Serviceklub.dk omdömen

Serviceklub.dk omdömen

Bra
7.5

Super service og super side

Jeg kan varmt anbefale Serviceklub.dk
modtog mine ting som jeg skulle og ved spørgsmål, var kundeservice hurtige og høflige i deres svar.

der var en lille hovsa, da de trak penge fra min konto for nyt medlemskab, selvom jeg havde afmeldt mig.. men den gode kundeservice hjalp hurtigt med at få pengene retur.

alt i alt er jeg yderst tilfreds med siden :)

Og håber da at ''vinde' den lille præmie for at smide min feedback her på trusten.

Hej Lars

Mange tak for din anmeldelse.

Det er dejligt at høre, at du har haft en positiv oplevelse. Opsigelsen modtog vi aftenen inden fornyelsen og vi nåede desværre ikke at besvare denne henvendelse inden selve fornyelsen. Men det blev der selvfølgelig fundet en løsning på :)

Du ønskes en rigtig god dag.

Meget godt servise

Jeg anbefaler Serviceklub. dk.

Amatøragtig og dårlig...

Har d. 8 februar (eller lige der omkring) bestilt en velkomstgave fra serviceklub.dk, da gaven endnu ikke er modtaget d. 20. februar, skriver jeg til kundeservice og spørger om en stregkode, så jeg se hvor langt forsendelsen er nået.
Her får jeg af vide at den er sendt som brev - fair nok - men at jeg først kan rykke for gaven d. 11. marts, da brevet er sendt d. 11. februar.

serviceklub.dk vil altså have at man skal vente en måned på at et brev når frem, før de vil undersøge nærmere.

Det virker som om de lavet det "trick" i forhåbning om at kunderne glemmer alt om deres velkomstgave, og serviceklub.dk derved spare en gave.
Præcist på samme måde, som de blokere for opsigelse af medlemskab inde for de første 24 timer.
- Ja de skriver godt nok at der kan gå op til 24 timer, før man kan opsigelse medlemskabet. Men det sjove er at man først kan opsigelse præcist 24 timer efter tilmelding.
Typisk tegn på et firma som lever af at lokke kunder til med en billig velkomstgave, og så derefter score kassen på at kunden glemmer at opsigelse igen.

Hej Ulrich

Jeg beklager, at du ikke er tilfreds med de svar du modtog fra kundeservice. Dog blev gaven som oplyst sendt af sted fra vores lager d. 11/2 efter at du havde indløst din gavekortskode.

Da vi desværre ind imellem oplever forsinkelse på leveringerne, bad kundeservice dig om at vente lidt endnu og vende tilbage, hvis du forsat ikke havde modtaget forsendelsen.

Du vil blive kontaktet med en opfølgning snarest.

Helle Møller

mærkevare til næsten ingen penge

Sjov måde at spare penge på, uden at bruge mange penge - den perfekt combo.

Hej Sally

Tusind tak for din anmeldelse.

Jeg håber du har fået gjort nogle gode køb :)

Fortsat god fornøjelse med siden og god dag til dig.

Helle Møller.

Elendig service

Jeg ringede for at få en forklaring på, hvordan det kunne være, at mit medlemsskab var blevet fornyet, da jeg synes, at have afmeldt mig alt, hvad jeg havde tilmeldt mig i forbindelse med en konkurrence. Jeg spurgte pænt, hvordan det så kunne lade sig gøre, og om man kunne ændre på det - jeg må nok indrømme, at det har været min egen fejl.
Det der gør mig rigtig harm, er den måde hvorpå mit meget enkle spørgsmål bliver modtaget på; jeg bliver nærmest verbalt overfaldet - telefondamen kommer med en lang smøre om, at jeg ikke har læst betingelserne igennem ordentlig osv..
Hun var så disrespektfuld, at jeg var nødt til at spørge, om hendes irritation kom sig af, at hun havde fået mange af sådan nogle opkald. Hun afbrød mig, afslog det blankt, ønskede mig, meget ironisk, en god dag og lagde på.
Magen til uforskammet service skal man lede længe efter, jeg er glad for, at jeg ikke skal have mere at gøre med det selskab!!

Hej Pi

Jeg er meget ked af at høre, at du har haft en dårlig oplevelse med den telefoniske support.

Skulle der være spørgsmål du mangler at få svar på, eller hvis der er andet vi kan hjælpe med, er du meget velkommen til at kontakte den skriftlige support via kundeservice@serviceklub.dk.

Du ønskes en god dag.

Helle Møller

rigtig god og personling service, hurtig leverance og respons!

rigtig god og personling service, hurtig leverance og respons!

Hej Natia

Mange tak for din anmeldelse :) Det er dejligt at høre, du har haft en positiv oplevelse.

God dag til dig.

dårligt sende

parfumen og creme smadret

Hej Poul.

Jeg kan se, at i har været i kontakt med vores kundeservice omkring dette. Vi er selvfølgelig rigtig kede af, at indholdet i jeres forsendelse var i stykker ved modtagelsen.

Pakken blev sendt med forsikring på forsendelsen. Som kundeservice har informeret er det derfor vigtigt, at i inden for 7 dage fra modtagelse af pakken tager kontakt til Post Danmark.

De skal selvfølgelig kunne se forsendelsen eller billeder af denne for at kunne vurdere det nærmere, ligesom vi ville have behov for.

I er altid velkomne til at kontakte kundeservice, hvis i har yderligere spørgsmål.

Levering

Dejlig hurtig levering.

Fuldt tilfreds

Jeg skrev til kundeservice da min velkomstgave var forsinket,. Jeg fik lynhurtigt og venligt svar og velkomstgaven kom dagen efter - og var en superflot gave iøvrigt!

Super kundeservice

Jeg havde modtaget en mail her i januar, men der stod jeg havde modtaget den i oktober. Det omhandlede en præmie på 1000 kroner, som jeg havde vundet, og jeg har her i januar fået udbetalt præmien. Super venligt! :)

Super service og hurtig levering

Jeg har kun positivt at sige om Serviceklub.dk - da jeg mente der var gået tre dage og min gave skulle være sendt, skrev jeg en mail og fik hurtigt svar - min gave var på vej, så det var mig der var for hurtig på aftrækkeren.
En meget venlig mail og en super fin gave.
Jeg kan varmt anbefale Serviceklub, og forstår ikke alle de negative kommentarer de får herinde. Jeg tror ikke på de er ude på at snyde nogen.

Hej Line

Mange tak for din anmeldelse.

Det er dejligt at høre, at du har haft en god oplevelse med siden og med kundeservice.

Du ønskes et godt nytår.

Nemt, billigt hurtigt

Billige og lækre produkter med hurtig levering. Også endda uden fragomkostninger! Men er lidt skuffet over jeg ikke har modtaget min velkomstpakke endnu, der er gået to uger uden noget som helst..

dyr om måneden men mange gode handler

jeg har altid haft en god oplevelse med serviceklub.
den får ikke den femte stjerne pga prisen det koster om måneden.

jeg har kun haft rigtigt god erfaring og kundeservice er super søde. og jeg har efterhånden lavet en del handler.

Svineri

Lokket af gave melder jeg mig ind via kampagne. Opsiger inden fristen på de 14 dage udløber og ALLIGEVEL har I nu trukket 2x237kr på min konto med 8dages mellemrum.
Så nu er jeg fandme sur! Tror I jeg er millionær?!

SVINERI

Hej Linda.

Opkrævningerne skyldes at der med dit kort er oprettet to medlemskaber. Det ene medlemskab blev oprettet d. 24/11 og du opsagde dette d. 12/12. Det blev således først opsagt efter den 14 dages periode og det blev derfor fornyet jf. betingelserne.

Det andet medlemskab blev oprettet d. 25/11 og er ikke tidligere blevet opsagt.

Jeg kan ikke se, at du har taget kontakt til kundeservice som kan informere dig nærmere omkring opkrævningerne samt hjælpe dig med at finde en løsning. De vil derfor tage kontakt til dig i løbet af dagen.

Helle Møller.

ganske enkelt fantastisk

Hurtig levering og kanon kundeservice

75% af velkomstpakken var skiftet ud.

Velkomstpakken skulle have bestået af 5 ting. Pakken indeholdt 1 af de oprindelige ting. De resterende 4 var skiftet ud således:

L´Oréal foundation --> Maybelline foundation med "Caramel" farve. Henvender sig til mørkhudede forbrugere. Overraskende ubrugelig for mig, der er bleg som papir.

L´Oréal lipstik --> Lip pencil. Bund seriøst - det er der jo ikke nogen mennesker, der bruger..

L´Oréal neglelak --> Rimmel neglelak. Jeg er allergisk overfor Rimmel, hvilket var grunden til, at jeg bestilte en pakke med L´Oréal.

L´Oreal øjenskygge --> "Youth Code Luminizer". Jeg havde glædet mig mest til øjenskyggen, men nu kan min 21-årige hud se ENDNU yngre ud. Jubiii.

Mascaraen var helt fin. Så derfor kommer vi op på tre stjerner :-)
Serviceklub.dk sendte mig en mail, der informerede mig om udskiftningerne, så jeg var "advaret". Det kunne have været rart, hvis de havde gjort det inden jeg bestilte pakken :-) Dette er bare dårlig stil.

God, når man er "inde i varmen" - velkomstgaven kom efter 4 uger, ikke 4 dage :-(

Varerne man kan købe på hjemmesiden er fine og dejligt billige. De kommer rettidigt med posten.

Velkomstgaven (l'Oreal pakke) måtte jeg som mange andre vente MEGET længe på pga. et tomt lager. Jeg har modtaget den idag, men 1/5 ting var ikke som beskrevet (fik en creme i stedet for en øjenskygge) og min yndlingsmascara var erstattet med en glimmermascara. Den går måske i julemåneden, men derefter kan man (de fleste) ikke finde på at bruge den som hverdagsmascara. Øv, havde glædet mig til både mascaraen og øjenskyggen. De andre ting var dog som lovet.

På trods af det med velkomstgaven, kan jeg anbefale serviceklub.
Det er billigt og der er god service. Det er også nemt at melde sig fra igen og man har uanset hvad adgang til deres produkter i hele de første to uger.

PAS PÅ DETTE ER IKKE ET TROVÆRDIGT FIRMA

Hej kan ikke forstå at man kan hæfte for et medlemskab på en e-mail som slet ikke eksistere, har derfor ingen mail modtaget fra jer, og anede ikke at dette medlemskab eksisterede, og vil derfor gerne bede om at i sender mine 238 kr. retur som i har hævet på min konto.

p.s. hvorfor skriver i til folk når de har klaget her inde om de ikke har modtaget deres gave, at når de modtager den så skal de slette deres negative kommentar herinde, så er det da ikke så underligt at i næsten kun har positive kommentar her.
Vibeke olsen tyckte detta omdöme var användbart

Hej Andreas

Vi kan se der samme dag er oprettet to medlemskaber med dine informationer, blot med to forskellige mailadresser. Det er ens eget ansvar at sørge for at de informationer man indtaster ved tilmelding er korrekte. Mails omkring medlemskab sendes selvfølgelig til den mailadresse medlemskab oprettes med.

Da der er oprettet to medlemskaber er der ligeledes opkrævet for prøveperioden to gange. Du har altid kunne kontakte os omkring dobbelt opkrævning eller manglende mails.

Vi beder ikke medlemmer om at slette deres kommentarer. Det er op til medlemmerne selv om de ønsker at ændre anmeldelsen når eventuelle misforståelser eller andre problemer bliver løst.

Helle Møller

Super god service og hurtig levering

Jeg har kun gode oplevelser med Serviceklub.dk

Kan klart anbefale Serviceklub.dk

Altid hurtigt svar når man sender mail. Gode varer. jeg har dog udmeldt mig igen. Helt problemløst, ingen uventede udgifter.
bpj

Serviceklub.dk Support

Serviceklub.dk byder dig velkommen til masser af besparelser og rabatfordele. Serviceklub.dk er en rabat- og fordelsklub. Som medlem af Serviceklub får du adgang til gode sparetips, et hav af rabatfordele samt en masse fantastisk gode først til mølle tilbud, hvor det kort sagt gælder om at være først til mølle. Priserne er nemlig skruet helt i bund på alt fra Parfume & Kosmetik til Spil & Elektronik. Vi har stor fokus på at glæde alle vores tilfredse medlemmer og går meget op i at levere en god kundeservice overfor alle. De bedste hilsner Serviceklub.dk

Besök Serviceklub.dk

Vi finns här: Algade 44, 2. sal