Sleepo AB omdömen

1043 Trustpilot omdömen

hrhl

hrhrhrhrhrhrhrhrhr

Stort utbut.

Bra utbud av flera olika tilltalande märken.

Hej Lena,

Vad kul att du hittade mycket i vårt sortiment som du tyckte om!

Vi hoppas nu att du blir riktigt nöjd med de nya gardiner som du har beställt hos oss och att vi får se dig hos oss på Sleepo.se igen.

Snabb leverans

Mycket snabb orderbekräftelse. Snabb leverans inom utlovad tid. Bra att returdokument mm bifogas varan. Möjlig förbättring är information (kolli nr, transportör, söksida mm) om leveransen vid när varan lämnar lager. Informationen om respektive produkt kunde vara mer utförlig. Kort efter leverans motsvarar varan våra förväntningar.

Hej Jakob,

Tack för din recension och för dina konstruktiva synpunkter gällande din beställning hos oss på Sleepo.se.
Vi tar till oss av din feedback för att se om vi kan förbättra leverans- och produktinformationen ytterligare.

Vi är glada att höra att du är nöjd med dina nya sängkläder. Vi hoppas på att få se dig som kund hos oss på Sleepo.se snart igen!

Dålig återkoppling

Jag beställde först en vara som inte fanns i lager,men det fick jag inte veta förrän jag själv två veckor efter beställningen mailade och frågade vad som hände med beställningen. Nu har jag bytt till annan vara men det har gått tre dagar och på sidan för leverans står fortfarande bara att varan är beställd, så jag vet inte om det kommer att fungera den här gången heller.

Hej Mari,

Tack för din recension av din beställning från Sleepo.se, och din konstruktiva feedback på händelseförloppet på din order.

Vi beklagar verkligen att vi inte kunde leverera de första varor som du beställde, och att du inte heller blev ordentligt uppdaterad med leveransinformationen gällande detta. Vi tar till oss av din kritik för att säkerställa att något liknande inte händer igen. Vi ska också säkerställa att din nya beställning levereras utan problem och inom leveranstiden.

Vi hoppas också att du kan tänka dig att återkomma som kund till oss på Sleepo.se i framtiden, för att vi då ska kunna erbjuda dig en snabb och problemfri leverans.
Omdöme av bekräftad köpare

lång leveranstid i vissa fall

bra och detaljerad produktbeskrivning på hemsidan

Hej Torsten,

Tack för din recension av ditt köp hos Sleepo.se.

Leveranstiden på din beställning är 4-9 vardagar, vilket beror på att några av de produkter som du beställde inte fanns inne på vårt lager vid tillfället för din beställning. Vi hoppas att du noterade den här leveranstiden när du beställde och att det är okej för dig.

Vi hoppas att du blir riktigt nöjd med dina nya sängkläder. Vi önskar dig även välkommen tillbaka till Sleepo.se.

skitbra

Jag är fet nöjd med det.

Hej Rufat,

Tusen tack för din recension av ditt köp hos Sleepo.se.

Vi önskar dig välkommen tillbaka till oss igen.

Hej Viveka,

Stort tack för din recension av din beställning hos oss på Sleepo.se.
Vad kul att höra att du vill rekommendera oss vidare, det uppskattar vi verkligen.

Vi önskar dig även varmt välkommen tillbaka till Sleepo.se igen.

Så bra shop!

Snabba leveranstider, alltid så bra kvalité på sakerna de säljer och helt enkelt bästa servicen!!

Hej Sara,

Vad kul att höra att du är nöjd med din beställning från Sleepo.se.
Vi är väldigt glada över att du är en återkommande kund hos oss, och vi hoppas på att få se dig på Sleepo.se fler gånger i framtiden!

Superklass

Mycket vänlig och hjälpsam Kundtjänst, snabb och bra leverans, produkten håller högsta klass, så här skall det funka när man handlar på nätet

Hej Klas,

Stort tack för din fina recension av ditt köp hos oss på Sleepo.se!

Vi är väldigt glada att höra att du är nöjd med bemötandet från vår kundtjänst, leveransen av din beställning samt din nya säng.
Vi hoppas nu att du får sova riktigt gott i din nya säng i många år framöver, och att vi får se dig som kund hos oss på Sleepo.se igen.
Omdöme av bekräftad köpare

Jag tycker ert företag verkar mycket bra.

Det är första gången jag beställer från er, men nog inte sista.
Jag fick snabbt besked om leverans .

Hej Anita,

Vad roligt att höra att du vill återkomma som kund hos oss på Sleepo.se!

Vi hoppas att du är riktigt nöjd med din nya, fina vas, och vi ser fram emot att se dig som kund hos oss på Sleepo.se snart igen.
Omdöme av bekräftad köpare

Bra sida men dålig kundservice tant.

HELT omöjligt att få ur tjejen i andra änden av luren nått ord. ingen presentation ingenting. Får se om det kommer hem nå produkter nu bara...

Hej Peter,

Vi tycker att det är tråkigt att höra att du inte känner dig nöjd med bemötandet som du fick från vår kundtjänst, när vi hjälpte dig att ändra din beställning enligt dina önskemål.
Vi kan nu se att du beräknas ta emot din leverans under dagen idag, och hoppas i och med detta att du blir riktigt nöjd med din nya bäddmadrass från Sleepo.se.

Snabb service!

Lättförståelig hemsida dock är det ju svårt att veta exakt vilken kudde som känns bäst. Lite klurigt att köpa på nätet innan man provat. Men otrolig snabb service och leverans. Tack!

Hej Kristin,

Vad kul att höra att du är nöjd med servicen hos oss på Sleepo.se, samt den snabba leveransen av din beställning. Vi hoppas nu att du blir riktigt nöjd med din nya kudde.
Skulle du av någon anledning vilja byta till någon annan storlek, fasthet eller märke på din kudde så har du alltid fri returrätt i 14 dagar från att du har tagit emot din beställning.

Vi önskar dig välkommen tillbaka till Sleepo.se igen.

Braaaaa!

Väldigt bra sida! Gratis frakt och retur! Snabb leverans och sjukt snygga grejer!

Hej Alfred,

Stort tack för din recension av ditt köp hos Sleepo.se!

Vi önskar dig varmt välkommen tillbaka till oss igen.

Verkligen kungligt.

Så fin, lättläst och användbart hemsida, bra produktbeskrivningar, enkelt att välja och beställa, möjlighet till olika passande betalningssätt. Och produktens kvalité är utöver det vanliga. Enkelt, elegant och stilrent. Jag känner mig som en princessa.

Hej Lilian,

Vi är väldigt glada över din fina recension av din beställning hos Sleepo.se, att du uppskattar vår hemsida samt de produkter som du har fått levererade.

Vi hoppas nu att du kommer sova riktigt gott i dina nya, fina sängkläder, samt att vi får se dig på Sleepo.se snart igen.
Omdöme av bekräftad köpare

Sleepo AB - ett vaket företag!

Har koll på marknaden och vet vad som säljer. Utbudet spännande och fräscht. Borde skapa en säljplattform som mer visar på detta, den är just nu "tyvärr" lite sleepo.

Hej Brittmarie,

Stort tack för din fina och konstruktiva recension av Sleepo.se.

Vi tar till oss av dina kommentarer för att ännu mer kunna förbättra vår hemsida för våra kunder i framtiden.

Vi önskar dig samtidigt välkommen tillbaka till oss!

Fantastiskt snabb leverans!

En underbar gardin blev min för ett skitbra pris, och leverans på två arbetsdagar. Jag kommer återvända till Sleepo när helst jag behöver något vackert!

Hej Cecilia,

Vi blir väldigt glada över att höra att du är nöjd med din beställning från Sleepo.se, samt att du vill återkomma som kund till oss även i framtiden.

Vi ser fram emot att se dig på Sleepo.se snart igen!
Omdöme av bekräftad köpare

Snabb hantering och leverans!

Fina produkter, snabb hantering och leverans. Kan inte bli bättre. Rekommenderas!

Hej Susanne,

Stort tack för din recension av ditt köp hos oss på Sleepo.se.

Vi önskar dig varmt välkommen tillbaka till oss igen i framtiden.

Kan varmt rekommenderas!

Vänligt bemötande från Elin i kundtjänst ledde till en alltigenom smidig och bra affär! Från val av säng till leverans! Familjen Gabrielsson

Hej familjen Gabrielsson!

Vad kul att höra att hjälpen från vår kundtjänst gjorde att ni enkelt kunde genomföra er beställning på Sleepo.se.

Vi hoppas nu att den nya sängen kommer väl till pass, och vi önskar er samtidigt varmt välkomna tillbaka till Sleepo.se igen.
Omdöme av bekräftad köpare

Bra kombination med hemsidan framme och kundtjänsten i telefonen .

Praktiskt att kunna välja med inbärning och retur av säng mm . Bra hjälp av kundtjänsten då man inte är van vid att köpa säng o madrasser över nätet. Helst då man som jag nu är tillfälligt handikappad o ej kan besöka butiker

Hej Conny,

Tack för din fina recension av ditt köp hos Sleepo.se.
Vi är glada att höra att du uppskattar våra olika leveranstillval samt supporten via vår kundtjänst.

Vi hoppas nu att du blir riktigt nöjd med dina nya varor samt att vi får se dig som kund hos oss snart igen.

Tack Elle och Elin !

Har inte hunnit få min säng än, men jag fick väldigt god hjälp när jag skulle beställa den. Kundservice när den är som bäst !

Hej Ingrid,

Vi är väldigt glada att höra att du fick ett bra bemötande från vår kundtjänst och att du fick hjälp genom hela ditt sängköp.

Vi hoppas nu också att du blir riktigt nöjd med din nya säng och att vi får se dig hos oss på Sleepo.se även i framtiden.

Sleepo.se - Din säng och sovrumsbutik på nätet

FRI FRAKT

Alltid fri frakt i hela Sverige

FRI RETUR

Alltid fri retur i hela Sverige

INBÄRNING & BORTFORSLING

På säng och möbelbeställningar har man alltid möjligheten att välja till inbärning och bortforsling.

ÖPPET KÖP

14 dagars öppet köp

KUNDTJÄNST

Vår kundtjänst har öppet: Måndag–Fredag: 08.30–17.30 Du når oss på: Telefon 08-208770 Email info@sleepo.se Live chatt

Sleepo.se säljer sängar, sängkläder, heminredning och möbler på nätet. Vi erbjuder ett brett sortiment från kända varumärken. Som kund skall du enkelt och till bästa villkor kunna beställa allt du behöver för att skapa det perfekta sovrummet. Sleepo.se erbjuder alltid Fri frakt & Fri retur på alla produkter i hela Sverige.

Besök Sleepo AB

Kontaktinformation