Sidelinien omdömen

Sidelinien omdömen

7.4
1 Trustpilot recensioner

Debatfora for FCK fans

Det officielle debatfora for FCK fans. Inden man kan få adgang tll foraet skal man enten oprette sig som bruger med navn og kodeord, eller også kan kan studere foraet som gæst.

Selve hjemmesiden består af debatforaet, hvor fodbolden og F.C. København er omdrejningspunktet er det vigtigste, men der er underforas, hvor man også kan debatere koncerter, mad, restauranter, spil o.s.v.

Man har også mulighed for at deltage i chatdebatten med andre FCK-fans i 'Blablabla' sektionen, (blandt FCK-fans kaldet 'Skakten'), hvor alt mellem himmel og jord bliver behandlet i en rå og kærlig tone. Og man har mulighed for at komme med en kommentar, når der er FCK-kamp og deltage i jubelbrølene, når der bliver scoret.

På Sidelinien.dk kan man også finde nye venner, der også brænder for FCK og fodbold.

Är Sidelinien ditt företag?

Lär känna dina kunder.

Logga in som ditt företag Läs mer

Är det här ditt företag?

Logga in som ditt företag

Sidelinien Support

Sidelinien er FCKFC's debatforum. Danmarks største debatforum om fodbold.

Besök Sidelinien

Trustpilot´s förpliktelser