Stadium omdömen

Otillräckligt
6.2
15 Trustpilot omdömen

Onlinebutiken fungerar bra

Beställde på min mobil och det var inga konstigheter med dem. Fick allt som planerat!

Stadium i Kalmar hansa city

Köpte en jacka på stadium kändes bra i butiken . Gick en runda när jag kom hem trivdes inte alls med jackan , så jag åkte tillbaka och ville byta men men eftersom jag hade testat den hemma gällde inte deras nöjd kund garanti som man kan läsa på jätte skyltar i butiken . Var en dyr jacka som jag inte har månglade av. Mitt råd ska du handla kläder el dylikt VÄLJ annan butik sämsta kundbemötande jag upplevt.

Dårlig stil, dårlig kundeservice

Stadium benytter UK størelse som standard i deres online shop i stedet for US som resten af verden, uden at skrive det. Det betyder at jeg bestiller 3 par Adidas størelse US 13 og får 3 par UK 13, som er en US 13,5. Nu er de pakke ud og jeg har fået 120 sekunder i det ene par udenfor hvorfor de nu ikke vil bytte alle 3. Ydermere beder dem mig om at køre til Fields og bytte dem, fedt, det er jo en årsag til jeg har købt dem online. Rigtigt dårlig oplevelse sætter aldrig mine ben i en Stadium igen.

Gik ellers nogenlunde smertefri. Desværre kom der forkert størelse. Jeg har for 2 dage siden skrevet på alle medier for at få dem i tale, men ikke hørt noget i nu. Forventer at høre noget idag.

Den kundvänliga butiken

Där kunderna kommer i centrum. All personal är så hjälpsamma så att du hittar rätt vara. Bara +++++ från mig

Min sportaffär nr 1!

Den sportaffär som jag alltid går först till när jag letar några sportartiklar. Bra sortiment och bra hjälpsam personal.

stadium gillar jag

har dem coola prylarna du behöver,allt du behöver inom sport,lite blandade saker,kan hitta coola jacka där bra byxor coola sportprodukter är inte illa,stadium står för något proffsigt tycker jag,haft bara bra kvalite på saker jag handlat från dem

Stadium i tiden!

Modernt och lätt att hitta. känns "rätt i tiden", bättre än konkurrenterna. Trevlig personal o bra priser

Bra service!

Tack så mycket och för väl utfört jobb.

snabb leverans, bra utbud och priser

bra utbud, kul med bra tips på produkter, bra priser med alla viktiga betalningsmetoder och snabb leverans

Mycket bra

Är mycket nöjd som kund här.
Mycket bra service.

Snygg, överskådlig och variation.

Önskar fler detaljer och bilder på varorna.

Bra webbutik

Handlade på webbutiken för ett par veckor sedan och det fungerade alldeles utmärkt. Valde att hämta ut på butik och även betala där. Fördelen är att jag vet att det jag vill ha finns hemma och jag behöver inte leta runt i affären utan kan bara stanna till på vägen hem från skolan. Leveransen kunde gärna gått någon dag snabbare men inget att klaga på.

Bra utbud och trevlig service

Kunnig och serviceminded personal. De skulle dock behöva mer personal bland skorna i Kungens Kurva och Skärholmen.

Bra affär!

Jag tycker att dom har bra grejor, bra märken, mycket prisvänligt. Ibland också finns reavaror, och det tycker jag är bra, + att det finns både herr och damkläder. Mycket bra sortering. m.m

bra men kan bli bäst

förut hade de mer annorlunda saker men nu känns det som att de ej orkar satsa på lite udda utan tar in de saker "kunderna vill ha" köpte ett par CAT skor för några år sen men det märket har de ej längre .. annars tycker jag de är helt jätte bra .hade en tröja som gått sönder hade ej kvitto kvar men de bytte till en likadan så serviceinriktade är de eller när jag ej hittade det jag sökte så fick vi följa med ut på lagret där den stod varan alltså.!
"

www.stadium.dk

FRAGT/RETUR

2-5 dages leveringstid. Fri fragt og retur til valgfri Stadiumbutik (gælder ikke tungt gods).

Populære kategorier:

Træningstøj