Stepnote omdömen

Stepnote omdömen

9.3

Jeg har bestilt meget hos jer + hørt meget musik og genoptaget min egen musik.

Jeg har aldrig bestilt så mange bøger og hæfter på så kort tid som hos jer. Musikken har altid været min store interesse, og jeg venter spændt hver dag som små børn gør med gaver. Kommer der noget af det jeg har bestilt i dag, hvad er det, og hvor meget?
En weekend er lang fordi jeg skal vente til tirsdag, og nu er det påske. Den er længere, og jeg skal være klar til august hvor jeg skal på højskole. Alt handler om musik, og jeg har holdt pause i mange år. Jeg er inde på jeres side hver dag, for jeg vil ikke gå glip af noget.

Super hurtig service.

Flot og hurtig betjening.

Nemt, hurtig levering og overskuelig hjemmeside

En hjemmeside der er nem at finde rundt på, hurtig levering

Ok alt var fint

Nem bestilling og hurtig levering!

Pakken kom meget hurtig efter bestilling, så jeg er meget tilfreds!

super godt

Bogen blev leveret den næste dag tidligt :) billige pris , super service

God service

Dejligt let at bestille. Varen kom hurtigt. Vil helt sikkert benytte mig af hjemmesiden igen

Noder pr. detektiv

God service, hurtig behandling, men det ville nu have hjulpet postkontoret, hvis der havde været et navn og adresse på pakken. Det blev klaret ved fælles hjælp. Det er godt at være "kendt i en lille by"

grundighed

God til at fremlægge sagen

Gode varer til tiden

Gode varer til tiden

Fantastisk

Stepnote er på alle måder anbefalelsesværdig. God, hurtig service og så har de også mere sjældne nodebøger. Herligt.

Hurtig levering. Helt perfekt.

Bestilte noder til min søn. De lå i postkassen dagen efter. Sådan!!

Stepnote er altid på!

Stepnote er sjældent serviceminded. Når man kontakter jer, føler man sig som i en rigtig butik. Det har jeg ikke oplevet før, når det drejer sig om internetkøb,

Superhurtig og sikker levering

Stepnote kan varmt anbefales

god service. jeg kunne godt tænke mig at modtage varerne i flere omgange.

Stort vareudbud. Sender varerne som lovet, men ville gerne have modtaget varerne i flere omgange, så kun de varer, der blev udgivet senere, kom senere.
Stepnote Aps

Svar från Stepnote Aps

Hej Jimmy

Mange tak for ordren og fordi du tager dig tid til at begrunde din anmeldelse.

Jeg kan se at du har bestilt en upcoming fra vores eget forlag, samt nogle andre bøger der var på lager.

Jeg kan sagtens forstå at det som kunde ville være optimalt hvis vi sendte varerne der var på lager med det samme og det eller dem med længere leveringstid derefter, når de var på lager.

Desværre er dette helt umuligt for os at gøre og så tjene det vi skal for at kunne eksistere i et meget konkurrence præget marked. Vi vil skulle bruge dobbelt emballage, dobbelt arbejdstid og betale fragt 2 eller flere gange, afhængigt af antal split og det kan slet ikke bære økonomisk.

Vi har 10 forskellige leveringstider fordi vi får varer fra hele verden og kan dermed levere stort set alt hvad er der på markedet, mere end 130.000 titler. På den måde kan vi levere utroligt bredt og det sker så nogle gange på bekostning af leveringstiden hvis man bestiller varer med forskellige leveringstider.

Det skal dog siges at man altid kan kontakte kundeservice og få splittet ordren mod et ekstra gebyr, dog er det meget få der ønsker dette.

Håber du kan bruge begrundelsen og tak endnu engang for din feedback og for din ordre.

Venligst
Bo Lauenborg
Stepnote

Fungerede perfekt

Bestilte varen en lørdag. Mandag kom mail besked om at den var sendt, og tirsdag lå den i postkassen

God og hurtig levering

God og hurtig levering

Hurtig levering! :-)

Fint udvalg og hurtig levering!

Som forventet

Som forventet, med hurtig levering.

Personlig Rådgivning og Service

Noder fra Danmark og Verden

Mere end 100.000 titler fra hele verden Fagfolk der brænder for noder og musikundervisning Stepnote udgiver selv noder og lærebøger Vi får varer hjem 2 gange om ugen fra hele verden Vi sender lagervarer inden 24 timer Vi er altid klar på tlf. og email til at hjælpe dig

Telefon, Chat og Email Support

Hos Stepnote sætter vi Service højere end noget andet. Du kan ringe, emaile os eller chatte i dagtimerne mellem 09-16.00 HUSK, der står fagfolk med stor erfaring inden for Musikundervisning bag Stepnote...vi går skridtet videre der hvor de andre Stopper.

Besök Stepnote

Tøv aldrig med at Kontakte os

Skriv till: info@stepnote.dk
Vi finns här: Polensgade 38, 3. th
2300 København S

Fortryder du dit køb

Vi betaler Fragt og emballage ved fortrydelse

Vi ved godt at mange afholder sig fra at shoppe på Nettet fordi de ikke orker besværet hvis nu uheldet er ude og de vil benytte deres fortrydelsesret. Det imødekommer vi ved at sende frankeret emballage til de af vores kunder som ønsker at returnere eller bytte deres vare. Så bliver det ikke meget nemmere eller bedre.