Skiftselv omdömen

Skiftselv omdömen

9.3

Super og hurtig service ved reklamation

Jeg har handlet flere gange hos Skiftselv, altid med en hurtig levering og god service.
Nu har jeg for første gang haft et produkt, som efter nogen tid blev defekt og her har jeg fået en super og hurtig service med ombytning af varen, - uden nogen omkostninger for mig.
Du kan trykt handle hos Skiftselv, - er uheldet ude er servicen helt i top..

Super udvalg

Korrekt vare, hurtig levering og rimelige priser.

har netop handlet hos skiftselv.dk kan godt anbefale denne butik til andre købere

Har netop lige handlet hos skiftselv.dk,hvor det er først gang jeg har handlet i
denne butik.
Jeg må sige det er meget fine kvalitets vare til lave priser,
og ligeleddes kan jeg kun give kundeservice ros for hurtig tilbagemelding,når det
opstår problemer,jeg er godt tilfreds,og vil gerne anbefale denne butik hvidre til
andre.
Det eneste lille minus var leveringen med gls mine varer blev ikke leveret til den
aftalte tid,de kom en dag efter.Ja ok forsinkelse kan naturligvis forekomme,blot
man bare havde fået en sms at leveringen blev forsinket,så skulle man ikke sidde
og vente forgæves hele dagen,derfor giver jeg kun 4stjerner,ellers alt ok.
Mvh K.Tegewaldt.

God og billig, fine tilbud.

Stod og skulle skifte alt i en dåseåbner, søgte på nettet og fandt
dette firma, Kan kun anbefale at handle med.
Varen modtaget dagen efter,

Rigtig god service i forhold til reklamationsret!

Jeg havde købt en mælkeskummer fra skiftselv.dk som holdt op med at virke efter blot et års brug. Derfor gik jeg ind på deres hjemmeside for at finde ud af hvordan de håndterer reklamationsretten. På deres side fandt jeg en sektion hvor man kunne indberette sit produkt samt den fejl man havde oplevet. Ved blot at taste sin e-mail ind hentede siden selv ordre- og produktoplysninger, hvilket sparede mig for at lede efter dem.
Efter blot en dags tid fik jeg et høfligt svar fra kundeservice og få dage efter fik jeg sendt en helt ny mælkeskummer uden omkostninger og uden at jeg skulle sende den ubrugelige tilbage.
Troede at reklamationsret var noget indviklet noget, men det er det slet ikke med skiftselv! Meget tilfreds med deres håndtering! Kan kun anbefales!
- Simone

Super god og let hjemmeside

En let og overskuelig hjemmeside, og den bestilte vare var i orden og levede op tll forventningen, så ikke sidste gang jeg handler der
Inge

Deres online-shop var ikke ajourført, så jeg købte ingenting.

Havde bestilt nogle Taika kopper og underkopper til en gave. De skrev, at de ikke var på lager, men måske kom kopperne om en uge og måske kom underkopperne om to uger. Det turde jeg ikke at satse på, så jeg annullerede bestillingen.

Hurtigt og nemt at handle der

Bestilte varer om aftenen og de kom dagen efter, der var en vare som var i rest ordre det skrev de til mig med det samme, tilbød at sende de første varer fragt fri, og så eftersender de rest ordren når den kommer hjem, så rigtig god oplevelse :-)

Skiftselv har ALT...

....eller i hvert fald rigtig mange forskellige ting... god købsoplevelse, alt i orden her - også prisen!

Nemt, Hurtigt, Billigt og perfekt betjening :D

Der kan du roligt handle, det er nemt, hurtigt, billigt - alt er perfekt.
der vil jeg helt sikkert handle igen og igen og igen ;)

Kan kun anbefales

Alt forløb perfekt, varen hurtigt fremsendt

Super god service, hurtig levering.

Fik varen som ønsket, desværre var varet gået i stykker under fragt, kontaktede derfor firmaet, dagen efter om morgenen var alt på plads med at den skulle sendes retur, skulle bare printe et stykke papir ud så var Porto betalt og de sendte allerede samme dag en ny altså 2 dage efter jeg kontaktede dem stod jeg med den nye vare.
Er helt igennem tilfreds med den måde de har behandlet mig på.

Super!

Hurtig levering og et super produkt.
Lige som det skal være :)

Service ud over det sædvanlige

Bestilt trådløst termometer. Virkede ikke. Fik tilsendt et nyt uden forbehold, og uden at jeg behøvede at sende det gamle tilbage. Dejligt at jeg kunne slippe for turen til posthuset samt betaling af porto. Ville have givet 4 stjerner da adresseformularen på hjemmesiden ikke følger gængs standard, men den gode service løfter dem op på 5 stjerner.
Skiftselv.dk

Svar från Skiftselv.dk

Tak for din gode feedback! Jeg ville gerne have kontaktet dig direkte vedr de gener du har haft vedr. vores adresse felter. Da jeg så vil kunne give den feedback videre til vores programmør.

Har du mulighed for at uddybe hvilke gener du har haft på mrm@skiftselv.dk så skal vi se om det er noget vi kan rette :)

Jeg købte en USB 3 .dokning Station

Jeg købte en USB 3 .dokning Station. Den var ikke på lager den kom rimligt hurtig ,Og den er i orden. Jeg har handlet hos dem før aldrig nogen problemer skriver man til dem får man et hurtig svar. Så jeg kan kun andebefale at handle der og så er det et dansk firma

Rigtig god service!

Jeg fandt endelig efter lang tids søgen, det stel jeg ville have på skifselv.dk!
Jeg bestilte nogle tallerkener til en god pris, og de kom efter få dage.
Da jeg modtog dem tjekkede jeg dem igennem for evt. fejl og fandt et par tallerkener der var i stykker. Jeg skrev til skifselvs kundeservice og fik svar tilbage ret hurtigt om at de havde behandlet min reklamation og de ville sende mig nogle nye tallerkener hurtigst muligt - virkelig dejligt! Ikke nok med det, men så skrev de også at jeg ikke behøvede at sende de andre retur, så har faktisk fået mere end betalt for! Er rigtig glad - og vil anbefale denne side til alle! :-)

Hurtig levering, og tingene i orden

Bestilte 4 forskellige varer på webshoppen, og de blev leveret hurtigt herefter. Alt var i orden igennem hele forløbet.

Kvalitet, lav pris og hurtig !

Jeg bestilte vare (gave) der skulle være fremme inden bestemt dato.
Varen var ikke på lager.
Jeg fik besked om evt. forsinkelse. Men på en eller anden måde fik de alligevel varen frem til mig i god tid.
Dvs. kvalitetsvare (frugtpresser) til lav pris (-25%) og hurtig. (dag til dag).

Skiftselv.dk Support

Hos Skiftselv.dk fører vi også et bredt udvalg af forskellige færdigvarer, så du slipper for besværet med at skulle ud i byen for at lede efter lige netop det du mangler. Vores målsætning er at sælge billige hvidevarer til dig, som har skruet hænderne rigtigt på, og ikke behøver hjælp til tilslutningen, og derved kan spare det beløb et normalt servicebesøg vil koste, dog skal du være opmærksom på at der er nogle ting der kræver at det er installeret af en autoriseret.

Besök Skiftselv

Ring på: 88202010