SpejderSport.dk omdömen

SpejderSport.dk omdömen

9.1

Hurtig og god betjening :-)

Vil altid anbefale at handle hos enten Spejdersport.dk, eller i butikken på Frederiksborggade/Kbh, som er den jeg har handlet mest i.
Spejdersport.dk leverer som de lover. Intet pjat med dem, og i butikken er betjeningen super.

Dårlig oplevelse

Jeg har hørt godt om spejdersport og derfor ville jeg gerne købe nogle vinterstøvler. Jeg besøger deres butik i amagercenteret og bliver mødt af en som ikke vil hjæpe. han svarer med enstavelses ord og jeg må selv hale ud af ham hvad der er af muligheder for at prøve en støvle for at se om størrelsen passer.
Han kommer på at vi kan bestille dem hjem. Vi kommer op til kassen og han får mine oplysninger. Han spørg så om han må se mit dankort og først da jeg spørg til hvorfor får jeg afvide at de skal betales.
Det er da heller ikke det store problem men da han skriver mit konto nr. uløb og kontrol ciffre ind på jeres hjemme side bliver jeg en smule utryg og ville faktisk gerne selv have haft muligheden for at gøre det. hvis han gemmer disse ting så kan der jo købes på mit kort. ( ikke at jeg siger at han gør det men...) og får afvide at de er på lager og at de kommer ugen efter.

efter en uges tid får jeg besked fra kunde service at de ikke har flere. Jeg må så selv spørge til alternativer men spejder sport har åbenbart ikke noget vinterstøvler (eller noget der matcher) i størrelse 13-46 før til efter året. så nu står jeg uden støvler og alle tilbud er ved at være væk og en ret dårlig oplevelse at et firma som er reaktivt og ikke proaktivt som jeg havde hørt.

Svar från Spejder Sport A/S

Hej Morten

Tak for din anmeldelse.

Din oplevelse hos os har bestemt ikke været tilfredsstillende, og dette beklager jeg meget. Der er sket fejl mange steder i dit forløb, og jeg forstår, at du har fået en dårlig oplevelse ved at handle hos os.

Jeg håber, at du vil kontakte mig på salg@spejdersport.dk eller 4355 3500. Jeg vil gerne rette op på forløbet af din ordre og skaffe dig et par varme vinterstøvler i den korrekte størrelse.

Johanne Andersen

Fin service, hurtig levering

Ok pris.
God hurtig e-mail support. Track & Trace.
Køb mandag aften, levering onsdag.

Altid god service

Jeg har købt rigtig mange ting i spejdersport, både online og i deres fysiske butikker, primært den på Østerport. Spejdersport er kendetegnet ved virkelig god service og ekspedienter som ved rigtig, rigtig meget om varerne, og om de situationer, hvor varerne skal bruges. Varerne er prima kvalitet og online ordrer bliver ekspederet som lovet.

UPÅKLAGELIGT

Kendetegnende for Spejder Sport er altid god service.

Helt ok handel

Helt ok handel; fin pris på produktet og de tog ikke forsendelsesgebyr - hvilket jeg syntes er fair, da varen kunne sendes i et brev. Hurtig levering.

Dårligt lagerpersonale online, god betjening i fysisk butik

Bestile en T-shirt fra spejdersport.dk, modtog den et par dage efter, dog er det ikke en t-shirt jeg modtager, men en ting til at klatre med.

Hvordan kan man forveksle en t-shirt med klatreudstyr?

Jeg tror ikke engang i har kigget på mine ordre, men bare håbet på at finde den rigtige vare. Jeg har hørt fra andre, at de har haft samme problem.
- Jeg har aldrig oplevet noget lignende.

Dog fik jeg byttet varen i butikken i Odense, og fik refunderet fragten.

Svar från Spejder Sport A/S

Hej Mikkel

Tak for din anmeldelse. Jeg var selv i dialog med Odense om netop din pakke, og det glæder mig, at de kunne hjælpe dig i butikken, så du fik den korrekte vare.

Jeg beklager, at vi har pakket en forkert vare til dig. Alle vore webordrer pakkes manuelt, hvorfor der naturligvis sker en menneskelig fejl i ny og næ. Her i december måned sender vi mange, mange flere pakker af sted, end vi gør årets andre måneder, så der er fart på. Men det ændrer ikke på, at vores fejlprocent stadig ligger under 1%. Dette er naturligvis ingen undskyldning, og vi arbejder dagligt på at sikre vores processer fungerer helt optimalt, men så længe der er manuel håndtering involveret vil der ske fejl - det er jo menneskeligt at fejle.

Jeg vil derfor bede dig tage henvendelse til de andre, der har haft samme problem. Du må rigtigt gerne bede dem skrive til os på salg@spejdersport.dk, så vi har en chance for at rette op på de fejl, vi måtte have lavet.

Håber at høre fra dine bekendte, der har haft samme oplevelse som dig.

Spejder Sport

Anne K. Hansen

Nemt og hurtigt

Spejdersport har et stort udvalg i det bedste udendørs udstyr. Hjemmesiden er nem og overskuelig. Levering var hurtig og de havde de varer der stod de havde.

I plet

Let at finde varer på hjemmesiden. Let at bestille og betale. Let at få hurtig telefonisk kontakt med imødekommende og konstruktiv person. Lynhurtig levering. Kort sagt: Kan ikke være bedre.

Meget hurtig levering.

Det var nemt at betjene sig selv på hjemmesiden. Der var gode overskuelige produktvideoer til at nær studere varen.Varen blev leveret hurtigt.

Som sædvanlig er alt i orden hos spejdersport.dk

Jeg har handlet her ved flere lejligheder.
De har har rimelige priser og leveringen kommer hurtigt, så jeg kan kun anbefale dette site.

Perfekt integration af webbutik og fysisk butik giver fleksibelt, effektivt og trygt køb.

Sjældent har jeg haft en så positiv kundeoplevelse, den gav lyst til merkøb og skønt jeg ikke lige kunne finde på andet jeg savnede så ved jeg at jeg vil komme igen. Den perfekte integration af web- og fysisk butik gav mulighed for i ro og mag at købe det jeg ville fra et kortvarigt udsalg uden at være tvunget til at møde op i butikken, og da jeg senere kom for at hente varerne i butikken (for at spare fragten) var betjeningen venlig, varerne blev pakket ind til gaver og jeg fik en god snak med personalet om butikken og deres varer. Med så god betjening handler jeg trygt på nettet og foretrækker fortsat at afhente varen da det bliver en afgjort positiv del af kundeoplevelsen.

Fint

Nemt og let og leveringen kom hurtig

Hurtig levering - allerede dagen efter, varen som forventet

Hurtigt,nemt

Der skal du prøve at handle, det er service.

God!

Hurtig behandling og levering

God betjening

God betjening i butikken i Esbjerg og hurtig levering fra webshop .😊 stor tilfredshed med handlen generelt

Super

Mine bestillinger kommer altid hurtigt frem og der er aldrig bøvl, hvis noget skal byttes.

Jeg bestilte sæt regnetøj, fik dem leveret dagen efter, hurtigt uden problemer.
Det ene sæt var for stort, men blev byttet uden brok i butikken i Aalborg, dejligt.
Spejdersport har kvalitetsvarer og en super service.

Spejder Sport A/S Support

14 dages fuld returret

De varer du køber på SpejderSport.dk kan du bytte 14 dage efter modtagelsen. Både ved returnering til vores webshop eller ved at gå til en af vores mange butikker.

Levering altid 28,-

Levering i Danmark koster altid 28 kroner - også selvom du køber varer der skal sendes på en eller flere paller.

Sikker betaling

Vi bruger DIBS, landets største og sikreste betalingssystem, til alle transaktioner i vores webshop

Om Spejder Sport

I Spejder Sport forhandler vi udstyr til eventyr til det danske friluftsfolk. Vi sigter mod at have et bredt og appelerende udbud af produkter til markedets bedste priser. Se fx. vores eget mærke - Asivik - som er kvalitetsgrej til en pris der sætter konkurrenterne til vægs.

Besök SpejderSport.dk

Skriv till: salg@spejdersport.dk