Sponsorcar omdömen

Sponsorcar omdömen

7.0
16 Trustpilot recensioner

Utbetalning

Gjorde en anmälan om utbetalning, fick ett mail som sa att pengarna skulle finnas på kontot om ett par dagar. Har nu gått 10 dagar och inga pengar har kommit, och inte svarar ni på mailen man skickar.
Så vad kan ha hänt :-/

Kanon

Ett kul sätt att tjäna lite extra pengar på :)

Enkelt

Enkelt och smidigt att tjäna pengar på sin bil.

Sponsorcar

Fyra stjärnor. Bra sajt, hade dock inget att jämföra med:)

Sisådär

För mycket erbjudanden som man brukar få som spam och för lite reklam till bilen som ju utlovades

Lätt

Sponsorcar är ett lätt sätt att tjäna lite extra pengar på

Rekomenderar

Äntligen en sida där du kan tjäna pengar genom att ta emot reklam eller att göra din bil till en anslagstavla.
MVH /Christopher

Kanonsajt

kul med olika kampanjer att sätta på bilen, som man dessutom tjänar pengar på.

Kanon lätt att ha att göra med

Sponsorcar erbjuder ett enkelt o roligt sätt att få bra deal's och finns chans att tjäna pengar för den som vill.

Lätt att hitta mycket roligt både för mig själv och andra. Tex. julklappar.....Kör med min streamer...får se vad det ger.
Lätt att länka vidare med startlänken med mitt nr på. Fick mina båda nya på Facebook, fast alla gnäller att Facebook är så hemskt!!! Finns mycket bra där åxå....
MvH Renée

enkelt

enkelt sätt att tjäna pengar, utan allt förmycket jobb :) bara att glida omkring med bilen

Ett lätt sätt att tjäna extra stålar genom lite jobb

Superb kundtjänst som svarar skitsnabbt på alla frågor

en massa kul för så lite

detta är en sida ni eller du ska kolla på www.sponsorcar.se

Lalandia here I come

Idag fick jag 2 biljetter till Lalandia HELT gratis med posten!!! WoW! Måste erkänna att jag var skeptisk först. Det finns ju så många "gratis" sidor på internet nuförtiden. Men SponsorCar är verkligen inte som de!!!
Nu ska jag gå in på VIP-shoppen och köpa till lite biljetter. Det blir ju mycket billigare än att köpa dem i danmark!!! Kan bara varmt rekommendera alla att bli medlemmar.

Lysande!!

Brillant idé och mycket professionella personer bakom SponsorCar. Blev riktigt imponerad över deras högt utvecklade, trevliga och snabba kontakt med sina medlemmar och kunder. Kan inte annat än bedömma dem med fem stjärnor för en ytterst smart affärside, god service och seriöst och trevligt bemötande!

5 stjärnor

jag tycker att det verkar vara ett kul företag där det går att tjäna pengar på ett kul sätt. Ser fram emot flera tävlingar och roliga priser att vinna.

SponsorCar Support

Tjäna pengar, få fribiljetter & varurpov - kör med reklam på din bil Välkommen till SponsorCar Att köra bil blir bara dyrare och dyrare i takt med att bensinpriserna stiger. Bli medlem på SponsorCar – tjäna pengar på din bil! Ditt medlemsskap hos SponsorCar är helt gratis. Som medlem på SponsorCar tjänar du pengar, får fribiljetter, upplevelser och chansen att prova en massa roliga aktiviteter gratis, genom att göra reklam för våra annonsörer på din bil. SponsorCar ger dig också möjlighet att tjäna pengar genom att besöka våra annonsörers hemsidor.

Besök Sponsorcar

Kontaktinformation