Sleepo AB omdömen

Sleepo AB omdömen

8.5
1036 Trustpilot recensioner

Omdöme av bekräftad köpare

Allt gick lätt att beställa

Tycker allt har gått jättebra, bara till att vänta tills paketet kommer till en

Hej Christopher,

Vi är glada att höra att allt gick snabbt och smidigt för dig vid din beställning hos oss på Sleepo.se. Vi hoppas nu också att du blir riktigt nöjd med din nya säng så snart du har tagit emot den.

Varmt välkommen tillbaka till Sleepo.se!

Perfekt!!!

+++++++++++

Hej Sara,

Stort tack för din recension av ditt köp hos Sleepo.se.

Vi hoppas att vi får se dig som kund hos oss på Sleepo.se snart igen.

Första köpet

Svårt att göra en rättvis bedömning innan varan levererats! Det är ju först då leverans har skett som kan avgöra kvalité på produkten samt om den levererats på utsatt tid!

Hej Alexander,

Vi hoppas att du nu när du har hämtat ut din beställning är riktigt nöjd med din beställning från Sleepo.se, samt din nya morgonrock.

Vi önskar dig också välkommen tillbaka till Sleepo.se igen.
Omdöme av bekräftad köpare

Mycket bra service och snabba svar.

Jag är mycket nöjd med servicen. Snabba leveranser och snabba svar från kundtjänst.

Hej Linn,

Vad kul att höra att du är nöjd med den service som du har fått från vår kundtjänst!

Vi hoppas på att få se dig som kund hos oss på Sleepo.se snart igen.

Drömföretaget

Ett mycket kundvänligt företag.

Hej Tina,

Vi är glada att höra att du uppskattar vår kundservice!

Vi hoppas att du blir riktigt nöjd med din nya kudde som du har beställt och vi önskar dig också välkommen tillbaka till oss snart igen.
Omdöme av bekräftad köpare

maffigt utbud- allt för sovrummet och lite tilk

Mycket innehållsrik webbutik med allt för sovrummet. Kvalitetsprodukter samlade på ett ställe. Fantastiskt!

Hej Kristina,

Stort tack för din fina recension av Sleepo.se!

Vad kul att höra att du hittade mycket fint hos oss och att du uppskattar vårt utbud.
Vi hoppas på att du hittar fler fina saker i vårt sortiment och att vi får se dig hos oss snart igen.

Supernöjd med köpet.

Jag beställde säng och madrass på tisdag kväll. Jag fick ett meddelande från posten att dom skickat på onsdag förmiddag. Jag hade madrassen på fredageb och sängen på torsdagen veckan efter. Hade säkert haft sängen tidigare om dhl haft fler leveranser dit jag bor. Snabb leverans.
En lättsam hemsida!

Hej Maria,

Vad roligt att höra att leveransen av din beställning gick snabbt och smidigt, samt att du uppskattar vår hemsida.
Vi hoppas att sängen kommer väl till pass och att vi får se dig som kund hos oss på Sleepo.se igen.
Omdöme av bekräftad köpare

Mkt bra service på chat o telefon.

Mkt mkt bra!!!

Hej Ulf,

Vad kul att höra att du uppskattar servicen som du fick från vår kundtjänst via telefon och chat!
Vi hoppas nu att ni blir riktigt nöjd med er nya säng och de tillbehör som ni har köpt.

Vi vill också passa på att önska dig varmt välkommen tillbaka till oss på Sleepo.se igen.

prisvärt

Lätt att hitta, bra hemsida..

Hej Magnus,

Tack för din recension av ditt köp hos Sleepo.se.

Vi önskar dig välkommen tillbaka till oss igen.

Otroligt snabb leverans

Fantastisk snabb leverans. Beställde igår kl 12.11 och idag kl. 11.17 fick jag meddelande om att jag kan hämta ut paketet. Inte ens ett dygn tog det att få grejerna levererade. Enkelt att beställa. Nu hoppas jag bara att det är rätt varor i paketet när jag väl får tid att hämta ut det!!

Hej Marina,

Vad kul att höra att du uppskattar den snabba leveransen av din beställning!
Vi hoppas nu att du också är riktigt nöjd med dina nya sängkläder, samt att vi får se dig som kund hos oss på Sleepo.se igen.
Omdöme av bekräftad köpare

Lätt och smidigt att beställa, snabb leverans och bra produkter.

Lätt och smidigt att beställa, snabb leverans och bra produkter. Dock saknades stl på den varan jag köpte och var tvungen att ringa och få info innan jag kunde beställa, vilket är ett stort minus.

Hej Marianne,

Tack för din recension av din beställning hos oss på Sleepo.se. Vi är glada över att höra att du hade lätt för att genomföra din beställning och att du är nöjd med dina nya produkter.
Vad gäller storleken på produkten som du har beställt så står den alltid under fliken "Mer info". Men vi ska omgående se till att göra storleken ännu tydligare, och tackar för din feedback gällande detta.

Vi önskar dig välkommen tillbaka till oss på Sleepo.se.
Omdöme av bekräftad köpare

Billigt pris och en supersnygg säng!

Lätt hemsida, bra priser, snabbt att beställa. Kanon med fraktfritt. Ska bli spännande när sängen kommer.

Hej Carina,

Vad kul att höra att du uppskattar våra produkter, priser och villkor.
Vi hoppas att du blir riktigt nöjd med din nya säng och att vi får se dig hos oss på Sleepo.se snart igen.

Fantastiska priser!

Har handlat en del hos Sleepo AB och tycker de har fantastiska varor och priser. En tydlig internetföretag. Inga krångligheter med någonting. Super nöjd kund!

Hej Martina,

Vad glada vi blir att höra att du är en nöjd och återkommande kund hos oss på Sleepo.se!
Vi ser fram emot att se dig som kund hos oss många gånger till!

Mvh,
Sleepo.se

hrhl

hrhrhrhrhrhrhrhrhr

Stort utbut.

Bra utbud av flera olika tilltalande märken.

Hej Lena,

Vad kul att du hittade mycket i vårt sortiment som du tyckte om!

Vi hoppas nu att du blir riktigt nöjd med de nya gardiner som du har beställt hos oss och att vi får se dig hos oss på Sleepo.se igen.

Snabb leverans

Mycket snabb orderbekräftelse. Snabb leverans inom utlovad tid. Bra att returdokument mm bifogas varan. Möjlig förbättring är information (kolli nr, transportör, söksida mm) om leveransen vid när varan lämnar lager. Informationen om respektive produkt kunde vara mer utförlig. Kort efter leverans motsvarar varan våra förväntningar.

Hej Jakob,

Tack för din recension och för dina konstruktiva synpunkter gällande din beställning hos oss på Sleepo.se.
Vi tar till oss av din feedback för att se om vi kan förbättra leverans- och produktinformationen ytterligare.

Vi är glada att höra att du är nöjd med dina nya sängkläder. Vi hoppas på att få se dig som kund hos oss på Sleepo.se snart igen!

Dålig återkoppling

Jag beställde först en vara som inte fanns i lager,men det fick jag inte veta förrän jag själv två veckor efter beställningen mailade och frågade vad som hände med beställningen. Nu har jag bytt till annan vara men det har gått tre dagar och på sidan för leverans står fortfarande bara att varan är beställd, så jag vet inte om det kommer att fungera den här gången heller.

Hej Mari,

Tack för din recension av din beställning från Sleepo.se, och din konstruktiva feedback på händelseförloppet på din order.

Vi beklagar verkligen att vi inte kunde leverera de första varor som du beställde, och att du inte heller blev ordentligt uppdaterad med leveransinformationen gällande detta. Vi tar till oss av din kritik för att säkerställa att något liknande inte händer igen. Vi ska också säkerställa att din nya beställning levereras utan problem och inom leveranstiden.

Vi hoppas också att du kan tänka dig att återkomma som kund till oss på Sleepo.se i framtiden, för att vi då ska kunna erbjuda dig en snabb och problemfri leverans.
Omdöme av bekräftad köpare

lång leveranstid i vissa fall

bra och detaljerad produktbeskrivning på hemsidan

Hej Torsten,

Tack för din recension av ditt köp hos Sleepo.se.

Leveranstiden på din beställning är 4-9 vardagar, vilket beror på att några av de produkter som du beställde inte fanns inne på vårt lager vid tillfället för din beställning. Vi hoppas att du noterade den här leveranstiden när du beställde och att det är okej för dig.

Vi hoppas att du blir riktigt nöjd med dina nya sängkläder. Vi önskar dig även välkommen tillbaka till Sleepo.se.

skitbra

Jag är fet nöjd med det.

Hej Rufat,

Tusen tack för din recension av ditt köp hos Sleepo.se.

Vi önskar dig välkommen tillbaka till oss igen.

Hej Viveka,

Stort tack för din recension av din beställning hos oss på Sleepo.se.
Vad kul att höra att du vill rekommendera oss vidare, det uppskattar vi verkligen.

Vi önskar dig även varmt välkommen tillbaka till Sleepo.se igen.

Sleepo.se - Din säng och sovrumsbutik på nätet

FRI FRAKT

Alltid fri frakt i hela Sverige

FRI RETUR

Alltid fri retur i hela Sverige

INBÄRNING & BORTFORSLING

På säng och möbelbeställningar har man alltid möjligheten att välja till inbärning och bortforsling.

ÖPPET KÖP

14 dagars öppet köp

KUNDTJÄNST

Vår kundtjänst har öppet: Måndag–Fredag: 08.30–17.30 Du når oss på: Telefon 08-208770 Email info@sleepo.se Live chatt

Sleepo.se säljer sängar, sängkläder, heminredning och möbler på nätet. Vi erbjuder ett brett sortiment från kända varumärken. Som kund skall du enkelt och till bästa villkor kunna beställa allt du behöver för att skapa det perfekta sovrummet. Sleepo.se erbjuder alltid Fri frakt & Fri retur på alla produkter i hela Sverige.

Besök Sleepo AB

Kontaktinformation