SAS omdömen

SAS omdömen

Lågt
3.5

Flyver kun med SAS..

Hjemmesiden er nem og bestille biletter fra, god service, samt har jeg aldrig oplevet at de ikke har fløjet til tiden.
Venligt personale i både kundeservice og dem der er på flyveren..

Intet svar ved gentagne henvendelser om Erstatnings krav!

Til hvem dette måtte ved komme.
Vi har gentagene gange henvendt os til Sas via deres Customer service angående krav om kompensation for forsinket fly. Vi har hvergang fået en automatisk svar mail med at de har en svar tid på 2 til 3 uger nu er der gået langt over de 3 uger siden den første mail blev sendt til dem, stadigvæk uden noget svar. Jeg har igen skrevet med deres live chat og er igen blevet henvist til deres Customer service, jeg spurgte om der var et nummer man kunne ringe på og rette henvendelse men det er der heller ikke. Det virker på os som om at Sas vil trække det her i lang drag og gøre det så besværligt som muligt for folk, så folk opgiver at få deres kompensation som man er i sin gode ret til.

Jeg rejser tit med Sas via mit arbejde men også i min privat tid og har altid oplevet god service, så jeg havde regnet med at Sas om nogen flyselskaber ville leve op til de regler som Eu har lavet. I mellem tiden er jeg dog blevet klogere.

SAS ødelagde min kuffert men har lukket for muligheden for at kontakte kunderservice - hvad er dette for en "ikke-service"???

SAS kom til at ødelægge min kuffert. Det kan ske. MEN. Istedet for at erstatte den, tilbød SAS i lufthavnen mig en billig kuffert som de lige havde stående. Da jeg sagde at jeg ønskede mig den samme kuffert, som de var komme til at ødelægge, og som matchede resten af familiens, sagde SAS-kontoret, at så kunne de ikke hjælpe mig... - så måtte jeg gå hjem og på på SAS' hjemmeside og skrive en bagageklage, men jeg skulle vide at her var der meget meget lang ventetid, så jeg ville risikere at jeg så ikke nåede at få en ny kuffert inden sommerferien OG hvis jeg ønskede at komme i kontakt med dem ville IKKE KUNNE FÅ KONTAKT - jeg ville hverken kunne ringe eller maile til dette "andet" kontor, for der havde man lukket for kundernes mulighed for at komme i kontakt (der var kun en "form" på sas.dk man kunne taste i).
Jeg har nu ringet igen til SAS kontoret i lufthavnen, da jeg fortsat intet har hørt fra det "andet kontor" og de holder fast på, at jeg INTET kan gøre - blot håbe at jeg en dag får svar fra det "andet kontor" og at det sker før sommerferien. Ellers må jeg selv ud og købe en ny kuffert.
ER DER NOGEN DER VED OM DR's KONTANT KUNNE VÆRE INTERESSERET I AT TAGE HISTORIEN OM SAS' "NYE IKKE-KUNDESERVICE" ???

Virkeligt godt og flot...

Det bedste flyselskab man endelige kan finde.
Fik rejset 20 gange uden problemer.
Virkeligt god service...

Lavt service niveau koster kunderne dyrt

SAS aflyste idag mit fly med planlagt afgang kl 15.20 fra CPH til AMS, de var så villige til at om booke mig til et fly med afgang kl. ca. 20.

Denne gestus fra deres side er fuldstændig ligegyldig, da jeg havde et fly at nå med afgang fra AMS kl 18.40, dvs jeg har 1 time og 40 minutter til transit hvilket altid tidligere har været rigeligt

Resultatet af deres dejlige behandling er at jeg nu sidder hos mig selv og skrive dette opslag, fremfor at være på vej til min destination.

Desuden har deres behandling økonomiske konsekvenser, da jeg har købt og betalt den billet videre fra Amsterdam, som SAS med deres håndtering af sagen har gjort værdiløs

Jeg står nu med en ubrugelig flybillet videre fra Amsterdam, takket være SAS

Desuden finder jeg det højst mærkværdigt at SAS kun ønsker en mundtlig dialog når det omhandler køb af deres produkter. Det er simpelthen umuligt at klage til SAS, med mindre man skriver til dem. De er selvfølgelig klar over at det mindsker kunders lyst til at klage over dem, et snedigt træk fra deres side må man sige.

SAS, i må være stolte af jeres anmeldelser på Trustpilot

Jeg vil ALDRIG igen benytte SAS når jeg skal ud og flyve, deres kundeservice er blandt de ringeste jeg nogensinde har oplevet.

Ingen mulighed for kontakt

Det er rigtig ærgerligt at man bliver nødt til at bruge de sociale medier for at komme i kontakt med SAS. Jeg har sendt en klage for en måned siden og intet hørt. Der bliver i cph lufthavn udleveret blanketter omkring eu regler ved aflysning af fly men det virker ikke som om SAS ønsker at leve op til reglerne. Jeg har efter 1 måned intet høre og når man ringer til kundeservicen får man at vide at man ikke kan tale med dem som tager sig af klagerne. Det er rigtig ærgeligt og gør at jeg indtil videre bruger andre flyselskaber end SAS. Håber meget at høre fra dem og på at modtage kompensationen og vil efterfølgende vil jeg overveje om jeg skal slette dette og skrive en pæn anbefaling. Mvh Catrine

Fuldstændig umuligt at komminikere med SAS hvis du har en klage.

Jeg vil hermed gerne fortælle Jer lidt om hvorledes SAS behandler sine rejsende hvis de indgiver en klage.
Jeg vil ikke indgå i hvad klagen specifikt omhandler da sagen endnu ikke er afsluttet - men blot dele med Jer hvorledes SAS "Customer Care" fungerer.

Hvis du har en klage er din eneste mulighed at gå ind på SAS' hjemmeside - du kan ikke klage via e-mail eller telefon. Selvom du er Eurobonus medlem kan du ikke klage - de kan end ikke henvise dig/videregive klagen til rette instans i SAS eller noget som helst. SAS Eurobonus kan kun behandle ting vedrørende Eurobonus. I mit tilfælde er jeg bl.a. blevet fratrukket 120.000 points for opgraderinger vi aldrig fik - men det kan SAS Eurobunus ikke hjælpe dig med....

Du må så via hjemmesiden indsende en klageformular - når dette er gjort får du via mail (en mail du ikke kan svare på) et autoreply der siger at de har modtaget henvendelse - de har desværre meget at lave (kunne tyde på at de får enormt mange klager - så befriende at de indrømmer dette) - og at der vil gå ca 2-3 uger før de er istand til at svare.

I mit tilfælde gik der (naturligvis) 3 uger -de beklagede det hændte med bl.a. formuleringen "vi kan godt se at alt hvad der kunne gå galt gik galt" - igen befriende at de indrømmer.

Jeg svarer så - og får naturligvis samme autoreply hvor de så igen tillader sig at skrive at de vender tilbage ca 2-3 uger efter.

Igen 3 uger efter - så får jeg sørme en mail hvor man skriver at man virkelig beklager den lange ventetid - dette er en mail man kan svare på med navn på en svensk medarbejder. Han har så også brug for yderligere oplysninger bl.a mit kontonummer (JUBII nu sker der noget).

Siden jeg for ca 14 dage siden svarede via enne mail har jeg INTET HØRT. Jeg har to gange sendt en ny mail og spurgt om de behøver mere fra min side - igen larmende tavshed.

Igår så jeg så i kontant at et rejsebureau var temaet - jeg sad under hele udendelsen og tænkte - de behøver ikke at tage et internationalt rejsebureau på programmet - de kan køre i bil i 10 minutter så er de hos SAS - her er servicen (eller manglen på samme) endnu værre.

Damen fra forbrugerstyrelsen kom op med nogle forslag til hvorledes man kan forsøge at få sat fart i processen - der var bl.a to ting: Brug de sociale medier (hermed gjort) og gå om nødvendig til medierne (hvis ikke denne sag snart er afsluttet må det blive next step).

Man føler sig simpelthen så magtesløs når man forsøger at komme i kontakt med SAS - de kalder det: "Customer Care" - direkte oversat: Kundepleje. Det lader vi lige stå et øjeblik...

Jeg skrev i starten at jeg ikke ville belemre Jer med hvad klagen går ud på - jeg vil blot nævne at vi på en rejse til USA blev 26 timer forsinket på udrejsen (måtte overnatte på lufthavnshotel i Newark) og vi blev 7 timer forsinket på hjemrejsen. Derudover er vi som nævnt blevet trukket 120.000 points for opgradringer vi aldrig fik.

Hastværk er lastværk :(

Jeg havde bestilt -og forhånds betalt, en indenrigsflyvning med SAS; det gør jeg aldrig mere!
Hvis der er noget i ens forhold der ændrer sig, så man ikke skal af sted alligevel/- eller man skal booke om, har man enten tabt sine penge/eller det koster kassen (i forhold til billetens pris) at lave en ombookning.
Resultatet er, at SAS vinder nogle penge på kort sigt, men på lang sigt, er der jo ingen der gider miste mange penge - når man kan rejse indenrigs på andre måder, hvor man kan få refunderet sine penge hvis det bliver nødvendigt.
Fejlen er selvfølgelig delvis min egen, havde jeg undersøgt betingelserne nærmere, havde jeg jo læst, hvilken ringe service der er.

Af fejl bliver man klog men sjælden rig; Det ordsprog passer her, desværre :(

At jeg har hældt Kr. 1.300,- lige ned i wc´et, skal jeg lige sunde mig over.
Men jeg kan se her i tråden, at det kan være MEGET værre, så heldigvis jeg lærte det NU, inden jeg kunne finde på at lægge flere penge i fortagnet.

Jeg kan godt forstå at SAS hele tiden er på konkursens rand, for der må sidde en meget dårlig ledelse, som meget dårligt forstår hvad der skal til for at holde på kunderne.. Men stakkels alle medarbejderne som konstant skal gå ned i løn, hvis de vil beholde deres job, alene pga dårlig ledelsesstrategi.

Ingen kundeservice - ingen imødekommenhed !!

Jeg købte billetter til Bologna for 7.894,-.
3 uger senere er der tilbud og nøjagtig samme billetter koster nu 3.600,-
Jeg kontakter sas for at annulere min første bestilling og købe billetterne til den nye pris som er langt under halv pris.
Det fremgår ingen steder på min bestilling hvor meget jeg vil få refunderet. Jeg får oplyst at det kun er skatter og afgifter der vil blive refunderet. På min bestilling er det 3.041 der udgår skatter og afgifter. Efter flere minutters regnearbejde får jeg oplyst at jeg vil få refunderet ca.1500,- hvis jeg annullerer min booking, da noget af afgiften ikke refunderes ??!

Det er jo helt åndsvagt !! Der er ingen imødekommenhed eller forståelse for min henvendelse.

Jeg køber med garanti ALDRIG noget til fuld pris igen hos SAS.
Det er jo at pisse på de loyale kunder, at sænke prisen SÅ meget og så ikke imødekomme et ønske om prisnedsættelse...

Det er langt fra gennemskueligt hvad reglerne er og man skal ikke regne med hjælp ved telefonisk henvendelse.

I min ordrebekræftelse står der jeg kan annullere mit køb på www.sas.dk, men førsøger jeg dette kommer meddelelsen: "Online-afbestilling er ikke mulig i øjeblikket. Kontakt SAS Customer Contact Center, telefon +45 7010 2000, eller dit rejsebureau."

Ikke gennemskueligt og dårlig kundeservice.
Godt at der er andre flyselskaber man kan handle hos ;)

PS. Hvis jeg ville udfylde deres klageformular, kunne jeg forvente svar om 3 uger !!!

Middelmådigt flyselskab..

Absolut ikke pengene værd at flyve med dem.

Især deres bonus program er totalt til grin - har meldt mig ind direkte hos deres partnere i Star Alliance - 2x1600 point for business billet til Dubai t/r! det er da til grin.

RIP SAS

ELENDIG/INGEN service men tilgengæld dyrt!

Efter at have bestilt en flyrejse tur/retur til Milano - fordoblede SAS deres priser for at medbringe ski. 1000kr t/r for at medbringe ski!!!! (I øvrigt dobbelt så meget som deres dyreste konkurrenter). Hos SAS har man ingen man kan ringe til hvis man vil klage - man kan skrive en mail og klage "men man skal være forberedt på lang svartid for de har travt" (I wonder why!!).
Skal du have odd size bagage med fx sportsudstyr - så gå en lang bue udenom SAS. Personligt vil jeg så vidt muligt undgå SAS på alle flyvninger fremover.
Havde gerne givet 0 stjerner, hvis man kunne.
SAS overlever ikke hvis de ikke strammer gevaldigt op!

UNDGÅ SAS SOM DÅRLIGT GÅENDE PASSAGERER

Efter mange år som forretningsrejsende med SAS og andre tilsvarende linjer er jeg nu en hyppig (handicappet) kunde hos de blillige selskaber. SAS kunne lære en del af nogle af dem, især wizzair. Der placerer dårligt gående kunder helt fremme,på de pladser,som ellers koster ekstra hos dem. På flyafgang fra Stavanger blev jeg placeret midt i flyet og på et sæde, der krævede at jeg rejste mig, hver gang mine medpassagerer skulle ud 'et øjeblik'. Da jeg steg ind i flyet foreslog jeg stewardessen, at jeg kunne rykke helt ind ved vinduet, men det blev afvist som unødvendigt. Stewardesserne vil gerne være venlige, men har tydeligvis ingen træning.Bl.a. er det unødvendigt at røre ved en person, som, de mener, har brug for hjælp. Kære SAS ,I har været mit foretrukne flyselskab i tre årtier, nu skilles vores (fly-)veje.

mange gode oplevelser

Flere end 100 flyvninger med SAS de sidste 2 år.
En fornøjelse hver gang. Især når der opstår problemer, for de bliver hurtigt løst :)

Bare så dårligt

Vi rejste fra København til Bangkok og havde en dårlig oplevelse på flyet - skrev en klage i Bangkok og fik auto svar at de ville svarer i løbet af 2-3 uger !!! det er meget lang tid for et flyselskab - enten er der for mange klager eller også er der for få til at tage sig af disse klager - men 2-3 uger holder ikke - så fik vi endeligt svar - da vi var kommet hjem igen - ikke et svar vi kunne bruge til noget - skriv endnu en gang og fik et svar der hedder " sådan er det bare" Vi rejser meget og har tidligere brugt SAS meget - vi er guld kort kunder - men nu gider vi bare ikke mere - SAS overlever ikke som selskab - de forstår ikke at de sælger en oplevelse/service som kan købes flere steder.

Dårlig Kundeservice

På min sidste tur mellem tirstrup-berlin, strandede vi i sverige pga. stormen. SAS bookede mig om til en flyvning dagen efter. Og det var så vidt i orden, men for at hjælpe flere passagere havde de sat en større fly ind på routen. Dette betød at jeg ikke kunne få min business plads placering eller den service som følger med. Jeg måtte så nøjes med den service som følger med en monkey billet selv om jeg havde betalt fuld pris for billetten (7500 kr)

SAS nægter at refundere forskellen mellem en standard billet til 1900 kr og min billet.. Jeg føler mig inderligt forfordelt.

Dyr pris for at tage ski med på rejse

Skulle til Milano fra KBH og retur. Turen derned gik med SAS og retur med Easyjet. Det var muligt at booke og betale for ski for kr. 232 hos Easyjet, men ingen info eller priser hos SAS.
Da vi dukkede op i lufthavnen KBH viste det sig at det kostede 500 kr. pr. skisæt, hvilket vi var meget skuffede over, da der jo ingen info mv. havde været omkring dette, og den "skyhøje" pris vi ikke havde opleveret før.
Eneste positive var at SAS benytter terminal 1 i Milano Malpensa, hvor udlejningsbilerne er og Easyjet benytter den formentlig billigere terminal 2, hvor service mv. er lavere og længere tid ved indtjekning.

Dårlig behandling til trofaste kunder

Selvom jeg har haft guldkort i flere år i træk skal jeg stadig tit kæmpe for at få de point de skylder mig. Lige nu nægter de at give mig 15.000point for en rejse til SF med dem.

Altid i top

Er lige kommet hjem fra endnu en tur med SAS, altid god service

Vælg sæde... Ja tak, men nej i virkeligheden!

SAS reklamerer flot med "Vælg sæde og 23 kg. bagage". Men det er kun i teorien. Jeg sidder netop nu i flyet til Frankfurt her kl 7:00. I går formiddags modtog jeg en SMS fra SAS om, at jeg nu kunne tjekke ind. Jeg brugte SASs app til formålet og valgte sæde 11A. Overførte mit boardingpass til min passbook på iPhone. Her til morgen på vej i lufthavnen kiggede jeg i SAS app'en igen, og nu sad jeg pludselig på sæde 25A. I lufthavnen henvendte jeg til personalet, som dog ikke ville eller kunne gøre noget ved det. SAS, det er ikke godt nok! Giv kunderne et reelt tilbud.

Stadig ok

Har fløjet en del med SAS. Generelt uden problemer selvom selskabet efterhånden ikke adskiller sig meget fra lavprisselskaberne. God hjemmeside og periodevis konkurrencedygtige priser.

Är SAS ditt företag?

Lär känna dina kunder.

Logga in som ditt företag Läs mer

Är det här ditt företag?

Logga in som ditt företag

SAS Cargo Support

SAS tilbyder billige flybilletter til Europa, Asien og USA. Bestil dit fly eller din flybillet på sas.dk. God rejse.

Besök SAS

Vi finns här: Cargo Centervej 63