Heldigvis bliver jeg snart "tvunget" til at få en anden DSL-udbyder pga. flytning.

Jeg vil ikke anbefale Stofa.

Hilsen Troels

Ringe skift fra SE til Stofa

Efter at overgangen fra SE waoo til stofa var en katastrofe med dødt tv i flere dage døde min IP indgang boks i dag. En tekniker skal komme og se på problemet, desværre er den første ledige først om 14 dage, indtil da ingen TV, internet eller fastnet telefoni. Ringe service. Jeg skifter til TDC,

Aaaaaaalt for lang ventetid på telefon!!!!

Ringer ind for at få en tekniker ud, sidder på vent.... vent .... vent.... det tager sammenlagt næsten en halv time!!!
Uacceptabelt er desværre tvunget til Stofa der jeg bor.
kan IKKE anbefale Stofa.

STOFA er det værste jeg har været udsat for

Vores fiberboks virkede ikke længere, så vi fik en ny monteret. Montøren kunne dog ikke få gang i den, så han kørte med kommentaren: Det kommer i løbet af dagen, men ellers ringer du bare til vores kundeservice - så fikser de det lige.
Nu er det 3 uger siden, jeg har ringet stort set hver dag til STOFAs tekniske support, og hver gang bliver der sagt, at de vil bestille en screening ........... Ingen internet, kan ikke betale regninger, tjekke E boks eller digital postkasse, email eller banken - og alle de andre ting som bare ikke kan løses uden internet. De er skide ligeglade hos STOFA ! ! Der sidder én eller anden skoledreng og tager telefonen: "Det er vi sørme kede af - vi gør alt hvad vi kan - vi har så travlt - gå på biblioteket og få ordnet dine ting - eller gå over til naboen ......
Jeg anbefaler aldring STOFA.
Problemet er bare, de har eneret på fiberforbindelsen her hvor jeg bor. Jeg bor på landet langt fra bibliotek og naboer ...

at jeg selv skal ringe når min telefon nu ikke virker !!!!!

Jeg syns ikke det tyder på meget service

Værste service nogensinde

Flyttede til Odense i december 2013. Har ikke længere tal på, hvor gange at, vores forbindelse i hjemmet forsvinder. Det er virkelig dårligt! Fraråder virkelig alle fra vælge de syndebukke.

Et produkt med evige fejl.

Oplever hver eneste dag problemer med Smarttv (zaptor). Det virker stort set aldrig. Ligeledes er det med Wep tv apps, på alle platforme, virker aldrig.
Kan ikke anbefale nogen at benytte Stofa.

Hvis jeg havde mulighed for at vælge anden udbyder, ville jeg skifte til en anden udbyder!!

Betaler for en god forbindelse, men det skulle man ikke tro for jeg bliver tit smidt af mit internet. når man så ringer til Stofas kundeservice skal man vente en time for at snakke med en. De giver så en ny undskyld vær gang man snakker med dem. Hader stofa!! hvis jeg flytter ind et andet sted en gang og jeg kun kan have stofa der, fra vælger jeg boligen kun på grund af stofa!

MEGA DÅRLIGT!

Har siden jeg flyttede mit netværk over til stofa haft problemer med det. Det falder konstant ud og holder op med at virke. Tror min jeg har ringet 10 gange til dem for at få løst problemet og hver gang får man vidt forskellige forklaringer på hvorfor det ikke virker. Sidste gang jeg kontaktede dem fik jeg den besked at de ikke kunne gøre noget for at løse mit problem med deres trådløse netværk, men kunne prøve og sætte kabel i, ellers mente de det var de andre i bygningens netværk som påvirket mit til ikke og virke optimalt, hvilket ikke har været et problem før med andre udbyder.

Hvordan kan man drive forretning med det serviceniveau....

Jeg udlejer lejligheder og har sommetider udskiftning af lejere.... Stofa skal håndtere tv-signalet og sørge for afregning med den gamle lejer, samt fremsendelse af tv muligheder til den nye lejer. I disse sager har jeg endnu ikke oplevet en udskiftning uden fejl og de svarer ikke tilbage på alle henvendelser til kundeservice. De er oveni købet så fræk at skrive tilbage, at de ikke har svaret på alle de mails, som kunderne har sendt til Stofa. Mit spørgsmål er bare... Hvordan kan man drive forretning med det serviceniveau og meget høje fejlprocent ?

SE / STOFA kunde i 2 huse (Men ikke længe)

Hvordan kan en virksomhed af den kaliber leve med & af sig selv ? Vi har i 2 år haft SE og aldrig oplevet problemer og efter overtagelsen af STOFA er der pludselig ikke noget der duer ? Ingen aftaler holdes, vi kan ikke komme igennem til teknisk support og når man efter 2-3 timer kommer igennem kan de ikke hjælpe (midstet IP adr. ? Udskiftning af TV box der er 2 måneder gammel?, Der er hul i gennem, men vi kan ikke hjælpe dig med at oprette internet før vi har haft en tekniker ude og han kan komme om 5 uger ? Vi har 2 udlejningshuse hvor kunder nu sidder og ikke kan se TV, Internet og har ret til større kompensation end huset koster at Leje og en leverandør der ikke magter at se problemerne i øjnene. (Vil lige sige at vi har snakket med mange gode medarbejdere der er fustreret og har prøvet at hjælpe os, men problemet ligger i ledelsen... Tror nok at manden var årets leder for år tilbage ? hmmmm ned af bakke vi alle kan gå.....

Stofa - ikke godt nok

Efter mere end 45 minutter i kø i dag den 21. maj.
Jeg ringer til teknisk support for at spørge om "hvornår de kommer i morgen" med det formål at få repareret kablet i haven der noget uhensigtsmæssigt er blevet hugget over.

Jeg oplyste, at tiden var bestilt til mellem 12.00 - 16.00 og jeg ville gerne have de ringede en halv time før. Så kunne jeg stige ind i en bil og køre hjem fra arbejde.

Nu svarede manden i teknisk support, at han synes det var ok jeg havde ventet i 45 minutter. For tidligere var det en time (det skal parantes siges at jeg ringede mellem 13.00-14.00 som er en grøn periode på virksomhedens hjemmeside...altså en side hvor man "nemt kan få forbindelse med en medarbejder") og dernæst oplyste han videre, at de ikke kom i morgen mellem kl. 12.00 - 16.00...for de havde skrevet mellem 09.00 - 12.30.
Stofas tidspunkt var ikke blevet bekræftet af mail eller lign. dokumentation. Det var altså ord mod ord. Kunde mod virksomhed. Jeg foreslog derefter 12.00 - 12:30. Det var det "fælles tidsrum".
Men det ville medarbejderen ikke være med til i teknisk support. Jeg bad om hans chef. Det tog 16 minutter før samme medarbejder kom tilbage og sagde jeg skulle finde løsningen i kundeservice og ikke teknisk support hvor han sad. Det var nemlig dem der havde oprettet aftalen.
Jeg fik aldrig medarbejderens chef i teknisk afdeling og medarbejderen ville ikke oplyse navn. Men kære chef for teknisk support: - Det vil være en betydelig god ide om du lærte dine medarbejdere at tale ordentligt til kunder. Og at løse problemer. Og at tage telefonen. Og at vende tilbage. At tage udgangfspunkt i noget så forældet som i kundens behov. Det gør I ikke.

Det kan ikke blive til mere end en stjerne. Gerne nul om muligt.

MEN

Nu kom jeg over til Kundeservice og her talte jeg med Jonas. Med netforbindelse jsj@stofa.dk.
Nu blev der gjort en helt anden indsats og efter kort tid havde Jonas fundet en løsning., Han havde gjort betydelig personlig indsats. Havde været behagelig i telefonen, løsningsorienteret og fleksibel.
Kære Stofa: Gør Jonas til chef. Det vil være min anbefaling. Jonas får FEM stjerner.

Det kan derfor kun blive til tre stjerner ...sorry Jonas...du fortjener mere....men jeg håber din chef læser det og giver dig en lønforhøjelse. Stofa kan jo tage lidt af pengene fra lønkontoen i Teknisk Support. Jeg ved lige præcis hvem jeg har i tankerne som de skal tage det fra.

Venlig hilsen

Preben Merrild Angelo

Kundeservice ikke eksisterende

Bestilte internet og tv igennem vores lokale antenneforening, internettet har virket fint, men tv har på intet tidspunkt fungeret optimalt. Trods det at deres udsendte tekniker der opsatte al udstyret sagde at det virkede som det skulle.
Har haft held med at komme i kontakt med kundeservice en enkelt gang ud af ihvertfald 20 forsøg, og da jeg endelig kom igennem blev jeg stillet videre til en anden og ventede så yderligere 30 minutter i kø inden jeg gav op... Var et kort bekendtskab, men jeg nægter at betale for noget som ikke virker og en kundeservice de ikke eksisterer..

Hold dig væk fra dette elendige firma

En måned efter overgangen til Stofa, 2 forsøg og 4-5 opkald uden noget synderligt svar på hvornår der kommer en løsning med 40 minutters venten i telefonen i snit, så er jeg godt og grundigt træt af Stofa.

Hej Christopher

Vi indrømmer gerne der har været ekstraordinært travlt i den seneste periode. grunden til dette er at vi er slået sammen med SE og integrering af nyt IT system. Det har givet os flere komplikationer end forventet og vi beklager at det har resulteret i lange ventetider.
Vi arbejder på at få svartiderne ned igen normalen. Ventetiden er nedadgående så det går den rigtige vej.

Jeg håber du har fået svar på det du ønskede og vi beklager endnu engang de gener du har haft.

Advarsel ! - Hold dig langt væk fra Stofa

Fuldstændig katastrofal dårlig Kundeservice. Har været kunde i 2 år med alle produkter inkl 150 mb internet (deres hurtigste forbindelse), ekstra abonnementer som Cmore på smart tv osv. Hver anden dag må jeg ringe og reklamere fordi både internet, tv og smart tv skiftevis har problemer. Idag tirsdag efter påske er internettet igen ude af drift - på Stofas "hurtigste forbindelse". Hver gang man ringer til supporten er beskeden "har du checket dine ledninger - prøv at tænd og sluk og vi sender en tekniker". De er fuldstændig særdeles ligeglade med dig som kunde og forbruger af et produkt. Forleden ringede jeg og bad om at tale med en overordnet i Kundeservice og her var beskeden "det kunne jeg ikke få lov til for sådan fungerede det vare ikke hos Stofa". Nu har jeg mistet tålmodigheden. Plattenslagerfirmaet burde få 0 stjerner lige på stedet !

Hej John

Tak for din henvendelse.

Det er et beklageligt forløb du har været igennem og bestemt ikke den måde vi ønsker at behandle vores kunder.
Det er altid muligt at tale med en leder fra Kundeservice hvis du har behov for dette. Du kan også sende en reklamation til os på reklamation@stofa.dk.
Nu har du desværre ikke sendt dit kundenummer med din henvendelse her så jeg kan ikke tjekke op på din sag.

Jeg vil anbefale dig at skrive til os så vi kan få kigget på din sag og evt. sende en tekniker ud til dig som kan tjekke din installation igennem.

Totalt i orden!

Sikke mange utilfredse anmeldere her på trustpilot, men jeg har kun gode erfaringer så det vil jeg gerne fortælle om!
Efter overflytning fra Sydenergi fiber til Stofa var der lidt ventetid på den nye forbindelse som skulle opgraderes fra 45/45 mbit til 60/60 mbit hvilket tog 16 dage, men set i lyset af at man skulle flytte 65000 kunder over fra et system til et andet var det da absolut til at leve med da vi jo bare havde den samme upåklagelige forbindelse som vi hele tiden har haft uden problemer.
Kundeservice fungerede glimrende og holdt mig løbende underrettet, og med det samme forbindelsen var opgraderet fik jeg mail om at nu var det klaret.
Efterfølgende har jeg spurgt til betalingen vedrørende differencen mellem den gamle og den nye forbindelse, bare for at sikre mig at jeg ikke kom til at betale for mere end jeg har fået og fik på trods af påsken hurtigt svar tilbage at man havde krediteret en hel måned 60/60 mbit forbindelse så jeg har fået en hel måneds gratis internet!
Tusind tak Stofa, jeg ér glad for at være Stofaejer!

Simpelthen ringe

Der er alt for mange udfald i forbindelser, og det tager for lang tid at få tingene ordnet. Nu har der gentagne gange på kort tid været problemer med både tv og internet, hvor der i flere timer ikke har været signal. Med flere timer mener jeg over 12. Det er simpelthen ikke i orden, når man betaler så meget for det per måned.

Hej Rasmus

Tak for din henvendelse.

Det er beklageligt at du har været uden forbindelse på nettet så mange timer. Nu har du ikke sendt dit kundenummer med denne henvendelse så jeg kan ikke tjekke op på din sag desværre.
Jeg håber du i de perioder du har været uden signal har kontaktet vores support. Der kan nemlig være flere årsager til at forbindelsen ryger. De fleste gange kan de rette fejlen via telefonen og andre gange så kan det kræve et teknikerbesøg.

Jeg håber du er online igen :)

Venlig Hilsen Pernille

Internettet ustabilt, wifi på mobilen ikke eksisterende

Vi havde wifi på mobilen indtil nytår, herefter har det været hamrende ustabilt, nærmest ikke eksisterende. Stofa siger det er fordi de er gået sammen med SE, og de arbejder på sagen. Underligt, at de ikke melder ud på forhånd, så kunderne ved, der kan komme udfald, i stedet for at kunderne bliver sure og brokker sig..
Vi vil ikke vente på de får løst deres problemer og søger en afløser for ustabile Stofanet!

Hej Jan

Tak for din henvendelse.

Omk. udmelding om at SE og stofa er slået sammen er blevet gjort via brev tilbage i november/december 2013 via posten. Du skulle meget gerne have modtaget et brev den gang. Sammenlægningen af SE/ Stofa har været en del mere kompliceret end forventet og det beklager vi meget.

Din problemstilling med at du ikke har kunnet bruge wifi på din mobil skulle ikke have noget med migreringen at gøre men noget med udstyret at gøre. Nu har du desværre ikke sendt din kundenummer med din henvendelser her så jeg kan ikke se på din sag.

Jeg håber du er oppe at køre igen eller vil jeg anbefale dig at tage kontakt til vores support på 88303020 så de kan fejlsøge på din forbindelse. Hvis de ikke kan løse problemet over telefonen så sender de en tekniker forbi dig :)

Stofa Kundeservice og Support

Har du brug for hjælp?

Du er meget velkommen til at kontakte Stofas kundeservice eller tekniske support

Åbningstider: Kundeservice

Helligdage08 - 22
Juleaften & nytårsaften08 - 18
  Tlf.: 88 30 30 20

Kære Stofa-kunde

Stofa og SE har i den seneste tid flyttet intet mindre end 75.000 private tv- og bredbåndskunder fra Waoo! til Stofa. Men vi har været udfordret af uforudsete tekniske problemer, der har skabt alt for mange dårlige kundeoplevelser. Hos Stofa og SE betyder kunderne alt. Derfor vil Niels Duedahl, koncernchef i SE, gerne give en uforbeholden undskyldning: Se video med Niels her

Besök Stofa

Elektronik

Internetleverantörer

TV-leverantör

Stofas produkter

Trådløst bredbånd
Lynhurtigt bredbånd til fast lav pris hver måned inklusiv en række ekstra tjenester og adgang til WebTv i udvalgte foreninger.

SmartTv
Med Stofa SmartTv kan du starte igangværende programmer forfra, spole og leje film fra din sofa. Du får også mulighed for at vælge ekstra kanaler og forskellige film- og TvPakker.

Telefoni
Telefoni fra Stofa er enkelt og billigt. Det sikrer dig lave minutpriser og en god forbindelse hver gang. Og endda helt uden at købe ny telefon eller ringe på en ny måde.

Besøg stofa.dk for mere information.