www.shakk.dk omdömen

www.shakk.dk omdömen

9.4

Fantastisk!

Jeg bestilte tøj derinde fra i tirsdags, jeg har fået det nu, og det er bare super fedt tøj, til en overkommelig pris, for en studerende!!!! :)

super god service til ekstrem små priser!

Jeg har nu handlet hos shakk 6 gange for i alt små 8.000kr jeg har aldrig haft problemer med levering, overførelse af penge eller what so ever! tøjet bruger jeg til hverdag, og faktisk også noget af det til arbejdstøj. så hvis folk tror det lav kvalitet fordi det billigt så tror de forkert, jeg har ikke ødelagt noget af tøjet endnu udover skoene som jo bliver slidt op med tiden.

Fin side med fede priser.. meeen

Men størrelserne på tøjet er altså for ringe.
Selvfølgelig laver de forskellige tøjmærker ikke samme størrelser, men der vil jeg mene at shakk.dk burde lave nogle bedre str. guides til det forskellige tøj.
Købte for ikke så længe siden 2 t-shirt, en small og en medium, (2 forskellige mærker)
og small modellen viste sig at være større end den i medium.
Og har droppet at bestille bukser, for sidst jeg bestilte et par, der målte jeg mig osv. i forhold til deres str. guide og fandt frem til jeg skulle have en 32. meeeen jeg svømmer i dem, de er kæmpe store.
Synes også der er mangel på tøj, ment i den forstand at jeg flere gange har fundet en fed trøje eller lign. og så har de den kun i small fx. udvalget af tøj er stort, der skal bare være bedre udvalg i størrelserne på lager.
Giver 3 stjerner grundet at det er en god butik, men jeg tør bare ikke købe der mere da jeg ikke aner om jeg kan passe tøjet før det kommer og jeg orker ikke alt det retur bytteri halløj.
Udover det, så er siden og servicen i top!

Hej Nikolaj,
Er superglad for at du kan lige os =) Men ikke så godt at du har haft problemer med at vælge størrelsen. Vi vil gerne tilbyde dig et gavekort som tak for din kritik, hvis du ønsker det? :) Så skriver du bare en mail til: support@shakk.dk og forklarer lige kort hvad det drejer sig om og oplyser dit ordre nr. Så skal vi nok sende gavekortet til dig.

Vi håber at se dig som kunde hos os. Du må meget gerne kontakte os på mail så vi kan tage det videre og forbedre vores størrelsesguide. :)

Håber at høre fra dig.

Simpelhen ikke iorden!!

Min kæreste hade bestilt nogle t-shirts til mig og fik der med en rabat kode :)

Så ville jeg lige bestille nogle bukser og en t-shirt mere nu hvor jeg fik gratis fragt

Men da jeg så fik min ordre bekræftelse kunne jeg se at de trak først rabaten og fragt

Men så lige til sidst lagde de den til igen, selvom jeg valgte gratis fragt

Det er ikke iorden

Hej Robin,
Jeg beklager virkelig for fejlen og det er korrekt det er ikke i orden. Jeg kan se at det har sket en teknisk fejl, når du var i gang med ordre. Vi har nu rettet din ordre så rabatten er kommet på igen og vi hæver selvfølgelig på det korrekte beløb. :)

Dit shakk.dk team

Så glad en kæreste jeg har fået!

Jeg går ind på hjemmesiden og glæder mig over de har klarna faktura, da min mand manglede tøj nu og ikke kunne vente. hehe
Vi fik 5% rabat ved at give en email adresse og vi fik også (tror det var 10%) yderligere fordi vi købte både bukser, trøje og hoody.
Oven i det fik vi også et gratis bælte, fri retur OG til min fornøjelse en lille pose vingummi bamser. dejligt.
Jeg lagde mærke til at med alle de rabatter osv, sparede vi over 1000kr !
Nem retur seddel også, vi fik et par bukser som var for store, men de er nu sendt tilbage. Man kan også følge sin pakke.
Det gik også utroligt hurtigt at få varene, det har jeg aldrig oplevet før- bestiller mandag, modtager tirsdag kl 14. PERFEKT!

FANTATISK SERVICE

jeg bestilte noget tøj fra shakk for nogle måneder siden. efter jeg har gået med den ene trøje 3 gange går lynlåsen så i stykke. dette skriver jeg til shakk og de vil bare lige se et billed af fejlen og wupti jeg fik mine penge retur. Eller faktisk ville de sende mig en trøje til mig men den kvikke sælge fra shakk opdagede at den på gældende trøje var på tilbud på dette her tidspunkt og jeg havde betalt fuld pris. så hun valgte at give mig penge og ikke trøjen så jeg kunne få et gratis bælte med oven i =D langt fra sidste gang jeg handler hos dem.

Hurtig levering, forkert produkt...

Jeg vælger at give Shakk 4 stjerner.... Der var egentlig ikke noget galt med kvaliteten af produktet, og heller ikke med leveringstiden. Jeg bestilte en T-shirt og en halskæde. Jeg fik begge ting et par dage senere, MEN, det var ikke det jeg havde bestilt. Så jeg sender produktet retur, og der går altså en uge, før jeg får det rigtige produkt. Det synes jeg var temmelig irriterende, da det var en fødselsdagsgave.

Så leveringen og kvaliteten fejler intet. Men lige den oplevelse synes jeg var lidt irriterende...

God service!

Hurtig levering, god service og let ombytning.
Kan klart anbefales!

Shakk sender hurtigt og billigt ens varer afsted, og ingen problemer med returvarer.
Har handlet der 5 gange nu, helt uden problemer.

SHAKK, I VED JEG ELSKER JER

Har handlet hos Shakk i mange år efterhånden, næsten lige siden de oprettede deres hjemmeside. Har aldrig haft nogle problemer med deres tøj, levering eller retur/bytte service. 5/5!

Og så glemte jeg at sige, DET ER BILLIGT!

Skuffet...

Havde endeligt taget mig sammen til at bestille jeres cargo pants og give dem et forsøg, er vant til carhartt, skal lige siges.
- Bukserne ankommer så idag, inden for de dage i lover. Acceptabelt.
Men! Jeg er virkeligt skuffet over at bukserne ikke er længere end de er... Taljen er perfekt, for første gang skal jeg ikke ha et bælte i for at holde mine bukser oppe, tværtimod skal jeg gå rundt og ligne en fagget fordi bukserne er for korte....

Hej Julian,

Jeg beklager virkelig for fejlen. Vi har ikke haft nogle klage på det før, så det kan være at det er fejl på lige den vare du har modtaget. Fejlen ligger så hos leverandøren :/ Hvis du kontakter vores kundesupport på tlf 70 701 801 kl. 10-15 eller send en mail til support@shakk.dk - så kan vi lige se hvordan vi kan finde en løsning på dette. Du skal selvfølgelig ikke gå rundt med et par bukser som er for korte. :)

Vi håber at høre fra dig snarest muligt.

Beklager endnu en gang for fejlen.

Dit shakk.dk team

GOD FRAGT, DEJLIG SERVICE!!

Jeg havde købt en jakke til min kæreste, han tager den på, går lynlåsenda i stykker 1½ dag efter, men da jeg så ringer ind til Shakk, for jeg en dejlig service og får afvide jeg skal skrive en mail og tage billeder af jakken/lynlåsen. Jeg sender mailen, og billederne pluds min fragt sedel, 4 timer efter får jeg en mail om at jeg har 2 valg, jakken byttet til ny eller pengene på et gavekort, jeg vælger gave koret og bestiller så bare noget andet på siden! :) MEGA HURTIG OG FED SERVICE MAN FÅR! TOMMEL OP TIL JER HOS SHAKK, VIRKELIG GLAD FOR AT HANDLE HOS JER! ;)

Helt ude i skoven.

Min bror har bestilt et par jakker, sko og bukser.
Den ene jakke, er der hul i, så skal sendes tilbage.
MEN ud over det har de reserveret beløbet, på min konto 2 gange: De har godt nok, kun trukket beløbet en gang, men beløbet står stadig reserveret på min konto og de skyder bare skylden på banken hele tiden, banken kan ikke frigive mine penge uden samtykke fra shakk og banken får ingen mails fra shakk som lovet, så sidder man som forbruger som lorten og mangler 1200 kr som man kan komme til at vente en måned på at få igen.
Så herfra RINGE service!

Hej,

Vi har været i kontakt med din bror, og som aftalt har vi kontaktet banken vedr. dobbelt reservationen. Jeg beklager virkelig dette, da banken ikke endnu har frigivet beløbet tilbage til jer. Vi kan desværre ikke slette reservationen, det er banken som skal gøre det. Mailen er sendt til banken og din bror.

Vi har i dag prøvet at kontakte jer på tlf, men desværre intet svar. En mail er sendt til jer, håber på et hurtigt svar - så vi kan se hvor problemet ligger. :)

Vedr. defekte vare - først og fremst beklager jeg for fejlen! Kan godt forstå at man ikke vil modtage en vare med fejl på. Som kunde hos os har man altid 2 års reklamations ret. Hvis I kontakter os vedr. defekte varer så finder vi selvfølgelig en god løsning på det. :)

Vi håber at høre fra jer.

PERFEKT!!

Nu har jeg lige afgivet min 3 ordre på 2 uger, der er virkelig styr på tingene og varerne kommer til tiden.
Derudover har de nogle gode tilbud og det er bestemt ikke sidste gang jeg handler her!

syndes godt om jeres tøjstil

tilfreds med jeres forsendelser
tilfreds med jeres str.
tilfreds med jeres look

super handel

Meget tilfreds. God service og hurtig levering. Handler der helt sikkert igen.

store i str.

T-shirt er meget store i str.

hurtig handel

Fik mine vare efter 2 dage, desværre var det ikke det hele der passede men en hurtig ombestilling og nu kan jeg snart hente min pakke.

Utrolig nem og overskuelig ,handel.

Det er nemt og billig hjemmeside.
God kvalitet
Hurtig levering.
Ikke sidste gang vi handler der.

shakk.dk Support

Hip hop tøj og streetwear tøj til danmarks laveste priser.

Samtidig har vi en kundeservice som er helt i top. Vi er først tilfredse, når du som kunde er tilfredse.

Kontakt vores kundeservice på telefon 70 701 801, eller via mail - du får hurtigt svar.

Vi har et stort udvalg af streetwear og hip hop tøj, såsom jeans, baggys, hættetrøjer, t-shirts, sko og mere.

Besøg os på www.shakk.dk

Besök www.shakk.dk