Stelling omdömen

Stelling omdömen

Bra
7.4

God hjemmeside, og dejlig butik

denne anmeldelse handler om City Kunstnerartikler og altså ikke de 2 andre

Butikken er fantastisk at begive sig rundt i og man bliver altid mødt med en dejlig varme fra personalet i modsætning til visse konkurenter (host host.. Creas) hvis den ekspederende ikke kender svaret på mine dumme spørgsmål har vedkommende 99,9% af gangene en kollega der kan svare. Der er en alt for awsome stemning

Kritik:
få styr på studierabatten, enten er den der, eller også er den ikke, syntes det svinger lidt for meget og jeg skal for tit bruge tunge skyts (hundeøjne) og det virker kun på de kvindelige ansatte.. de har eftersigende kun rabbat til kunstakadamiets billedkunstnerskole, og jeg er i den ulykkelige situation at jeg går på Kunstakadamiets Arkitektskole.. close, men åbenbart ikke close enough hver gang.. den går også hvis jeg holder fingere over "arkitektskole" på mit studiekort, meeeen... det er jo ikke helt holdbart.

mvh David Henriksen
david.botofte@gmail.com

Bedømmelse

Er blevet fejlinformeret en gang jeg var inde i butikken. En anden gang havde jeg købt oliefarver, som viste sig at være alt for gamle og udtørrede. Den anden dag var min kone inde for at købe nogle oliefarver for mig. Jeg havde givet hende en seddel med, hvor jeg omhyggeligt havde skrevet hvilke farver og mærker hun skulle have. ekspeditricen tog sedlen med sig og gav min kone nogle forkerte farver med. Jeg ringede dagen efter og gjorde opmærksom på problemet. Han sagde at jeg bare kunne komme ind og bytte dem. Jeg forklarede ham at jeg boede på Fyn, og derfor ikke lige kunne rejse til København bare for det. Han svarede så, at han bare kunne sende mig de de rigtige og at jeg bare kunne tage de forkerte farver med næste gang jeg kom til København.
Jeg fik farverne allerede næste dag. Men med en
opkrævning på 49 kr. for fragt, til trods for at det var en fejl de havde begået.
Dårlig kundepleje.

Stelling

Jeg har handlet super mange gange på Stelling.dk
- Hurtig levering
- Altid gode mennesker at tale med
- Kæmpe sortiment

Jeg er bare tilfreds.

Rigtig god oplevelse, hurtig levering og alt som aftalt

Jeg bestilte online, hjemmesiden var nem og overskuelig, der var gode tilbud og alting var ligetil. Jeg fik med det samme en bekræftelsesmail, så jeg vidste alting var i orden. Jeg modtog mine varer få dagen efter bestillingen, indpakningen var i orden og intet var blevet klemt som jeg ellers tit oplever ved at andre firmaer. Jeg fik hvad jeg havde bestilt og alt var som aftalt.

God hjemmesidebutik

Jeg har handlet super mange gange på Stelling.dk
- Hurtig levering
- Altid gode mennesker at tale med
- Kæmpe sortiment
- Gode priser

Jeg er bare tilfreds.

Stort sortiment og hurtig levering

Var inde for at købe refills til mine penne. Stelling har et stort sortiment - jeg fandt hvad jeg skulle bruge og jeg havde mine refills dagen efter. Siden kunne måske friskes lidt op, men ellers en god netshopperoplevelse.

Är Stelling ditt företag?

Lär känna dina kunder.

Logga in som ditt företag Läs mer

Är det här ditt företag?

Logga in som ditt företag

Stelling Support

Fødselsdag i City - Julens Åbningstider - Årets Julegaveide - Hele artiklen - Workshops - Hele artiklen - Daylite - Hele artiklen - Workshops - Hele artiklen - Rembrandt Oliemaling - Hele artiklen - Workshops - Hele artiklen - Rammer - Hele artiklen - Workshops - Hele artiklen - Moleskine Rejsebøger - Hele artiklen - Ny Beregnerside - Hele artiklen - Kundeklub rabatter - Hele artiklen - Workshops - Hele artiklen - Undervisning af uddannet Golden working artist - Nyt magasin - Hele artiklen - Workshops - Hele artiklen - Workshops - Hele artiklen

Besök Stelling