Stofa omdömen

Stofa omdömen

Lågt
4.2

Håber de går konkurs

Det er simple hen den ringeste service, bruge over en halv time på at komme igennem til deres kundeservice, så taster jeg ja til at stofa gerne må ringe mig op for at høre hvad jeg synes om dem og deres forretning, men det sker heller aldrig. Har aldrig haft så langsomt net som jeg har nu, jeg har op til 40 i download men deres hastighedstjek siger jeg har 0.22, det er fandme langt fra 40, sikke noget pis at betale penge til. Kan kun henvise folk til at aldrig at få stofa eller opsige det ligesom vi har gjort.
Mvh Martin

Hold kæft en latterlig prispolitik!

Har internet og mellempakke + smart TV ved stofa (og en boks der er langsom og virker af h-til). Denne herlighed 547 kroner om måneden. (!). Jeg vil nu have den store pakke så jeg kan se noget fodbold. Det er dyrt at have en hobby, og den månedelige abonoment stiger derfor med 180 kr. Øv, men ok.
Jeg skal nu bestille det. Det kan man ikke via deres hjemmeside fordi jeg er med i en antenneforening. 35 minutters telefon kø afløses af en ellers sød supporter, som kan fortælle mig at det koster 199 kr. fordi en teknikker skal sendes ud og ændre noget i en boks i gaden. JAMEN HVAD SKER DER? Det skal koste 199 kr. for at man kan blive "kvalificeret" til at for lov til at bruge omkring 700 kr. om måneden. Dvs. at den månedlige pris faktisk er tættere på 200 kr. end 180 kr. om måneden det første år. Hvad er det for en oldnordisk tankegang. Hvorfor kan jeg ikke bestille det på nettet? hvorfor skal jeg have/betale for så sindsygt mange kanaler jeg ikke kommer til at bruge for at kunne få 3-4 fodbold kanaler? Og hvorfor skal kunderne straffes for at ville købe mere? Skal de også opkræve entre-priser i Føtex fordi der skal være nogen til at gøre rent efter kunderne kommer på besøg?

Håbløst tåbeligt og meget dumt. Meget dumt!

Generelt tilfreds

De skriver på deres hjemmeside, at de har travl mht. til kundeservice-emails i øjeblikket, men ikke at have fået svar på en der er sendt 26.03.2014 endnu, er simpelthen for dårligt
Og jeg har sendt en "hvad sker der lige?" besked tilbage via kvitteringsemail der blev sendt

Opkrævet for leje af boks i ca. 3 år, men har svært ved at få pengene tilbage

Jeg er blevet opkrævet for leje af boks i ca. 3 år, men har efter 4 uger stadig ikke fået pengene tilbage. Når man efter 30 - 40 min. kommer igennem til kundeservice, er de flinke og rare at tale med, og fortæller mig at bogholderiet har travlt, så derfor tager det tid. MEN - jeg skal betale 3 mdr. forud for mine abonnementer, og jeg tror ikke de vil accepterer hvis jeg sagde til dem, at jeg desværre har meget travlt, og derfor ikke har tid til at betale mine regninger. Det er for dårligt, at jeg for det første selv skal opdage fejlen, og derefter vente uger for at få mine penge igen. jeg har været kunde ved Stofa i over 20 år, men nu overvejer at finde andre løsninger.
Poul Pedersen

for mange udfald

Der er for mange udfald i nettet.Telefonservicen er for ringe - for lang ventetid.
Ved omlægning af programmer kunne jeg ikke modtage DR 1 og TV2 .

Verdens dårligste service.

Min datter fik 3 mdr gratis internet igennem en af deres sælgere. Men nu har hun fået 3 regninger. Jeg har prøvet at ringe til dem men det er umuligt at komme igennem. Jeg har sendt flere mail til dem/sælgeren men de gider ikke at svare. nu har hun sendt en mail hvor hun har oplyst dem om at hun ikke ønsker at være kunde hos dem.

Det virker ikke!

Det er ikke til at komme igennem til support. Et opkald tager ca. en time, så ring kun hvis du har god til...
Tv-boksen melder fejl igen og igen (E017-0).
Det kan simpelthen ikke være rigtigt at hver gang man slukker sit tv. Så skal man ringe til Stofa for at kunne se tv igen. Vi ser ikke ret meget tv i forvejen så hvis man skal bruge en time på at tale med stofa hver gang man skal se tv, så kan vi lige så godt lade være med at have et tv...

Ubrugelig og amatøragtig.

Stofa har overtaget efter Sydenergi. Men leverer IKKE varen. Mage til elendigt firma!

Elendig hjemmeside

Jeg har brug for en antenneforbindelse, MEN det er ikke muligt at finde den reelle pris på en basispakke på hjemmesiden. Lille pakke er prisangivet med farver og stor skrift 169 kr/mdr. Med småt og meget bleg skrift står der, at der kan tilkomme andre udgifter, som man så kan få oplyst ved at kontakte kundeservice. Så bliver prisen pludselig 202 kr/mdr. Det burde ikke være svært i vores digitale tid at konstruere en hjemmeside, hvor man kan se den reelle pris. Eller også er det fordi den reelle pris ikke findes ! Måske er alt til forhandling ???

Det er noget af det mest ustabile jeg nogen sinde har oplevet.

Man bliver lovet en stabil forbindelse mht. internet men der er problemer 90% af tiden med at det ikke virke ufatteligt at de kan tage så mange penge for noget der virker så dårligt.
personligt mener jeg mobilt bredbånd er mere stabilt en det stofa kan levere.

dårligste service jeg noget sinde har oplevet

Skulle skifte til Stofa. Har nu 1,5 måned ventet på en boks, så jeg kan se tv. Så kommer boksen og den er ikke opdateret og kan stadigvæk ikke vise tv.

Heartbreed bugs OpenSSL v1.0.1c på Stofa!

Hello

Jeg har kørt Heartbleed Scanner på min Android enhed og den siger at jeres app WebTV med OpenSSL v1.0.1 er VULNERABLE. Jeg tror også at jeres systemer og databaser er nu 0% sikkert pga. Heartbleed bugs. Kan i fix et stort Heartbleed sikkedshul eller opdater OpenSSL til v1.0.2?

Jeg afinstaller appen den indtil i fixer den.

Utrolig dårlige stofa

Mage til dårlig selskab skal man lede længe efter , deres internet samt tv er mere nede en oppe , er desværre stavnsbundet til dem da vores " Forening" mener de har gjort en god deal med stofa.....for hvem mon , jeg er ikke ene med min mening flere end de stofa ønsker er utilfredse med stofa og har ikke andet end problemer med dem , regnvejr er lige med intet tv , gang på gang er der udfald på nettet og selvfølgelig er der straks en " ekspert" der er sat på opgaven for at løse problemet , bare for at problemet dukker op igen næste gang.. jer med jeres eksperter , og så vælger i også lige at sætte priserne op , kunne jeg dog bare slippe for stofa var jeg væk.

"Stofavælgere har det nemmere" - hvad med nej?

Hold nu op, hvor er det utilfredsstillende at være kunde hos Stofa. Magen til elendighed skal man lede længe efter. Jeg har efter 8 måneder endelig fået sagt op, eftersom der ikke er andet end problemer med Stofa.

Først og fremmest er deres produkter virkelig sølle i forhold til meget høje priser, de kræver for dem. Internettet er middelmådigt med frekvente udfald. Den medfølgende router er som sædvanlig helt til grin med uhyre dårlig signalstyrke og som ofte kræver en reboot. TV’et fungerer for det meste, men sjovt nok kan man ikke regne med, at du altid kan se TV. Endelig er deres smart-TV løsning nærmest ubrugelig med konstante fejlmeldinger om ”ingen forbindelse”, således at man adskillige gange må fabriksgendanne skidtet – som man i øvrigt kun kan finde information om pr. telefonisk kontakt til teknisk support.

Så er der deres regninger, der gang på gang er fyldt med fejl, således man er nødsaget til at kontakte den sejlende kundeservice, som tilsyneladende ALTID ”har ekstraordinært travlt i øjeblikket”. Gentagende gange ringer jeg ind for at blive lovet, at der er styr på den kommende regning – men sjovt nok blev det aldrig tilfældet. Vælger man i stedet at skrive en mail, kan forvente ikke mindre end tre uger, før man får et svar – som jo så er ubrugeligt til den tid, eftersom man ikke har tre uger til at få ordnet en regning, der skal betales i løbet af en uge. Ydermere går Stofa ikke synderligt meget op i, at deres eksisterende kunder skal have lyst til at blive ved med at være kunder. Derfor er det f.eks. umuligt at få de samme tilbud, som nye kunder bliver tilbudt.

Det eneste positive er deres tekniske support, som er kompetente og venlige samt hurtige til at fange, at man er lidt mere teknisk anlagt end den gennemsnitlige kunde. Og så skal de have ros for at have så lange åbningstider!

Men alt i alt er der ikke meget at komme efter hos Stofa, og der er slet ikke noget, der bare fungerer, som det skal – som man i øvrigt bør forvente til de priser. De 8 måneder har egentlig bare været en utrolig dårlig oplevelse, så mit råd er at holde jer væk, hvis I har muligheden for det. Nu er vi nødsaget til at prøve en kobbernetsforbindelse alene af den grund, at Stofa sejler for vildt. 1 stjerne til jer.

Virkelig godt

Jeg fik stofanet installeret i Torsdags.Både tv-bredbånd-telefoni virker som det skal.Der er trådløs bredbånd over hele huset.Så godt gået Stofanet.

Fusk og svidel

Jeg har haft problemer med at komme på mit eget netværk siden SE overflyttede deres kunder til Stofa. Jeg kontaktede dem først da jeg lagde mærke til at ver lod til at der nu var en extern firewall eller router som jeg ikke kunne konfigurere.

Dog endte jeg op med at finde ud af at stofa besluttet sig at man skal tilkøbe ekstra tjenester for at få den samme service som men har skrevet sig op til. Jeg er bestemt ikke tilfreds med at skulle købe ekstra tjenester for at få den samme service bare fordi de nu er involveret.
Det er fusk og svindel, og farlig tæt på tyveri.

At betale mere for mindre --> Stofa

Hvis man vil smide penge ud af vinduet, så skal man sgu bare være med i stofa's vanvittige skodtilbud.
Kan desværre ikke afmelde, da jeg har brug for nettet, og kan ikke få lov til BARE at få bredbånd (så kan jeg satme finde nok film og tv på Netflix og Viaplay).
Synes det er fuldstændig uoverskueligt med alle de regninger, og gebyrer osv. Og synes det er fuldstændig åndsvagt, at man skal BETALE for at OPGRADERE til en større pakke?? (Ja, tanken har strejfet mig, men den kom jeg sgu hurtigt fra).

Bare fordi en lille tekniker skal trykke på en knap? De penge er da tjent ind, fordi i får mig til at betale mere for kanalerne, så hvad fanden skal de 199 kr til for?

Jeg er så utilfreds, at jeg ikke kan udtrykke det med ord. Og ville VIRKELIG gerne skifte til Yousee, hvis jeg kunne.

Dårlig service !!

Jeg havde tidligere Syd Energi og efter SE har fusioneret med Stofa, er det gået galt!
Har ca. 2 gange om dagen nedbrud på mit internet, hvorved jeg er nød til at tænde og slukke mit modem, før det virker igen.
Da jeg er ret afhængig af mit internet, da jeg har en server der kører 24-7.
Er dette en kæmpe problem for mig.

Jeg kontakter så Stofa, og de lover at en tekniker vil ringe til mig... 1 uge senere!!
ingen teknikker har ringet til mig og problemet er der stadig.!

Kontakter så Stofa igen, og efter at have siddet i kø i 15 min, for at fortælle om mit problem, bliver jeg bedt om at vente.

Efter 22 min. venten, har jeg så endelig fået en ny teknikker tid (håber jeg) men først om 8 dage!!

Dog skal det siges at jeg for 2 mdr. kompensation for ulejligheden, men hvad kan jeg bruge det til når jeg skal bruge internet der virker her og nu!!

Såfremt kundeservice besvare denne klage, bør i ikke spilde jeres tid medmindre i kan gøre det bedre end hvad jeg allerede har fået oplyst !!!

Meget useriøs firma, har aldrig oplevet et firma med så ueseriøs kunde service .

Jeg håber hvis du er en kunde i STOFA , så skift selsskab ,
jo før jo bedre,

Manglende kommunikation mellem medarbejerer

ventetid og for mange personer på en gang.
da jeg overgik til stofa lovede man, at mit fastnet nr. kom med i pakken, men dette er ikke sket.
nu siger i jeg skal underskrive en fuldmagt, hvorfor havde jeres tekniker ikke denne med ved besøget?

www.stofa.dk Support

Du er meget velkommen til at kontakte Stofas kundeservice eller tekniske support

Åbningstider: Kundeservice

Helligdage08 - 22
Juleaften & nytårsaften08 - 18
  Tlf.: 88 30 30 20

Kære Stofa-kunde

Stofa og SE har i den seneste tid flyttet intet mindre end 75.000 private tv- og bredbåndskunder fra Waoo! til Stofa. Men vi har været udfordret af uforudsete tekniske problemer, der har skabt alt for mange dårlige kundeoplevelser. Hos Stofa og SE betyder kunderne alt. Derfor vil Niels Duedahl, koncernchef i SE, gerne give en uforbeholden undskyldning: Se video med Niels her

Besök Stofa

Elektronik