Smaahjerter omdömen

Smaahjerter omdömen

Bra
8.9
2092 Trustpilot omdömen

Gode priser og super god service

Du skulle prøve at handle hos Smaahjerter.dk. Her kan man få det bedste kvalitetstøj til rigtig gode priser. Jeg er vild med smaahjerters kollektion fra BedsteStrik, hvor tøjet bliver strikket, efter du har bestilt det. Men det bedste ved smaahjerter er den godt service. Man kan købe nu og betale når der kommer børnepenge eller den første hverdag i måneden, hvilket er fantastisk for os, som ofte kommer ud for, at børnene trænger til nyt tøj, når vi har færrest penge at gøre med. Men den gode service handler lige så meget om deres uovertrufne kundeservice. Har man spørgsmål eller har man lavet en fejl i sin bestilling, kan man roligt sende en mail til kundeservice som er super søde og meget hurtige til at svare og hjælpe dig.

Super handel

Super handel;-) Tilfreds med alt.... varen, selve handlen og leveringen

Som altid god behandling og hurtig service

Jeg har altid været tilfreds med smaahjerter.dk
En lille ærgerlig ting, er at det ikke er muligt at betale senere, hvis man benytter sig af tilbud om procenter på købet. Men pyt - som sagt har jeg ikke haft problemer med virksomheden.

Favorit butik nr. 1

Fantastisk udvalg, hurtig betjening og levering. Kun +++ fra mig.

Perfekt handel!

Nem og ubesværet handel -ligesom alle de andre gange jeg har handlet der!

Fin handel og levering

Købte en del og har kun en ting der ikke lever op til forventningerne.
Vender helt sikkert retur :)

Hurtig levering, god service og lækkert udvalg

De har nogle lækre produkter, upåklagelig service og hurtig levering :-)

Super service og lækkert tøj

Småhjerter.dk har masser af lækkert kvalitets tøj. Og som tidligere kunde tilbydes man at kunne handle med rabatter også de helt nye varer.
Super service og hurtig levering.

Bedste online shop for luksus børnetøj

Jeg kan kun anbefale Smaahjerter.dk - alt er lækkert lige fra bestilling til modtagelsen. Og deres nyhedsmails er lækre, man får jo lyst til at købe endnu mere tøj til sine børn hver gang :)

God service

God service i forbindelse med returvare. Meget sød hjælp i telefonen.

Super god service og godt sortiment

Har handlet hos Små Hjerter en del gange efterhånden og det er rigtig god service der gives og det er et rigtig godt sortiment

hurtig - billig - stort udvalg - service! :-)

Har handlet hos smaahjerter mange gange og bliver ved med at vende tilbage! Der er et stort udvalg, fantastiske mærker, gode tilbud og mange prisklasser, hurtig levering og god service. kan kun anbefale siden:-) - vores primære "shoppingsted"!

Godt udvalg, god service og hurtig levering

Smaahjerter har et godt udvalg med super hurtig levering. Returnering af varer fungerer upåklageligt. Smaahjerter kan klart anbefales til køb af kvalitetstøj til børn.

Super service.

Nemt og hurtigt. Jeg er meget tilfreds :-)

Excellent service

Har handlet nogle gange hos SH, superhurtig levering, aldrig fejl i ordre. Svarer tilbage pronto når man mailer. Returnering nem. Excelllent service. Meget anbefalelsesværdig. Sidst men ikke mindst, et rigtig godt udvalg.

Hurtig levering, nem returnering

Hurtig levering - var dog en størrelse for stor, men det gik nemt med at så sendt tilbage og bestilt en ny størrelse.

Har bestilt et par gange og har fået varen allerede dagen efter.

Smaahjerter Support

Internet butik med mange kendte danske børnetøjs mærker, Legetøj og sengetøj. Katvig, Hollys, Ida T, Småfolk, Ver de terre, Vengino jeans m. fl.

Besök Smaahjerter

Ring på: +45 41 60 16 77